Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Πολλή γυμναστική στο Γυμνάσιο και επαναφορά της Πληροφορικής στις Πανελλαδικές

Δημοσίευση: 11/09/2014
Λοβέρδος
Alt Text: 
Λοβέρδος
Title Text: 
Λοβέρδος
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

«Η γυμναστική ως μάθημα κακώς κόπηκε , δήλωσε σήμερα ο υπουργός Παιδείας  Α. Λοβέρδος  και ανακοίνωσε:
Α.Την προσθέσαμε  στο αναλυτικό πρόγραμμα της Γ’ Λυκείου (σ.σ.μία ώρα παραπάνω την εβδομάδα) , θα την προσθέσω φέτος πριν περιμένουμε πολιτικές εξελίξεις και στο Γυμνάσιο με πολύ δυνατή μορφή, γιατί εμείς ξεκινάμε και ένα πρόγραμμα άθλησης με το ΣΕΓΑΣ σε όλη την Ελλάδα, διότι έχουμε τα πιο υπέρβαρα παιδιά. Η επιλογή να κοπούν η Γυμναστική και η Πληροφορική ως εξεταστέο μάθημα ήταν της προηγούμενης πολιτικής ηγεσίας.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Β.Το μάθημα της Πληροφορικής επανέρχεται  ως εξεταστέο μάθημα για όσους ακολουθήσουν για τα τμήματα Πληροφορικής».

Σχόλια (31)

 
Χρήστος
11 Σεπ 2014 17:07

Επιτέλους μια προοδευτική σκέψη και πράξη. Κατά τη γνώμη μου για να ολοκληρωθεί αυτή η θετικότατη εξέλιξη στην Παιδεία, θα πρέπει να γίνει κατανοητό επιτέλους ότι είναι αναγκαίο να προστεθεί σε κάθε τάξη του Γυμνασίου από μια ώρα διδασκαλίας της Πληροφορικής την εβδομάδα.

 
Κώστας Δημητρίου
11 Σεπ 2014 19:00

Κύριε υπουργέΘεωρώ ότι η πιο ορθολογική λύση όσον αφορά την επιστροφή του μαθήματος της πληροφορικής στα εξεταζόμενα για την εισαγωγή στα ΑΕΙ και ΤΕΙ με βάση το ήδη διαμορφωμένο πρόγραμμα σπουδών της Γ΄ λυκείου είναι η εισαγωγή του ήδη υπάρχοντος μαθήματος πληροφορικής Γενικής Παιδείας στα εξεταζόμενα ως κατ’ επιλογήν επιπλέον 5Ο μάθημα για όσους μαθητές ενδιαφέρονται για σχολές πληροφορικής και συναφείς με την πληροφορική. Προτείνω δε η εισαγωγή του μαθήματος ως κατ’ επιλογήν να γίνει για όλους τους μαθητές όλων των ΕΠΕ και όλων των κατευθύνσεων πλην αυτού των ανθρωπιστικών επιστημών, όπου εκ’ των πραγμάτων δεν μπορούν να δηλώσουν και σχολές πληροφορικής λόγω μη διδασκαλίας των μαθηματικών στην κατεύθυνσή τους. Για τα υπόλοιπα τέσσερα ΕΠΕ όμως είναι πολύ εύκολο και απλό κάθε μαθητής δηλώνοντας ότι θα εξετασθεί και στο μάθημα της πληροφορικής πέραν των υπόλοιπων τεσσάρων της κατεύθυνσής του να έχει τη δυνατότητα να επιλέγει έτσι και σχολές ενός ακόμη πεδίου, δηλ τις πληροφορικές και τις συναφείς. Πχ αυτός που θέλει ιατρικές, δηλώνοντας και την πληροφορική να μπορεί να έχει και μια δεύτερη επιλογή αν αποτύχει στις ιατρικές να δηλώσει τις πληροφορικές σχολές. Το ίδιο και ο μαθητής του ΕΠΕ των οικονομικών-κοινωνικών-πολιτικών επιστημών να μπορεί να δηλώσει εφόσον εξετασθεί επιπλέον και στην πληροφορική και πληροφορικές σχολές. Οπωσδήποτε έτσι διευκολύνεται και ο μαθητής που θέλει παιδαγωγικά όπου το πεδίο του περιλαμβάνει ελάχιστες σχολές, να έχει και μια δεύτερη προτίμηση μέσω του 5ΟΥ μαθήματος της πληροφορικής.Εννοείται βεβαίως ότι η βαθμολογία του 5ου μαθήματος θα συμμετέχει στον μέσο όρο και για τα δύο πεδία που θα δηλώνει ο μαθητής (όπως γινόταν έως σήμερα με τις αρχές οικονομικής θεωρίας), δηλαδή όχι μόνο για τις πληροφορικές αλλά και για το πεδίο της κατεύθυνσης από την οποία προέρχεται ο μαθητής.Κατά τον παραπάνω τρόπο θεωρώ ότι λύνονται άμεσα τα προβλήματα και επικρατεί μια ισορροπία διότι:1. Οι καθηγητές της πληροφορικής ικανοποιούνται στο δίκαιο αίτημά τους για εισαγωγή της πληροφορικής στα εξεταζόμενα, χωρίς μάλιστα η θέση του μαθήματος να είναι σε κατώτερη κατάσταση σε σχέση με το υπάρχον εξεταστικό, αλλά μάλλον αναβαθμίζεται εφόσον απευθύνεται σε σχεδόν όλους τους μαθητές εκτός ενός μικρού ποσοστού περίπου 20% που επιλέγουν τη θεωρητική κατεύθυνση. Εννοείται βεβαίως να οριστεί ως προαπαιτούμενο για την εισαγωγή στις πληροφορικές το μάθημα για έναν ικανοποιητικό αριθμό σχολών. (προσωπικά τις υπολογίζω περί τις 50 με 55 σχολές).2. Οι καθηγητές της χημείας δεν θίγονται και επομένως δε θα έχουν λόγο να συνεχίσουν να αντιδρούν3. Οι μαθητές σχεδόν όλοι έχουν έτσι δικαίωμα δεύτερης επιλογής, δηλ δύο επιστημονικών πεδίων, πράγμα πολύ σημαντικό, ίσως το σημαντικότερο, γιατί δεν είναι παιδαγωγικά σωστό να περιορίζουμε τις επιλογές των παιδιών σε ένα μόνο πεδίο σχολών.4. Δεν απαιτείται μεγάλη αλλαγή στο ήδη ψηφισθέν νέο εξεταστικό και καμία περαιτέρω <<καραμπόλα>> αφαίρεσης-εισαγωγής μαθημάτων και τροποποιήσεων5. Δεν απαιτούνται παραπάνω ώρες διδασκαλίας του μαθήματος της πληροφορικής στη Γ΄Λυκείου, ούτε τροποποιήσεις στο ωρολόγιο πρόγραμμα, διότι αν έμπαινε η πληροφορική ως ένα από τα τέσσερα εξεταζόμενα μαθήματα ενός ΕΠΕ, τότε θα έπρεπε εκτός των 2 ωρών του γενικής παιδείας που υπάρχει ήδη να μεριμνήσετε για την κάλυψη και των έξι επιπλέον ωρών για το πανελλαδικώς εξεταζόμενο του ΕΠΕ.

 
Αθλητική κουλτούρα στο υπουργείο
11 Σεπ 2014 22:49

Επιτέλους και ένας υπουργός παιδείας με αθλητική κουλτούρα. Άντε να προχωράμε σε αυτή τη χώρα.

 
Politis
12 Σεπ 2014 02:11

Το ότι ο ιδιαίτερος του πολιτικού γραφείου του Λοβέρδου, κος Χρηστάκης, είναι Πληροφορικός είναι απλώς σύμπωση!

 
Θανάσης
12 Σεπ 2014 06:45

Κε ΔημητρίουΒρίσκω την πρότασή σας πολύ καλά διατυπωμένη και γόνιμο πεδίο για συζήτηση, Με το σημείο 3 ειδικά των παρατηρήσεών σας ταυτίζομαι απόλυτα.Προσωπική μου άποψη είναι ότι στο συγκεκριμένο, κατά κοινή ομολογία υδροκέφαλο πεδίο η μόνη λύση είναι να υπάρξει ο καθορισμός προαπαιτούμενου μαθήματος για κάποιες σχόλες που τα αντικείμενά τους είναι εμφανώς διακριτά. Νομίζω ότι είναι κοινός τόπος ότι όποιος ενδιαφέρεται πχ για Γεωπονικές Σχολές ή για τους Χημικούς Μηχανικούς δεν νοείται να μπαίνει χωρίς γνώσεις Χημείας. Αντίστοιχα, για τμήματα όπως οι Μηχ Η/Υ ή Πληροφορικής είναι παραλογισμός να μπαίνει χωρίς τις γνώσεις Επιστήμης Υπολογιστών. Για την ομάδα σχολών που το αντικείμενο δεν είναι τόσο εξόφθαλμα διακριτό, όπως πχ οι Μηχανολόγοι και οι Ναυπηγοί θα μπορούσε να δοθεί η δυνατότητα επιλογής μαθήματος από τον μαθητή. Στον πυρήνα του ισχύοντος Ν/Σ, με το οποίο να συμπληρώσω ότι διαφωνώ, βρίσκεται η εξέταση σε 4 μαθήματα. Η διδασκαλία τους για 6 ώρες έχει το νόημα περιορισμού των μαθημάτων που γίνονται εκτός σχολείου. Η πρότασή σας πάντως είναι πραγματικά ενδιαφέρουσα και άξια συζήτησης, μακρυά από δογματισμούς και προκλήσεις και αποτελεί πραγματικά τροφή για σκέψη. Σας ευχαριστώ πολύ που την καταθέσατε.

 
εκπαιδευτης
12 Σεπ 2014 07:46

http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathm...Συγχαρητήρια στους Πληροφορικύς...Έχουν άνθρωπό τους δίπλα σε Λοβέρδο και κατάφεραν να είναι αό το δημοτικό εως τη γ λυκείου, τώρα και εξεταζόμενο.Κε Λοβέρδο έτσι θα προχωρήσετε;

 
Νίκος Βέρρος
12 Σεπ 2014 08:02

Ήθελα να αναπτύξω τις απόψεις μου για το θέμα της πληροφορικής, αλλά είδα το κείμενο του Κώστα Δημητρίου και δεν μπορώ να προσθέσω τίποτα άλλο. Συμφωνώ απόλυτα. Η άποψη αυτή είναι η δικαιότερη λύση και κυρίως θα ικανοποιήσει όλους. Δεν θα δημιουργήσει δυσαρεστημένες ομάδες εκπαιδευτικών.

 
Μανώλης
12 Σεπ 2014 10:11

Αν δεν μπει τουλάχιστον ακόμα μια ώρα πληροφορικής στο Γυμνάσιο δεν μπορούμε να πούμε πως έγινε ολοκληρωμένη βελτίωση. Ελπίζω ο υπουργός να δει αυτό το σημείο σωστά. Η παγκόσμια αυτή γλώσσα ειδικά για το μέλλον πρέπει να καλύψει σωστά και μαθητές που δεν θα συνεχίσουν στο Λύκειο και που στη ζωή τους δεν θα έχουν άλλη ευκαιρία να τη μάθουν. Αυτή θα είναι ένα πολύτιμο εργαλείο στην επαγγελματική εργασία και ενημέρωση των νέων με προέκταση τη συμβολή σε αναπτυξιακές πρακτικές.

 
Φιλλένια Σιδέρη
12 Σεπ 2014 11:42

Κύριε ΥπουργέΜε τη σαφή δήλωση που κάνατε χθές, εκτιμώ ότι συμβάλλετε στην εξισορρόπηση του Συστήματος Εισαγωγής, αλλά και στο κλίμα συνεργασίας μεταξύ των διαφορετικών κλάδων στην Εκπαίδευση, χωρίς να διαταράξετε τον πυρήνα του νομοσχεδίου και να δημιουργήσετε επιπλέον κόστη και αναταραχή.Ως χημικός που επι 16 έτη έβλεπα τον απόλυτο παραλογισμό να εισάγονται φοιτητές στο Χημικό αλλά και στο Πολυτεχνείο, στο οποίο τα Υλικά έχουν εξέχουσα θέση χωρίς γνώσεις Χημείας δηλαδή χωρίς δυνατότητες να κατανοήσουν τις ιδιότητες των υλικών, δε θα ήθελα σε καμία περίπτωση αυτό το εγκληματικό για την εκπαίδευση λάθος να επαναληφθεί για τις σχολές της πληροφορικής. Έτσι εκτιμώ, ότι η απόφασή σας, η οποία μπορεί να υλοποιηθεί εύκολα με εφαρμογή της ολοκληρωμένης πρότασης που κατέθεσε ο κ. Δημητρίου, θα έχει ως αποτέλεσμα την καλύτερη λειτουργία του Εκπαιδευτικού συστήματος και την πληρέστερη εκπαίδευση των υποψηφίων φοιτητών.Εκτιμώ ιδιαίτερα στη στάση σας την επικράτηση του ορθολογισμού έναντι των "εξυπηρετήσεων", πρακτική στην οποία δε μας έχουν συνηθίσει οι πολιτικοί.

