ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Oι Τρίτεκνοι εκπαιδευτικοί ρωτούν τον Πρωθυπουργό

Δημοσίευση: 31/01/2010

έλαβε κάποια μέτρα προς αυτήν την κατεύθυνση, πολλά από αυτά μετά από δικές μας πρωτοβουλίες και με την συμπαράσταση βουλευτών του ΠΑΣΟΚ. Μερικά από αυτά τα μέτρα είναι ανεπαρκή και για το λόγο αυτό είχαμε αναλάβει διαρκή αγώνα πάλι με τη στήριξη βουλευτών του ΠΑΣΟΚ για να τα βελτιώσουμε.

Εκατό και πλέον μέρες από την ανάληψη της εξουσίας από την κυβέρνηση σας δεν έχουμε ακούσει ούτε μια λέξη για το δημογραφικό της χώρας αν και γνωρίζετε καλά πως η δημογραφική γήρανση του πληθυσμού  έχει επώδυνες επιπτώσεις για πολλούς τομείς όπως τα ασφαλιστικά ταμεία κ.λ.π

Σε ό,τι μας αφορά και για να μη γίνουν τραγικά λάθη που στη συνέχεια θα είναι δύσκολο  να διορθωθούν σας υποβάλλουμε τις παρακάτω επισημάνσεις, θα πρέπει η ηγεσία του ΥΠΕΠΘ να αντιληφθεί ότι:

1)      κάθε αλλαγή στο σύστημα προσλήψεων και διορισμών στη δημόσια εκπαίδευση χωρίς επαρκές μεταβατικό στάδιο θα έχει ολέθριες συνέπειες για τους τρίτεκνους εκπαιδευτικούς που αναμένουν διορισμό τα επόμενα χρόνια.

2)      Αλλαγές στο σύστημα αποσπάσεων και μεταθέσεων χωρίς να ενισχυθεί η μοριοδότηση της οικογενειακής κατάστασης θα μας οδηγήσει σε αδιέξοδο και σε απόγνωση.

3)      Ο εργασιακός βίος των εκπαιδευτικών δεν αρχίζει με τον μόνιμο  διορισμό αλα με την θητεία τους ως ωρομίσθιοι και αναπληρωτές και  καλό θα ήταν λοιπόν να  μην απαιτείται μετά τον διορισμό η υποχρεωτική παραμονή σε δυσπρόσιτες και παραμεθόριες περιοχές για όσους έχουν ήδη έχουν υπηρετήσει σε τέτοιες περιοχές ως αναπληρωτές.

4)      το πρόταγμα "πρώτα ο μαθητής" είναι ψευδεπίγραφο και ανεφάρμοστο όταν δημιουργούμε ταλαιπωρημένους , φοβισμένους και κακοπληρωμένους εκπαιδευτικούς. "Πρώτα ο μαθητής"αυτό  είναι αυτονόητο και εμείς το γνωρίζουμε καλά από χρόνια γιατί το έχουμε υπηρετήσει, δεν δικαιούται λοιπόν κανένας υπουργός να χρησιμοποιεί τους μαθητές για να συγκαλύψει μέτρα που στρέφονται κατά των εργαζομένων . Τα εξαγγελλόμενα θα φέρουν περαιτέρω ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων και χιλιάδες εκπαιδευτικούς που βρίσκονται στους πίνακες στην ανεργία.

5) η δημόσια διαβούλευση απέδειξε πως η μεγάλη πλειονότητα των εκπαιδευτικών διαφωνεί με τα προτεινόμενα μέτρα, τι θα κάνετε θα το αγνοήσετε;  Αν το αγνοήσετε θα έχετε ευτελίσει ανεπανόρθωτα τη λαϊκή συμμετοχή στη λήψη των αποφάσεων και τη Δημοκρατία.

6) Έχουμε φθάσει σε σημείο να φοβόμαστε να φοβόμαστε περισσότερο τις λύσεις παρά τα προβλήματα. Κεντρική συντονιστική επιτροπή

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.