ΣΧΕΤ: |
Το υπ’ αριθ. Γ3/164681/18-12-08 της Δ/νσης Σπουδών Β’θμιας Εκπ/σης του ΥΠ.Ε.Π.Θ. |
Με αφορμή τα ερωτήματα εκπαιδευτικών κλ. Πληροφορικής (ΠΕ19-20) που διδάσκουν στα ΕΠΑ.Λ. σχετικά με τα μαθήματα της ειδικότητας και τον τρόπο εξέτασης των πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων του τομέα Πληροφορικής διευκρινίζεται ότι: Το μάθημα «Εφαρμογές Πληροφορικής» της Α’ ΕΠΑ.Λ., σύμφωνα με την Πράξη 5/11-2-08 του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου του Τμήματος Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, είναι εργαστηριακό και διδάσκεται στα Εργαστήρια Πληροφορικής. Στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα Δομημένος Προγραμματισμός και Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ, της Ειδικότητας: «Υποστήριξη Συστημάτων, Εφαρμογών και Δικτύων Η/Υ» της Γ’ τάξης ΕΠΑΛ, οι απόφοιτοι που επιθυμούν την εισαγωγή τους σε σχολές ή τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης καλούνται να απαντήσουν στα θέματα που επιλέγονται από την Κεντρική Επιτροπή ως ακολούθως: Α) Δομημένος Προγραμματισμός. Η γραπτή εξέταση στο μάθημα αυτό περιλαμβάνει ένα (1) θέμα θεωρίας και τρεις (3) ασκήσεις ή προβλήματα σχετικά με το περιεχόμενο του μαθήματος και της εφαρμογές του. Η βαθμολογία προκύπτει κατά 40% από το θέμα της θεωρίας και κατά 60% (3Χ20%) από τις ασκήσεις ή τα προβλήματα. Τέλος διευκρινίζεται ότι στις ασκήσεις/προβλήματα για την επίλυση των οποίων απαιτείται αναπαράσταση αλγορίθμου, αυτή μπορεί να γίνει: α) με ψευδοκώδικα, χρησιμοποιώντας τις εντολές που αναφέρονται στον πίνακα της παραγράφου 4.2. του βιβλίου (Προγραμματισμός Υπολογιστών των Αλ. Σιδερίδη κ.ά.) είτε με στοιχεία της γλώσσας Pascal ή με συνδυασμό αυτών, β) με λογικό διάγραμμα όπως περιγράφεται στις παραγράφους 4.3 και 4.4 (4.4.1, 4.4.2 και 4.4.3) του βιβλίου ή γ) με τη γλώσσα προγραμματισμού Pascal. Δίνονται για εξέταση τέσσερα (4) ζητήματα. Τα ζητήματα μπορεί να περιέχουν θέματα θεωρίας, είτε εφαρμογές της θεωρίας, είτε ασκήσεις ή προβλήματα. Κάθε ζήτημα μπορεί να περιλαμβάνει περισσότερες από μια ερωτήσεις. Η βαθμολογία κατανέμεται ισότιμα στα τέσσερα ζητήματα (4Χ 25%). Ειδικότερα, η βαθμολογία κάθε θέματος κατανέμεται στα επιμέρους ερωτήματα από την Κεντρική Επιτροπή και γνωστοποιείται στους υποψηφίους με τη διανομή των θεμάτων. Τα θέματα θεωρίας αποτελούνται από ερωτήσεις διαφόρων τύπων με τις οποίες ελέγχονται η γνώση και η κατανόηση της θεωρίας, η κριτική ικανότητα των μαθητών, η ικανότητα αξιοποίησης θεωρητικών γνώσεων για την αξιολόγηση των δεδομένων και την εξαγωγή συμπερασμάτων και η δυνατότητα παρουσίασής τους με σωστούς επιστημονικούς όρους και σωστό γραπτό λόγο. Τα θέματα ασκήσεων ή προβλημάτων στοχεύουν στον έλεγχο της ικανότητας του μαθητή να χρησιμοποιεί, σε συνδυασμό, γνώσεις ή δεξιότητες που απέκτησε για την επίλυσή τους. Παρακαλούμε τους Διευθυντές και τις Διευθύντριες των ΕΠΑ.Λ. να ενημερώσουν ενυπόγραφα τους καθηγητές Πληροφορικής του σχολείου τους. Ο Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής Γεράσιμος Πολυμέρης
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.