 
Χριστίνα Γραμμένου - Μαθηματικός
12 Σεπ 2014 16:34

1.Στο εκπαιδευτικό μας σύστημα έχουμε τα μαθήματα Γενικής Παιδείας και τα μαθήματα Κατεύθυνσης. Όπως φαίνεται ακόμα και από το όνομά τους ο ρόλος των μαθημάτων Κατεύθυνσης είναι να προετοιμάσουν και να δώσουν στους μαθητές βασικές και σημαντικές γνώσεις που πρέπει να έχουν ανάλογα με το επιστημονικό πεδίο που θέλουν να κατευθυνθούν. Γι αυτό και εξετάζονται Πανελλαδικά σε αυτά τα μαθήματα. Θέλω να πιστεύω ότι κανείς εκπαιδευτικός δε διαφωνεί με αυτά, είναι εξ' άλλου προφανή. Άρα τα μαθήματα Κατεύθυνσης πρέπει να έχουν συνάφεια με το αντικείμενο ή τα αντικείμενα που προτιμά να σπουδάσει ο μαθητής- υποψήφιος φοιτητής εξ' ορισμού τους. Γι αυτό λοιπόν κανένα παιδί δε θα πρέπει να υποχρεώνεται να εξετάζεται Πανελλαδικά σε μαθήματα που καμμία σχέση δεν έχουν με το αντικείμενο που επιλέγει να σπουδάσει. Δε μπορεί η σταδιοδρομία του να κρίνεται από μαθήματα εντελώς ασυναφή από το αντικείμενο ή τα αντικείμενα σπουδών του, διότι έτσι ένα μάθημα Κατεύθυνσης παραβαίνει τον ίδιο τον ορισμό του.Από προσωπική πείρα (είχα δώσει με το σύστημα των δεσμών) είχα αντιμετωπίσει πρόβλημα στο Μαθηματικό με τα μαθήματα Πληροφορικής γιατί δεν είχα διδαχθεί Αλγοριθμική και είχα εξεταστεί στη Χημεία, μάθημα εντελώς ασυναφές με το αντικείμενο σπουδών μου. Οι εποχές ευτυχώς άλλαξαν και μπράβο λοιπόν που η Πληροφορική ξαναεισάγεται στα Πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα και ο νυν υπουργός διόρθωσε αυτό το μεγάλο λάθος που έγινε πέρυσι!2. Το θέμα λοιπόν δεν είναι να μη στενοχωρηθούν κάποιες ειδικότητες επειδή χάνουν ώρες, αλλά το τι είναι σωστό, λογικό και δίκαιο για το ίδιο το παιδί που δίνει Πανελλαδικές εξετάσεις.Έχω παρακολουθήσει από πέρυσι την άδικη και μεγάλη επίθεση των Χημικών (όχι όλων, έχω συναδέλφους Χημικούς που διαφώνησαν) στο ότι πρέπει η Πληροφορική να είναι Πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα, οι οποίοι έκριναν με βάση το συμφέρον και μόνο και ήθελαν όλο το τεράστιο 2ο επιστημονικό πεδίο να δίνει μόνο Χημεία, σε αντίθεση με τους Πληροφορικούς που υποστήριξαν πολύ σωστά ότι πρέπει να σπάσει σε δύο κατευθύνσεις.Και οι Μαθηματικοί έχασαν ώρες κύριοι, από τα παιδιά που επιλέγουν Ιατρικές σχολές, αλλά δεν είδα να διαμαρτύρεται κανείς, ούτε να επιτίθεται σε συναδελφικό κλάδο, διότι εφ' όσον τα μαθήματα έγιναν τέσσερα, προφανώς η Φυσική,η Χημεία και η Βιολογία έχουν μεγαλύτερη συνάφεια γι αυτές τις σχολές.Το σωστότερο λοιπόν κατά τη γνώμη μου είναι να σπάσει το 2ο επιστημονικό πεδίο για να μην αναγκάζεται ένας μαθητής να εξετάζεται σε ασυναφή με τις σπουδές του μαθήματα, διότι αυτό είναι παράλογο και άδικο.Και το απόλυτα σωστό θα ήταν να έχει τη δυνατότητα ο μαθητής να επιλέγει και 5ο μάθημα αν θέλει για να μπορεί να επιλέγει σχολές από δύο επιστημονικά πεδία και να μην περιορίζεται σε ένα και μόνο, που είναι πράγματι πολύ περιοριστικό.3. Θέλω επίσης να σημειώσω ότι δεν πρέπει οι σχολές να διαχωριστούν με βάση τον τίτλο τους, αν δηλαδή είναι αμιγώς τμήμα Πληροφορικής γιατί και πάρα πολλές άλλες σχολές έχουν στο πρόγραμμα σπουδών τους μαθήματα Προγραμματισμού και δεν έχουν καθόλου μαθήματα Χημείας. Π.χ. Μηχανολόγοι Μηχανικοί, Μαθηματικοί κ.α.Με επισκέφτηκε πρωην μαθητής μου, φοιτητής στη Σ.Μ.Α., και μου είπε ότι κάνουν τις γλώσσες προγραμματισμού C και Java, στα πρώτα έτη, πράγμα πολύ λογικό αφού στα αεροσκάφη πλέον τρέχουν εξελιγμένα λογισμικά.Θα μπορούσαν οι ίδιες οι σχολές με βάση τον οδηγό σπουδών τους να καθορίσουν σε ποιο μάθημα θέλουν προετοιμασμένους τους μελλοντικούς φοιτητές τους. Στις σχολές που έχουν συνάφεια και με τα δύο αντικείμενα θα μπορούσε να επιλέγει ο μαθητής το μάθημα που θέλει να εξεταστεί.4. Από την άλλη, η άποψη του κυρίου Κώστα Δημητρίου είναι ενδιαφέρουσα και αξιόλογη γιατί σήμερα πάρα πολλές σχολές όπως Οικονομικά τμήματα, Στρατιωτικές σχολές κ.α.έχουν τον Προγραμματισμό στα προγράμματα σπουδών τους και καλό θα ήταν οι φοιτητές να έχουν παρακολουθήσει το μάθημα του Προγραμματισμού στο Λύκειο και αφού θα μπορούν να το δίνουν Πανελλαδικά να δηλώνουν και τις συναφείς με την Πληροφορική σχολές.Θέλω να ευχαριστήσω το esos γιατί πληροφόρησε πολύ γρήγορα και άμεσα τον κόσμο γι αυτό το σημαντικό ζήτημα, είναι η μόνη ιστοσελίδα που από τις 14 Αυγούστου μας πληροφόρησε για τις εξελίξεις στο θέμα της επαναφοράς της Πληροφορικής ως πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα.

 
ΠΕ19
12 Σεπ 2014 16:45

Εγώ διαφωνώ με την πρόταση που διατυπώθηκε η πληροφορική να μπει ως 5ο επιλεγόμενο μάθημα για όσους θέλουν να συμπεριλάβουν και σχολές πληροφορικής στις επιλογές τους. Τόσα χρόνια αυτό που ακούγαμε ήταν ότι τα μαθήματα στα οποία εξετάζονται οι μαθητές είναι πολλά και πρέπει να λιγοστέψουν. Η λύση που προτείνεται έρχεται να αυξήσει εκ νέου τα εξεταζόμενα μαθήματα (άρα περισσότερος φόρτος για τα παιδιά και τις οικογένειες τους και ταυτόχρονα (ταπεινή μου άποψη) να υποβαθμίσει την πληροφορική (αν σκεφτούμε τη θέση που έχει το επιλεγόμενο ΑΟΘ).Σε ότι αφορά στους "θιγόμενους χημικούς", ναι είναι σίγουρο ότι αντιδρούν αλλά γιατί; Δεν λέει κανείς να καταργηθεί το μάθημα τους (όπως ζητούν αυτοί για την πληροφορική)... επομένως ποιός ο λόγος να αντιδρούν ως θιγόμενοι;Η λύση είναι μια: να έχουν τα παιδιά τη δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ Χημείας και Πληροφορικής. Έτσι τα εξεταζόμενα μαθήματα δεν αυξάνονται και (παρόλο που θα λυπήσω τους φίλους Χημικούς) η πληροφορική και η Χημεία θα συνυπάρχουν στο σχολικό πρόγραμμα.

 
πατ
12 Σεπ 2014 21:41

να στειλει ο λοβερδος email στις σχολες μεσω γενικων συνελευσεων να αποφασισουν μεσα σε μια βδομαδα ποιες θελουν εξεταση πλιροφορικη και ποιεςστη χημεια και τελειωνει το θεμα

 
Πολίτης
13 Σεπ 2014 14:49

Η δήθεν "λύση" να επιλέγουν οι μαθητές μεταξύ μαθημάτων είναι η πιο πονηρή και εξυπηρετεί συμφέροντα συγκεκριμένου κλάδου. Οι μαθητές δε μπορεί να εξωθούνται στο να γίνουν οπαδοί ενός ή άλλου μαθήματος. Καταρχάς γιατί να μπει το δίλημμα?

 
DImitris
14 Σεπ 2014 00:29

Η ελευθερη επιλογη των μαθητων μεταξυ 2 μαθηματων οδηγει σε στρεβλώσεις, προφανως θα επιλεγουν το "ευκολοτερο"..Επίσης η εισαγωγη "αναλφαβητων" απο αποψης Χημειας φοιτητων στα Τμηματα Χημειας, Βιολογιας, Γεωπονιας, Γεωλογιας, Επιστημης Υλικων, Δασολογιας, Φυτικης Παραγωγης, Διατροφης, Βιοτεχνολογιας, Βιολογικων Εφαρμογων, Περιβαλλοντος, Οινολογιας, Τεχνολογιας Τροφιμων, Τεχνολογιας Πετρελαιου κλπ θα πρέπει επιτελους να σταματησει!Ας κατανοησει πλεον και ο κλαδος της Πληροφορικης οτι η επιλογη τους για ολομετωπη επιθεση στην Χημεια ειναι αδικη και αστοχη κι ας βρουν αλλους τροπους για να ενισχυσουν το μαθημα τους.

 
ΜΜ
29 Σεπ 2014 16:17

Κύριε Υπουργέ. Κατ' αρχήν συγχαρητήρια για το θέμα της Γυμναστικής. Την θεωρώ μία απολύτως ΣΩΣΤΗ κίνηση. Νοῦς ὑγιής ἐν σώματι ὑγιεῖ, έλεγαν οι σοφοί μας πρόγονοι και είχαν απόλυτο δίκιο. Ειδικά για τα παιδιά των πόλεων που το πρόγραμμά τους είναι πιο καθιστικό, πιεστικό και απαιτητικό κι από αυτό των γονιών τους. Όλοι το γνωρίζουμε!

Όσο για το μάθημα της Πληροφορικής, ένα έχω να πω: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ κάποιος πολιτικός προσπαθεί να εξορθολογίσει κάποια πράγματα που είναι τόσο οφθαλμοφανή.
Διάβασα μόνο ορισμένα από τα σχόλια που γράφτηκαν και συμφωνώ απόλυτα με την κα Χριστίνα Γραμμέ...
Γιατί ένα παιδί που θέλει να μπει π.χ. στην Ευελπίδων ή στη Σχολή Ικάρων να πρέπει να εξεταστεί στη Χημεία αντί για την Πληροφορική που είναι πολύ πιο συναφές και απαραίτητο γνωσιακό αντικείμενο γι' αυτές τις σχολές;
Ας μην κοιτάνε οι Χημικοί ή όποιοι άλλοι το συμφέρον το δικό τους αλλά αυτό των μαθητών τους.

Και φυσικά, με την πρόταση του κυρίου Δημητρίου να γίνουν 5 τα εξεταζόμενα μαθήματα (και Χημεία και Πληροφορική) ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ.
Ξέρετε τι τραβάνε τα παιδιά με τόσα μαθήματα για να τα φέρουν βόλτα;
Για όνομα του Θεού!!! Χάνουν που χάνουν την εφηβεία τους μελετώντας άπειρες ώρες (σε αντίθεση με μαθητές άλλων χωρών), τουλάχιστον ας μελετάνε μαθήματα που σχετίζονται με αυτό που θέλουν να σπουδάσουν.
ΕΛΕΟΣ πια!!! Σταματήστε να απαιτείτε από τα παιδιά να γίνουν "Υπεράνθρωποι". Κοντεύουν να τρελλαθούν και αυτά και οι γονείς τους....

Τέλος, κύριε Υπουργέ, όσον αφορά στις Στρατιωτικές Σχολές, συμφωνώ με τη δημιουργία ενός ξεχωριστού πεδίου.
Οι Στρατιωτικές Σχολές (και ειδικά ορισμένες όπως π.χ. η Σχολή Ικάρων) απαιτούν μεράκι, αγάπη και αφοσίωση, χωρίς να επιλέγονται με βλέψεις επαγγελματικής αποκατάστασης. Πολλοί άριστοι μαθητές έχουν μπει σε κάποια στρατιωτική σχολή ως δεύτερη επιλογή στο μηχανογραφικό τους και εγκατέλειψαν τις πρώτες ημέρες γιατί δεν άντεχαν. Και αντίστοιχα πολλά νέα παιδιά με ικανότητες σωματικές και ψυχικές, κυριολεκτικά "πλασμένα" για στρατιωτική ζωή μένουν απ' έξω....

Προχωρήστε τα όλα χωρίς καθυστέρηση. Και την αύξηση ωρών της Γυμναστικής και την Πληροφορική και το ξεχωριστό πεδίο για τις στρατιωτικές σχολές.

 
ΟΥΡΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
01 Οκτ 2014 03:04

ΑΣ ΜΗΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΣ ΕΡΩΤΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ ΠΟΙΟ ΜΑΘΗΜΑ ΘΕΩΡΟΥΝ ΒΑΣΙΚΟ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΔΑΧΘΕΙ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΟΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ. ΑΣ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΒΙΟΛΟΓΟ Η ΒΙΟΧΗΜΙΚΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΙΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΣΕ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΔΥΝΑΤΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΧΗΜΕΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΛΗ ΓΝΩΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ???!!!!ΕΝΑΝ ΙΑΤΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΕΙ ΦΑΡΜΑΚΑ ΧΩΡΙΣ ΔΥΝΑΤΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΧΗΜΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΑ ΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΑΥΤΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ Η ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΟΡΜΟΝΩΝ, ΤΗΝ ΧΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΜΗΤΡΑΣ, ΤΙΣ ΧΗΜΕΙΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ ΑΛΛΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΚΑΛΑ ΤΟΝ ΧΕΙΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ????!!!ΕΝΑΝ ΧΗΜΙΚΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΕΛΕΓΧΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ, ΣΤΑ ΑΠΟΡΡΥΠΑΝΤΙΚΑ, ΣΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΡΟΥΧΩΝ,ΣΤΑ ΝΕΡΑ-ΥΔΡΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΟΥΜΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ????!!!! ΕΝΑΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΓΕΦΥΡΕΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΕΙ ΣΩΣΤΑ ΤΗΝ ΣΥΣΤΟΛΗ-ΔΙΑΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ Η ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ "ΔΕΣΙΜΟ"ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ???!!!!ΕΝΑΝ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΙ ΧΗΜΙΚΑ ΔΙΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΣΘΕΝΕΙΣ Η ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΣΧΕΤΟ ΤΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ??? ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΜΕ ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΧΗΜΕΙΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΞΕΚΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΛΗ ΛΥΚΕΙΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΣΤΙΣ ΟΥΣΙΩΔΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΧΗΜΕΙΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ ΧΡΟΝΟ Η ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΣΤΑ ΗΔΗ ΦΤΩΧΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΟΥΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΛΥΨΗΣ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ? Η ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΜΕΙΩΘΕΙ Η ΥΛΗ ΚΑΙ ΘΑ ΒΓΟΥΝ Π.Χ. ΙΑΤΡΟΙ,ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ,ΧΗΜΙΚΟΙ,ΒΙΟΛΟΓΟΙ,ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΜΕ ΜΙΣΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΟΔΗΓΗΘΟΥΝ ΣΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΣΠΟΥΔΕΣ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ Η ΣΕ "ΜΠΑΚΑΛΙΣΤΙΚΗ"ΑΣΚΗΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ? ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΠΩΣ ΤΟ 5 ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟY ΤΟ COLUMBIA ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΕΧΕΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΧΗΜΕΙΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ!!!ΕΜΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΑΝΑΠΟΔΑ? ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΑΛΗΘΕΙΑ ΝΑ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ ΝΑ ΠΑΣΧΕΙ ΑΠΟ ΚΑΡΚΙΝΟ ΝΑ ΑΝΑΜΕΝΕΤΕ ΤΙΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ Ο ΒΙΟΧΗΜΙΚΟΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΑΝΑΛΥΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΤΟΥ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ? Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΣΑΣ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΕΙ ΦΑΡΜΑΚΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΠΩΣ ΔΡΟΥΝ ΣΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΣΑΣ? ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ-ΧΗΜΙΚΟΣ Β'ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΠΟΥΔΑΖΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΡΩΤΗΣΤΕ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΗ ΠΟΙΟ ΜΑΘΗΜΑ ΘΕΩΡΕΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΔΑΧΘΕΙ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ ΣΩΣΤΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΖΗΤΗΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΠΟΥ ΕΒΓΑΖΕ ΠΑΝΤΑ ΔΙΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΤΟΥΣ ΙΑΤΡΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΜΑΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΑΠΟ ΑΛΛΟΤΕ ΠΕΡΙΖΗΤΗΤΟΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΕ ΦΟΡΟΥΜ ΧΛΙΑΡΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΥΣΦΙΞΗΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ! ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΚΑ ΟΥΤΕ ΟΙ ΜΕΝ ΟΥΤΕ ΟΙ ΔΕ! ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΣΑΣ ΕΡΘΟΥΝ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΝΑ ΦΟΙΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΩ ΑΝΕΠΑΡΚΟΥΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΕ ΘΕΣΗ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΤΕ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΣΑΣ ΠΟΥ ΝΑ ΑΠΑΙΤΕΙ ΤΗΝ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΥΘΥΝΗ ΑΥΤΟΙ ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΑΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!

 
Ιωάννα
01 Οκτ 2014 18:37

Πως έγινε ο συνδιασμός του πιο "καθιστικού" μαθήματος της πληροφορικής με την προσπάθεια εκγύμνασης των μαθητών? Θα ενισχύσετε την χρήση των υπολογιστών στους μαθητές, την νούνερο 1 αιτία της παιδικής-εφηβικής παχυσαρκίας, και απο την άλλη θα τους σώσετε με 1 επιπλέον ώρα γυμναστικής? Την σκέψη να εισάχθεί στα μαθήματα η διατροφή-διαιτολογία? Φυσικά χρειάζονται γνώσεις χημείας σε αυτό το μάθημα διότι πως θα καταλάβουν την έννοια πρωτείνη υδατάνθρακας λίπος κτλ οι μαθητές αν δεν ξέρουν χημεία? Διακρίνω έλλειψη συνδιαστικής σκέψης.....

 
Χρήστος
02 Οκτ 2014 02:40

Η κυρία Σιδέρη
ζητάει να εξετάζονται όλοι οι υποψήφιοι του πολυτεχνείου στη χημεία διότι λέει "Επί 16 έτη έβλεπα τον απόλυτο παραλογισμό να εισάγονται φοιτητές στο Χημικό αλλά και στο Πολυτεχνείο, στο οποίο τα Υλικά έχουν εξέχουσα θέση, χωρίς γνώσεις Χημείας"

Παραθέτω μέρος από την ανακοίνωση της ΕΕΧ προς τον υπουργό παιδείας με την οποία διαμαρτύρονται διότι σε κενές οργανικές θέσεις της Γενικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του κλάδου των Φυσικών ΠΕ04 και συγκεκριμένα ΠΕ04.02, Χημικοί, τοποθετούνται εκπαιδευτικοί του κλάδου των Μηχανικών ΠΕ12 και συγκεκριμένα ΠΕ12.08, Χημικοί Μηχανικοί και Μεταλλειολόγοι Μηχανικοί.:

"Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών του κλάδου των Μηχανικών ΠΕ12 (ΠΕ12.08) σε οργανικά κενά της Γενικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του κλάδου των Φυσικών ΠΕ04 (ΠΕ04.02)
Πέμπτη, 04-09-2014

"...Η πρακτική αυτή δημιουργεί πρόβλημα και σε επίπεδο υποστήριξης του μαθήματος της Χημείας και ελέγχου της ποιότητας διδασκαλίας του, αφού για τους εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ12.08, αρμόδιοι είναι σχολικοί σύμβουλοι ΠΕ12.04 (μηχανολόγοι μηχανικοί) ή ΠΕ12.08 (Χημικοί Μηχανικοί και Μεταλλειολόγοι Μηχανικοί) με τους πρώτους να υπερτερούν αριθμητικά. Από το Πρόγραμμα Σπουδών της Σχολής των Μηχανολόγων Μηχανικών του ΕΜΠ διαπιστώνεται ότι οι μηχανολόγοι μηχανικοί δεν διδάσκονται καθόλου το μάθημα της Χημείας! και ως εκ τούτου είναι αδύνατη η υποστήριξη και ο έλεγχος της διδασκαλίας του μαθήματος της Χημείας..."

Δεν διδάσκονται το μάθημα της χημείας αλλά κατά τη γνώμη τους πρέπει να εξετάζονται στη χημεία για την εισαγωγή τους στο αντίστοιχο τμήμα.
Προφανώς κάτι δεν πάει καλά στον κλάδο σας.

 
Χρήστος
02 Οκτ 2014 02:52

Προς Dimitris

Αναφέρεις ότι η πληροφορική είναι πιο εύκολο μάθημα από τη χημεία. Από που το συμπεραίνεις αυτό; Σου το είπε ο περιπτεράς;
Γνωρίζεις τα στατιστικά του 2014; Προφανώς δεν είχες το χρόνο να τα ελέγξεις...
Σε ενημερώνω λοιπόν:
Βαθμολογίες από 18 έως 20, χημεία 26,97 ΑΕΠΠ 8,36
Βαθμολογίες από 0 έως 10, χημεία 23,73 ΑΕΠΠ 51,34

Θα ήταν καλό, ως επιστήμονας, να διασταυρώνεις αυτά που ακούς στο περίπτερο!

 
Χρήστος
02 Οκτ 2014 03:24

Προς Ιωάννα

Οι κοιλιακοί σου Ιωάννα μου είναι αποτέλεσμα των εξισώσεων που έλυσες και των οργανικών και ανόργανων ενώσεων που παρασκεύασες;
Οι τρομεροί δικέφαλοι σου είναι από τις πολλές ασκήσεις φυσικής;
Οι εκπληκτικοί ραχιαίοι σου προέρχονται από τη μάθημα της γλώσσας;
Σε ποιο σχολείο πήγαινες Ιωάννα μου; Τον Maik "the iron" Zabidi είχε συμμαθητή;
Για να καταλάβω, η πρόταση σου προς τα γυμναστήρια είναι: "ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΧΗΜΕΙΑΣ ΓΙΑ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ";
Μήπως, υπαίτιοι για την παιδική παχυσαρκία είναι κάποιοι συνάδελφοί σου χημικοί, εργαζόμενοι σε εταιρείες παραγωγής και επεξεργασίας μεταλλαγμένων τροφίμων; Μήπως γνωρίζεις που και ποιοι παρασκευάζουν όλη η σαβούρα που τρώμε;
Γλυκιά μου σ' αφήνω τώρα κάνω stretching για δυο ολοκληρώματα που έχω και μετά συνεχίζω με κάτι δεκάκιλες συναρτήσεις.

