Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Νέα έκδοση αποτελεσμάτων για τους μαθητές της Α Λυκείου- Αντίδραση της ΟΛΜΕ

Δημοσίευση: 15/07/2014
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Κατόπιν τεχνικών διευκρινίσεων που δόθηκαν από το ΥΠΑΙΘ σχετικά με το νέο τρόπο υπολογισμού της προαγωγής στα ΓΕ.Λ., το σύστημα myschool έχει ενσωματώσει το νέο αλγόριθμο. Οι διευθυντές των σχολικών μονάδων μπορούν να προβούν σε έκδοση αποτελεσμάτων.
Την ανακοίνωση αυτή εξέδωσε το myschool.

ΟΛΜΕ:ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ
Θεωρούμε απαράδεκτο το γεγονός ότι οι μαθητές της Α΄ Λυκείου, ένα χρόνο μετά την ψήφιση του Νόμου 4186/13 για το Λύκειο, δεν γνωρίζουν τον τρόπο προαγωγής τους και το Υπουργείο Παιδείας κάνει ασκήσεις επί χάρτου με βάση τα στοιχεία της βαθμολογίας από το my school. Η εφαρμογή του νόμου, όπως έχουμε καταγγείλει οδήγησε σε αποτυχία περίπου το 23% των μαθητών και αποδεικνύεται ότι η στόχευση ήταν η μείωση του αριθμού των μαθητών στο Λύκειο ωθώντας τους βίαια στην πρόωρη κατάρτιση μετά το γυμνάσιο και τη μαθητεία.
Είναι οδυνηρό η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου να "παίζει" με την αγωνία χιλιάδων μαθητών και των οικογενειών τους καλώντας τους συλλόγους διδασκόντων να εκδώσουν μέχρι σήμερα τρεις φορές αποτελέσματα για τους μαθητές της Α΄ Λυκείου.
Το Υπουργείο Παιδείας την πρώτη φορά διορθώνει τον αλγόριθμο για το μάθημα των φυσικών επιστημών, τη δεύτερη φορά εκδίδονται αποτελέσματα με ότι προβλέπει ο νόμος, την τρίτη φορά απέστειλε εγκυκλίους στα σχολεία, χωρίς να έχει προηγηθεί η απαιτούμενη νομοθετική ρύθμιση, και εξάγονται αποτελέσματα.
Μία μέρα μετά καταθέτει στη Βουλή διαφορετική νομοτεχνική ρύθμιση - πρόταση, με αποτέλεσμα να εκδίδονται για τρίτη φορά αποτελέσματα, τα οποία πολύ λίγο βελτιώνουν την κατάσταση της προσχεδιασμένης αποτυχίας των μαθητών.
Η λύση που όφειλε να αποδεχθεί το Υπουργείο ήταν η πρόταση - τροπολογία που κατέθεσε στη Βουλή η ΟΛΜΕ, (επαναφορά στον προηγούμενο τρόπο προαγωγής των μαθητών και κατάργηση της τράπεζας θεμάτων) η μοναδική λύση που μπορούσε να λύσει το πρόβλημα και πιστεύουμε ότι εξακολουθεί να βρίσκεται σε ισχύ.
Για άλλη μια φορά επιβεβαιώνεται με δραματικό τρόπο η θέση της ομοσπονδίας ότι ο νόμος 4186/13είναι αντιεκπαιδευτικός στο σύνολό του. Για μια φορά ακόμα αποδεικνύεται ότι αυτός ο νόμος δεν μπορεί να διορθωθεί, αλλά μόνο να καταργηθεί στο σύνολό του.
Απαιτούμε:
- Επαναφορά στον προηγούμενο τρόπο προαγωγής των μαθητών
- Κατάργηση της τράπεζας θεμάτων
- Κατάργηση του αντιεκπαιδευτικού νόμου 4186/13.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean