Placeholder

ΜΑΘΗΤΕΣ

ΛΟΒΕΡΔΟΣ: Λιγότερα μαθήματα στο Δημοτικό Σχολείο

Δημοσίευση: 04/08/2014
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Το υπουργείο Παιδείας θα προσανατολιστεί στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και το πρώτο πράγμα που θα κάνουμε  είναι να πείσουμε να μειωθούν τα μαθήματα.
Αυτό ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός Παιδείας Α. Λοβέρδος, κατά την ευρεία σύσκεψη για το Κοινωνικό Σχολείο και πρόσθεσε « Το Λύκειο δεν θα το πειράξουμε. Θα κάνουμε αλλαγές μόνο στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση»

Σχόλια (22)

 
Για ποιόν χτυπάει η καμπάνα;;
05 Αυγ 2014 01:29

Tελειώνει και το χρήμα απο το ΕΣΠΑ, υπεραριθμίες δασκάλων λόγω έλλειψης μαθητών δημιουργούνται, πρόβλημα........οπότε για ποιόν χτυπάει η καμπάνα;; Ποιό μάθημα είναι υποψήφιο προς αποχώρηση; Γυμναστική, Καλλιτεχνικά....απίθανο, Ξένες γλώσσες ίσως, εγω θα πόνταρα στην Πληροφορική ! Κλάδος των προσφάτως μεταταχθέντων δεν συστάθηκε επίσημα στην Α/θμια, αρα απολύονται άαανετα.

 
Νίκος
05 Αυγ 2014 08:25

Να μειωθούν τα μαθήματα και να αντικατασταθούν από τι; Ελπίζω να μην ονειρεύονται άλλες διαθεματικές ματσαγγουριές. Το πρόβλημα με τα μαθήματα του δημοτικού είναι στην έκταση της ύλης που είναι μεγάλη και στερει την εις βάθος προσέγγιση.Αναθεώρηση της ύλης και επιτακτικά τακτική επιμόρφωση για τους δασκάλους σε θέματα ειδικής διδακτικής μεθοδολογίας. Αλλά αυτό κοστίζει...

 
αδιόριστη
05 Αυγ 2014 11:47

Το πρόβλημα είναι ότι λογω του δήθεν εκσυγχρονισμού των σχολείων τα προηγούμενα χρόνια ''βολέψανε '' ειδικότητες με διορισμούς και τώρα τους πασάρουν από την πρωτοβάθμια στη δευτεροβάθμια και τούμπαλιν και ψάχνουν να βρουν συναφή αντικείμενα με το στανιό να τους ''αξιοποιήσουν'' διότι κανείς δεν τολμά να παραδεχτεί ευθέως ότι στην εκπαίδευση τα προηγούμενα χρόνια γινονταν πάρτυ στους διορισμούς , ικανοποιώντας συντεχνίες και όχι εκπαιδευτικές ανάγκες. Το π΄ρωτα ο μαθητής το ακούμε χρόνια και από πίσω είναι πρώτα να μην ξεβολευτεί ο διορισμένος. Σε λίγο όλο το σχολείο θα έχει διαθεματικό χαρακτήρα για να χωρούν όλοι.

 
αδιόριστος ΠΕ70
05 Αυγ 2014 14:00

'Ασχημα μαντάτα για τους δασκάλους. Προκειμένου να μη γινουνδιορισμοι δασκάλων θα μειώσουν τις ώρες διδασκαλίας.

