Placeholder

ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ

Αδικίες ,δυσλειτουργίες και προβλήματα από την υπό ψήφιση τροπολογία για την επαγγελματική εκπαίδευση

Δημοσίευση: 02/09/2014
Λοβέρδος
Alt Text: 
Λοβέρδος
Title Text: 
Λοβέρδος
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Αγαπητέ υπουργέ.
Σας ενημερώνω για τα παρακάτω, προκειμένου να αποφευχθούν δυσλειτουργίες, προβλήματα και αδικίες που θα προκύψουν με την ψήφιση των τροπολογιών που κατατέθηκαν την 29η Αυγούστου 2014, (Δείτε εδώ) σχετικών με την επαγγελματική εκπαίδευση και αναμένεται να ψηφιστούν εντός της εβδομάδας.
Στην αιτιολογική έκθεση αναφέρεται (σελίδα 3) επί λέξη :
 «Άρθρο 7.  Με την ρύθμιση του άρθρου αυτού προβλέπεται η τοποθέτηση σε κενούμενες θέσεις των διευθυντών και υποδιευθυντών των ΕΠΑΣ μετά την κατάργηση των ΕΠΑΣ».
Στην πραγματικότητα αυτό που κάνει, όπως προκύπτει από την σελίδα 18, είναι να λήγει την θητεία των διευθυντών και υποδιευθυντών των ΕΠΑΣ την 15η Σεπτεμβρίου 2014 αντί την 10η Σεπτεμβρίου 2015 που προβλέπει ο νόμος 4186/2013 άρθρο 46 και όχι να καλύπτει  της κενούμενες θέσεις διότι αυτές δημιουργήθηκαν στη λήξη του προηγούμενου σχολικού έτους και καλύφθηκαν κατά την θερινή περίοδο από τους πίνακες κατάταξης διευθυντών από πρόσωπα με σαφώς λιγότερα μόρια από τους διευθυντές που η τροπολογία καταργεί πρόωρα.
Εν τω μεταξύ οι διευθυντές των ΕΠΑΣ, χωρίς βοήθεια γιατί οι εκπαιδευτικοί τους έχουν τοποθετηθεί σε ΕΠΑΛ  – με μαγικό ή ταχυδακτυλουργικό τρόπο -  θα πρέπει μέχρι την 15η Σεπτεμβρίου :
1.        Με εκπαιδευτικό προσωπικό που δεν έχουν να διεξάγουν επαναληπτικές εξετάσεις για τους μαθητές που υστέρησαν σε κάποια μαθήματα.
2.        Να ειδοποιήσουν όσους μαθητές απερρίφθησαν λόγο απουσιών και να τους εξετάσουν σε όλα τα μαθήματα πολλά από τα οποία οι καθηγητές που τα διδάσκουν είναι σε διαθεσιμότητα και δεν μπορούν να βοηθήσουν.
3.        Να εκπονήσουν αποτελέσματα εξετάσεων.
4.        Να εκδώσουν πτυχία.
5.        Να εκδίδουν καθημερινά ουκ ολίγες βεβαιώσεις και αποδεικτικά σπουδών.
6.        Να ενημερώσουν τα μητρώα μαθητών.
7.        Να ενημερώσουν τα αρχεία.
8.        Να απογράψουν τα αναλώσιμα υλικά του σχολείου προκειμένου αυτά να παραδοθούν.
9.        Να κλείσουν εκκρεμότητες με σχολικές επιτροπές, τράπεζες κ.λπ.
10.     Να γράψουν πρωτόκολλα παράδοσης – παραλαβής κινητής και ακίνητης περιουσίας του σχολείου.
11.     Να παραδώσουν και στις 16/9 να είναι και να διδάσκουν στο νέο τους σχολείο.
Μήπως θα ήθελε κανείς από τους συντάκτες της τροπολογίας να διεκπεραιώσει τα μισά από τα παραπάνω σε διπλάσιο χρονικό διάστημα ;
Αυτά ως προς το πρακτικό μέρος της υπόθεσης, ως προς το ηθικό τώρα:
1.        Πολλοί από τους διευθυντές των ΕΠΑΣ μπορούσαν λόγω μορίων να είναι σε ΕΠΑΛ, ΓΕΛ, ή ΕΚ, επέλεξαν όμως να είναι σε ένα κατά κοινή ομολογία “δύσκολο” σχολείο γιατί ευτυχώς για την εκπαίδευση κάποιοι δεν φοβούνται τις προκλήσεις. Τώρα εισπράττουν το αντίτιμο της αποκοτιάς τους.
2.        Δεν δόθηκε στους διευθυντές των ΕΠΑΣ η ευκαιρία να καλύψουν τις κενούμενες θέσεις του προηγούμενου σχολικού έτους.
3.        Στερούνται των επιπλέον αποδοχών για ένα χρόνο.
4.        Στερούνται για ένα έτος, της μοριοδότησης για επαγγελματική εξέλιξη.
Επειδή ποτέ δεν είναι αργά για διόρθωση λαθών και αποκατάσταση αδικιών, παρακαλώ για ενέργειες σας.
 
Π. Φ.
 

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