Placeholder

ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ

Απαξίωση Πληροφορικής στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Δημοσίευση: 02/07/2014
Λοβέρδος
Alt Text: 
Λοβέρδος
Title Text: 
Λοβέρδος
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Αφαιρέθηκε (ΚΑΚΩΣ) το δίωρο πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα της ΑΕΠΠ με το πρόσχημα να το διδάσκονται όλοι οι μαθητές ως γενικής παιδείας. Και βλέπουμε σήμερα  στο ωρολόγιο πρόγραμμα των Εσπερινών ΓΕΛ αυτό να μεταφράζεται με την εισαγωγή μόνο 1 ώρας στη Β' Λυκείου (από την οποία όμως αφαιρείται και το δίωρο επιλογής "Εφαρμογές Η/Υ") . Άρα, σε 4 τάξεις Εσπερινού ΓΕΛ πλέον έχουμε όλες και όλες 1 ώρα Πληροφορική στη Β' και 2 ώρες στην Α' (και αυτό ως μάθημα επιλογής)! Στο δε Γυμνάσιο τα παιδιά κάνουν Πληροφορική μόνο από μια ώρα σε κάθε τάξη.
Είναι αυτό εκπαίδευση ευρωπαϊκής χώρας με έμφαση στις νέες τεχνολογίες; Γιατί αυτή η απαξίωση στην Πληροφορική και κατ' επέκταση στους καθηγητές Πληροφορικής, οι οποίοι κατά γενική ομολογία είναι από τους πιο χρήσιμους και για τη γενικότερη λειτουργία και υποστήριξη ενός σχολείου; Με τη συστηματική αφαίρεση μαθημάτων πληροφορικής, την έλλειψη μαθημάτων Β' ανάθεσης και την ταυτόχρονη αύξηση ωραρίου πώς θα μπορέσουν να καλυφθούν οι ώρες των καθηγητών του κλάδου μας και σε πόσα διαφορετικά σχολεία θα κάνουμε περιοδεία για να συμπληρώσουμε ωράριο, με ότι αρνητικό συνεπάγονται οι πολλές και πολύωρες μετακινήσεις (κίνδυνοι στο δρόμο, οικονομικό κόστος, κόπωση σωματική και ψυχική, έλλειψη ουσιαστικής επαφής με το κάθε σχολείο κλπ?). Δεν θεωρείτε σκόπιμο να εκσυγχρονιστεί η εκπαίδευση ως προς το πρόγραμμα μαθημάτων αλλά και να αποκατασταθεί η συνεχιζόμενη αδικία και απαξίωση προς τους καθηγητές πληροφορικής;
Μετά τιμής ,
Καμπερίδης Κωνσταντίνος
Καθηγητής ΠΕ19

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.