Κύριε Υπουργέ,
με βάση τα δεδομένα
1ον) πως το πρόγραμμα ΕΣΠΑ, από το 2007 που ξεκίνησε ως και την παράταση του 2020, ορίζεται ως ‘’Εφαρμογή Ξενόγλωσσων Προγραμμάτων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση’’
και την έγκριση του προγράμματος ‘’Νέες Πολιτικές Ξενόγλωσσης Εκπαίδευσης στο Σχολείο: Η εκμάθηση της Αγγλικής σε Πρώιμη Ηλικία’’,
2ον) το έγγραφο του υπουργείου, το οποίο διαβιβάστηκε στη βουλή τον Ιούνιο του 2014, με το οποίο ζητά την αναβάθμιση του μαθήματος της αγγλικής γλώσσας στα δημόσια σχολεία και τη και σύνδεσή του με το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας και
3ον) τις συνεχείς δηλώσεις του κ. Υπουργού για την έγκαιρη κάλυψη των κενών ώστε όλοι οι αναπληρωτές να είναι στα σχολεία τους της την ημέρα του αγιασμού
ο Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Αγγλικής απαιτεί την άμεση πρόσληψη αναπληρωτών για την κάλυψη όλων των λειτουργικών κενών, τα οποία μετά τις αποσπάσεις ανέρχονται για την ειδικότητα μας σε 806 για την πρωτοβάθμια και 98 για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Ταυτόχρονο είναι το αίτημα να σταματήσει ο διαχωρισμός των ειδικοτήτων σε «βασικές» και «μη βασικές». Με βάση τα δεδομένα :
1ον) πως όλοι οι εκπαιδευτικοί είμαστε απόφοιτοι ΑΕΙ, επομένως κάτοχοι ισάξιων πτυχίων,
2ον) η διδασκαλία όλων των μαθημάτων είναι απαραίτητη για την ομαλή διεξαγωγή των αναλυτικών προγραμμάτων ΔΕΠΣΣ/ΑΠΣ και
3ον) η βάση εισαγωγής στα τμήματα Αγγλικής Φιλολογίας έχει αγγίξει τα 20000 μόρια, γεγονός που αναιρεί το χαρακτηρισμό του μαθήματος ως δευτερεύον
απαιτούμε την οριστική παύση του διαχωρισμού, ο οποίος προκαλεί συγκρούσεις ανάμεσα στους επιμέρους κλάδους των εκπαιδευτικών και θίγει τα επαγγελματικά και οικονομικά δικαιώματα των μελών του συλλόγου μας.
Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών
Καθηγητών Αγγλικής Γλώσσας
Το προσωρινό ΔΣ του συλλόγου:
Λιθαρή Αριστέα
Παναγούλας Ευάγγελος
Παπαδοπούλου Μαρίνα
Γαλανάκη Φωτεινή
Πολυχρονοπούλου Χαρίκλεια
Κάλυψη των λειτουργικών κενών και άρση του διαχωρισμού των ειδικοτήτων σε ‘βασικές’ και ‘μη βασικές’
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα κριτήρια πρόσληψης εκπαιδευτικών Κινηματογράφου, Κλασικού και Σύγχρονου Χορού στα Καλλιτεχνικά Σχολεία
Η αλληλογραφία του υπουργείου Παιδείας για τα Κολέγια
Με 30% λιγότερους καθηγητές ξεκινά στα Πανεπιστήμια η νέα ακαδημαϊκή χρονιά
Οι θέσεις της Κίνησης Πανεπιστημιακής Αναβάθμισης για το έργο της ΑΔΙΠ και τις ευθύνες της Πολιτείας αλλά και του Πανεπιστημιακού Συστήματος
Παρατείνονται έως την Τετάρτη οι αιτήσεις υποψηφίων σπουδαστών για τα δημόσια ΙΕΚ- Όλες οι ειδικότητες
Προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών από το ICBS Business College, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Winchester (U.K.)
ΤΗΛΕΦ/ΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Α. ΛΟΒΕΡΔΟΥ- ΠΡΥΤΑΝΗ ΑΠΘ: Να τεθεί εκτός Πανεπιστημίου ο Καθηγητής που πιάστηκε με φακελάκι
Η εγκύκλιος υποβολής ενστάσεων αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής
Τα ονόματα των εκπαιδευτικών που προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Α. ΛΟΒΕΡΔΟΣ:16.500 τα κενά στα σχολεία
Ο υπουργός για τα τμήματα των ΑΕΙ που δεν θα μπαίνουν στο Μηχανογραφικό
Τελεσίγραφο Α. Λοβέρδου προς ΕΟΠΠΕΠ: Θα ξηλωθείτε εάν δεν προσαρμοστείτε- Οι γονείς κινδυνεύουν να χάσουν προκαταβολές από Ιδιωτικά Σχολεία και Κολέγια
Διαδικασίες επίσκεψης των μαθητών στη ελληνικό κοινοβούλιο
Δεν δεσμεύτηκε ο υπ. Παιδείας ότι δεν θα απολυθούν εκπαιδευτικοί
Σήμερα Σάββατο τα ονόματα των 3.000 αναπληρωτών που θα προσληφθούν στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Το σχέδιο του υπ. Παιδείας για του Διευθυντές των Σχολείων και τους Συλλόγους Διδασκόντων
Ένα δίωρο το μήνα κι εκτός εργασιακού ωραρίου θα συνεδριάζουν οι Σύλλογοι Διδασκόντων
Καθιερώνεται η « Ενότητα των Σχολικών Μονάδων»
Θεσμοθετείται το Συμβούλιο Σχολικής Κοινότητας
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.