Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Συγχαρητήρια στα μέλη της Εθνικής Ομάδας Πληροφορικής για τα δυο χάλκινα μετάλλια στην Διεθνή Ολυμπιάδα Πληροφορικής

Δημοσίευση: 21/07/2014
Δερμεντζόπουλος
Alt Text: 
Δερμεντζόπουλος
Title Text: 
Δερμεντζόπουλος
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Με δυο χάλκινα μετάλλια επέστρεψε στις αποσκευές της η Εθνική Ομάδα Πληροφορικής, που συμμετείχε στην Διεθνή Ολυμπιάδα Πληροφορικής που διεξήχθη στην Ταϊπέι της Ταϊβάν στο διάστημα 13-20 Ιουλίου.
Στο αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα συμμετείχαν τέσσερις μαθητές σχολείων, υπό την συνοδεία και επίβλεψη δυο πανεπιστημιακών καθηγητών.
Ο υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος, πληροφορούμενος για τη διάκριση που έφεραν στη χώρα μας εξέφρασε τα συγχαρητήρια του στην Εθνική ομάδα Πληροφορικής.
«Συγχαίρω θερμά τους Δημήτρη Λω και Αριστοφάνη Ροντογιάννη για κατάκτηση του χάλκινου μεταλλίου στην Διεθνή Ολυμπιάδα Πληροφορικής που διεξήχθη στην Ταϊβάν, αλλά και τους Γιώργο Βενιζέλο και Γιώργο Χρίστογλου για τη συμμετοχή τους στη διοργάνωση, όπως επίσης και τους συνοδούς των εκπροσώπων μας σε αυτή, τους κ.κ. Μιχάλη Χατζόπουλο και Νικόλαο Παπασπύρου.
Αυτή η σπάνια, για τα ελληνικά δεδομένα, διάκριση καταδεικνύει τα θετικά στοιχεία του Ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, το υψηλό επίπεδο των εκπαιδευτικών, αλλά και των μαθητών μας και μάλιστα σε ένα κλάδο αιχμής, όπως είναι αυτός της Πληροφορικής» δήλωσε ο Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος.
Την Εθνική Ομάδα Πληροφορικής εκπροσώπησαν οι μαθητές Δημήτριος Λώς και Αριστοφάνης Ροντογιάννης από το Κολλέγιο Αθηνών, ο Γεώργιος Βενιζέλος από τα Εκπαιδευτήρια Μαντουλίδη και ο Γεώργιος Χρίστογλου από το 14ο Γενικό Λύκειο Θεσσαλονίκης. Οι συνοδοί της Ελληνικής Ομάδας ήταν οι κ.κ. Μιχάλης Χατζόπουλος καθηγητής ΕΚΠΑ και Νικόλαος Παπασπύρου, αν.καθηγητής ΕΜΠ.
Η αποστολή της Εθνικής ομάδας Πληροφορικής στην Διεθνή Ολυμπιάδα της Ταϊπέι τέθηκε υπό την αιγίδα του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

 

Σχόλια (32)

 
demodos1
21 Ιουλ 2014 14:41

Προς τι τα συγχαρητήρια κ. υφυπουργέ! Ο προηγούμενος υπουργός κατάργησε πρακτικά την πληροφορική από το λύκειο!

 
Παναγιώτης Θωμόπουλος
21 Ιουλ 2014 14:59

όχι μόνο απο τα Λύκεια. Και στο Γυμνάσιο παραγκωνισμένο είναι το μάθημα. Το μεγάλο ανέκδοτο είναι στα Δημοτικά. Κανένα βιβλίο, ανύπαρκτο εκπαιδευτικό υλικό. Το βάρος πέφτει στο φιλότιμο του εκπαιδευτικού.

 
C.K.
21 Ιουλ 2014 15:01

Επίσης δεν είναι δυνατόν να υπάρξει σύγχρονο Σχολείο με 1 ώρα Πληροφορικής την εβδομάδα στα Γυμνάσια.

 
Παναγιώτης Τσιωτάκης
21 Ιουλ 2014 15:12

Αξιότιμε κε Υφυπουργέ,εφόσον το μάθημα δεν είναι πανελληνίως εξεταζόμενο για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, τα αντίστοιχα παιδιά του χρόνου, ΔΕ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ να εισαχθούν σε σχετικές τριτοβάθμιες σχολές με μπόνους, όπως εκείνα που διακρίνονται στις ολυμπιάδες μαθηματικών, φυσικής, χημείας, βιολογίας κ.λπ.Υπάρχουν δε αντίστοιχες διακρίσεις και σε επίπεδο Ρομποτικής.

 
BB
21 Ιουλ 2014 15:21

Ο υφυπουργός προφανώς είναι ανενημέρωτος και στο συγκεκριμένο θέμα. Δεν είναι σπάνια για τα Ελληνικά δεδομένα αυτή η διάκριση. Από το 2006 μέχρι και το 2012 ανελλιπώς τα παιδιά μας κατακτούν τουλάχιστον ένα μετάλλιο στη Διεθνή Ολυμπιάδα Πληροφορικής (για να μην αναφέρουμε και τα μετάλλια σε Βαλκανιάδες Πληροφορικής). Κι αυτά, παρά την απαράδεκτη πολιτική των κυβερνήσεων στο θέμα της Πληροφορικής στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

 
Teacher
21 Ιουλ 2014 16:09

Δουλευόμαστε βρε παιδιά; Η χώρα μας δεν παράγει ούτε πατίνια (!), η Πληροφορική (απ' τη 1η Δημοτικού μέχρι και τη Γ' Λυκείου ] μας μάρανε;

 
lxart
21 Ιουλ 2014 16:10

Κύριε ΥφυπουργέΜην κάνετε πως ανακαλύψατε την Αμερική το 2014!Οι επιδόσεις των μαθητών είναι αξιοζήλευτες εδώ και χρόνια.Αν θέλετε να "επιβραβεύσετε" μαθητές καθηγητές και Επιστήμη Πληροφορικής στην Β/θμια Εκπαίδευση ΑΠΛΑ διορθώστε τα στραβά των προκατόχων σας.Οποιοσδήποτε σχετικός με τον Κλάδο θα σας ενημερώσει.Άλλωστε βοά ο τόπος για τα έργα και τις ημέρες των Αρβανιτόπουλου και Κεδίκογλου ΕΝΑΝΤΙΟΝ της Πληροφορικής, ακριβώς ένα χρόνο πριν.

 
Βησσαρίων Τριανταφύλλου
21 Ιουλ 2014 16:17

Το θέμα είναι να μη μείνετε στα συγχαρητήρια κ.Υφυπουργέ. Δεν είναι η πρώτη φορά που μαθητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης φέρνουν αυτές τις επιτυχίες στο μάθημα της Πληροφορικής. Να σας θυμίσω κ.Υφυπουργέ τον παρακάτω νόμο:Στην παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 3194/2003 αναφέρεται:«α) Κάτοχοι απολυτηρίου Ενιαίου Λυκείου, οι οποίοι κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Λύκειο έχουν διακριθεί στη Βαλκανική ή τη Διεθνή Ολυμπιάδα Μαθηματικών, Πληροφορικής, Φυσικής ή Χημείας και τους έχει απονεμηθεί πρώτο, δεύτερο ή τρίτο βραβείο (χρυσό, αργυρό ή χάλκινο μετάλλιο, εγγράφονται καθ` υπέρβαση του αριθμού εισακτέων σε πανεπιστημιακά τμήματα, εφόσον για την εισαγωγή τους σε αυτά το μάθημα στο οποίο έχουν διακριθεί στις Ολυμπιάδες εξετάζεται ως μάθημα κατεύθυνσηςΤο γνωρίζετε ότι από την χρονιά 2015-2016 μόνο οι μαθητές της Πληροφορικής δε θα έχουν αυτό το δικαίωμα εφόσον το μάθημα της Πληροφορικής δεν θα εξετάζεται ως μάθημα κατεύθυνσης. Το βλέπετε ΔΙΚΑΙΟ ή «συντεχνιακό»;Για ποιον λόγο το 2ο πεδίο (τεράστιο πεδίο 200 σχολές) δε χωρίζεται ώστε οι μαθητές να κάνουν επιλογή μεταξύ της χημείας και πληροφορικής ανάλογα με το τι θέλουν να σπουδάσουν ή ακόμη τα πανεπιστήμια να διαλέγουν σε ποιο μάθημα θέλουν να εξεταστούν οι υποψήφιοι του. Το βλέπετε ΔΙΚΑΙΟ ή «συντεχνιακό»;Δεν είναι δυνατόν κ. Υφυπουργέ έπειτα από τόσες ανακοινώσεις καθηγητών διαφόρων τμημάτων ΑΕΙ –ΑΤΕΙ, έπειτα από τόσες επιστολές βουλευτών, ευρωβουλευτών, καταξιωμένων καθηγητών του εξωτερικού (Παπαδημητρίου ,Δασκαλάκη, Σηφάκη κτλ) να εμμένετε σε αυτήν την στάση απέναντι στο μάθημα της Πληροφορικής. Δεν ζητάμε κάτι παράλογο, οι μαθητές που πρέπει να περάσουν σε σχολές που έχουν άμεση σχέση με την Πληροφορική – Μαθηματικό-Φυσικό – Πολυτεχνεία κτλ να δίνουν το μάθημα της Πληροφορικής και οι μαθητές που θέλουν να περάσουν σε σχολές που έχουν άμεση σχέση με την Χημεία να δίνουν Χημεία. Το βλέπετε ΔΙΚΑΙΟ ή «συντεχνιακό»; Ο προηγούμενος υπουργός κατά την διάρκεια της ψήφισης του νόμου για το Νέο Λύκειο είχε αναφέρει στο κοινοβούλιο ότι δε μπορεί να αναφέρει τους λόγους την τρέχουσα στιγμή που η Πληροφορική δεν θα είναι μάθημα κατεύθυνσης. Πέρασε σχεδόν ένας χρόνος και ακόμη περιμένουμε να μάθουμε. Το βλέπετε ΔΙΚΑΙΟ ή «συντεχνιακό»; Κ. Υφυπουργέ περιμένουμε να κάνετε το αυτονόητο και να επαναφέρετε την ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ στη θέση που της αρμόζει, και αυτή δεν είναι άλλη από το να γίνει μάθημα κατεύθυνσης στην Γ’ Λυκείου, 2ώρο μάθημα στη Β’ Λυκείου και τέλος 2ώρο μάθημα σε όλες τις τάξεις του Γυμνασίου. ΥΓ. Η Πληροφορική δεν είναι χειρισμός Η/Υ Τα Μαθηματικά δεν είναι ο χάρακας και ο διαβήτηςΗ Φυσική δεν είναι το αμπερόμετροΗ Χημεία δεν είναι ο σωλήνας των πειραμάτωνΗ Γλώσσα δεν είναι το μολύβι

 
Ισίδωρος
21 Ιουλ 2014 16:53

Το πραγματικό μήνυμα του Υφυπουργού ή αυτό που πραγματικά θα ήθελε να πει : '' Παιδιά συγχαρητήρια κάνατε την Ελλάδα για ακόμη μια φορά περήφανη, με την διάκρισή σας στην Ολυμπιάδα της Πληροφορικής. Δείξατε το υψηλό επίπεδο της χώρας και του εκπαιδευτικού μας συστήματος σε κλάδο αιχμής. Σε ανταμοιβή σας λοιπόν το υπουργείο καταργεί την Πληροφορική από την Γ Λυκείου και ελαχιστοποιεί την διδασκαλία της στις υπόλοιπες τάξεις για να σας κάνει να διαλέξετε μια άλλη πιο '' καλή'' επιστήμη ''.Αν σε κάποιους το παραπάνω σχόλιο φαίνεται αστείο θα τους θυμίσω ότι περιγράφει με ακριβή τρόπο μια πραγματικότητα.

 
gfoustan
21 Ιουλ 2014 16:57

Να αναγνωριστεί ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ η Επιστήμη Η/Υ και να ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΕΙ η διδασκαλία της στα Γυμνάσια (με 2ωρο μάθημα και Λύκεια της χώρας ώστε να έχουμε πολλούς μαθητές που θα συμμετέχουν και θα διακρίνονται σε ανάλογους διαγωνισμούς.

 
Κορδουλη Τερη
21 Ιουλ 2014 17:43

Κυριε ΥφυπουργεΤο μαθημα της Πληροφορικης πρεπει να εχει περιοπτη θεση στο Νεο Λυκειο αλλα και σε ολες τις βαθμιδες της δευτεροβαθμιας. Αλιμονο να αποδεχτειτε και σεις το λαθος στο οποιο επεμενε να στηριζει η προηγουμενη ηγεσια του Υπεπθ. ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ το λαθος των προκατοχων σας το συντομοτερο. Δημιουργειστε κ παλι την Τεχνολογικη κατευθυνση σπαζοντας το πεδιο της Θετικης κατευθυνσης στο Νεο Λυκειο του Αρβανιτοπουλου και εισαγωντας το μαθημα του προγραμματιμου ως πανελλαδικως εξεταζομενο, οπως απο το 2000 ειναι.Καντε το μαθημα στο γυμνασιο 2ωρο για να μπορουν οι μαθητες στο τελος της 3ης γυμνασιου να δινουν εξετασεις πιστοποιησης στη χρηση και λειτουργεια των Η/Υ. Δημιουργειστε επισης για το δημοτικο καταλληλα βιβλια και προγραμμα σπουδων. Ζητηματα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ για την παιδεια της Ελλαδας εν ετη 2014.Και ολα αυτα γινονται χωρις επιπλεον προσληψεις, μονο με την καταλληλη αξιοποιηση του υπαρχοντος προσωπικου των καθηγητων πληροφορικης.Ειναι κριμα καθηγητες πληροφορικης, οι περισσοτεροι εκ των οποιων, ειναι διορισμενοι με ΑΣΕΠ, εχουν μεταπτυχιακα και κατεχουν Παιδαγωγικη Επαρκεια, να δικαιολογουν θεση στα σχολεια της χωρας περισσοτερο ως γραμματεις, παρα ως καθηγητες της επιστημης την οποια σπουδασαν και που αποτελει επιστημη αιχμης στις μερες μας.

 
Θανάσης
21 Ιουλ 2014 19:09

Μπορείς σε παρακαλώ να το εξηγήσεις λίγο αυτό; Να εμβαθύνεις για να καταλάβουμε λίγο, αν δεν σου κάνει κόπος; Να μας πεις και τι ακριβώς διδάσκεις; @Teacher 21/07/2014 16:09Δουλευόμαστε βρε παιδιά; Η χώρα μας δεν παράγει ούτε πατίνια (!), η Πληροφορική (απ' τη 1η Δημοτικού μέχρι και τη Γ' Λυκείου ] μας μάρανε;

 
ΧΡΗΣΤΟΣ
21 Ιουλ 2014 19:24

Ας μην ξεχνάμε, ότι τον Δεκέμβριο του 2013 οι μαθητές της μικρής Ελλάδας κατέλαβαν την 4η θέση παγκοσμίως στην «ώρα του κώδικα». Διαγωνίστηκαν συνολικά 16.800.000 μαθητές από όλες τις χώρες του κόσμου.Ας μην ξεχνάμε επίσης,τα αποτελέσματα της έρευνας του ίδιου του υπουργείου παιδείας (Μάρτιος 2011), που χρηματοδοτήθηκε με χρήματα του ελληνικού λαού και ανέδειξε την πληροφορική ως τέταρτο μάθημα στις προτιμήσεις των μαθητών και των γονιών τους.

 
Κωνσταντίνος
21 Ιουλ 2014 20:56

ας ηρεμήσουμε λίγο συνάδελφοι Πληροφορικοί,όπως και στα άλλα τεχνολογικά επαγγέλματα έτσι και στην Πληροφορική ακολουθείται συγκεκριμένη πολιτική η οποία θέλει να μετατρέψει τους τεχνολόγους* της χώρας από παραγωγική δύναμη εξόδου από την κρίση σε καταναλωτικούς ιθαγενείς σε αυτή την κατεύθυνση είναι τουλάχιστον καταστρεπτικό να διαχωριζόμαστεαντ' αυτού ας μιλήσουν οι δύο σύλλογοι (ΕΠΕ και ΕΕΧ) και ας βρουν μια λύση που θα υπογράψουν από κοινού * με τον όρο τεχνολόγοι εννοώ ΟΛΟΥΣ τους συναδέλφους της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (χημικούς, πληροφορικούς, οχημάτων, μηχανολόγους, φυσικούς, ηλεκτρολόγους, τοπογράφους, πολιτικούς, αρχιτέκτονες κτλ)

 
Ανδρέας Ανδρικόπουλος
21 Ιουλ 2014 23:04

Κύριε υπουργέ, Καλό θα ήταν να επανεξετάσετε το ζήτημα της πληροφορικής στο Λύκειο και να αλλάξετε αυτό που οι προκατοχοί σας υποβαθμίσανε τόσο πολύ, αν θέλετε στο μέλλον να έχει η Ελλάδα τέτοιες διακρίσεις. Τα παιδιά αυτά δεν διαγωνίστηκαν στο Word ή στο Excel ή στην χρήση Η/Υ όπως εσφάλμενα πίστευαν οι προκάτοχοί σας. Διαγωνίστηκαν στην επίστημη των αλγορίθμων, δηλαδή στην ουσία της πληροφορικής την οποία κατάργησαν οι κ. Αρβανιτόπουλος και Κεδίκογλου από τις Πανελλήνιες Εξετάσεις έτσι απλά χωρίς καμία αιτιολογία. Σημειώνω ότι ήταν τελικά το μοναδικό μάθημα που καταργήθηκε. Αν πιστεύετε ότι η κατάργηση ένος τέτοιου μαθήματος θα φέρει και άλλες τέτοιες επιτύχιες τότε σεβαστό. Προσωπική μου άποψη είναι ότι θα μπορούσαμε να έχουμε πολλές τέτοιες επιτυχίες αν η Πληροφορική έπαιρνε την θέση που της αρμόζει στο Λύκειο και την γνώριζαν οι μαθητές. Αυτά σας τα γράφει ένας καθηγητής που τυχαίνει να έχει μαθητή ένα παιδί που παραλίγο να προκρινόταν και αυτός στην Ελληνική Ομάδα της Πληροφορικής και έχει τις ίδιες απόψεις .Σας ευχαριστώ