 
προς Χρηστο
04 Οκτ 2014 08:54

Σωστος!!!! :-):-) thumbs up!!

 
ιωαννα
06 Οκτ 2014 17:41

Αγαπητέ Χρήστο..... δε είμαι χημικός...αλλά παιδίατρος!

 
ιωαννα
06 Οκτ 2014 17:46

Αγαπητέ Χρήστο..... δε είμαι χημικός...αλλά παιδίατρος!

 
Νικος
06 Οκτ 2014 19:45

Ή χημεία ειδικό πέμπτο μάθημα μόνο για τις σχολές χημείας..Κάθε τι διαφορετικό θα ήταν παραλογισμός..

 
Dimitris
06 Οκτ 2014 23:31

@ Xρηστος

Την τεχνολογική κατ/ση διαλεγουν περισσοτεροι αδύνατοι μαθητές. Αν βάλεις κι αυτη την παράμετρο στα στατιστικά τότε τα ποσοστά δεν έχουν καμμιά αξία. Με απλά λόγια, το ΑΕΠΠ και την Διοικηση Επιχειρησεων επιλέγουν οι πιο αδύνατοι μαθητές για να γράψουν σχετικά εύκολα (και άκοπα) 15 και πάνω.. Οποιος έχει εικονα απο ΓΕΛ ξέρει την διαφορά στην δυσκολία (ύλη και θέματα) μεταξυ Χημειας και ΑΕΠΠ.

 
Ιφικράτης
07 Οκτ 2014 02:36

Ή χημεία εκτός Λυκείου και προπάντως εκτός εξεταζομένων μαθημάτων και να γίνεται μόνο πανεπιστημιακό στις σχολές χημείας ή επιλογής αλλά αποκλειστικά και μόνο στην τριτοβάθμια..Κάθε τι διαφορετικό θα ήταν παραλογισμός..Τελείωσα πρώτη δέσμη και πέρασα Μαθηματικό Αθήνας και δεν μου χρειάστηκε ποτέ μα ποτέ. Αντίθετα θα ήταν πολύ καλύτερο να είχαμε Πληροφορική ως μάθημα σε όλο το Λύκειο (όχι μόνο ΤΠΕ, έλεος, μάθετε τη διαφορά κάποιοι !). Δε ζούμε στο μεσαίωνα, ούτε στο 1950.

 
Νικος
07 Οκτ 2014 08:16

@Dimitris

Τα ποσοστά έχουν μεγάλη αξία γιατί στις δύο κατευθύνσεις υπάρχουν και τα μαθηματικά που έχουν κοινά θέματα. Αν κάνεις αναγωγή ανάμεσα στον προγραμματισμό και τη χημεία με βάση τα μαθηματικά που είναι κοινά και στις δύο κατευθύνσεις βλέπεις ότι ούτε κατ ελάχιστο δεν είναι η χημεία πιο δύσκολη...

κάντο και θα δεις...

 
Κωστας Στεργιου
07 Οκτ 2014 09:15

Για το μαθηματικό έδωσα εξετάσεις με το σύστημα των δεσμών στην άσχετη χημεία. Δεν μου ξανάχρειάστηκε ΠΟΤΕ. αντιθέτως ο προγραμματισμος που μπήκε μετά είναι ένα μάθημα πολύ χρήσιμο για το μαθητικό.

Συνάδελφοι χημικοί, επιστήμη σας είναι πολύ σημαντική αναμφισβήτητα αλλά όταν μιλάμε για το εισαγωγικό σύστημα και όχι για γενική Παιδεία τότε είναι άσχετη για πολλά τμήματα

Σα μαθηματικός δεν μπορώ να βρώ ούτε ένα λόγο για να δίνουν οι μαθητές χημεία και όχι αλγοριθμικη για την εισαγωγή τους στο μαθηματικό..

 
Dimitris
07 Οκτ 2014 13:40

@ Κώστας,
Οι μαθητές δεν επιλέγουν αποκλειστικά μια σχολή, πχ το Μαθηματικό. Επιλέγουν Ομάδα Σχολών. Μπορεί λοιπον κάποιος να εχει σαν στόχο το Μαθηματικό αλλά να βρεθει τελικά σε άλλη σχολή, πχ. Γεωλογίας. Γι αυτό τον λόγο επιλέγονται ως εξεταζόμενα τα ΒΑΣΙΚΑ μαθήματα. Μετά τις εξετάσεις και ανάλογα με την βαθμολογία του, ο κάθε υποψήφιος δηλώνει τις σχολές που τον ενδιαφέρουν.

 
Κωστας Στεργιου
07 Οκτ 2014 14:28

@Dimitris
Δεν διαφωνώ σε αυτό που λες για την ομάδα σχολών.Γι'αυτό ακριβώς τον λόγο πρέπει το Μαθηματικό και οι Πληροφορικής και οι άλλες σχολές που δεν έχουν σχέση με τη χημεία αλλά με τον προγραμματισμό να είναι σε ομάδα σχολών με μάθημα την αλγόριθμικη. Τι το παράλογο σε αυτο;

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean