Placeholder

ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ

Στείλτε το μήνυμά σας στον υπουργό Παιδείας, μέσω του esos

Δημοσίευση: 01/07/2014
Λοβέρδος
Alt Text: 
Λοβέρδος
Title Text: 
Λοβέρδος
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

To esos, γνωρίζοντας  ότι η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας παρακολουθεί ανελλιπώς τα ρεπορτάζ του esos αλλά και την ευαισθησία που έχουν εκδηλώσει τόσο ο υπουργός  Α. Λοβέρδος, όσο και οι υφυπουργοί Α. Δερμετζόπουλος και Κ. Κουκoδήμος,  να επιλύονται ζητήματα καθημερινότητας ,   ανοίγει τη στήλη «ΜΗΝΗΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ».
 Στη στήλη αυτή θα δημoσιεύονται όλα τα μηνύματα, μέχρι 100 λέξεων, αρκεί να μην είναι συκοφαντικά και δυσφημιστικά.
Τα μηνύματα σας μπορείτε να τα στέλνετε στο e-mail: press@esos.gr     

Σχόλια (15)

 
Ρανια
01 Ιουλ 2014 10:09

Η μεγαλύτερη απόδειξη ότι το internet μπορεί να ξαναζωντανέψει την άμεση δημοκρατία της αρχαιότητας.Μπράβο στο esos για την πρωτοποριακή πρωτοβουλία του.Είναι ελπιδοφόρο ότι βρήκε πρόσφορο έδαφος ευαισθησίας στους αρμόδιους.

 
Endless Summer
01 Ιουλ 2014 10:17

Ζήτημα καθημερινοτητας ειναι το καψονι που δυστυχως συνεχιζει ο νυν υπουργος.. οχι γιατι χανουμε τις διακοπες που δε θα πηγαιναμε.. Αλλα η συνεχιζομενη απαξιωση του κλαδου οταν μαλιστα ειμαστε οι πρωτοι στο στενο δημοσιο που κουτσουρεψαν το μισθο μας κ ενω ειμαστε απ τους ελαχιστους που μπηκαν αξιοκρατικα. Ολα αυτα την ιδια στιγμη που η δεη η τα απορριματοφορα βασανιζουν κυριολεκτικα τον κοσμο κι η κυβερνηση χορευει στο ρυθμο τους.Φυσικα υπαρχει η ατομικη ευθυνη κι η συλλογικη που σαν κλαδος φτασαμε στο δευτερο καλοκαιρι της ντροπης, μετα τη περσινη καταντια επιστρατευσης κ απολυσεων εν τω μεσω της νυκτος.Αλλα αυτο δεν απαλλασσει ποτε εναν πολιτικο απο την δικη του ευθυνη γιατι στην τελικη ο δρομος για την κολαση ειναι στρωμενος με δικαιολογιες.Οπως θα μεινει στην ιστορια η ηττα μας σαν κλαδος θα μεινει ακομα περισσοτερο η αναλγησια του καθε ενος πολιτικου. Πεδιο Δοξης αγαπητοι και καλο καλοκαιρι.

 
ΛΑΜΠΡΟΣ
01 Ιουλ 2014 10:42

κύριε υπουργέ τι θα γίνει με τους πίνακες αναπληρωτών?Θα ξεκλειδώσουν ?

 
maria ge
01 Ιουλ 2014 10:51

ΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝΟι λιμναζοντες φοιτητες δεν επιβαρυνουν τον κρατικο προυπολογισμο,δεν δικαιουνται συγγραμματα,σιτιση,στεγαση και κατω απο τις αντιξοοες οικονομικες συνθηκες που ζουμε,αυτο που ζηταμε ειναι η αναβολη εφαρμογης του νομου μεχρι τον Σεπτεμβριο του 2015.Η αυστηροτητα εξαντλειται μονο απεναντι στους φοιτητες,οταν δεν εχουν τηρηθει τα χρονοδιαγραμματα απο πλευρας αει για την συσταση των οργανισμων,οταν δεν εχουν τηρηθει διαταξεις του νομου περι διαγραφης οσων δεν εχουν ανανεωσει την φοιτητικη τους ιδιοτητα για δυο εξαμηνα.Γιατι τοση αυστηροτητα προς φοιτητες που προσπαθουν να παρουν το πτυχιο τους κ για λιγα μαθηματα τον Σεπτεμβριο θα χασουν την φοιτητικη τους ιδιοτητα κ τους κοπους μιας ζωης ;

