Το esos δημοσιεύει τα ωρολόγια προγράμματα που θα ισχύσουν το νέο σχολικό έτος 2014-15 για τα Γυμνάσια, Λύκεια και ΙΕΚ.
Ειδικότερα:
ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Α. Το ωρολόγιο πρόγραμμα των Α και Β τάξεων του Γυμνασίου καθορίζεται με υπουργική απόφαση του 2013. Πατήστε εδώ για να ανοίξετε το σχετικό ΦΕΚ.
Β. Της Γ τάξης καθορίζεται με υπουργική απόφαση του έτους 2009. Πατήστε εδώ για να ανοίξετε το σχετικό ΦΕΚ.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
Α.Το ωρολόγιο πρόγραμμα της Α και της Β τάξης του Γενικού Λυκείου καθορίζεται με το νόμο 4186/2013. Πατήστε εδώ για να ανοίξετε το σχετικό ΦΕΚ.
β.Το ωρολόγιο πρόγραμμα της Γ τάξης του Γενικού Λυκείου καθορίζεται καθορίζεται με υπουργική απόφαση του 2005.. Πατήστε εδώ για να ανοίξετε το σχετικό ΦΕΚ
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΛΥΚΕΙΟ
Α.Υπογράφηκε από τον υφυπουργό Παιδείας Αλέξανδρο Δερμετζόπουλος το νέο ωρολόγιο Πρόγραμμα των μαθημάτων των Α΄, Β΄, Γ΄ και Δ΄ τάξεων του Εσπερινού Γενικού Λυκείου», που θα ισχύσει από το σχολικό έτος 2014-2015 για τις Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεις Εσπερινού Γενικού Λυκείου και από το σχολικό έτος 2015-2016 για τη Δ΄ τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου.
Για να ανοίξετε το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα πατήστε εδώ
Β.Για το σχολικό έτος 2014-2015 για τη Δ΄ τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου ισχύει η με αρ. πρωτ. 63444/Γ2/27-06-2005 Υ.Α. (Β΄ 921).
ΕΠΑΛ
Τα να Ωρολόγια Προγράμματα των μαθημάτων ανά Ειδικότητα Τομέα Ομάδας Προσανατολισμού των Β΄, Γ΄ τάξεων Ημερησίων ΕΠΑ.Λ. και των B΄, Γ΄, Δ΄ τάξεων Εσπερινών ΕΠΑ.Λ., καθορίζονται με νέα υπουργική απόφαση .
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΞΕΤΕ ΤΟ ΦΕΚ
Η ισχύς της απόφασης αρχίζει για τη Β΄ τάξη Ημερησίων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. από το σχολικό έτος 2014−2015, για τη Γ΄ τάξη Ημερησίων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. από το σχολικό έτος 2015−2016, για τη Δ΄ τάξη Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. από το σχολικό έτος 2016−2017.
ΙΕΚ
Ανακοινώθηκαν από το υπουργείο Παιδείας τα νέα ωρολόγια προγράμματα των ΙΕΚ.
ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΝΕΑ ΩΡΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
Παράλληλα το υπουργειο Παιδείας δίνει προς τους Διευθυντές των ΙΕΚ της ακόλουθες οδηγίες:
Για τις παρακάτω περιπτώσεις ισχύουν τα εξής :
α) όπου έχει γίνει προσθήκη νέου μαθήματος να ξεκινήσει κατάρτιση και στο νέο μάθημα,
β) όπου υπάρχει απόλυτη επικάλυψη μαθημάτων του Α΄ εξαμήνου στο Β΄ εξάμηνο, αυτά δε θα διδαχθούν περαιτέρω,
γ) όπου υπάρχει «αλυσίδα» μαθημάτων (Μαθηματικά Ι και Μαθηματικά ΙΙ) να γίνει «γέφυρα» κατά τη διαδικασία κατάρτισης (διδασκαλία των απαιτούμενων ενοτήτων και των δύο μαθημάτων στο ίδιο εξάμηνο με ιεράρχηση και αύξηση των ωρών κατάρτισης όπου απαιτείται).
Στην περίπτωση που προβλέπεται κατάργηση μαθήματος, να εξετάζεται η δυνατότητα να ανατίθεται η διδασκαλία άλλου συναφούς στον ίδιο εκπαιδευτή.
Προκειμένου να συμπληρωθεί ο απαιτούμενος αριθμός ωρών των νέων μαθημάτων , παρέχονται οι εξής δυνατότητες:
α) διεξαγωγή μαθημάτων, κατά την περίοδο των αναπληρώσεων, όπως προβλέπεται στον Κανονισμό
Λειτουργίας των ΙΕΚ,
β) αύξηση των ωρών κατάρτισης του ημερήσιου ή εβδομαδιαίου προγράμματος κατάρτισης, όπως
προβλέπεται στον Κανονισμό Λειτουργίας των ΙΕΚ.
Ο σχεδιασμός και η εφαρμογή για τα ως άνω προβλεπόμενα και η προσαρμογή του ημερήσιου και
εβδομαδιαίου προγράμματος θα πραγματοποιηθεί κατά περίπτωση με ευθύνη του Διευθυντή του ΙΕΚ.
Τα ωρολόγια προγράμματα για το σχ. έτος 2014-15 των Γυμνασίων, Λυκείων και ΙΕΚ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Σχόλια (1)
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
Προσθήκη νέου σχολίου
Μας τα έχετε κυριολεκτικά πρήξει με ένα σωρό νόμους, διατάξεις, ωρολόγια προγράμματα, αναλυτικά προγράμματα, εξεταστέα ύλη, ώρες που απαιτούνται για την κάθε ενότητα, τρόπους αξιολόγισης κτλ. Οι κυβερνήσεις αλλάζουν, ο κάθε υπουργός πρέπει να τα αλλάξει όλα για να δικαιολογήσει την καρέκλα του αλλά το μόνο που δεν σκέφτεται κανένας είναι να αφήσει τα σχολεία ελεύθερα να κρίνουν το συμφέρον των μαθητών τους. Δε λέω στην ελλάδα υπάρχει το προηγούμενο της αδιαφορίας σε τέτοιες περιπτώσεις αλλά από την άλλη το πρήξιμο είναι ανελέητο και οι "μεταρρυθμίσεις" γίνονται πάντα με τη λογική του να χαϊδέψουμε αυτιά σήμερα κι αν αύριο καταστραφεί ο κόσμος, άλλος θα έχει το υπουργείο.