1.229 οι προσλήψεις στην Ειδική Αγωγή-7.000 τα κενά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

Μας ενημερώνει ο Αιρετός στο ΚΥΣΠΕ Β. Παληγιάννης
Πραγματοποιήθηκε η πρώτη φάση πρόσληψης αναπληρωτών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Συγκεκριμένα προσλήφθηκαν:
ΠΕ 70 ΠΕ 60
Τακτικός Προϋπολογισμός 1.134 356
Για Ολοήμερα μέσω ΕΣΠΑ 421 586
Σύνολο ανά Ειδικότητα 1.555 942
Γενικό Σύνολο 2.497
Αύριο, με βάση την ενημέρωση από τις υπηρεσίες του Υπουργείου, θα προσληφθούν 1.200 ΠΕ71 και 29 ΠΕ61 μέσω ΕΣΠΑ για κάλυψη των αναγκών στην Ειδική Αγωγή.
Μετά τις παραπάνω προσλήψεις τα εναπομείναντα, πραγματικά λειτουργικά κενά ξεπερνούν τις 7.000.
Η κάλυψη όλων αυτών των κενών θα γίνει μετ’ εμποδίων αφού έως σήμερα εξασφαλίστηκαν μόλις 16.000 πιστώσεις. (2.000 κρατικού προϋπολογισμού, 3.000 από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και 11.000 μέσω ΕΣΠΑ).
Έτσι δικαιολογείται η ανακολουθία του υπουργού Παιδείας κ. Λοβέρδου στις εξαγγελίες του που καλοκαιριάτικα μιλούσε για 24.500 κενά, αργότερα για 22.000 και πρόσφατα για 16.500.
Θυμίζω πως το 2013-14 εργάστηκαν στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση 11.000, περίπου, αναπληρωτές.
Σίγουρα ο κ. Υπουργός ανεξάρτητα από τις εξαγγελίες του για κάλυψη όλων των κενών, γνωρίζει πως το διδακτικό έτος ξεκινά με μεγάλες ελλείψεις διδακτικού προσωπικού και είναι βέβαιο ότι αν δεν εξασφαλιστούν πρόσθετες πιστώσεις δεν θα λειτουργήσουν ομαλά τα σχολεία καθ’ όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους.
Είναι ανάγκη άμεσα να γίνουν οι απαραίτητες προσλήψεις αναπληρωτών για την κάλυψη όλων των κενών ώστε να μην χαθεί ούτε μια διδακτική ώρα και, εξυπακούεται, πως ταυτόχρονα θα πρέπει να δρομολογηθούν οι διαδικασίες για μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση.
Σχολιάστε το άρθρο
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Αποτελέσματα εξετάσεων για Εισαγωγή στα Πρότυπα Σχολεία για το σχολικό έτος 2022-23
- Διαμαρτυρία για το voucher από αποσπασμένο εκπαιδευτικό σε Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας
- Αλλαγές στην προκήρυξη 2ΕΑ/2022
- Εγκύκλιος για τη διεύρυνση Δικτύου Σχολικών Βιβλιοθηκών Δημόσιων Δημοτικών Σχολείων
- ΟΛΜΕ/ PISA :Πανελλαδική 3ωρη στάση την ημέρα των εξετάσεων (18-5)
- Οδηγίες για την εξέταση του μαθήματος Αρχιτεκτονικό Σχέδιο
- Η εγκύκλιος για αποσπάσεις ΕΕΠ και ΕΒΠ σε υπηρεσίες και φορείς του ΥΠΑΙΘ για το 2022-2023
- Αναβαθμίζεται ενεργειακά το Πάντειο Πανεπιστήμιο
- Διευθυντές Εκπαίδευσης: Ορίστηκαν επιπλέον εξεταστές στη ξένη γλώσσα για τους τίτλους σπουδών από το εξωτερικό
- Διαμαρτυρίες για το voucher των 200 ευρώ
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.