Placeholder

ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ

Μην επιτρέψετε στο χτες να κρατήσει και τη χώρα εκεί

Δημοσίευση: 16/07/2014

Αξιότιμε κε Υπουργέ
Αξιότιμε κε Υφυπουργέ,
στην επίσης Ιστοσελίδα του  International Baccalaureate - Group 4: Sciences (http://www.ibo.org/diploma/curriculum/group4)...
computer science (http://www.ibo.org/diploma/curriculum/group5/ComputerScience.cfm)
Βλέπουμε την βαρύτητα που αποδίδεται στην Επιστήμη των Υπολογιστών: pseudo-code, problem-solving, modelling and simulation, databases, higher-level skills applicable to virtually all fields of study.
Στα εκπαιδευτικά προηγμένα κράτη η επιστήμη αυτή είναι ισοδύναμη των άλλων θετικών επιστημών. Στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα συνέβαινε αυτό μέχρι πέρσι το καλοκαίρι.
Σας παρακαλούμε, για το καλό των παιδιών μας, να επανεξετάσετε την αποκατάσταση της Επιστήμης των Υπολογιστών στο Λύκειο, με 2ωρο μάθημα στη Β λυκείου και μάθημα Προσανατολισμού στη Γ λυκείου, ακριβώς όπως η Φυσική, η Βιολογία και τέλος η Χημεία.
Μέχρι την Α λυκείου, το σχετικά μάθημα δεν είναι αμιγώς μάθημα της Επιστήμης, διότι ο στόχος του Προγράμματος Σπουδών είναι η ανάπτυξη βασικών ικανοτήτων από την πλευρά των μαθητών σχετικά με την παραγωγική αξιοποίηση των Η/Υ και του πληροφορικού-ψηφιακού γραμματισμού.
Μην επιτρέψετε στο χτες να κρατήσει και τη χώρα εκεί.
Με τιμή, Παναγιώτης Τσιωτάκης
Καθηγητής Πληροφορικής
http://ptsiotakis.blogspot.gr

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean