Τι απάντησε ο υφ. Παιδείας στην αποπομπή εισαχθέντος στη Σχολή
Μετά την αποπομπή εισαχθέντος με Πανελλήνιες Εξετάσεις στη Σχολή Υπαξιωματικών της Πολεμικής Αεροπορίας, επειδή ήταν δυσλεξικός, ο βουλευτής κ. Κ. Μητσοτάκης κατέθεσε σχετική ερώτηση στη Βουλή προς τα συναρμόδιαΥπουργεία Παιδείας και Άμυνας, ενώ οι βουλευτές κ.κ. Γ. Σκουλάς και Π. Λαφαζάνης
ερώτησαν σχετικώς και το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας για τις σχολές πλοιάρχων και μηχανικών και το Υπουργείο Εσωτερικών για τις σχολές της Αστυνομίας επίσης δεν επιτρέπουν προφορικές εξετάσεις και άλλες διευκολύνσεις προς δυσλεξικούς σπουδαστές. διαγραφή τους ανήκουν στην αρμοδιότητα του Υπουργείου Εθν. Άμυνας". οποίο ρητώς αναφέρεται ότι η Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση παρέχεται και στην τριτοβάθμια επαγγελματικές ικανότητες των ναυτικών που περιλαμβάνουν "ικανότητα χρήσηςηλεκτρονικών οργάνων την εν γένει επικοινωνία, τη συνομολόγηση συμβάσεων, την τήρηση χειρογράφουημερολογίου γεφύρας οι δυσλεξικοί δεν μπορούν να χρησιμοποιούν ηλεκτρονικά όργανα, δεν επικοινωνούνμε γραπτό λόγο ημερολόγιο ή να υπογράφουν τυποποιημένες συμβάσεις! Είναι τραγικό το γεγονός ότι η ναυτοσύνη για τους υπεύθυνους της ναυτικής εκπαίδευσης περιορίζεται σε ικανότητες γραφείου αρετές όπως η ευστροφία, η ικανότητα λήψης αποφάσεων, η επίλυση προβλημάτωνμε ευφάνταστους τρόπους υπομονή, η παρατηρητικότητα, η αλληλεγγύη, η ικανότητα συνεργασίας καισυμβίωσης με άλλους δυσλεξία, για να μείνουμε μόνο στα βασικά. Αλλά και το Υπουργείο Εσωτερικών είναι τραγικό πώς αντιλαμβάνεται τα καθήκοντα των αστυνομικών σύνταξης διοικητικών εγγράφων και ανακριτικών εκθέσεων, ...για τα οποία είναιαπαραίτητηη ευχέρεια στη διατύπωση του γραπτού λόγου μυθιστορημάτων;)! επιτρεπτής σε επίσημο φορέα άγνοιας στοιχειωδών επιστημονικών δεδομένων, μιας στρατιωτικής Επιτροπής. Συγκεκριμένα, στην απάντηση του υφυπουργούαναφέρεται απόφαση Διακλαδικής Υγειονομικής Επιτροπής των Ε.Δ. (ΜΑΔΥΕ) που εξέτασε το θέματης δυσλεξίας στις δυσλεξίας δε δύνανται να παρακολουθούν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα των στρατιωτικών σχολών ... ως έχοντες παρεκκλίσεις του φυσιολογικού"!!! κατόπιν των ανωτέρω" (Σ.Σ. του "επιστημονικού" πορίσματος της...έγκυρης ΜΑΔΥΕπου εύκολα παραπέμπει στη σοβαρό θέμα για το μέλλον και την επαγγελματική αποκατάσταση χιλιάδων ελληνόπουλων με δυσλεξία, θα γελούσαμε και θα χλευάζαμε την καραβαναδίστικηεξαγωγή συμπερασμάτων που υιοθετεί ο κ κατέστη σαφές ούτε μπορούμε να δεχτούμε τις παιδαριώδεις δικαιολογίες, με τιςοποίες συνεχίζει την απάντησή του ο κ οι δυσλεξικοί, επειδή στις θέσεις αυτές είναι "αναγκαία η χρήση γραπτού λόγου (σύνταξη σχεδίων, σχεδίαση αποστολών, διαταγών, κλπ)...", τον πληροφορούμε ότι: ιδιαίτερη ευκολία τους υπολογιστές και εντρυφούν στην τεχνολογία, όπως π.χ. οι ιδρυτές της Apple τον παραδοσιακό γραπτό λόγο, απλώς έχουν ελλείμματα στην ορθογραφία, γραπτών εξετάσεων εκδηλώνουν άγχος και δεν αποδίδουν πλήρως και ισάξια των γνώσεων και των ικανοτήτων τους γ γίνονται έφεδροι αξιωματικοί, δεν λαμβάνουν (ούτε διεκδικούν, φυσικά) επίδομα αναπηρίας ή ανικανότητας δ προσωπική τους ζωή, αρκεί να μην υποστούν άδικη ψυχολογική κακοποίησηαπό ανίδεους εκπαιδευτικούς εκτός Επικράτειας για να διεκδικήσει ίση μεταχείριση κατά τη συνταγματική επιταγή για τους πολίτες με δυσλεξία στ απαλλαγή από τη στρατιωτική τους θητεία
Σχολιάστε το άρθρο
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Προστέθηκαν τρεις ακόμη παθήσεις για την εισαγωγή των υποψηφίων χωρίς εξετάσεις στα Πανεπιστήμια
- Οι δράσεις του Πανεπιστημίου Πατρών
- Το ΠΑΔΑ υπέγραψε Πρωτόκολλο Συνεργασίας στον κλάδο Διοργάνωσης Συνεδρίων και Επαγγελματικού τουρισμού
- Συνεργασία Ελλάδας- Τουρκίας στον Τομέα της Έρευνας και της Καινοτομίας
- Μνημόνιο για την επαγγελματική εκπαίδευση υπέγραψε ο Κ. Πιερρακάκης με τον τούρκο ομόλογό του Γιουσούφ Τεκίν
- Ιδιοκτήτες Ιδιωτικών Σχολείων για PISA: Οι μαθητές μας πέτυχαν- σε όλα- υψηλότερες βαθμολογίες από το μέσο όρο τω...
- Πολλαπλό βιβλίο: Τα επτά ερωτήματα στα οποία καλείται ο υπ. Παιδείας να απαντήσει στη Βουλή
- Το Πολλαπλό βιβλίο "συμπαρασύρει" την Τράπεζα Θεμάτων - Απαιτεί νέα θέματα και νέο ΕΣΠΑ
- Μαθητεία Μεταλυκειακού έτους ΕΠΑΛ: Οδηγός Υλοποίησης
- Το Γερμανικό Εργατικό Δικαστήριο υποχρέωσε το ελληνικό υπ. Παιδείας να καταβάλει 56.100 ευρώ σε εκπαιδευτικό για εργατικ...
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.