Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Οι μαθητές στη Α Λυκείου τα πήγαν καλύτερα από πέρσι- Αυξήθηκαν οι μετεξεταστέοι λόγω του νέου συστήματος αξιολόγησης- Νομοθετική Ρύθμιση

Δημοσίευση: 02/07/2014
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Πολύ καλύτερα τα πήγαν από πέρσι οι μαθητές της Α Λυκείου, γεγονός που δείχνει ότι η Τράπεζα Θεμάτων βοήθησε, σε αντίθεση με όσα διαδίδονταν από εκπαιδευτικούς παράγοντες, ότι οι διαγωνιζόμενοι απέτυχαν στην πλειονότητα σε βασικά μαθήματα.
Σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε το υπουργείο παιδείας οι μαθητές που έγραψαν κάτω από τη βάση είναι λιγότεροι από πέρσι.
Ωστόσο ο αριθμός των μαθητών που παραπέμπεται σε μαθήματα για το Σεπτέμβριο είναι αυξημένος σε σχέση με πέρσι γεγονός που οφείλεται όχι στην Τράπεζα Θεμάτων, αλλά στο νέο αυστηρό σύστημα αξιολόγησης.
 Το υπουργείο παιδείας ανακοίνωσε κι επισήμως πως :
α) Η εισαγωγή της Τράπεζας Θεμάτων στην Α’ Λυκείου, όχι μόνο δεν οδήγησε τους μαθητές σε αποτυχία ή επιπλέον δυσκολία ανταπόκρισης στην εξέταση των αντίστοιχων μαθημάτων, αλλά αντιθέτως τους υποβοήθησε ώστε να επιτύχουν καλύτερες βαθμολογικές επιδόσεις. Τα σχετικά στοιχεία θα διαβιβαστούν και στη Βουλή των Ελλήνων.
β) Η νομοθετική απαίτηση της επίτευξης βαθμού τουλάχιστον 10 σε κάθε κλάδο των μαθημάτων της «Ελληνικής Γλώσσας» (3 κλάδοι: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία) και των «Μαθηματικών» (2 κλάδοι: Άλγεβρα και Γεωμετρία) για την προαγωγή των μαθητών, συνάγεται ότι αποτελεί ένα αρκετά απαιτητικό μέτρο που μπορεί να οδηγήσει σε αδικίες.
Ο υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος έχει ήδη ετοιμάσει σχετική τροπολογία, η οποία θα κατατεθεί άμεσα στη Βουλή και θα καταλαμβάνει και τους φετινούς εξετασθέντες μαθητές της Α’ Λυκείου, σύμφωνα με την οποία, στα δύο ανωτέρω μαθήματα για την προαγωγή του μαθητή δεν θα απαιτείται η επίτευξη του 10 σε κάθε ξεχωριστό κλάδο, αλλά η επίτευξη του 10 ως μέσου όρου των επί μέρους κλάδων.

Το μέτρο αυτό πρόκειται να μειώσει αισθητά των αριθμό των επανεξεταζόμενων ή απορριπτόμενων μαθητών της Α’ Λυκείου και να αποκαταστήσει πιθανές στρεβλώσεις που δημιουργούσε το υπάρχον νομοθετικό καθεστώς.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