 
BT
22 Ιουλ 2014 08:53

η αφαίρεση (πρακτικά αφαίρεση) της πληροφορικής ως επιστήμης (όχι ως χειρισμός) από το λύκειο είναι τουλάχιστον "αφύσικη". Πέρα από τα επιχειρήματα που ήδη αναπτύχθηκαν, είναι αντικειμενικά παράλογο ένας μαθητής λυκείου να κάνει αρχαία 6 ώρες την εβδομάδα και καμία (ή μία!) ώρα πληροφορική. Είναι αφύσικο στην τρίτη λυκείου ένας που σκοπεύει να ακολουθήσει "τεχνολογική" σταδιοδρομία με το υπάρχον πρόγραμμα να του λένε θα κάνεις 6 ώρες χημεία και καμία πληροφορική και ας υπάρχουν 57 σχολές στο μηχανογραφικό άμεσα σχετιζόμενες με πληροφορική (και όχι με χημεία). Το παράλογο με την χημεία έχει να κάνει με την ίδια την χημεία επίσης. Κανείς δεν λέει να μην υπάρχει χημεία (βασικότατο μάθημα) αλλά ενώ στην δευτέρα λυκείου δεν υπάρχει καμία ώρα χημείας (0, zero) ξαφνικά στην Γ γίνεται έξι (6!). Ποιος σκέφτηκε τέτοιο πρόγραμμα σπουδών αναρωτιέμαι; Απαιτείται ορθολογική κατανομή των ωρών ώστε ο μαθητής να λαμβάνει ισορροπημένη γνώση.

 
Teacher
22 Ιουλ 2014 09:42

Θανάση ειν΄ απλό το ερώτημα κι’ η απορία μου: Τις προάλλες διάβασα ότι από συλλόγους καθηγητών Πληροφορικής πραγματοποιήθηκαν σε διάφορες πόλεις της Ελλάδος «Festival Ρομποτικής» (!). Κι΄ απόρησα: Φθάσαμε να παράγουμε (;) ρομπότ, ενώ δεν παράγουμε ούτε …πατίνια; Μήπως έχω χάσει κάποια επεισόδια στο σήριαλ της ελληνικής ανάπτυξης; Μήπως παράγουμε, ως χώρα, πατίνια;Διδάσκω Ελληνικά και θλίβομαι όταν παρατηρώ – και δη εν έτει 2014 (κι όχι «εν έτη», όπως γράφει κάτωθεν εσού συνάδελφός σου Πληροφορικός, κάτοχος – ως διατείνεται - μεταπτυχιακών τίτλων και παιδαγωγικής επαρκείας, Κα Κορδούλη Τέρη) - ότι επιχειρείται η «πληροφορικοποίηση»* της Παιδείας μας, όταν άλλες θα έπρεπε να είναι οι προτεραιότητες ενός εκπαιδευτικού συστήματος σε μια χώρα σαν τη δική μας, που αδυνατεί να καταστήσει τους μαθητές ικανούς να γράφουν και να μιλάνε την - πατρώα - γλώσσα τους. Που αδυνατεί να τους καταστήσει ικανούς να προσλαμβάνουν στοιχειώδεις νοηματικές έννοιες, να προσεγγίσουν και ν΄ αναλύουν κριτικά ένα ιστορικό γεγονός… Όχι, φίλε μου, σε μια χώρα που οι μαθητές μας, τα παιδιά μας, δυσκολεύονται να μιλήσουν, να επικοινωνήσουν, να ερωτευθούν, δεν είναι η Πληροφορική που μας μάρανε [* «Πληροφορικοποίηση»: η ένταξη της Πληροφορικής, ως αυτόνομου μαθήματος, από την Α’ Δημοτικού μέχρι την Γ’ Γενικού Λυκείου! Και αυτό τη ώρα που η συγκεκριμένο μάθημα διδάσκεται (και πολύ ορθώς) ως τεχνική ειδικότητα στα Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑΛ), τις Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΣΕΚ), στις ΕΠΑΣ, στον ΟΑΕΔ, κλπ. κλπ. Κανένα μάθημα με τόσες πολλές ώρες διδασκαλίας στη Β/θμια Γενική και Τεχνική Εκπαίδευση της Ελλάδος, όσες η Πληροφορική… Ούτε τα Ελληνικά!]

 
XXX
22 Ιουλ 2014 14:35

Αντε παλι με τις αξιωσεις για την επαναφορα της πληροφορικης ως πανελλαδικως εξεταζομενο μαθημα.Η πληροφορικη ειναι μαθημα γενικης παιδειας απο το δημοτικο εως τη Γ λυκειου κ αρα δε λειπουν ουτε ωρες ουτε εχει πληγει το κυρος του μαθηματος(αν μιλαμε κ γιαυτο).Αυτο που εχει πληγει ειναι το λιπος που ακολουθει ενα πανελλαδικως εξεταζομενο μαθημα.Ολα τα προηγουμενα χρονια που ηταν πανελλαδικως εξεταζομενο μαθημα ,αλλα η δομη κ διεξοδος των κατευθυνσεων στρεβλη ηταν ΟΛΑ καλα ε ?Ετσι λοιπον με το απερχομενο συστημα μπορεις (για τελευταια φορα φετος ευτυχως),να σπουδασεις νηπιαγωγος ,δασκαλος,φιλολογος ,γυμναστης,διεθνολογος,φυσικοθεραπευτης,λογοθεραπευτης,κτηνιατρος κλπ.απο τεχνολογικη κατ/νση,οπως επισης οικονομολογος,μαθηματικος,φυσικος,γεωπονος,πολιτικος μηχανικος,αισθητικος,νοσηλευτης,τουριστικα επαγγελματα κλπ.απο θεωρητικη κατ/νση οπως επισης για να σπουδασεις επιστημες οικονομιας κ διοικησης πρεπει να εξεταστεις σε 7 μαθηματα ,με βιολογια 20 σελιδων σπουδαζεις κτηνιατρος απο θεωρητικη κ τεχνολογικη κατ/νση κ ενα σωρο αλλες στρεβλωσεις που κυριολεκτικα βαριεμαι να αναφερω.Τωρα το προγραμμα σπουδων του νεου λυκειου εξορθολογιζεται .Ετσι οι σχολες πληροφορικης περιληφθησαν στο ΕΠΕ των θετικων κ τεχνολογικων σπουδων τωρα με το νεο λυκειο.Ως εκ τουτου,δικαιως η χημεια ενταχθηκε ως πανελλαδικως εξεταζομενο μαθημα αντι της πληροφορικης.Μη ξεχναμε οτι η πληροφορικη δεν καταργηθηκε ,αλλα εγινε μαθημα γενικης παιδειας απι το δημοτικο εως τη Γ λυκειου.

 
Θανάσης
22 Ιουλ 2014 14:51

@TeacherΓια να διευκρινίσουμε μερικά πράγματα. Αυτό που διδάσκεται από την Α΄ Δημοτικού μέχρι την Γ΄Λυκείου σήμερα, με εξαίρεση το καταργηθέν μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών, είναι δεξιότητες Πληροφορικής και όχι Επιστήμη Υπολογιστών. Δεν πιστεύω ότι αδυνατείς μετά από τόσες συζητήσεις και παραπομπές στο Διαδίκτυο να καταλάβεις την διαφορά. Αν όντως αδυνατείς, ξαναδιάβασε αυτά που έγραψες περί κατανόησης της πατρώας γλώσσας. Οι διεθνείς πρακτικές των προηγμένων κοινωνιών τείνουν στην αντίθετη από εμάς κατεύθυνση. Ο αριθμός των μαθητών που διδάχτηκαν την Επιστήμη υπολογιστών σε προχωρημένο επίπεδο (Computer Science Advanced Placement) διπλασιάστηκε στις ΗΠΑ την τελευταία τετραετία. Η Επιστήμη Υπολογιστών στο IB διδάσκεται πια ως αυτόνομη πρακτική επιστήμη και όχι ως συμπλήρωμα των Μαθηματικών. Αυτά είναι γεγονότα πέρα από κάθε αμφισβήτηση. Αν τώρα θεωρείς ότι αυτά τα εκπαιδευτικά συστήματα θέτουν λάθος προτεραιότητες και ότι το δικό μας θα έπρεπε να τα αγνοήσει και να χαράξει αυτόνομη πορεία σε μια παγκοσμιοποιημένη κοινωνία και αγορά, ας το συζητήσουμε.Σε ότι αφορά τώρα την διδασκαλία των Ελληνικών δεν έχω καμία γνώμη, σε αντίθεση με εσένα που φαίνεται να έχεις εμπεριστατωμένη γνώμη για την διδασκαλία της Επιστήμης Υπολογιστών. Στην ανώτερη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση που διδάσκω διαπιστώνω το έλλειμμα αυτό, μια και το καταργηθέν μάθημα βασίζεται σε μεγάλο ποσοστό στην κατανόηση κειμένου.Στην όλη επιχειρηματολογία πραγματικά εντυπωσιάστηκα από την μετατόπιση της θεματολογίας, από την μη παραγωγή πατινιών στην έλλειψη γλωσσικών δεξιοτήτων και την αδυναμία των νέων να ερωτεύονται.

 
Κορδουλη Τερη
22 Ιουλ 2014 16:06

Ξερουμε απο μαθητες που ημασταν ακομη, οτι ηταν και ειναι πολυ χαρακτηριστικο προσον των φιλολογων η ειρωνεια και ο χλευασμος. Αλλα να φτασετε ακομη κε Teacher και στο σημειο να χαλατε τις διακοπες σας για να κανετε διαδικτυακες ορθογραφικες παρατηρησεις στους καθηγητες Πληροφορικης... ε αυτο πραγματικα δε το φανταζομουν ποτε.Σε καθε περιπτωση παντως, εγω γραφω επωνυμα τις αποψεις μου, ενω εσεις ανωνυμα λες και ντρεπεστε. Υ.Γ. Μη με διορθωστε τωρα για τους τονους, αν θελετε να απαντησετε σε κατι, απαντηστε για το αν θα πρεπει, ενας μαθητης με σαφη κληση προς την επιστημη της πληροφορικης που στοχευει σε σχολες Πληροφορικης, να εξεταζεται πανελλαδικα στο συγκεκριμενο αντικειμενο, δηλαδη τον προγραμματισμο, η οχι. Τα υπολοιπα δεν ενδιαφερουν κανεναν.

 
C.K.
22 Ιουλ 2014 19:05

@Teacher Αγαπητέ μου αν από το Δημοτικό μέχρι και το Λύκειο μετά από τόσες ώρες διδασκαλίας φιλολογικών μαθημάτων, οι μαθητές μας, τα παιδιά μας, δυσκολεύονται να μιλήσουν και να επικοινωνήσουν, τότε ίσως την αιτία πρέπει να την ψάξουμε αλλού. Πάντως η Πληροφορική δεν ευθύνεται... Αντιθέτως με τις ελάχιστες ώρες διδασκαλίας της Πληροφορικής στα Δημοτικά και ιδίως σε Γυμνάσια-Λύκεια οι μαθητές μας, τα παιδιά μας, έχουν διακρίσεις διεθνώς...

 
ΒΒ
22 Ιουλ 2014 23:37

@XXXΠροφανώς είτε αγνοείς τι είναι Πληροφορική (Επιστήμη Υπολογιστών) και τι περιλαμβάνει (και τι όχι) το πρόγραμμα σπουδών στην Ελλάδα και στις άλλες χώρες, είτε λες ό,τι λες επειδή έτσι σε βολεύει (λόγω λίπους), είτε και τα δυο.Ακόμη, ποιος είπε ότι το μέχρι τώρα σύστημα ήταν καλό; Απλά το επερχόμενο είναι χειρότερο, αλλά αρέσει σ' αυτούς που τους αρέσουν τα λιπαρά

 
Προς xxx
23 Ιουλ 2014 00:37

Κάνεις copy paste το ίδιο κείμενο το οποίο όμως έχει απαντηθεί πολλές φορές. Θα απαντήσω άλλη μια φορά και εδω, όχι βεβαία για να καταλάβεις εσύ, αλλά για να καταλάβουν όλοι αυτοί που διαβάζουν τα σχόλια. Εσύ ξέρεις. Η επιστήμη των υπολογιστών δε διδάσκεται σε καμία τάξη. Στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση μετά την κατάργηση του μαθήματος του προγραμματισμού διδάσκονται σε κάποιες τάξεις απλά δεξιότητες στη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή Αυτές οι δεξιότητες όμως έχουν τόση σχέση με την επιστήμη των υπολογιστών όση έχει και η χημεία με τη χρήση του δοκιμαστικού σωλήνα ή η έκθεση - έκφραση με τη χρήση του μολυβιού . Για την αναγκαιότητα και τη σπουδαιότητα της επιστήμης των υπολογιστών ( και συγκεκριμένα του προγραμματισμού) σε κάθε τι που έχει σχέση με την καθημερινότητα μας δεν είναι ανάγκη να μιλήσω εγώ. Το έχουν κάνει ήδη άτομα όπως ο Stephen Hawking, ο Nicholas Negroponte απο το ΜΙΤ, ο κοσμήτορας του Harvard, ο πρύτανης του Stanford, ο Bill Gates, o Barack Obama ο υπεύθυνος εκπαίδευσης της NASA και πολλοί πολλοι άλλοι. Αυτοί δε νομίζω ότι έχουν στο μυαλό τους κανένα "λίπος" στο οποίο αναφέρεσαι!! Τι λες;;Για παράδειγμα ο Stephen Hawking είπε: “Whether you want to uncover the secrets of the universe, or you just want to pursue a career in the 21st century, basic computer programming is an essential skill to learn.“Για τους άλλους μπες στην παρακάτω σελίδα για να μη κουράζω και τους αναγνώστες των σχολίων. http://code.org/quotesΕπιπλέον η επιστήμη των υπολογιστών υπάρχει πλέον σα βασικό μάθημα περισσότερα εκπαιδευτήρια δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με μεγάλο κύρος ( Δούκας, Κωστεα Γείτονα, Ελληνοαμερικανικό κτλ) στο International Baccalaureate. Στα εκπαιδευτήρια Δούκα θα μπει από του χρόνου. Πάμε και στο τελευταίο τώρα. Αφού λοιπόν κάνεις κριτική στο παλιό σύστημα γιατί δεν κάνεις και στο τωρινό;; Το θεωρείς λογικό όποιος θέλει να περάσει σε τμήματα πληροφορικής ή στο μαθηματικό ή τους τοπογράφους και ηλεκτρολόγους μηχανικούς να δίνει εξετάσεις στη χημεία που είναι άσχετη με τη σχολή του και όχι στην πληροφορική που είναι σχετικότατη;; ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ: Με το παλιό σύστημα μπορούσε κάποιος μαθητής να περάσει σε σχόλες που χρειάζονταν χημεία χωρίς να έχει διδαχτεί χημεία. Κάποιοι τότε διαφωνούσαν με αυτό και έλεγαν ότι είναι λάθος. Τώρα όλοι οι μαθητές (και όχι κάποιοι όπως τότε) που θέλουν να περάσουν πληροφορική μαθηματικό ηλεκτρολόγων κτλ είναι αναγκασμένοι να ΜΗ δώσουν πληροφορική που χρειάζονται στη σχολή αλλά ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ χημεία που είναι άσχετη με τη σχολή τους. Τώρα αυτοί οι κάποιοι λένε ότι αυτό είναι σωστό!!! Αυτοί οι κάποιοι λοιπόν υπερασπίζονται τώρα αυτό του τότε (σωστά) κατέκριναν, δηλαδή το να μπαίνει ένας μαθητής σε μια σχολή μη έχοντας διδαχτεί μια βασική για τη σχολή επιστήμη αλλά μια άλλη άσχετη. Με τη ΜΕΓΑΛΗ διαφορά βεβαία ότι ακόμα και τότε τα πράγματα ήταν καλυτέρα γιατί (με το παλιό σύστημα) όποιος ήθελε να περάσει πχ στο Γεωπονικό ΕΙΧΕ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ να κάνει χημεία στη θετική ή στην τεχνολογική 1 ενώ με το νέο σύστημα ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να δοθεί η πληροφορική σα εξεταζόμενο μάθημα αλλά πρέπει να δοθεί αναγκαστικά η χημεία ακόμα και γιαυτους που θέλουν να περάσουν μαθηματικό, ακόμα και πληροφορική!!

 
ΧΡΗΣΤΟΣ
23 Ιουλ 2014 00:40

Αγαπητέ @TeacherΜία παρατήρηση στο σχόλιό σου "...Θανάση ειν΄ απλό το ερώτημα κι’ η απορία μου:..."Όταν ο πολύχρηστος σύνδεσμος και βρίσκεται προ φωνήεντος, το φωνήεν [e] επειδή είναι αρθρωτικώς ασθενέστερο από τα υπόλοιπα, εκθλίβεται (κατά την παραδοσιακή γραμματική) ή εκκρούεται (κατά τη σύγχρονη ορολογία) από ισχυρότερα φωνήεντα. Επειδή το σύμφωνο που απομένει είναι το ουρανικό [c] και όχι το υπερωικό [k], ο μόνος τρόπος να δηλωθεί στη συμβατική ορθογραφία ήταν με τη μορφή κι ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΣΤΡΟΦΟ. Δεν επικράτησε η γραφή κ', που μεταχειρίζονταν πολλοί συγγραφείς στο παρελθόν, διότι άφηνε περιθώριο αμφιβολιών ως προς την αρθρωτική φύση τού κ. Συνεπώς:[ce 'alos] > [c 'alos]: κι άλλος (κ' άλλος: πιθανόν να διαβαστεί [k'alos])[ce 'omos] > [c 'omos]: κι όμως[ce 'epita] > [c 'epita]: κι έπειτα[ce 'ute] > [c 'ute]: κι ούτε[ce 'istera] > [c 'istera]: κι ύστεραΉδη στη Γραμματική Τριανταφυλλίδη (σ. 75, παρ. 161) παρετηρείτο ότι δεν πρέπει να γίνεται κατάχρηση της έκθλιψης στη γραπτή γλώσσα. Η τάση αυτή επέδωσε με την αύξηση των επιστημονικών συγγραμμάτων και σήμερα δεν συστήνεται να εκκρούονται τα φωνήεντα σε επίσημα γραπτά κείμενα, εκτός αν πρόκειται για παράθεση διαλόγων. Είναι συνετό να διατηρείτε ακέραιο τον τύπο των λέξεων που χρησιμοποιείτε, έχοντας κατά νου ότι ο γραπτός λόγος διαφέρει από τον προφορικό και δεν αποσκοπεί να εκφράσει όλες τις δυνατότητές του.Την τάση αποφυγής των εκκρούσεων στον γραπτό λόγο διαπιστώνει επίσης ο Τσοπανάκης (Γραμματική, σελ. 159). Παρακαλώ να δεις ακόμη το σχόλιο του ΛΣΓ στο λήμμα κι (σελ. 505).Ευχαριστώ.Σχετικά με τις αδυναμίες έκφρασης των μαθητών μας θα συμφωνήσω μαζί σου. Φταίει η πληροφορική και ο επιπόλαιος τρόπος διδασκαλίας του μαθήματος της γλώσσας από τους καθηγητές πληροφορικής. Όπως πολύ σωστά παρατηρείς ".άλλες θα έπρεπε να είναι οι προτεραιότητες ενός εκπαιδευτικού συστήματος σε μια χώρα σαν τη δική μας". Συμφωνώ, η χώρα η δική μας διαφέρει! Πρέπει άμεσα να αυξηθεί το ποσοστό διδασκαλίας των φιλολογικών μαθημάτων. Δεν επιτρέπεται να παραμένει στο 60% τόσα χρόνια. Θλίβομαι κι εγώ όταν παρατηρώ στις μέρες μας – και δη εν έτει 2014 - να διδάσκεται ακόμη η πληροφορική. Μπορεί στη Γαλλία να διδάσκεται η αλγοριθμική στην Α' τάξη του δημοτικού αλλά να διδάσκεται κάτι τέτοιο στη χώρα μας;!Επίσης συμφωνώ στην παρατήρησή σου ότι, "Κανένα μάθημα με τόσες πολλές ώρες διδασκαλίας στη Β/θμια Γενική και Τεχνική Εκπαίδευση της Ελλάδος, όσες η Πληροφορική." Το γεγονός ότι η πληροφορική μπορεί να διδαχθεί τόσο ως δεξιότητα όσο και ως επιστήμη, το γεγονός ότι μπορεί να διδαχθεί τόσο σε ένα νήπιο όσο και σε έναν ενήλικα, δεν σημαίνει ότι πρέπει και να διδάσκεται!Σχετικά με τη ρομποτική θα σε στεναχωρήσω, διότι διάβασα ότι είχαμε κάτι διακρίσεις στο "Google Science Fair" στην Ολυμπιάδα πληροφορικής και στο "Hour of Code". Σχετικά τώρα, με τα σήριαλ που χάνεις, εγώ πήρα dvd και τα γράφω.

 
Νίκος Μ.
23 Ιουλ 2014 00:54

Εσένα που δε σου αρέσουν οι στρεβλώσεις τι έχεις να πεις για το τωρινό σύστημα που ενώ αυτοί που θέλουν να περάσουν νομική θα δίνουν "στοιχειά κοινωνικών και πολιτικών επιστήμων", και αυτοί που θέλουν να περάσουν οικονομικά και διοίκηση επιχειρήσεων θα δίνουν οικονομία και αυτοί που θέλουν να περάσουν γεωπονικό θα δίνουν χημεία, αυτοί που θέλουν να περάσουν πληροφορική και μαθηματικό και τοπογράφων μηχανικών κτλ θα πρέπει με το ζόρι να διδάσκονται και να εξετάζονται στη χημεία που δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με τη σχολή που θέλουν να περάσουν, και όχι στην πληροφορική που έχει μεγάλη σχέση με τη σχολή τους; Τώρα δε παρατηρείς καμία στρέβλωση ;Να σου θυμίσω ότι στο παλιό σύστημα οι μαθητές είχαν την δυνατότητα να διδαχτούν και να εξεταστούν στη χημεία και στη θετική κατεύθυνση και στην τεχνολογική 1 ενώ με το καινούργιο σύστημα αυτό απαγορεύεται για την πληροφορική όλοι πρέπει αναγκαστικά να δίνουν χημεία ακόμα και για τις άσχετες με τη χημεία σχολές! Καμία στρέβλωση σε αυτό βλέπεις;

 
Σιαφάκας Γιώργος
23 Ιουλ 2014 00:56

Η πληροφορική αποτελεί τη σημερινή "βαριά" βιομηχανία , η Ελλάδα πρέπει να επενδύσει πάνω της με κάθε μέσο! Δεν υποτιμάμαι τις άλλες επιστήμες τις θέλουμε όλες μαζί, μόνο έτσι θα κάνουμε κάτι! Η Ελλάδα μπορεί και πρέπει να βγάζει επστήμονες με γερές βάσεις και υποδομές πάνω στο αντικείμενο τους. Η Πληροφορική είναι μία απο τις βασικές επιστήμες και πρέπει να πάρει τη θέση που της αξόζει, δίπλα σε όλες τις υπόλοιπες!Δυστυχώς όμως στην Ελλάδα, δε μας αρκεί να αποκτήσουμε γάιδαρο θέλουμε να πεθάνει και ο γάιδαρος του γείτονα για να νιώσουμε κάπως αναβασμένοι. έτσι σκέφτονται κάποιοι Χημικόι. Δε θα αναφερθώ στο υπουργείο γιατί μέχρι πρότεινως εκείδε σκεφτόταν καθόλου . Ας μας αποδείξει το νέο υπουργικό σχήμα ότι τελικά υπάρχει η δυνατότητα σκέψης και ας προωθήσουν τη λογική!Θέλουμε την Πληροφορική εκεί που της αξίζει, δίπλα στη Χημεία, τη Φυσική, τα Μαθηματικά κτλ., ας έχουμε όλοι τον γάιδαρο μας, κάπου θα βοηθήσει και δικός μας γάιδαρος να βγούμε απο το βούρκο που έχουμε πέσει!

 
Παπαδόπουλος Πέτρος
23 Ιουλ 2014 01:22

XXX: Αντε παλι με τις αξιωσεις για την επαναφορα της πληροφορικης ως πανελλαδικως εξεταζομενο μαθημα.Ωραιότατη εισαγωγή για ένα σοβαρό κείμενοΧΧΧ:Η πληροφορικη ειναι μαθημα γενικης παιδειας απο το δημοτικο εως τη Γ λυκειου κ αρα δε λειπουν ουτε ωρες ουτε εχει πληγει το κυρος του μαθηματος(αν μιλαμε κ γιαυτο).Ακόμα να κατανοήσετε την διαφορά χρήσης υπολογιστή από την επιστήμη υπολογιστή. Ενσυνείδητα ή μη. ΧΧΧ: Αυτο που εχει πληγει ειναι το λιπος που ακολουθει ενα πανελλαδικως εξεταζομενο μαθημα.Αυτό το λίπος δεν θα ακολουθήσει την αγαπητή σας Χημεία πλέον; ΧΧΧ: Ολα τα προηγουμενα χρονια που ηταν πανελλαδικως εξεταζομενο μαθημα ,αλλα η δομη κ διεξοδος των κατευθυνσεων στρεβλη ηταν ΟΛΑ καλα ε ?Ετσι λοιπον με το απερχομενο συστημα μπορεις (για τελευταια φορα φετος ευτυχως),να σπουδασεις νηπιαγωγος,δασκαλος,φιλολογος,γυμναστης,διεθνολογος,φυσικοθεραπευτης,λογοθεραπευτης,κτηνιατρος κλπ.απο τεχνολογικη κατ/νση,οπως επισης οικονομολογος,μαθηματικος,φυσικος,γεωπονος,πολιτικος μηχανικος,αισθητικος,νοσηλευτης,τουριστικα επαγγελματα κλπ.απο θεωρητικη κατ/νση οπως επισης για να σπουδασεις επιστημες οικονομιας κ διοικησης πρεπει να εξεταστεις σε 7 μαθηματα ,με βιολογια 20 σελιδων σπουδαζεις κτηνιατρος απο θεωρητικη κ τεχνολογικη κατ/νση κ ενα σωρο αλλες στρεβλωσεις που κυριολεκτικα βαριεμαι να αναφερω.Θα ήθελα να καταλάβω σε τι ευθύνεται η Πληροφορική για όλο αυτό που περιγράφετε αλλά αδυνατώ. Επίσης, έντεχνα θεωρείτε ότι οι υποψήφιοι της Θεωρητικής και της Τεχνολογικής εισάγονται από το παράθυρο ή είναι απλά τυχαίο;ΧΧΧ: Τωρα το προγραμμα σπουδων του νεου λυκειου εξορθολογιζεται.Πράγματι, το να περιορίζεις το παιδί να δηλώσει πεδία που έχουν μέχρι και 20 (!) σχολές, είναι ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟςΧΧΧ: Ετσι οι σχολες πληροφορικης περιληφθησαν στο ΕΠΕ των θετικων κ τεχνολογικων σπουδων τωρα με το νεο λυκειο.Ως εκ τουτου,δικαιως η χημεια ενταχθηκε ως πανελλαδικως εξεταζομενο μαθημα αντι της πληροφορικης.Ο συλλογισμός βασίζεται στην πορεία κάθε επιστημονικού συλλογισμού: υπόθεση, απόδειξη, συμπέρασμα. Συγχαρητήρια αγαπητέ συνάδελφεΧΧΧ: Μη ξεχναμε οτι η πληροφορικη δεν καταργηθηκε ,αλλα εγινε μαθημα γενικης παιδειας απι το δημοτικο εως τη Γ λυκειου.Προσέξατε σήμερα ότι ο ίδιος ο υπουργός θεώρησε υποβάθμιση την ένταξη του "Επιταφίου" στα μαθήματα ΓΠ της Γ και το επανέφερε στην Κατεύθυνση;Κρίμα και πάλι κρίμαΤο να μην σας επιτρέπουν τα συντεχνιακά σας γυαλιά να δείτε την κοινή λογική

 
Θανάσης
23 Ιουλ 2014 08:52

@XXXΗ επιχειρηματολογία σου απαντάει στο αντί για το προφανές, να εξετάζεται δηλαδή ο καθένας σε μάθημα ανάλογα με την σχολή που επιθυμεί να φοιτήσει, να πρέπει με το ζόρι να εξεταστεί στην Χημεία, όπως εμείς οι πρωτοδεσμίτες της δεκαετίας του 1990. Το λίπος, το οποίο φοβάμαι ότι δεν θα βρεις. Σου θυμίζω ότι η Χημεία - Βιοχημεία υπάρχει στο παρόν σύστημα στην Τεχνολογική Κατεύθυνση. Το δε επιχείρημα της διδασκαλίας από το Δημοτικό είναι τόσο αστείο, σαν να σου πούμε εμείς ότι τα παιδιά διδάσκονται Χημεία από το Δημοτικό στο «Εμείς και ο κόσμος». Ειλικρινά, αδυνατείς και εσύ μετά από όλες αυτές τις συζητήσεις και τις παραπομπές στο Διαδίκτυο να βρεις την διαφορά μεταξύ Επιστήμης Υπολογιστών και ΤΠΕ; Αν ναι, λυπάμαι. Αν όχι, και απλά υπερασπίζεσαι αυτό το στρεβλό σύστημα επειδή πιστεύεις ότι μέσω του «λίπους» θα σου εξασφαλίσει μια καλύτερη ζωή συμπάσχω. Όπως έχω ξαναγράψει, η δουλειά δεν είναι ντροπή. Ούτε όμως η ντροπή είναι δουλειά.

 
Στρατής
23 Ιουλ 2014 08:54

@Teacher: Πίσω από κάθε γραφόμενό σας κύριε είναι εμφανής ένας συντεχνιακός τρόπος σκέψης υπέρ της ειδικότητάς σας ώστε να μισείτε ό,τι άλλο. Αυτό σας κάνει να παραλογίζεσθε αρνούμενος οτιδήποτε νεώτερο επιστημονικά όσο χρήσιμο κι αν είναι . Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω όσο κι αν μυαλά σκοταδιστικά το αρνούνται και η πληροφορική θα κατακτά τα πάντα διεθνώς(και εδώ φυσικά) γιατί είναι η αιχμή του δόρατος στις επιστημονικές έρευνες. Όσο για σας που διδάσκετε λέτε Ελληνικά προς τί το σχιζοειδές του ξενόφερτου Teacher αντί "δάσκαλος"; Χρόνια τώρα το χρησιμοποιείτε εκφραζόμενος επί παντός επιστητού προκλητικά. Σημειωτέον η Ελληνική γλώσσα είναι η πιο πρόσφορη παγκόσμια να χρησιμοποιηθεί στη πληροφορική λόγω της κωδικότητας που έχει. Τα άλλα ότι "ούτε πατίνια δεν παράγουμε" κλπ χαρακτηρίζουν ακριβώς λαούς (σαν εμάς) που θα μείνουν πίσω αν δεν βάλουν πάρα πολύ πληροφορική σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης .

 
Μενελαος
23 Ιουλ 2014 23:09

Θα μου εξηγήσει κάποιος γιατί ο γιος μου που θέλει να περάσει στο μαθηματικό πρέπει με το ζόρι να δώσει χημεία που δεν έχει καμιά σχέση με τη σχολή του και όχι πληροφορική που έχει άμεση σχέση με τη σχολή του;Μια απάντηση θα δώσει κάποιος;

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean