Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ: Ομαλά κύλησε και η δεύτερη ημέρα εξετάσεων-Αποσύρθηκαν 13 θέματα-ερωτήσεις

Δημοσίευση: 30/05/2014
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Σήμερα  δεύτερη ημέρα ενδοσχολικών εξετάσεων, η Τράπεζα θεμάτων έχει λειτουργήσεις επιτυχώς. Μόλις 13 από τα 9230 θέματα-ερωτήσεις πριν την έναρξης των εξετάσεων αποσύρθηκαν, και ουδείς έχει αναφέρει κάποιο πρόβλημα κατανόησης ή μεθοδολογίας, σύμφωνα ,με το υπουργείο Παιδείας .
«Σε κάθε περίπτωση, οι εύλογες ανησυχίες των μαθητών για την εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων, που κάποιοι από αμέλεια ή σκοπίμως τροφοδότησαν, διασκεδάζονται και σταδιακά εξαλείφονται» αναφέρει non paper του υπουργείου Παιδείας
Η Τράπεζα Θεμάτων στην πρώτη εφαρμογή της περιλαμβάνει 9.000 ερωτήσεις, διαβαθμισμένης δυσκολίας.
Ο καθηγητής έχει την ευθύνη, στην τάξη του και στους μαθητές του, να καταρτίζει τα δύο από τα τέσσερα θέματα των γραπτών εξετάσεων, και τα άλλα δύο να τα κληρώνει τυχαία από την Τράπεζα Θεμάτων. Κατ’ εξαίρεση και μόνον εφέτος, λόγω της πρώτης εφαρμογής, σε περίπτωση που διαπιστώσει ο διδάσκων καθηγητής ότι κάποιο από τα κληρωθέντα θέματα δεν το έχει διδάξει επαρκώς, μπορεί  να προβεί σε δεύτερη κλήρωση.
Επισημαίνουμε αφενός ότι μόνον ο διδάσκων καθηγητής γνωρίζει ποιά θέματα «τράβηξε» από την Τράπεζα Θεμάτων και ποια κατάρτισε ο ίδιος και αφετέρου ότι αυτός και μόνον αυτός βαθμολογεί τα γραπτά των μαθητών του, όπως γινόταν έως σήμερα.
Επίσης, τονίζουμε ότι ο βαθμός του γραπτού κάθε μαθητή προστίθεται στο Μέσο ‘Όρο των προφορικών των δύο τετραμήνων και διαιρείται δια δύο για τον βαθμό προαγωγής στο μάθημα. Άρα τα δύο θέματα της Τράπεζας Θεμάτων αποτελούν το 25% της συνολικής αποτίμησης της επίδοσης του μαθητή σε κάθε μάθημα.
Τέλος, η σημασία του γενικού βαθμού προαγωγής των τριών τάξεων του Λυκείου, για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση, είναι απειροελάχιστη, αλλά αναγκαία για να μην απαξιώνεται η επίδοση του μαθητή στο Λύκειο, να μην μετατρέπεται το Λύκειο σε Εξεταστικό Κέντρο Πανελλαδικών Εξετάσεων. Κυρίως είναι αναγκαία για να μην ακυρώνεται η μορφωτική σημασία των σπουδών στο Λύκειο που προσδίδουν βασικές δεξιότητες.  

Σχόλια (1)

 
ΧΟΝΤΡΟ ΔΟΥΛΕΜΑ
30 Μάιος 2014 23:29

ΠΟΙΑ 2Η ΗΜΕΡΑ? ΣΗΜΕΡΑ ΗΤΑΝ ΗΜΕΡΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ. ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΑ 123 ΕΓΙΝΑΝ 13, ΜΑΛΛΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ 2..

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean