Placeholder

ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ

Ανοιχτή επιστολή στον υπουργό Παιδείας από τους αναπληρωτές φιλολόγους

Δημοσίευση: 04/03/2013
Αξιότιμε κ. Υπουργέ,
Ως Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Φιλολόγων, που εκπροσωπεί χιλιάδες συναδέλφους, ζητούμε την έγγραφη απάντησή σας στα εξής φλέγοντα ερωτήματα για το μέλλον των αναπληρωτών εκπαιδευτικών:
Με αφορμή τα πρόσφατα δημοσιεύματα (Μεσοπρόθεσμο) για δυόμιση χιλιάδες αναπληρωτές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το επόμενο σχολικό έτος, ζητούμε να μάθουμε ποιος θα είναι ο αριθμός των αναπληρωτών από τον κρατικό προϋπολογισμό και ποιος από τα κονδύλια του ΕΣΠΑ; Πόσες είναι οι πιστώσεις για τους αναπληρωτές; Σημειωτέον πώς οι αναπληρωτές δεν καλύπτουμε πλέον έκτακτες ανάγκες αλλά πάγιες λόγω έλλειψης διορισμών.
Τι προτίθεσθε να πράξετε σχετικά με το επικείμενο άνοιγμα των πινάκων των αναπληρωτών; Οι πίνακες θα τροφοδοτηθούν με την προϋπηρεσία και μετά το 2010 και,αν γίνει αυτό, με ποια κριτήρια θα γίνει; Έχουμε ασφαλή την πεποίθηση πώς θα συμφωνήσετε, ώστε οι συνάδελφοι της ειδικής αγωγής να μην προσμετρούν την αποκτηθείσα στην ειδική προϋπηρεσία τους στη γενική, διότι οι όροι πρόσληψης στην ειδική αγωγή διαφέρουν  .
Ποιος θα είναι ο αριθμός των διορισμών; Θα τηρηθεί το ένα προς δέκα -ειρήσθω εν παρόδω πώς αρχικά ήταν ένα προς πέντε- ή θα θυσιαστεί και αυτό στο βωμό των μνημονίων;
Η επικείμενη αύξηση ωραρίου, η οποία θα αποτελέσει ταφόπλακα στο ήδη επιβαρυμένο έργο των εκπαιδευτικών, θα γίνει και αν γίνει - που είναι απευκταίο - πόσες ώρες θα αυξηθεί; Θεωρούμε πώς είναι της παρούσης να συζητηθεί το ωράριο. Γιατί να βάλουν πλάτη οι εκπαιδευτικοί για άλλη μια φορά ;
Πληροφορηθήκαμε πώς μέσω survey οι διευθυντές σχολείων μετρούν με τη μεζούρα τη χωρητικότητα των αιθουσών.Πόσους μαθητές σκοπεύετε να στοιβάξετε στις αίθουσες; Πώς είναι δυνατόν να ευαγγελίζεστε μια καλύτερη Παιδεία με 30 μαθητές στην αίθουσα; Θα γυρίσετε την Ελλάδα πενήντα χρόνια πίσω.
Ενώ υπολογίζετε το κόστος εξοικονόμησης από τη μείωση των αναπληρωτών, έχετε εκτιμήσει την ίδια στιγμή το συνακόλουθο κοινωνικό κόστος (κατακόρυφη αύξηση της ανεργίας, υποβάθμιση του επιπέδου της παρεχόμενης εκπαίδευσης,αδυναμία των εκπαιδευτικών να ανταποκριθούν σε αυξημένες ώρες διδασκαλίας λόγω της φύσης του επαγγέλματος και των εξωδιδακτικών τους καθηκόντων,περαιτέρω απαξίωση των καθηγητικών σπουδών) μιας τέτοιας ενέργειας;

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ (ΠΑΣΑΦ)

Με εκτίμηση,

Τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου του συλλόγου ΠΑΣΑΦ

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean