Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: «…Δεν θα σ' αφήσω να πας φυλακή-Τη Δευτέρα θα δώσω λύση…»

Δημοσίευση: 01/08/2014
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Άφωνοι έμειναν οι Διευθυντές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής και ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης  Δ. Γκίνης  ακούγοντας τον υπουργό Παιδείας να δίνει λύση στο θέμα των μαθητικών κατασκηνώσεων στον Άγιο Ανδρέα  και απευθυνόμενος στην Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας Αν. Αττικής κ. Ξυθάλη να λέει:
«Δεν θα σ αφήσω να πας φυλακή. Κινδυνεύεις προσωπικά χωρίς να φταίς. Τη Δευτέρα θα δώσω λύση»
ΞΥΘΑΛΗ: Με ποιον συνεργάτη σας να είμαι σε επικοινωνία;
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Με κανέναν. Μ εμένα προσωπικά θα είσαι σε επαφή»
ΞΥΘΑΛΗ: Η κατασκήνωση δεν παραδόθηκε από τον εργολάβο κι αυτή τη στιμή στα 90 οικήματα που υπάρχουν κάνουν διακοπές οι οικογένειες των υπαλλήλων του υπουργείου Παιδείας.
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Είναι ασφαλισμένη η κατασκήνωση για αστική ευθύνη;
ΞΥΘΑΛΗ: Όχι δεν είναι.
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Δηλαδή αν πάθει κάποιος κάτι, ένα ατύχημα  εσείς κ. Ξυθάλη θα πάτε φυλακή.
ΞΥΘΑΛΗ : Δεν είναι μόνο αυτό. Η φιλοξενία των υπαλλήλων  του υπουργείου παιδείας δημιουργεί και δαπάνες τις οποίες υπογράφω, χωρίς αποφάσεις.
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Πάτε φυλακή. Έχεα μπερδευτεί πολύ το θέμα. Κι αν έρθει ο εισαγγελέας;
ΞΥΘΑΛΗ: Να πάρει τις μαθητικές κατασκηνώσεις  η Κεντρική υπηρεσία του υπουργείου Παιδείας
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Εγώ πρέπει να κάνω κάτι για να απαλλαγείτε εσείς κα Ξυθάλη από την ποινική ευθύνη.
ΞΥΘΑΛΗ: Μήπως πρέπει να παραιτηθώ;
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Όχι κα Ξυθάλη.
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Να τελειώσει το θέμα τη Δευτέρα. Να το λύσουμε με κάποια τροπολογία εάν χρειαστεί . Αν δεν το λύσω και συμβεί κάτι θα το έχω βάρος .
ΞΥΘΑΛΗ: Τα κλειδιά της κατσκήνωσης  τα έχω παραδώσει σε υπηρεσία της Κ.Υ. του υπουργείου παιδείας  από το 2011, αλλά μου έχει ανατεθεί η οικονομική και διοικητική διαχείριση.
 
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ;
Δύο μεγάλες κατασκηνώσεις είχε σε χρήση κατά το παρελθόν το Υπουργείο Παιδείας και εξυπηρετούσε εκατοντάδες μαθητές κατά τους θερινούς μήνες.
Η μία  Μαθητική κατασκήνωση της Παλαιάς Πεντέλης έχει «εξαφανισθεί» και μάλλον καταπατηθεί  από το 2005, χωρίς να υπάρχει αντίδραση από τις αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΠΑΙΘ. Γι αυτό θα πρέπει να  ασχοληθεί και η Δικαιοσύνη.
Η άλλη Μαθητική κατασκήνωση του Αγίου Ανδρέα στη Ν. Μάκρη, παρότι δόθηκαν  10 εκατομμύρια Ευρώ για την ανακατασκευή της το 2004 και 2011 δεν λειτουργεί. Στη δεύτερη  περίπτωση  του Αγίου Ανδρέα   έχει παραχωρηθεί το «καλό κομμάτι» της παραλιακής ζώνης στο Δήμο ,ο οποίος με τη σειρά του το έχει υπενοικιάσει σε ιδιώτη.
Σήμερα γίνεται   χρήση των εγκαταστάσεων  από υπαλλήλους  του ΥΠΑΙΘ .   
Το ερώτημα που τίθενται είναι ,  τι σκοπεύει να κάνει για να σταματήσει  αυτή η απαράδεκτη κατάσταση και  να υπάρξει σωστή χρήση των εγκαταστάσεων προς όφελος της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Η Διευθύντρια Αν Αττικής ενώ , όπως η ίδια είπε σήμερα έχει παραδώσει τα κλειδιά, της έχουν αναθέσει να υπογράφει δαπάνες χωρίς αποφάσεις, ενώ ως υπεύθυνοι μπορεί να βρεθεί κατηγορούμενοι εάν συμβεί κάτι σε κάποιον που κάνει διακοπές σήμερα στην κατασκήνωση , καθώς λειτουργεί χωρίς ασφάλεια αστικής ευθύνης.

 

Σχόλια (2)

 
Ακάκιος
01 Αυγ 2014 19:18

Τί αμεσότητα! Τί υπευθυνότητα! Αυτοί οι ταλαίπωροι καταπατημένοι των ρουσφετιών που μήνες περιμένουν με τις ενστάσεις μετατάξεων τί να περιμένουν κ. Υπουργέ; Πότε; Τύψεις εδώ δεν υπάρχουν;

 
Καλπουρνία
03 Αυγ 2014 17:30

Πώς να εξηγήσω στο να μην απαντάτε καιρό στο θέμα της παρανομίας με αυτό που ήδη έπαθαν κάποιες ΔΕΚΑΔΕΣ καθηγητών κατά τις μετατάξεις στην α/θμια και που κάποιοι προσφεύγουν με το πενιχρό( έλα τώρα!) βαλάντιό τους σε ένδικα μέσα για ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και όχι για κάποια χάρη; Πέστε μας ποια Δευτέρα (ας είναι και την...Τρίτη δεν πειράζει! ) κι εδώ θα κάνετε κάτι;

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean