Κύριε Υπουργέ,
η τράπεζα θεμάτων ανεξάρτητα από τις προθέσεις των δημιουργών της δεν προάγει τη γνώση ούτε την κριτική σκέψη των μαθητών εξαιτίας του όγκου της ύλης που πρέπει να καλυφθεί σύμφωνα με τα αναλυτικά προγράμματα.( π.χ. Αρχαία Α΄Λυκείου ). Ως επιστήμονες και ως παιδαγωγοί, οι φιλόλογοι έχουμε επανειλημμένα επισημάνει ότι ο τεράστιος όγκος ύλης λειτουργεί εις βάρος μιας ποιοτικής και εις βάθος διδασκαλίας και ότι πρέπει να αναθεωρηθούν τα αναλυτικά προγράμματα.
Αν η ύλη είχε μία ευσύνοπτη έκταση θα είχε μία λογική η Τράπεζα Θεμάτων.
Συνάδελφος, ΠΕ02
Τράπεζα Θεμάτων και Αναλυτικά Προγράμματα
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
Νομοθεσία Μετατάξεων
Συνεδριάζει το Συμβούλιο Επιλογής Διευθυντών Εκπαίδευσης
Η εγκύκλιος για τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών στο εξωτερικό
Α. ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Eθνικό έγκλημα συντελείται στο ΕΜΠ
ΣΥΓΚΛΗΤΟΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ: Επανεκκίνηση της υπόθεσης της διαθεσιμότητας σε νέες βάσεις
Εντολή Α. Δερμεντζόπουλου για έρευνα καταγγελίας για τις εξετάσεις Α Λυκείου ιδιωτικού σχολείου
Μετεγγραφές επιτυχόντων 2013
Αδικία σε βάρος των Γεωλόγων
Τι θα κάνετε με τα πιστοποιητικά Πληροφορικής
Μεταπτυχιακό στην Πληροφορική με 5 Kατευθύνσεις Ειδίκευσης
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.