Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Το σχέδιο του υπ. Παιδείας για του Διευθυντές των Σχολείων και τους Συλλόγους Διδασκόντων

Δημοσίευση: 05/09/2014
Λοβέρδος
Alt Text: 
Λοβέρδος
Title Text: 
Λοβέρδος
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Σύμφωνα με το σχέδιο που έχει στα χέρια του ο υπουργός Παιδείας Α. Λοβέρδος κι ετοιμάζεται να το θέσει σε διάλογο με τους εμπλεκόμενους φορείς:
Α. Αναβαθμίζεται ο ρόλος του Διευθυντή, του υποδιευθυντή και του  συλλόγου διδασκόντων:
- τους αποδίδονται νέες διοικητικές αρμοδιότητες,
- αίρονται επικαλύψεις αρμοδιοτήτων,
-βελτιώνονται οι συνθήκες και οι προϋποθέσεις άσκησης του διοικητικού έργου,
Ενισχύονται οι θεσμοί στήριξης του εκπαιδευτικού έργου και της επ[ιμόρφωσης στο σχολείο,
Αποδίδεται ουσιαστικός ρόλος και αποφασιστικές αρμοδιότητες στα συλλογικά όργανα.
Β. Ο σύλλογος Διδασκόντων αποτελεί συλλογικό όργανο χάραξης κατευθύνσεων για την καλύτερη  εφαρμογή της εκπαιδευτικής πολιτικής και την καλύτερη λειτουργία του σχολείου. Στο πλαίσιο αυτό, και πέραν των άλλων αναρμοδιοτήτων του, εισηγείται:
1. Σύμφωνα με τις ιδιαίτερες ανάγκες και τα χαρακτηριστικά του σχολείου εκπαιδευτικά προγράμματα, δραστηριότητες και μαθήματα που συνδέονται με την τοπική κοινωνία, την τοπική ιστορία, τον πολιτισμό, το περιβάλλον, τις παραγωγικές ιδιαιτερότητες και δυνατότητες της περιοχής, τα οποία καλύπτουν έως και 10% του ωρολογίου προγράμματος σπουδών. Η τελική απόφαση λαμβάνεται από τον οικείο Διευθυντή Εκπαίδευσης.
2.Την ανάπτυξη ενδοσχολικής επιμόρφωσης και παιδαγωγικής υποστήριξης των εκπαιδευτικών σε επίπεδο σχολικής μονάδας.
3. Την εφαρμογή καινοτόμων δράσεων και προγραμμάτων αντισταθμιστικής αγωγής (Ενισχυτική Διδασκαλία, τάξης υποδοχής κλπ).
4 . Την εφαρμογή συστήματος παράδοσης-παραλαβής ενός μέρους  των σχολικών εγχειριδίων και βιβλίων που χρησιμοποιούν οι μαθητές με στόχο την επαναχρησιμοποίηση  ή την οργανωμένη ανακύκλωσή τους.
5. Την τήρηση   διαδικασιών καταγραφής στο ενιαίο πληροφοριακό σύστημα και τη σύνταξη και ενημέρωση των ψηφιοποιημένων ατομικών υπηρεσιακών φακέλων των εκπαιδευτικών της οικείας Σχολικής Μονάδας.

Σχόλια (8)

 
δντης
05 Σεπ 2014 20:36

Έτσι προσθέστε και άλλες αρμοδιότητες και φόρτο εργασίας, αλλά για οικονομική αναβάθμιση ούτε λέξη.

 
Μαστρο-εκπαιδευτικός
05 Σεπ 2014 23:00

Mε τόσες Διοικητικές Εργασίες που μας έχετε φορτώσει στα σχολεία έχει χαθεί πλέον η χαρά της παροχής γνώσεων στους μαθητές, η πραγματική ουσία της εκπαίδευσης. Κάντε μας μετάταξη σε καθαρά διοικητικές θέσεις να βρούμε την υγειά μας....έλεος. Σε όλα τα σχολεία του εξωτερικού υπάρχουν εκπαιδευτικοί που ασχολούνται μόνο με εκπαιδευτικά θέματα (διδασκαλία, προγράμματα επιμόρφωσης, υποστήριξης, ευρωπαικά προγράμματα), διοικητικοί υπάλληλοι που ασχολούνται με τη λειτουργία του σχολείου (αποστολή στοιχείων για μαθητές καθηγητές, απουσίες, ωρολόγιο πρόγραμμα) και φυσικά τεχνικό προσωπικό υποστήριξης στις νέες τεχνολογίες (συντήρηση Η/Υ και δικτύων, φωτοτυπικά, διαδραστικοί πίνακες) και φυσικά μόνο στο Ελλαδιστάν θέλουμε ενα τρομαγμένο, ταλαίπωρο εκπαιδευτικό που να τα κάνει όλα και να συμφέρει οικονομικά !

 
διευθυντης
06 Σεπ 2014 14:25

Καλα, αυτοι που τα προτεινουν εχουν επαφη με την πραγματικοτητα; Ποιος, πότε, για ποσο μπορει καποιος εκπαιδευτικος και ιδιαιτερα ο διευθυντης να ασχοληθει με το σχεδιασμο, οργανωση, εποπτεια, εκτελεση όλων αυτων των υπερφίαλων σχεδίων; Το Παρατηριο για την ενδοσχολικη βια, την ΑΕΕ, την αξιολογηση του προσωπικου, την τηρηση του myschool, την καθημερινη επαφη με δεκαδες καποιες φορες μαθητες, γονεις και κηδεμονες, το σχεδιασμο δρασεων οι οποιες ετσι κι αλλως πραγματοποιουνται στο σχολειο, την καθημερινη ψυχοφθορα γραφειοκρατεία (απο πρωτοκολο και στατιστικα μεχρι εκδοση βεβαιωσεων, πιστοποιητικων), τα νεα κολπα με τα σχολικα συμβουλια για να δικαιολογηθουν λειτουργικα εξοδα ίσως και λιγων ευρω, την εποπτεια πραγματοποιησης των ανειλημμενων σχεδιων δρασης ή καινοτομων προγραμματων, τη διδασκαλια σε ταξεις για τις ωρες που προβλεπονται εβδομαδιαιως; Αν καθισω και σκεφτω για ποσα πραγματα πρεπει να φροντισει καθημερινα ενας διευθυντης σε ενα μεγαλο σχολειο, τοτε σκεφτομαι: "ευχαριστω, δε θα παρω άλλες "αρμοδιοτητες"...

 
Νίκος
06 Σεπ 2014 15:47

Να ανατεθούν στους διευθυντές και τα καθήκοντα των φυλάκων, των επιστατών, υπευθύνουκαθαριότητας εξωτερικού χώρου, συντηρητών, κηπουρών, ... , για τ υ π ι κ ο ύ ς λόγους, αφού επί της ουσίας τα έχουν!Τι να πείς...

 
F.
06 Σεπ 2014 19:32

Πριν λίγες μέρες ο κ. υπουργός μας είπε το "ανέκδοτο" ότι όλα τα σχολεία που έχουν πάνω από 200 μαθητές, έχουν και γραμματέα. Επειδή στο δικό μας Σύμπαν αυτό δεν συμβαίνει, τον παρακαλούμε πριν μας αυξήσει κι άλλο τις "αρμοδιότητές" μας, να φροντίσει να γίνει πραγματικότητα το "ανέκδοτο".

 
@γκρινιάρηδες διευθυντές
06 Σεπ 2014 23:41

Η γκρίνα και η κλαψούρα σας (επειδή διαβάζουν και από το υπουργείο) θα αποτελέσουν αύριο μεθαύριο τον λόγο που θα βάζουν στα σχολεία managers αντί εκπαιδευτικούς. Αφήστε την κλάψα λοίπον, οι πιο πολλοί από εσάς τρίβατε τα χέριας σας όταν μαθαίνατε πως η αξιολόγηση περνάει από τα χέρια σας και λέγατε στους δικούς σας (ξέρετε αυτούς που κλείνετε την πόρτα του γραφείου όταν μιλάτε) πως θα "κόψετε κ@@@ους".

 
διευθύντρια
07 Σεπ 2014 10:42

Πολύ σωστά σχολιάστηκαν τα ισχύοντα και τα μελλούμενα από τους παραπάνω συναδέλφους. Για των λόγων το αληθές η πρόταση είναι μία:Ας στείλει ο Υπουργός έναν σύμβουλό του, μακάρι και ο ίδιος την επόμενη εβδομάδα να μείνει ένα ολόκληρο ωράριο σε ένα 12θεσιο σχολείο για να καταλάβει το χρόνο και τις αρμοδιότητες του Διευθυντή.μβουΌμως τι λένε οι Περιφερειακοί Διευθυντές όσοι ασχολήθηκαν με σχολεία; Καλή χρονιά και υπομονή

 
Οι διευθυντές των ελληνικών δημόσιων σχολείων
07 Σεπ 2014 11:29

Ενας αριθμός Διευθυντών ελληνικών δημόσιων σχολείων, έγιναν διευθυντές κυρίως γιατί δεν άντεχαν την τάξη. Η αξιολόγηση όμως, που μερικοί χάρηκαν, γιατί νόμισαν ότι με την οκνηρία που τους συνοδεύει θα ασκήσουν και εξουσία, απαιτεί άλλα προσόντα. Στο μέλλον τα σχολεία θα λειτουργούν όπως τα ιδιωτικά, και διευθυντές μάνατζερ θα έρθουν στο προσκήνιο. Υπάρχουν πολλά νέοι με πτυχία τέτοιας κατεύθυνσης και άνεργοι.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