Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Τα ωρολόγια προγράμματα για το σχ. έτος 2014-15 των Γυμνασίων, Λυκείων και ΙΕΚ

Δημοσίευση: 09/09/2014
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Το esos  δημοσιεύει τα ωρολόγια προγράμματα που θα ισχύσουν το νέο  σχολικό έτος  2014-15 για τα Γυμνάσια, Λύκεια και ΙΕΚ.
Ειδικότερα:
ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Α. Το ωρολόγιο πρόγραμμα των  Α και Β τάξεων του Γυμνασίου καθορίζεται με υπουργική απόφαση του 2013. Πατήστε εδώ για να ανοίξετε το σχετικό ΦΕΚ.
Β. Της Γ τάξης καθορίζεται με υπουργική απόφαση του έτους 2009. Πατήστε εδώ για να ανοίξετε το σχετικό ΦΕΚ.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
Α.Το ωρολόγιο πρόγραμμα της Α και της  Β τάξης  του Γενικού Λυκείου καθορίζεται με το νόμο 4186/2013. Πατήστε εδώ για να ανοίξετε το σχετικό ΦΕΚ.
β.Το ωρολόγιο πρόγραμμα   της  Γ τάξης  του Γενικού Λυκείου καθορίζεται καθορίζεται με  υπουργική απόφαση του 2005.. Πατήστε εδώ για να ανοίξετε το σχετικό ΦΕΚ
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΛΥΚΕΙΟ
Α.Υπογράφηκε από τον υφυπουργό Παιδείας Αλέξανδρο Δερμετζόπουλος το νέο ωρολόγιο Πρόγραμμα των μαθημάτων των Α΄, Β΄, Γ΄ και Δ΄ τάξεων του Εσπερινού Γενικού Λυκείου», που θα ισχύσει  από το σχολικό έτος 2014-2015 για τις Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεις Εσπερινού Γενικού Λυκείου και από το σχολικό έτος 2015-2016 για τη Δ΄ τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου.
Για να ανοίξετε το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα  πατήστε εδώ
Β.Για το σχολικό έτος 2014-2015 για τη Δ΄ τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου ισχύει η με αρ. πρωτ. 63444/Γ2/27-06-2005 Υ.Α. (Β΄ 921).
ΕΠΑΛ
Τα να Ωρολόγια Προγράμματα των μαθημάτων ανά Ειδικότητα Τομέα Ομάδας Προσανατολισμού των Β΄, Γ΄ τάξεων Ημερησίων ΕΠΑ.Λ. και των B΄, Γ΄, Δ΄ τάξεων Εσπερινών ΕΠΑ.Λ., καθορίζονται με νέα υπουργική  απόφαση  .
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΞΕΤΕ ΤΟ ΦΕΚ
Η ισχύς της απόφασης αρχίζει για τη Β΄ τάξη Ημερησίων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. από το σχολικό έτος 2014−2015, για τη Γ΄ τάξη Ημερησίων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. από το σχολικό έτος 2015−2016, για τη Δ΄ τάξη Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. από το σχολικό έτος 2016−2017.
ΙΕΚ
Ανακοινώθηκαν από το υπουργείο Παιδείας  τα νέα ωρολόγια προγράμματα των ΙΕΚ.
ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΝΕΑ ΩΡΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
Παράλληλα το υπουργειο Παιδείας  δίνει προς τους Διευθυντές των ΙΕΚ της ακόλουθες οδηγίες:
Για τις παρακάτω περιπτώσεις ισχύουν τα εξής :
α) όπου έχει γίνει προσθήκη νέου μαθήματος να ξεκινήσει κατάρτιση και στο νέο μάθημα,
β) όπου υπάρχει απόλυτη επικάλυψη μαθημάτων του Α΄ εξαμήνου στο Β΄ εξάμηνο, αυτά δε θα διδαχθούν περαιτέρω,
γ) όπου υπάρχει «αλυσίδα» μαθημάτων (Μαθηματικά Ι και Μαθηματικά ΙΙ) να γίνει «γέφυρα» κατά τη διαδικασία κατάρτισης (διδασκαλία των απαιτούμενων ενοτήτων και των δύο μαθημάτων στο ίδιο εξάμηνο με ιεράρχηση και αύξηση των ωρών κατάρτισης όπου απαιτείται).
Στην περίπτωση που προβλέπεται κατάργηση μαθήματος, να εξετάζεται η δυνατότητα να ανατίθεται η διδασκαλία άλλου συναφούς στον ίδιο εκπαιδευτή.
 Προκειμένου να συμπληρωθεί ο απαιτούμενος αριθμός ωρών των νέων μαθημάτων , παρέχονται οι εξής δυνατότητες:
α) διεξαγωγή μαθημάτων, κατά την περίοδο των αναπληρώσεων, όπως προβλέπεται στον Κανονισμό
Λειτουργίας των ΙΕΚ,
β) αύξηση των ωρών κατάρτισης του ημερήσιου ή εβδομαδιαίου προγράμματος κατάρτισης, όπως
προβλέπεται στον Κανονισμό Λειτουργίας των ΙΕΚ.
Ο σχεδιασμός και η εφαρμογή για τα ως άνω προβλεπόμενα και η προσαρμογή του ημερήσιου και
εβδομαδιαίου προγράμματος θα πραγματοποιηθεί κατά περίπτωση με ευθύνη του Διευθυντή του ΙΕΚ.
 

Σχόλια (8)

 
διπλ.χος ΙΕΚ
26 Αυγ 2014 13:51

Καθε μερα και μια δημοσιευση, ωρολογιο προγραμμα ιεκ, προσληψεις στα ιεκ, πληρωμη στα ιεκ, μια δημοσιευση για τους πτυχιουχους ΙΕΚ που μαστιζονται απο την ανεργια λογω του οτι τα χαρτια που τους δινουν δεν αποκτουν επαγγελματικα δικαιωματα δεν βλεπω. Θυμηθηκε και η ωραια ολγα να κάνει και ΙΕΚ (parking ανεργιας) τουρισμου. Δεν βλέπω να ασχολειται κανείς γιατι ενα ποσοστό ανω του 90% στις λογιστικές σχολές δεν παιρνει πιστοποίηση και κατα συνέπεια δίπλωμα.(εφόσον το ΙΕΚ το τελειώνεις με κλειστά μάτια) Ισως ξεχάσανε οι ειδήμονες του υπεπθ να ελέγξουν αν ακολουθείται το πρόγραμμα σπουδών (που δεν υπάρχει), ή αν η ύλη που διδάσκεται έχει καμμια σχέση με την υλη που εξετάζονται οι σπουδαστές. Ποιός να κάτσεις να ασχοληθεί με αυτούς, σάμπως τα χαρτιά που παίρνουν έχουν καμμία αξία!Το esos ίσως θα επρεπε να κάνει μια ερευνα για τα ΙΕΚ και οχι να αναλώνεται σε απλό θεατή του λοβερδου με τους λιμνάζοντες (με τα κεράκια).Σε θέματα ΙΕΚ εχω διαπιστώσει εκτός εμου οτι υπάρχει πολύς κόσμος που ενδιαφέρεται, και ιδίως για τις επιστροφές χρημάτων .Λογικό και όχι παράδοξο, σε θέματα εργασίας εχουν ολοι συνηδητοποιήσει οτι με το ΙΕΚ δεν μπορείς να εξασκήσεις επάγγελμα/.

 
Γιάννης Θεοδωρίδης, Καθηγητής Πανεπιστημίου Πειραιά
09 Σεπ 2014 14:21

Α' Λυκείου: Θρησκευτικά 2 ώρες, Πληροφορική 2 ώρες (επιλογής)Β' Λυκείου: Θρησκευτικά 2 ώρες, Πληροφορική 1 ώραΓ' Λυκείου: Θρησκευτικά 1 ώρα, Πληροφορική 2 ώρεςΣυμπέρασμα: για τους μαθητές Λυκείου, τα Θρησκευτικά είναι ελαφρώς πιο σημαντικά από την Πληροφορική. Πού συμβαίνουν αυτά; κάπου στην Ευρώπη τον 21ο αιώνα ...

 
Κώστας
09 Σεπ 2014 14:32

@Γ. ΘεοδωρίδηςΚύριε καθηγητά θα ήθελα μια άποψη σχετικά με το πόσες ώρες πληροφορικής θα ήταν το δέον για το Λύκειο; Επίσης συμφωνήτε με την προσθήκη του ΑΕΠΠ στα μαθήματα εξέτασης των πανελληνίων εξετάσεων;Να γίνει πεδίο ειδικά σχολές πληροφορικής;Τι γίνεται σε άλλες χώρες του δυτικού κόσμου σχετικά με πληροφορική σε δευτεροβάθμια κ´ εισαγωγή στην τριτοβάθμια;Ευχαριστώ.

 
teacher
09 Σεπ 2014 16:10

Στα σχολεία της ευρώπης οι μαθητές του γυμνασίου διδάσκονται μόνο 2 ώρες αγγλικά και στο λύκειο ως επιλογή?Μήπως τα αγγλικά αποτελούν ένα απ'τα βασικότερα μαθήματα? Γιατί άραγε συμβαίνει αυτό μόνο στην Ελλάδα? Μήπως όλοι οι υπουργοί είναι δέσμιοι των συμφερόντων των μεγαλοφροντιστών και φροντίζουν να ανθεί η παραπαιδεία και να ξεπαραδιάζονται οι γονείς για να παίρνουν τα παιδιά τους πιστοποιήσεις στις γλώσσες όχι απ'το σχολείο (όπως θα έπρεπε) αλλά απ'τα φροντιστήρια!! Κοιμηθείτε ήσυχα....

 
Μάριος
09 Σεπ 2014 16:46

@ Κώστας Τι γίνεται σε άλλες χώρες του δυτικού κόσμου σχετικά με πληροφορική σε δευτεροβάθμια κ´ εισαγωγή στην τριτοβάθμια ρωτατε..Μια απάντηση και από εμένα..1) Ιnternational Βaccalaureate (ΙΒ) Καταξιωμένο σύστημα πανευρωπαϊκά με υψηλότατο κύροςΣχετικός σύνδεσμος:http://www.ibo.org/diploma/curriculum/group5/ComputerScience.cfm2) General Certificate of Secondary Education (GCSE) Μεγάλη ΒρετανίαΣχετικός σύνδεσμοςhttp://www.ocr.org.uk/qualifications/gcse-computing-j275-from-2012/3) College Entrance Examination Board ( CEEB )Α, που στις ΗΠΑ είναι το κεντρικό συμβούλιο εξετάσεων για εισαγωγή στα Κολέγια Σχετικός σύνδεσμοςhttps://apstudent.collegeboard.org/apcourse/ap-computer-science-a/course...Επίσης στην Κύπρο υπάρχει η επιστήμη των υπολογιστών για τη εισαγωγή στα πανεπιστήμια.http://www.moec.gov.cy/ypexams/panexams/exams2014/2014_06_06_015_themata...Όπως καταλαβαίνετε αν συνεχιστούν κάποιες πιέσεις για εξαφάνιση της επιστήμης των υπολογιστών, αυτό όντως θα αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία στο ανεπτυγμένο κόσμο. Η επιστήμη των υπολογιστών αναβαθμιζεται σε όλο το σύγχρονο κόσμο..

 
Βασίλης Στεφανίδης
09 Σεπ 2014 20:38

Για διευκόλυνση πρέπει επίσης να δημοσιεύσετε και τα ωρολόγια προγράμματα των Μουσικών και των Καλλιτεχνικών.Να επισημανθεί δε (πιέστε το ΥΠΑΙΘ να γίνει κάτι) ότι το πρόγραμμα για τα μουσικά για την Β΄Λυκείου δεν έχει βγει ακόμη .

 
Νίκος
25 Νοε 2014 23:47

Στην Γ λυκείου μετά και τις τελευταίες αλλαγές, τα μαθήματα περιορίζονται δραστικά. Οι μαθητές εστιάζονται μόνο σε αυτό που θέλουν να ακολουθήσουν. Θετικό είναι η κατεύθυνση του μαθήμτος της πληροφορικής στην Γ λυκείου, όπως πρέπει να γίνει και με τα θρησκευτικά για τις θεολογικές σχολές. Θετικό είναι επίσης και οι βιωματικές δράσεις για το γυμνάσιο.

 
Αηδιασμένος εκπαιδευτικός
05 Μάιος 2015 16:43

Μας τα έχετε κυριολεκτικά πρήξει με ένα σωρό νόμους, διατάξεις, ωρολόγια προγράμματα, αναλυτικά προγράμματα, εξεταστέα ύλη, ώρες που απαιτούνται για την κάθε ενότητα, τρόπους αξιολόγισης κτλ. Οι κυβερνήσεις αλλάζουν, ο κάθε υπουργός πρέπει να τα αλλάξει όλα για να δικαιολογήσει την καρέκλα του αλλά το μόνο που δεν σκέφτεται κανένας είναι να αφήσει τα σχολεία ελεύθερα να κρίνουν το συμφέρον των μαθητών τους. Δε λέω στην ελλάδα υπάρχει το προηγούμενο της αδιαφορίας σε τέτοιες περιπτώσεις αλλά από την άλλη το πρήξιμο είναι ανελέητο και οι "μεταρρυθμίσεις" γίνονται πάντα με τη λογική του να χαϊδέψουμε αυτιά σήμερα κι αν αύριο καταστραφεί ο κόσμος, άλλος θα έχει το υπουργείο.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