Placeholder

ΜΑΘΗΤΕΣ

Eκπαιδευτικοί διακρίθηκαν στο 6ο Πανευρωπαϊκό Φόρουμ Πρωτοπόρων Δασκάλων της Microsoft

Δημοσίευση: 08/04/2009


esos_1Ρεπορτάζ:esos.gr

Σημαντική διάκριση εξασφάλισαν οι εκπαιδευτικοί κ. Κώστας Δημητρίου, κ. Γιώργος Διπλάρης και κ. Θοδωρής Ανδριόπουλος κατά τη συμμετοχή τους στο 6ο Πανευρωπαϊκό Φόρουμ Πρωτοπόρων Δασκάλων της Microsoft, που πραγματοποιήθηκε στη Βιέννη της Αυστρίας, από τις 24 έως τις 27 Μαρτίου.

Το Ευρωπαϊκό Φόρουμ Πρωτοπόρων Δασκάλων της Microsoft, που φέτος πραγματοποιήθηκε για έκτη συνεχόμενη χρονιά, συγκέντρωσε περισσότερους από 150 εκπροσώπους της εκπαιδευτικής κοινότητας προερχόμενους από 40 χώρες της Ευρώπης.  Κατά τη διάρκεια του Φόρουμ, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν ιδέες, εμπειρίες και πρακτικές, αναφορικά με την ενσωμάτωση της τεχνολογίας και την ανάπτυξη καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας στη σχολική αίθουσα.

Οι κ. Κώστας Δημητρίου και Γιώργος Διπλάρης, από το Κολλέγιο Ψυχικού, κέρδισαν την τρίτη θέση στην κατηγορία «Καινοτομία στο Περιεχόμενο» του διαγωνισμού, συμμετέχοντας με την εργασία «Από τον Newton στο CERN». Με αυτήν την προτεινόμενη εκπαιδευτική δραστηριότητα, οι μαθητές καλούνται να παρακολουθήσουν μέσα από ένα «εικονικό τηλεσκόπιο» την κίνηση των πλανητών χρησιμοποιώντας το δωρεάν λογισμικό της Microsoft WorldWide Telescope, να μελετήσουν το θεωρητικό υπόβαθρο της τροχιάς των πλανητών και των φορτισμένων σωματιδίων και να κατασκευάσουν μοντέλα προσομοίωσης στον υπολογιστή. Στη συνέχεια επικοινώνησαν μέσω τηλεδιάσκεψης με επιστήμονες του CERN οι οποίοι απάντησαν στις ερωτήσεις των μαθητών.

Επιπλέον, ο κ. Θοδωρής Ανδριόπουλος, από το Κολλέγιο Ανατολία, με την εργασία «Ποιός σκότωσε τον κύριο Χ?» με θέμα την εξιχνίαση ενός φανταστικού φόνου από τους μαθητές χρησιμοποιώντας γεωμετρικούς και μαθηματικούς γρίφους, έλαβε την τρίτη θέση στην ειδική κατηγορία όπου όλοι οι Ευρωπαίοι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί ψηφίζουν την καλύτερη εργασία.

Αντίστοιχα αξιόλογη ήταν και η συμμετοχή του κ. Καλοβρέκτη Κωνσταντίνου, Εκπαιδευτικού του Επαγγελματικού Λύκειου Λιβαδειάς, με το πρωτότυπο μοντέλο: «Κινητική τάξη υποστήριξης μάθησης εκτός Σχολείου – Mobile classroom support learning outside of School». Σκοπός του αποτέλεσε η μοντελοποίηση επίλυσης πολυμορφικών ασκήσεων ηλεκτροτεχνίας, με δημιουργία βάσης δεδομένων βοήθειας (help database) των ασκήσεων από τους μαθητές για εκπαιδευτική βοήθεια μέσω «αινιγματικών» στοιχείων εικόνας και βίντεο, των ωρών που είναι εκτός σχολείου μέσω Τεχνολογίας SMS και MMS.

Το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων εκπροσώπησε η Αναπληρώτρια Προϊσταμένη του Γραφείου Δικτυακής Εκπαιδευτικής Πύλης, κ. Αναστασία Παλούκου, η οποία μεταξύ άλλων, δήλωσε:

«Οι Νέες Τεχνολογίες είναι πλέον αναπόσπαστο εργαλείο της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Στην Ελλάδα γίνεται ικανοποιητική χρήση από μεγάλη μερίδα των Εκπαιδευτικών, γι’ αυτό και οι ελληνικές συμμετοχές, όχι μόνο ήταν αντάξιες των απαιτήσεων του Πανευρωπαϊκού Διαγωνισμού αλλά κατάφεραν να εντυπωσιάσουν τόσο τους κριτές όσο και τους συναγωνιζόμενους και να διακριθούν. Συγχαίρουμε όλους όσοι συμμετείχαν  στο Διαγωνισμό και ευχόμαστε ο ενθουσιασμός, το μεράκι και η πρωτοποριακή προσέγγιση της διδακτικής των μαθημάτων, που τους χαρακτηρίζει, να μεταλαμπαδευτούν σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα, σε ελληνικό και πανευρωπαϊκό επίπεδο». 

Σημειώνεται ότι στο διαγωνιστικό μέρος του Φόρουμ συμμετείχαν όσοι εκπαιδευτικοί αναδείχτηκαν κατά το «Διαγωνισμό Πρωτοπόρων Δασκάλων και Καθηγητών» που διοργανώνεται σε επίπεδο κρατών, ενώ οι βραβευθέντες θέτουν υποψηφιότητα για τη συμμετοχή τους στο Διεθνές Συνέδριο Πρωτοπόρων Δασκάλων της Microsoft, που θα πραγματοποιηθεί τον προσεχή Νοέμβριο στη Βραζιλία.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.