 
Πολλά λάθη σε 4-5 μόνο γραμμές !! (5/8 01:29)
05 Αυγ 2014 14:19

Πολλά λάθη σε 4-5 μόνο γραμμές !! 1. Έχει ΗΔΗ ΣΥΣΤΑΘΕΙ κλάδος ΠΕ19 - ΠΕ20 εκπαιδευτικού προσωπικού Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με την Αρ.Πρωτ. 50200/Δ1/04-05-2012 Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) Υπ. Παιδείας και Οικονομικών από το 2012 !! Το ίδιο ισχύει και για όλους τους άλλους κλάδους ειδικοτήτων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Εκκρεμεί σωστά, οι σύσταση οργανικών ανά σχολική μονάδα.2. Ποιές υπεραριθμίες δασκάλων?? σε ποια χώρα ζει ο συντάκτης του ανωτέρω σχολίου?? δεν έχει ακούσει για τις διδακτικές ανάγκες χιλιάδων δασκάλων (οργανικά κενά υπάρχουν) που θα καλυφτούν με συναδέλφους αναπληρωτές όπως κάθε χρόνο !! Άρα, μάλλον για μείωση αντικειμένων - γενικών μαθημάτων πάει το πράγμα αφού διαφορετικά απαιτούνται είτε άμεσοι διορισμοί μονίμων (πολύ δύσκολο) είτε διορισμοί χιλιάδων αναπληρωτών. Μάλλον συμφέρει κάθε υπουργό μια τέτοια λύση που δεν θα έχει κανένα κόστος ( καμιά απόλυση ή άλλα φαντάσματα ...!!) 3. Το ΕΣΠΑ παίρνει παράταση - ακούγεται - για νέα 5ετία.Αν δεν γνωριζουμε καλύτερα να μην γράφουμε ....... περισσότερη σοβαρότητα στο δημόσιο λόγο .... !!

 
geo
05 Αυγ 2014 16:06

Το μονο σιγουρο ειναι οτι πρεπει ο υπουργος να πλαισιωθει απο μαχιμους δασκαλους-ες και οχι απο καρεκλοκενταυρους. Οι εκπαιδευτικοι της πραξης εχουν πολλα να προτεινουν, λυσεις να δωσουν, στραβα να διορθωσουν. Ο εξορθολογισμος της υλης ειναι εκ των ων ουκ ανευ, ιδιως σε ταξεις οπως η Β΄ και η Ε΄. Ας μην την πατησει ο υπουργος οπως ολοι οι αλλοι-ες προηγουμενοι-ες!

 
Για ποιόν χτυπάει η καμπάνα;; (Νο2)
05 Αυγ 2014 23:47

1. Το πόσες τρύπες στην οικονομία καλείται να καλύψει το περιβόητο ΕΣΠΑ και και το αν θα πάρει παρατάση για νεα πενταετία ή όχι ...σηκώνει πολύ συζήτηση. Η ουσία είναι οτι για τα πιλοτικά δημοτικά (ολοήμερα)που χρηματοδοτούνται απο το ΕΣΠΑ τελειώνει η χρηματοδότηση και τα περισσότερα δεν έχουν καν εργαστήριο Η/Υ.2. Σωστά κλάδος Πληροφορικής έχει συσταθεί αλλά δίχως οργανικές θέσεις σε κανένα σχολείο σε αντίθεση με τους καθηγητές ξένων γλωσσών και τους γυμναστές. Ολοι οι μετεταχθέντες πληροφορικής είναι στην διάθεση της εκάστοτε Α/θμιας και αν τα πράγματα ζορίσουν (ελλειψεις πόρων) δυστυχώς αν και προσωπικά το απευχομαι μπορούν εν μια νυκτί να βρεθούν εκτός.3. Οταν τα τμήματα στην Α' τάξη, ελλατώνονται (πχ, τοπικό παράδειγμα απο 5 σε 3) για λόγους υπογεννητικότητας, αναχώρησης οικογενειών οικονομικών μεταναστών ελέω κρίσης για τη χώρα τους, τι λες δεν προκύπτουν υπεραριθμίες δασκάλων;; Οποιος δεν βλέπει οτι ο αριθμός των μαθητών θα ελλατώνεται σταθερά για τα επόμενα 7 χρόνια τουλάχιστον, με οτι αυτό συνεπάγεται για δασκάλους-καθηγητές, τρέφει αυταπάτες!

 
Γιάννης
06 Αυγ 2014 10:37

Για όσους δεν κατάλαβαν, η καμπάνα χτυπά για τους δασκάλους. Είναι η μόνη κατηγορία εκπαιδευτικών που δεν έχουν θιγεί κατ΄ ελάχιστον τα τελευταία χρόνια. Το καλό σενάριο θέλει να μειώνονται οι ώρες κάποιων μαθημάτων ώστε να μην χρειαστούν νέοι διορισμοί.

 
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
08 Αυγ 2014 12:15

Δυστυχώς συνάδελφοι των ειδικοτήτων της πρωτοβάθμιας η καμπάνα χτυπάει για εμάς. Αν λάβετε υπόψη την συνέντευξη του Λοβέρδου στον ΣΚΑΪ στις 4/8/2014, όταν ρωτήθηκε για τις οργανικές των μεταταγμένων είπε ότι δεν θέλει να προχωρήσει άμεσα σε δημιουργία οργανικών θέσεων σε ειδικότητες που το διδακτικό αντικείμενο δεν θεωρείται χρήσιμο. Η συνέντευξη υπάρχει σε επίσημο δελτίο τύπου στο site του υπουργείου (http://www.minedu.gr/grafeio-typoy-kai-dimosion-sxeseon-main/deltia-typo...). Το όλο θέμα έχει να κάνει με την δέσμευση για 6500 απολύσεις μέχρι τον προσεχή Δεκέμβριο. Για εμένα όλες οι ειδικότητες παίζουν με τα ίδια ποσοστά πιθανότητας αφού το αίτιο δεν είναι το διδακτικό αντικείμενο αλλά ο αριθμός απολύσεων. Είναι δηλαδή ένα sudoku. Πόσους βρήκαμε από άλλα υπουργεία, πόσοι μας λείπουν μέχρι τους 6500, πόσοι είναι σε κάθε ειδικότητα, άρα οι ειδικότητες α, β, κλπ μας κάνουν το άθροισμα, άρα τα διδακτικά αντικείμενα των ειδικοτήτων αυτών δεν είναι χρήσιμα. Απλά πράγματα που έχουν ξεπεράσει τα όρια της γελοιότητας αλλά δεν προσβάλουν ανθρώπους που έχουν ξεφτιλιστεί επανειλημμένως στην προσπάθεια τους να μην χάσουν τις καρέκλες της εξουσίας.

 
enas apo tous pollous
08 Αυγ 2014 18:20

Υποψιάζομαι λοτι η καμπάνα χτυπάει για τη β' ξένη γλώσσα...

 
Γιάννης
08 Αυγ 2014 21:09

Κωνσταντίνε, δεν είναι τα πράγματα όπως θα ήθελες να είναι. Προφανώς είσαι δάσκαλος και έχεις την εντύπωση ότι μπορείς να διδάξεις πληροφορική, επειδή έχεις laptop και ίσως έκανες και επιμόρφωση Β' επιπέδου (και ίσως και αγγλικά επειδή έχεις lower). Οι ειδικότητες, ιδιαίτερα οι μεταταγμένοι, δεν κινδυνεύουν, ακριβώς επειδή μετατάχθηκαν για να μην κινδυνεύουν. Όσο αναξιόπιστο και να είναι το κράτος μας, δεν θα έκανε κάτι τόσο εξόφθαλμο, δηλαδή τη μια στιγμή να σε μετατάσσει διαβεβαιώνοντάς σε ότι εξασφαλίζεσαι και όχι υπάρχουν κενά, και την άλλη στιγμή να σε καταργεί. Πράγματι υπάρχει θέμα με τις οργανικές των μεταταγμένων, αλλά αυτό αφορά τις παλιές ειδικότητες, όπου οι "παλιοί" συνάδελφοι πιέζουν να μην δοθούν οργανικές στους νέους. Βέβαια, το να έχει ένας κλάδος οργανικές δεν τον σώζει, όπως αποδείχθηκε στην πράξη.Οι 6500 χιλιάδες απολύσεις είναι για τον προσεχή Δεκέμβριο, οπότε κανείς εκπαιδευτικός δεν έχει λόγο να ανησυχεί, μιας και στη μέση της σχολικής χρονιάς δεν γίνονται τέτοια πράγματα. Αν βέβαια δω την τρόικα να επιτρέπει τη μετάθεση για τον Ιούνιο (δηλαδή μετά τις εκλογές), θα ανησυχήσω λιγάκι. Ωστόσο, πολλές φορές μέχρι τώρα μας έχουν διαβεβαιώσει ότι οι απολύσεις στην εκπαίδευση τελείωσαν, ενώ στην κατανομή που έχει ανακοινωθεί για τους 6.500 δεν συμπεριλαμβάνεται κανείς εκπαιδευτικός.Ειδικά για την πληροφορική, αυτή δεν έχει να κάνει με το ΕΣΠΑ, μιας και είναι μάθημα του κανονικού προγράμματος διδασκαλίας στα αναμορφωμένα δημοτικά. Οι δε μεταταγμένοι συνάδελφοι διδάσκουν σε τέτοια, τα ολοήμερα τα έχουν αναλάβει οι σε διάθεση από τη Β/θμια.Όσον αφορά τους δασκάλους, η αλήθεια είναι ότι δεν έχουν θιγεί μέχρι στιγμής κατ' ελάχιστο από τα μνημόνια κλπ. Και επειδή έχει πάρα πολλές ελλείψεις σε δασκάλους, ο μόνος τρόπος να τις καλύψει το υπουργείο είναι να μειώσει τις ώρες σας. Πιο απλό δεν γίνεται.Και κάτι τελευταίο: Κάποια στιγμή, όλοι εσείς που κυνηγάτε τους μεταταγμένους, θα πρέπει να αποφασίσετε τι είμαστε, βύσματα ή θύματα.

 
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΡΟΣ ΓΙΑΝΝΗ
09 Αυγ 2014 01:52

Δυστυχώς Γιάννη δεν είμαι δάσκαλος, αλλά πληροφορικός, που είδα πέρσι τον Ιούλιο, στο ΕΠΑΛ που υπηρετούσα και στην συστεγαζόμενη ΕΠΑΣ, να βγαίνουν σε διαθεσιμότητα πάνω από 15 συνάδελφοι του τομέα υγείας και των ειδικοτήτων, αισθητικής, κομμωτικής και κλωστοϋφαντουργίας και επειδή το παιδί μου ξεκινάει το δημοτικό, αποφάσισα να κάνω την μετάταξη. Μεγάλο ρόλο στην απόφαση μου έπαιξαν οι διαβεβαιώσεις που περιγράφεις. Μακάρι να είναι όπως τα λές αλλά αν προκύψει θέμα για τις 6500 απολύσεις να είσαι βέβαιος ότι θα πάρει η μπάλα κάποιες από τις ειδικότητες της πρωτοβάθμιας. Είμαι σίγουρος γι' αυτό επειδή βλέπω και την στάση των συνδικαλιστών της Δ.Ο.Ε. που μόνο δεν το φωνάζουν ότι είναι σύμφωνοι με αυτή την λύση. Τους βολεύει από δύο πλευρές, πρώτον ενώ θα γίνουν απολύσεις και στην πρωτοβάθμια, δεν θίγονται οι δικοί τους, οι δάσκαλοι και οι νηπιαγωγοί και δεύτερον θα ξεμπερδέψουν και με μερικές ειδικότητες που τις θεωρούν έτσι και αλλιώς όλες ξένο σώμα στην πρωτοβάθμια.

 
Γιάννης προς Κωνσταντίνο
09 Αυγ 2014 09:56

Είμαστε ακριβώς ίδια περίπτωση, από ΕΠΑΛ στην πρωτοβάθμια. Συμφωνώ μαζί σου και με την αχαρακτηριστη στάση της ΔΟΕ, που θεωρεί τις ειδικότητες ξένα σώματα. Ωστόσο, θα επιμείνω στην ανάλυση μου.

 
ΑΠΟΡΩΝ
09 Αυγ 2014 14:42

Όταν έχεις τέτοιους φίλους τι τους θέλεις τους εχθρούς;;http://www.doe.gr/index.php?categoryid=17&p2_articleid=10798.......................................................................................................... Δεν αποσαφήνισε τη θέση του για το πώς θα αποκαταστήσει τις αδικίες στους συναδέλφους των ειδικοτήτων που υπηρετούσαν στην Π.Ε. και αδικήθηκαν από τις παράνομες μετατάξεις συναδέλφων μας από τη Δ.Ε. στην Π.Ε.................................

 
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΡΟΣ ‘ΑΠΟΡΩΝ’
10 Αυγ 2014 10:05