 
δάσκαλος
01 Ιουλ 2014 14:57

Μετά απο τις συγχωνευσεις δημοτικών σχολείων δημιουργήθηκαν μεγάλα σχολεία απο 13/θεσια έως και 18/θεσια. Τι μέτρα προτιθεσται να λάβετε ώστα τα σχολεια αυτά να διοικηθουν σωστά μια και το γραφειοκρατικό φορτειο για τους διευθυντές των σχολειών αυτών ειναι τεράστιο;

 
Δημήτρης
01 Ιουλ 2014 18:04

Δεν χρειάζονται πολλές λέξεις. "ΜΗΝ ΔΙΑΓΡΑΦΕΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΤΩΝΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΤΗ ΣΧΟΛΗ ΤΟΥΣ.ΟΥΤΕ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΟΥΤΕ ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΧΑΡΙΣΟΥΝ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΜΑΣ"

 
Λυδία
01 Ιουλ 2014 18:53

Κύριε Υπουργέ, μην υποχωρείτε σε πιέσεις. Ο "νόμος Διαμαντοπούλου" είναι η τελευταία ίσως ευκαιρία για το ξεκίνημα μιας νέας εποχής στην Παιδεία. Τα πανεπιστήμια πάσχουν διοικητικά. Καταστρέφονται τα τελευταία χρόνια από ακαδημαϊκούς που "ξέχασαν" τον προορισμό τους και μετατράπηκαν σε επιχειρηματίες. Κάθε απόπειρα τους να διοικήσουν απέτυχε παταγωδώς. Οι δε διευθυντές διευθύνσεων σπάνια λειτουργούν για το συμφέρον των πανεπιστημίων. Και αυτοί εκμεταλλεύτηκαν το σύστημα ολοκληρωτικά. Το άσυλο, το αυτοδιοίκητο και ο εσωτερικός κανονισμός στην ουσία κατέλυσαν το πανεπιστήμιο ως θεσμό. Η αξιοκρατία και η ισονομία χλευάζονται ενώ προάγεται ο ανίκανος και ακατάλληλος.

 
Theodoros Theodorou
01 Ιουλ 2014 21:32

Κύριε Υπουργέ, σας παρακαλούμε πολύ, θα θέλαμε να κάνετε ότι μπορείτε για να εκδοθούν σύντομα τα Επαγγελματικά Δικαιώματα όλων των ειδικοτήτων των Μηχανικών των Τ.Ε.Ι. και όλων των ειδικοτήτων που εκκρεμούν εδώ και πάρα πολλά χρόνια.Ευχαριστούμε πολύ εκ των προτέρων.

 
ΜΑΡΙΝΑ
01 Ιουλ 2014 23:38

Κύριε υπουργέ,Έδωσα εξετάσεις στον ΑΣΕΠ (προκύρηξη 3Π/2008) ως εκπαιδευτικός ΠΕ07. Το όνομα μου ως διοριστέα δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 516/8.10.2008. Οι πρώτοι μισοί διοριστέοι εκπαιδευτικοί διορίσθηκαν κανονικά το σχολικό έτος 2009-10. Για τους άλλους μισούς ίσχυσε ο νόμος που ανέστειλε τις προσλήψεις τακτικού προσωπικού στον δημόσιο τομέα, ΠΛΗΝ στον τομέα υγείας και παιδείας. Τα κενά υπάρχουν, ο διορισμός μας θα κάλυπτε πάγιες ανάγκες των σχολείων και συν τοις άλλοις είναι αξιοκρατικός και δίκαιος. Ζητάμε λοιπόν το αυτονόητο: τον διορισμό μας!Πραγματικά εύχομαι να δείξετε ενδιαφέρον και ευαισθησία στο δίκαιο αίτημά μας.Με εκτίμησηεκπαιδευτικός ΠΕ07

 
Δημήτρης
02 Ιουλ 2014 01:46

Το 2014 είναι κάτι περισσότερο από αδιανόητο το να καταργείται ο Προγραμματισμός από την Γ' Λυκείου. Επειδή μεγάλη μερίδα του κόσμου νομίζει ότι ο Προγραμματισμός είναι απλά "computer" ή άντε στην καλύτερη εκμάθηση προγραμμάτων, τύπου Word και Excel, έχει τεράστια σημασία το να εμπεδώσουν οι αρμόδιοι, αλλά και να το λάβουν σοβαρά υπόψιν τους, ότι ο Προγραμματισμός/ Αλγοριθμική είναι ολόκληρη και πλήρέστατη επιστήμη από μόνος του, όπως είναι για παράδειγμα τα μαθηματικά. Μάλιστα, ο Προγραμματισμός είναι η μόνη επιστήμη η οποία έχει το εξής συγκριτικό πλεονέκτημα: όλα όσα μαθαίνονται μπορούν να εφαρμοστούν στην καθημερινή ζωή και να επηρεάσουν στη λήψη αποφάσεων των ανθρώπων. Ο Προγραμματισμός εμπεριέχει την σε βάθος κατανόηση των προβλημάτων, την ανάλυσή τους και την μεθοδική σύνθεση της λύσης. Είναι η απόλυτη εφαρμογή της λογικής, είναι κάτι που χρειάζεται να γνωρίζει απαραιτήτως και αρκετά ικανοποιητικά οποιοσδήποτε θέλει να ακολουθήσει μια θετική επιστήμη και όχι μόνο σχολές πληροφορικής.Η δικαιολογία που ακούστηκε από επίσημα χείλη ότι ο Προγραμματισμός (ΑΕΠΠ) δεν εξετάζεται πλέον Πανελλήνια, αλλά έγινε μάθημα γενικής παιδείας άρα αναβαθμίστηκε, προφανώς και δεν έχει ίχνος λογικής, καθώς αν ήταν έτσι θα αφαιρούσαμε από τις Πανελλήνιες και τα μαθηματικά πχ ή τα αρχαία, θα τα έδιναν όλοι οι μαθητές ενδοσχολικά και με τον τρόπο αυτό θα είχαν αναβαθμιστεί...Ευελπιστούμε για το δίκαιο και το αυτονόητο!

 
χρονίως πασχων
02 Ιουλ 2014 02:20

Kύριε υπουργέ ανάμεσα στους λεγόμενους αιώνιους φοιτητές υπάρχουν και άτομα που πάσχουν από χρόνια νοσήματα ή είναι άτομα με αναπηρία. Δε θα πρέπει να υπάρξει κάποια πρόβλεψη για αυτή την ευαισθητη κοινωνική ομαδα; Στους οργανισμους των πανεπιστημίων μεχρι στιγμής δεν εχουμε δει να προβλεπεται κάτι. Μήπως η πολιτεια θα πρεπει να δειξει επιτελους το κοινωνικο της προσωπο; Ευχαριστώ

 
Κώστας
02 Ιουλ 2014 03:21

Αφαιρέθηκε (ΚΑΚΩΣ) το δίωρο πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα της ΑΕΠΠ με το πρόσχημα να το διδάσκονται όλοι οι μαθητές ως γενικής παιδείας. Και βλέπουμε σήμερα στο ωρολόγιο πρόγραμμα των Εσπερινών ΓΕΛ αυτό να μεταφράζεται με την εισαγωγή 1 ώρας στη Β' Λυκείου (από την οποία όμως αφαιρείται και το δίωρο επιλογής "Εφαρμογές Η/Υ") . Άρα, σε 4 τάξεις Εσπερινού ΓΕΛ έχουμε όλες και όλες 1 ώρα Πληροφορική στη Β' και 2 ώρες στην Α' (και αυτό ως μάθημα επιλογής)! Στο δε Γυμνάσιο τα παιδιά κάνουν Πληροφορική μόνο από μια ώρα σε κάθε τάξη. Είναι αυτό εκπαίδευση ευρωπαϊκής χώρας με έμφαση στις νέες τεχνολογίες; Γιατί αυτή η απαξίωση στην Πληροφορική και κατ’ επέκταση στους καθηγητές Πληροφορικής, οι οποίοι κατά γενική ομολογία είναι από τους πιο χρήσιμους και για τη γενικότερη λειτουργία και υποστήριξη ενός σχολείου? Με τη συστηματική αφαίρεση μαθημάτων πληροφορικής και την ταυτόχρονη αύξηση ωραρίου πώς θα μπορέσουν να καλυφθούν οι ώρες των καθηγητών πληροφορικής και σε πόσα διαφορετικά σχολεία θα κάνουμε περιοδεία για να συμπληρώσουμε ωράριο, με ότι αρνητικό συνεπάγονται οι πολλές και πολύωρες μετακινήσεις (κίνδυνοι στο δρόμο, οικονομικό κόστος, κόπωση σωματική και ψυχική, έλλειψη ουσιαστικής επαφής με το κάθε σχολείο κλπ?). Δεν θεωρείτε σκόπιμο να εκσυγχρονιστεί η εκπαίδευση ως προς το πρόγραμμα μαθημάτων αλλά και να αποκατασταθεί η συνεχιζόμενη αδικία και απαξίωση προς τους καθηγητές πληροφορικής;

 
ΟΛΓΑ
02 Ιουλ 2014 08:36

Κύριε Υπουργέ, με προβληματίζει και θα ήθελα να σας προβληματίσει το ξεκλείδωμα των πινάκων που από δέσμευση έγινε όνειρο απατηλό. Θα το κάνετε πραγματικότητα: Επίσης αναρωτιέμαι κατά πόσο θα ήταν εφικτό όλοι οι αναπληρωτές να μαθαίναμε νωρίτερα που θα τοποθετηθούμε: Περιμένω την τοποθέτηση με αγωνία και ταυτόχρονα ετοιμάζω τρία παιδιά σε τρεις διαφορετικές βαθμίδες εκπαίδευσης τα οποία με ακολουθούν σε κάθε μου στάση σε αυτό το ταξίδι του αναπληρωτή παιδαγωγού. Ευχαριστώ πολύ. Με εκτίμηση.

 
Κώστας Δ.
03 Ιουλ 2014 17:49

Μια από τις επιστήμες που οδηγεί σε μείωση του κόστους παραγωγής και σε αύξηση της ανταγωνιστικότητας σε όλους τους τομείς της οικονομικής δραστηριότητας (πρωτογενής-δευτερογενής-τριτογενής τομέας) είναι η Πληροφορική.Παράλληλα και από μόνη της μπορεί να αποτελέσει ναυαρχίδα της ανάπτυξης, ειδικά στον τομέα του λογισμικού.Όχι όμως με τον τρόπο που ήδη διδάσκεται (υπάρχουν προτάσεις επιστημονικών ενώσεων για Δημοτικό-Γσιο-Λύκεια), αλλά με έμφαση στον προγραμματισμό, στην αλγοριθμική λογική (προγραμματισμός-εκσφαλμάτωση) στις βασικές αρχές αρχιτεκτονικής των Υπολογιστικών Συστημάτων (Μηχανικοί ΗΥ) και στην καλλιέργεια της ανάγκης για διαρκή ενημέρωση στις γλώσσες αιχμής. Είναι απαραίτητος ο πληροφορικός αλφαβητισμός στο 100% των μαθητών (προκειμένου οι φιλόλογοι να διεξάγουν τις έρευνές τους και τα στατιστικά τους πχ) αλλά ένα ποσοστό των μαθητών πρέπει να αποκτήσει τις γνώσεις που θα οδηγήσει τη χώρα στη δημιουργία της Ελληνικής Google, της Ελληνικής Intel κτλ.Δε θέλω να έρθω σε αντίθεση με καμία άλλη επιστήμη, αλλά να δοθεί πραγματικά η δυνατότητα στο μαθητή να γνωρίσει την επιστήμη της Πληροφορικής και να τη διδαχτεί, επιστρέφοντας στη χώρα τα έξοδα στο πολλαπλάσιο.Ευχαριστώ

 
ΕΛΕΝΗ
05 Ιουλ 2014 17:50

Είναι δυνατόν όταν όλοι (Έλληνες και ξένοι) αναγνωρίζουμε ότι η φοροδιαφυγή "ζει και βασιλεύει" να είναι βασικό κριτήριο η φορολογική δήλωση? Μονίμως οι μισθωτοί είναι αυτοί που πληρώνουν τα πάντα και φυσικά δεν παίρνουν και μετεγγραφή γιατί είναι πλουσιότεροι από τους ελεύθερους επαγγελματίες και τους "τσιφλικάδες" που έχουν και κατέχουν και καταπατούν και φοροδιαφεύγουν και παίρνουν και μετεγγραφή! ΜΕ ΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΗ? ΕΛΕΟΣ

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean