Placeholder

ΜΑΘΗΤΕΣ

To esos.gr δημοσιεύει την έρευνα με θέμα: «Εμπλέκοντας τα παιδιά στη μάθηση τους: η σημασία της αυτό

Δημοσίευση: 02/01/2009


ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ

Τα παιδιά προσχολικής ηλικίας είναι σε θέση να «στοχαστούν» τι έκαναν και να αξιολογήσουν τον εαυτό τους και τη «δουλειά» τους, όταν τους δοθούν τα κατάλληλα ερεθίσματα. Επίσης, μπορούν να σκεφτούν τρόπους με τους οποίους μπορούν να ξεπεράσουν δυσκολίες ή να βελτιωθούν.

 


Αυτά είναι ορισμένα από τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την έρευνα με θέμα: «Εμπλέκοντας τα παιδιά στη μάθηση τους: η σημασία της αυτό-αξιολόγησης» στην οποία έλαβαν μέρος 74 παιδιά από νηπιαγωγεία, το διάστημα Οκτώβριος 2006 – Φεβρουάριος 2008. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την επ. Καθηγήτρια του Α.Π.Θ. Μαρία Μπιρμπίλη σε συνεργασία με τις νηπιαγωγούς Ιφιγένεια Χριστοδούλου από το 7ο Νηπιαγωγείο Συκεών και Ιωάννα Καραγιώργου από τα Πειραματικά Νηπιαγωγεία Τ.Ε.Π.Α.Ε.

 


Τα αποτελέσματα της έρευνας για την αυτό-αξιολόγηση και της έρευνας με θέμα «Η επίδραση της παρέμβασης του εκπαιδευτικού στις διαμεσολαβούμενες από Η/Υ συνεργατικές αλληλεπιδράσεις παιδιών προσχολικής ηλικίας» της Μαρίας Μουμουλίδου, Επίκουρης Καθηγήτριας στο ΤΕΕΠΗ του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και της Σοφίας Χατζηλεοντιάδου, πολιτικό μηχανικό συνεργαζόμενη επιστήμονα στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο θα παρουσιαστούν σήμερα, Πέμπτη 27 Μαρτίου 2008 και ώρα 18.30, στον Πύργο της Παιδαγωγικής του Α.Π.Θ. (10ος όροφος).

 


Η Μαρία Μουμουλίδου μαζί με τη Σοφία Χατζηλεοντιάδου θα αναφερθούν στην επίδραση της εκπαιδευτικής παρέμβασης στη διαδοχή των συνεργατικών αλληλεπιδράσεων παιδιών προσχολικής ηλικίας, στο πλαίσιο μιας πειραματικής κατάστασης, στην οποία έχουν ενσωματωθεί στοιχεία νέων τεχνολογιών.

Συγκεκριμένα, τα μέλη δυο δυάδων παιδιών – της πειραματικής και της ομάδας ελέγχου – συνεργάζονται προκειμένου να κατασκευάσουν μια σειρά από τέσσερα puzzles των 15 τεμαχίων το καθένα, με ή χωρίς την παρέμβαση της εκπαιδευτικού, αντίστοιχα. Η μεταγραφή της βιντεοσκοπημένης δραστηριότητας των δυάδων παρέχει δεδομένα, από τη μοντελοποίηση των οποίων εξάγονται συμπεράσματα σχετικά με την πολυπλοκότητα της διαδοχής των συνεργατικών αλληλεπιδράσεων και την επίδραση της παρέμβασης του εκπαιδευτικού σε αυτή. Τα συμπεράσματα αναμένεται να συμβάλλουν στην ενημέρωση των εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης, για παροχή υποστηρικτικού έργου, στα πλαίσια της αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών σε συνεργατικές διαδικασίες μάθησης.

 


Τα αποτελέσματα των ερευνών θα παρουσιαστούν στο πλαίσιο του κύκλου εκδηλώσεων με τίτλο «Πέμπτη στον Πύργο». Η εκδήλωση διοργανώνεται από το Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Α.Π.Θ.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.