Placeholder

ΜΑΘΗΤΕΣ

Η ΟΛΜΕ «καρφώνει» τον κ. Λυκουρέντζο στον υπ. Παιδείας για αλόγιστους διορισμούς στο Νομό του

Δημοσίευση: 26/06/2009


spil-olme2.Ρεπορτάζ:esos.gr

Να παρέμβει άμεσα ο εισαγγελέας για να ερευνήσει εάν ευσταθούν οι καταγγελίες της ΟΛΜΕ ότι στο Νομό που εκλέγεται Βουλευτής ο υφυπουργός Παιδείας Ανδρέας Λυκουρέντζος έγιναν διορισμοί εκπαιδευτικών σε σχολεία που ήδη υπάρχουν υπεράριθμοι.

Τα στοιχεία απέστειλε το ΔΣ της ΟΛΜΕ προς τον υπουργό Αρη Σπηλιωτόπουλο, σύμφωνα με τα οποία:

1,Διορίζονται 25 εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής ΠΕ11 στη Δ΄ Αρκαδίας ενώ

υπάρχουν 7 υπεράριθμοι και οι οργανικές θέσεις στην περιοχή είναι 4.

2.Στη Γ΄ Αρκαδίας, ενώ υπάρχουν 5 υπεράριθμοι καθηγητές /- τριες ΠΕ5 (Γαλλικής),

διορίζονται 9 επιπλέον όταν υπάρχει μία μόνο οργανική θέση.

3.Στη Β΄ Αρκαδίας διορίζονται 14 ΠΕ03 (Μαθηματικοί) ενώ υπάρχουν 8 υπεράριθμοι

και οι οργανικές θέσεις δεν υπερβαίνουν τις 10.

4.Στη Δ΄ Αρκαδίας χωρίς να υπάρχει οργανική θέση διορίζονται 3 καθηγητές ΠΕ07

(Γερμανικής γλώσσας).

5.Το ίδιο φαινόμενο παρουσιάζεται σε αρκετές ακόμα περιπτώσεις, όπως φαίνεται από τον πίνακα που σας επισυνάπτουμε, και συνολικά ενώ υπήρχαν 209 υπεράριθμοι διορίσθηκαν επιπλέον 146 με συνέπεια ο αριθμός των υπεράριθμων να υπερβαίνει τους 350.


Ο.Λ.Μ.Ε.

Ερμού & Κορνάρου 2

ΤΗΛ: 210 32 30 073 - 32 21 255

FAX: 210 32 27 382 - 33 11 338

www.olme.gr

e-mail: olme@otenet.gr

Αθήνα, 24.6.09

ΠΡΟΣ :

τον Υπουργό Παιδείας

κ. Αρη Σπηλιωτόπουλο

τον Υφυπουργό Παιδείας

κ. Αντρ. Λυκουρέντζο

την Γεν. Γραμματέα του ΥΠΕΠΘ

κ. Ν. Γκοτσοπούλου

Κύριε Υπουργέ,

Κύριε Υφυπουργέ,

Κύριε Γενικέ Γραμματέα,

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ συζήτησε σε πρόσφατη συνεδρίασή του το θέμα της

διαδικασίας διορισμού εκπαιδευτικών Β/θμιας εκπαίδευσης και κατέληξε στα εξής:

Τα τελευταία χρόνια το ΥΠΕΠΘ συνειδητά επιλέγει πολιτική συνεχούς περιορισμού

των περιοχών διορισμού εκπ/κών με αποτέλεσμα να διορίζονται συνάδελφοι σε

περιοχές που δεν υπάρχουν πραγματικά κενά και εν συνεχεία να αποσπώνται «για τις

ανάγκες της υπηρεσίας». Πρόκειται για μια πολιτική ρουσφετιού και εξυπηρέτησης

ημετέρων, η οποία ευθέως προσκρούει και στο ίδιο το Σύνταγμα (άρθρ. 103 παρ. 2

και 4).

Χαρακτηριστικά αναφέρουμε για τους διορισμούς του σχολικού έτους 2008 -9:

Διορίζονται 25 εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής ΠΕ11 στη Δ΄ Αρκαδίας ενώ

υπάρχουν 7 υπεράριθμοι και οι οργανικές θέσεις στην περιοχή είναι 4.