Συνάδελφε είσαι σε λάθος απορία. Εγώ προσωπικά ανήκω σε ειδικότητα που δεν είχε παλαιότερους συναδέλφους που υπηρετούσαν στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση για να αδικηθούν από τις παράνομες, όπως λες, μετατάξεις από τη Δ.Ε. στην Π.Ε. Το πρόβλημα όμως δεν είναι εκεί για εσάς πλέον. Άλλωστε για να αντιμετωπισθεί αυτό το πρόβλημα φέτος δόθηκε η δυνατότητα μόνο στους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων της Π.Ε. που υπήρχαν πριν τις μετατάξεις του 2013 στην Π.Ε. να κάνουν αίτηση μετάθεσης και οριστικής τοποθέτησης. Από ότι είδα έγιναν γύρω στις 270 μεταθέσεις. Αν υπάρχουν ακόμα αδικημένοι που ήθελαν μετάθεση και δεν την πήραν ενώ κάποια άλλοι πήραν μετάταξη για την περιοχή που ήθελαν, ας το δηλώσουν σε κάποιο μέσο κοινωνικής δικτύωσης ώστε να ξέρουμε τον αριθμό των αδικημένων αυτής της περίπτωσης. Το μέγα πρόβλημα τώρα είναι ότι κάποιες ειδικότητες της πρωτοβάθμιας, μπορεί η δική σου, να θεωρηθεί μη χρήσιμη κατά τον υπουργό, να καταργηθεί και να βρεθείς απολυμένος, προκειμένου να εκπληρωθεί η μνημονιακή δέσμευση για 15000 απολύσεις το 2013-2014, από τις οποίες υπολείπονται 6500 μέχρι το τέλος του 2014. Αυτό είναι το πρόβλημα πλέον και όχι αν αδικήθηκες εσύ ή κάποιοι άλλοι συνάδελφοι σε μεταθέσεις από τις μετατάξεις. Η απόδειξη ότι η στάση της ΔΟΕ είναι εντελώς αρνητική προς τις ειδικότητες της Π.Ε. είναι ότι απουσιάζει εντελώς το θέμα μας από οποιαδήποτε ανακοίνωση τους, ενώ σφάζονται για τα θέματα της μοριοδότησης των αναπληρωτών δασκάλων και των προσλήψεων δασκάλων, νηπιαγωγών και ειδικής αγωγής. Εμείς είμαστε απλά οι διαθέσιμες Ιφιγένιες ή οι αναλώσιμοι, προκειμένου να μην πειράξουν δασκάλους και νηπιαγωγούς σε πιθανές απολύσεις από την πρωτοβάθμια.

 
ΛΑΜΠΡΟΥΚΟΣ
10 Αυγ 2014 12:32

Συνάδελφος πληροφορικός που εργαζετα;ι στο υπουργείο μου ειχε πει πριν από λίγο καιρό ότι συζητιέται να βγει η πληροφορική από τις μικρές τάξεις και να μεινει μόνο στις μεγάλες. Αυτο ,αν ισχύσει, θα μας δημιουργήσει μεγάλα προβλήματα. Πάντως και αυτοί στο υπουργείο δε φαίνεται να ξέρουν τι ακριβώς θα κάνουν. Η βάση του Δημοτικού (είτε μας αρέσει είτε όχι) ειναι οι δάσκαλοι και γι'αυτό το βλέπω δύσκολο να τους πειράξει... Μαλλον οι ειδικότητες θα χάσουν ώρες.

 
‘ΑΠΟΡΩΝ’ ΠΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
10 Αυγ 2014 14:49

Συνάδελφε ΔΕΝ είμαι σε λάθος απορία. Και εγώ ανήκω σε ειδικότητα που δεν είχε παλαιότερους . Απλά επισημαίνω την υποκριτική έως εχθρική στάση της ΔΟΕ.(παράνομες μετατάξεις !!!) και την ύποπτη από την πρώτη στιγμή στάση του υπουργείου σε σχέση με τη μη ανακοίνωση δημιουργίας οργανικών θέσεων και τις δηλώσεις του κ. Λοβερδου στον ΣΚΑΙ. Κατά τα λοιπά συμφωνώ μαζί σου και με τους άλλους σχολιαστές. Υποθέτω πως κάτι ψήνεται προς Μαρούσι μεριά.

 
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΡΟΣ ΛΑΜΠΡΟΥΚΟ
10 Αυγ 2014 15:11

Συνάδελφε το κείμενο στα εισαγωγικά είναι αντιγραφή από το δελτίο τύπου που είναι αναρτημένο στο site του υπουργείου : << Όσον αφορά τους μεταταχθέντες στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και τη δημιουργία νέων οργανικών θέσεων ο Υπουργός διευκρίνισε ότι εξαιτίας αυτών των μετατάξεων δημιουργήθηκε το νέο δεδομένο να έχουμε περισσότερο προσωπικό σε ορισμένα αντικείμενα που δεν είναι χρήσιμα για τη διδασκαλία και αυτό μας βάζει σε σκέψη να κάνουμε οργανικές που θα διαιωνίσουν το πρόβλημα αλλά αυτό δεν το έχουμε αποφασίσει ακόμη.>>.Από το κείμενο εγώ καταλαβαίνω απολύσεις και όχι μείωση ωρών, γιατί λέει συγκεκριμένα << μας βάζει σε σκέψη να κάνουμε οργανικές που θα διαιωνίσουν το πρόβλημα >>. Αν πρόκειται μόνο για μείωση ωρών είναι μικρό το κακό, άλλωστε το έχουμε δει πολλές φορές στην δευτεροβάθμια και ειδικά στα Λύκεια, αλλά αυτό δεν προκάλεσε ποτέ απολύσεις. Θα έχεις την ταλαιπωρία να πηγαίνεις σε δύο σχολεία αλλά θα έχεις την δουλειά σου.

 
Γιάννης
10 Αυγ 2014 20:12

Κατάργηση ειδικότητας στην πρωτοβάθμια δεν παίζει. Μειώσεις ωρών θα μπορούσε να παίξει, αλλά αυτό αφορά και τους δασκάλους. Οι όποιες απολύσεις εκπαιδευτικών στο μέλλον θα συνδεθούν με την αξιολόγηση. Εν τω μεταξύ όμως παίζουν εκλογές οπότε όλα είναι στον αέρα.

 
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΡΟΣ ‘ΑΠΟΡΩΝ’
10 Αυγ 2014 20:49

Συνάδελφε συγνώμη, δεν κατάλαβα ότι το κείμενο μεταξύ των γραμμών με τις τελείες ήταν από το κείμενο της ΔΟΕ. Ναι αυτή είναι μεγαλύτερη απόδειξη της εχθρικής στάσης της ΔΟΕ απέναντι μας, που θεωρώ ότι είναι εσκεμμένη, αφού αυτοί σίγουρα γνωρίζουν τις δεύτερες σκέψεις των υπουργών. Επαληθεύει ότι έχουμε προαναφέρει. Αν γίνει αυτό που φοβόμαστε, οι απολύσεις δηλαδή, θα μας ζητάνε και τα ρέστα. Για να βγούνε λάδι, μπορεί να πουν ότι με τις απολύσεις.αποκαταστάθηκε το δίκαιο.

 
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
11 Αυγ 2014 08:19

Τελικά συνάδελφοι μετά την ανταλλαγή απόψεων που είχαμε και με μια ποιό ήρεμη ματιά, μπορεί το όλο θέμα να αφορά μόνο μείωση ωρών. Αυτό θα ωφελήσει το υπουργείο γιατί θα καλύψει σχεδόν όλα τα σχολεία μόνο με τους υπάρχοντες εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων, μεταταγμένους και παλιούς. Θα πηγαίνουμε όλοι βέβαια σε δύο τουλάχιστον σχολεία, αλλά μικρό το κακό σε σχέση με την απόλυση. Για να πω την αλήθεια, η εμπειρία που απόκτησα φέτος στα δημοτικά μου έδειξε ότι οι μαθητές ειδικά της πρώτης αλλά και της δευτέρας τάξης πρέπει να είναι μόνο με την δασκάλα τους και να φεύγουν στο πεντάωρο. Τα παιδιά είναι πολύ μικρά και υποφέρουν με το εφτάωρο. Αρκεί βέβαια η μείωση ωρών ειδικοτήτων να σημαίνει και μείωση του ωρολογίου προγράμματος σε πεντάωρο για την πρώτη και δεύτερη τάξη και να μην προσθέσουν τίποτα άλλο. Πάντως μέχρι να δούμε τις εξελίξεις και να λήξη το θέμα των μνημονιακών απολύσεων, εγώ προσωπικά θα έχω μεγάλη ανησυχία.

 
Γιάννης
11 Αυγ 2014 17:09

Υπάρχουν τρεις τρόποι να γίνουν απολύσεις, με βάση το νόμο του Κυριάκου. Ο πρώτος είναι με κλείσιμο οργανισμού, και εφαρμόστηκε στην πράξη με την ΕΡΤ. Ο δεύτερος είναι με κατάργηση κλάδων, και εφαρμόστηκε στην πράξη με τις τεχνικές ειδικότητες. Μένει να εφαρμοστεί ο τρίτος τρόπος, που προβλέπει εξατομικευμένη αξιολόγηση.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean