Σύμφωνα με το σχέδιο που έχει στα χέρια του ο υπουργός Παιδείας Α. Λοβέρδος κι ετοιμάζεται να το θέσει σε διάλογο με τους εμπλεκόμενους φορείς:
Α. Αναβαθμίζεται ο ρόλος του Διευθυντή, του υποδιευθυντή και του συλλόγου διδασκόντων:
- τους αποδίδονται νέες διοικητικές αρμοδιότητες,
- αίρονται επικαλύψεις αρμοδιοτήτων,
-βελτιώνονται οι συνθήκες και οι προϋποθέσεις άσκησης του διοικητικού έργου,
Ενισχύονται οι θεσμοί στήριξης του εκπαιδευτικού έργου και της επ[ιμόρφωσης στο σχολείο,
Αποδίδεται ουσιαστικός ρόλος και αποφασιστικές αρμοδιότητες στα συλλογικά όργανα.
Β. Ο σύλλογος Διδασκόντων αποτελεί συλλογικό όργανο χάραξης κατευθύνσεων για την καλύτερη εφαρμογή της εκπαιδευτικής πολιτικής και την καλύτερη λειτουργία του σχολείου. Στο πλαίσιο αυτό, και πέραν των άλλων αναρμοδιοτήτων του, εισηγείται:
1. Σύμφωνα με τις ιδιαίτερες ανάγκες και τα χαρακτηριστικά του σχολείου εκπαιδευτικά προγράμματα, δραστηριότητες και μαθήματα που συνδέονται με την τοπική κοινωνία, την τοπική ιστορία, τον πολιτισμό, το περιβάλλον, τις παραγωγικές ιδιαιτερότητες και δυνατότητες της περιοχής, τα οποία καλύπτουν έως και 10% του ωρολογίου προγράμματος σπουδών. Η τελική απόφαση λαμβάνεται από τον οικείο Διευθυντή Εκπαίδευσης.
2.Την ανάπτυξη ενδοσχολικής επιμόρφωσης και παιδαγωγικής υποστήριξης των εκπαιδευτικών σε επίπεδο σχολικής μονάδας.
3. Την εφαρμογή καινοτόμων δράσεων και προγραμμάτων αντισταθμιστικής αγωγής (Ενισχυτική Διδασκαλία, τάξης υποδοχής κλπ).
4 . Την εφαρμογή συστήματος παράδοσης-παραλαβής ενός μέρους των σχολικών εγχειριδίων και βιβλίων που χρησιμοποιούν οι μαθητές με στόχο την επαναχρησιμοποίηση ή την οργανωμένη ανακύκλωσή τους.
5. Την τήρηση διαδικασιών καταγραφής στο ενιαίο πληροφοριακό σύστημα και τη σύνταξη και ενημέρωση των ψηφιοποιημένων ατομικών υπηρεσιακών φακέλων των εκπαιδευτικών της οικείας Σχολικής Μονάδας.
Το σχέδιο του υπ. Παιδείας για του Διευθυντές των Σχολείων και τους Συλλόγους Διδασκόντων
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Καθιερώνεται η « Ενότητα των Σχολικών Μονάδων»
Θεσμοθετείται το Συμβούλιο Σχολικής Κοινότητας
Το Σχέδιο του υπ. Παιδείας για τη δομή και λειτουργία της εκπαίδευσης
Ο σχεδιασμός του υπουργείου για την αξιολόγηση και την επιλογή των στελεχών εκπαίδευσης
Νομοθετική ρύθμιση: «Πράσινο φως» σε Πρυτάνεις και Κοσμήτορες να κατέχουν θέση Καθηγητή-Συμβούλου στο ΕΑΠ
Νέα δήλωση του υπ. Παιδείας για το μάθημα της Πληροφορικής
Νέα βιβλία στα ΕΠΑΛ
Υγειονομική βόμβα ΓΙΑ τους φοιτητές στο ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας (π. ΤΕΙ Χαλκίδας)
Υπεγράφησαν έξι νέες συμβάσεις για ανέγερση σχολικών κτιρίων
Έκκληση ΔΟΕ προς εκπαιδευτικούς να μην υποβάλουν φακέλους για την αξιολόγησή τους
Ανοιχτή επιστολή προς τον υπ. Παιδείας από τον πρόεδρο της ΟΙΕΛΕ
Ερώτηση στη Βουλή για την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη των φοιτητών σε ΑΕΙ και ΤΕΙ
Ορίσθηκαν οι Αναπληρωτές Πρυτάνεις στο ΑΠΘ
Ελέγχους στις Μετεγγραφές μαθητών ζητά το υπουργείο Παιδείας
Το έγγραφο για την κατανομή των 12,5 εκ για την παιδεία από τα κλεμμένα
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.