Στη Γ΄ Αρκαδίας, ενώ υπάρχουν 5 υπεράριθμοι καθηγητές /- τριες ΠΕ5 (Γαλλικής),

διορίζονται 9 επιπλέον όταν υπάρχει μία μόνο οργανική θέση.

Στη Β΄ Αρκαδίας διορίζονται 14 ΠΕ03 (Μαθηματικοί) ενώ υπάρχουν 8 υπεράριθμοι

και οι οργανικές θέσεις δεν υπερβαίνουν τις 10.

Στη Δ΄ Αρκαδίας χωρίς να υπάρχει οργανική θέση διορίζονται 3 καθηγητές ΠΕ07

(Γερμανικής γλώσσας). Το ίδιο φαινόμενο παρουσιάζεται σε αρκετές ακόμα

περιπτώσεις, όπως φαίνεται από τον πίνακα που σας επισυνάπτουμε, και συνολικά

ενώ υπήρχαν 209 υπεράριθμοι διορίσθηκαν επιπλέον 146 με συνέπεια ο αριθμός των

υπεράριθμων να υπερβαίνει τους 350.

Αντίστοιχη εικόνα υπάρχει και σε πολλές άλλες περιοχές της χώρας.

Ως αποτέλεσμα της παραπάνω πρακτικής αυξάνεται δραματικά ο αριθμός των

εκπαιδευτικών που δεν έχουν οργανική θέση σε σχολική μονάδα και βρίσκονται στη

« διάθεση» των οικείων ΠΥΣΔΕ. Το ποσοστό των καθηγητών με αυτό το εργασιακό

καθεστώς σε ορισμένες περιοχές υπερβαίνει το 25% του συνόλου!

Επακόλουθο αυτής της κατάστασης είναι κάθε χρόνο να μετακινείται συνεχώς

ένας μεγάλος αριθμός καθηγητών - με ό,τι αρνητικό αυτό συνεπάγεται για την

εύρυθμη λειτουργία των σχολείων αλλά και για τους ίδιους τους εργαζόμενους - παρά

το γεγονός ότι τα σχολεία μπορεί να έχουν τα ίδια κενά ανά ειδικότητα για πάρα

πολλά χρόνια.

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ επανέρχεται και απαιτεί την άμεση εφαρμογή των

προτάσεων που έχει καταθέσει από 7/2/08 και ιδιαίτερα αυτών που αφορούν στον

υπολογισμό των κενών για μεταθέσεις και διορισμούς, τις τοποθετήσεις στην περιοχή

μετάθεσης, τις τοποθετήσεις πολυτέκνων, τους διορισμούς καθηγητών ΙΔΑΧ καθώς

και τις αποσπάσεις σε υπηρεσίες και οργανισμούς. Η εφαρμογή αυτή των ρυθμίσεων

θα κατοχυρώσει τις αρχές της διαφάνειας, αντικειμενικότητας και ισότιμης

μεταχείρισης των καθηγητών και θα συμβάλει στην εξάλειψη της πολιτικής και

εργασιακής ομηρίας χιλιάδων συναδέλφων μας.

Κύριε Υπουργέ,

Κύριε Υφυπουργέ,

Κυρία Γενική Γραμματέα,

Προϋπόθεση για να αντιμετωπιστούν τα μεγάλα προβλήματα που έχουν

δημιουργηθεί σε ό,τι αφορά το εργασιακό καθεστώς των εκπαιδευτικών είναι να

προωθηθούν ρυθμίσεις στην κατεύθυνση των παρακάτω κεντρικών αιτημάτων του

Κλάδου μας που συνδέονται, πέραν των άλλων, και με την καλύτερη αξιοποίηση

του εκπαιδευτικού προσωπικού:

- μείωση αριθμού μαθητών ανά τμήμα με μέγιστον αριθμό 25 στα Γυμνάσια

και Γενικά Λύκεια , 20 στις κατευθύνσεις και στην ΤΕΕ και 10 μαθητές ανά

εκπαιδευτικό στα εργαστήρια της ΤΕΕ

- ετήσια επιμόρφωση των εκπαιδευτικών με απαλλαγή από τα διδακτικά

καθήκοντα

- πλήρη σύνταξη με 30 χρόνια εργασίας χωρίς όριο ηλικίας

- κατάργηση της εργασιακής σχέσης των ωρομισθίων.__

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.