Οι νηπιαγωγοί καταγγέλλουν τον υφυπουργό Κ. Κουκοδήμο

Η Ομάδα Νηπιαγωγών «Δικαίωμα στην Εκπαίδευση» καταγγέλλουν τον υφυπουργό Παιδείας Κ. Κουκοδήμο για «απαξίωση του Δημόσιου Νηπιαγωγείου», ύστερα από από τις δηλώσεις του στη Βουλή ότι «Τα παιδιά, ούτως ή άλλως, δε μαθαίνουν κάτι. Βρίσκονται μέσα σε μια αίθουσα, παίζουν παιχνίδια, ζωγραφίζουν, κ.λπ.».
Με αυτές τις δηλώσεις σημειώνουν οι Νηπιαγωγοί ο υφυπουργός απαξιώνει και ευτελίζει το ρόλο της Προσχολικής Αγωγής σε έσχατο βαθμό!!
Οι Νηπιαγωγοί τονίζουν στην ανακοίνωση πως «Μπορούμε να σκεφτούμε, ότι δύο είναι οι λόγοι που οδήγησαν τον κ. Υφυπουργό να προβεί σε αυτές τις απαράδεκτες και προσβλητικές για τις/τους Νηπιαγωγούς δηλώσεις.
1ον Η ολοσχερής άγνοια για το αντικείμενο που έχει αναλάβει στο Υπουργείο Παιδείας και άγνοια και για τον παιδαγωγικό και κοινωνικό ρόλο του Νηπιαγωγείου.
2ον Η ανευθυνότητα, η ελαφρότητα, η προχειρότητα, η αφέλεια.
Όπως και να έχει, σε καμία περίπτωση δε δεχόμαστε αυτές τις ανακρίβειες και αναλήθειες».
Παράλληλα οι Νηπιαγωγοί καλούν τον υφυπουργό Παιδείας « να ενημερώνεται από τους επιστημονικούς συνεργάτες του και μετά να προβαίνει σε δηλώσεις» και διερωτώνται:
• Γνωρίζει ότι τα Νηπιαγωγεία συνεχίζουν να μαραζώνουν από την ελλιπή χρηματοδότηση και από την ανικανότητα της κεντρικής εξουσίας να αντιμετωπίσει τα χρόνια προβλήματα της σχολικής στέγης, την έλλειψη νηπιαγωγών, το στοίβαγμα 25 και πλέον νηπίων σε μια αίθουσα;
• Γνωρίζει ότι χιλιάδες προνήπια μένουν εκτός του Δημόσιου Σχολείου γιατί δεν υπάρχει δίχρονη υποχρεωτική Προσχολική Αγωγή;
• Γνωρίζει ότι τα δημόσια Νηπιαγωγεία εξακολουθούν να λειτουργούν με το μεράκι των Νηπιαγωγών;
Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Θύμα της αδιέξοδης και απαξιωτικής πολιτικής που ακολουθείται ανεύθυνα από την εκάστοτε πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας είναι για μια ακόμη φορά η Προσχολική Εκπαίδευση και το Δημόσιο Νηπιαγωγείο.
Ο Υφυπουργός Παιδείας κ. Κουκοδήμος δήλωσε ότι στα Νηπιαγωγεία : «Τα παιδιά, ούτως ή άλλως, δε μαθαίνουν κάτι. Βρίσκονται μέσα σε μια αίθουσα, παίζουν παιχνίδια, ζωγραφίζουν, κ.λπ.», απαξιώνοντας και ευτελίζοντας το ρόλο της Προσχολικής Αγωγής σε έσχατο βαθμό!!
Μπορούμε να σκεφτούμε, ότι δύο είναι οι λόγοι που οδήγησαν τον κ. Υφυπουργό να προβεί σε αυτές τις απαράδεκτες και προσβλητικές για τις/τους Νηπιαγωγούς δηλώσεις.
1ον Η ολοσχερής άγνοια για το αντικείμενο που έχει αναλάβει στο Υπουργείο Παιδείας και άγνοια και για τον παιδαγωγικό και κοινωνικό ρόλο του Νηπιαγωγείου.
2ον Η ανευθυνότητα, η ελαφρότητα, η προχειρότητα, η αφέλεια.
Όπως και να έχει, σε καμία περίπτωση δε δεχόμαστε αυτές τις ανακρίβειες και αναλήθειες.
Ο σημαντικός ρόλος του Δημόσιου Νηπιαγωγείου είναι αποδεδειγμένος και επιστημονικά τεκμηριωμένος εδώ και πολλά χρόνια!
Καλό θα ήταν ο κ. Υφυπουργός πρώτα να ενημερώνεται από τους επιστημονικούς συνεργάτες του και μετά να προβαίνει σε δηλώσεις.
• Γνωρίζει ότι τα Νηπιαγωγεία συνεχίζουν να μαραζώνουν από την ελλιπή χρηματοδότηση και από την ανικανότητα της κεντρικής εξουσίας να αντιμετωπίσει τα χρόνια προβλήματα της σχολικής στέγης, την έλλειψη νηπιαγωγών, το στοίβαγμα 25 και πλέον νηπίων σε μια αίθουσα;
• Γνωρίζει ότι χιλιάδες προνήπια μένουν εκτός του Δημόσιου Σχολείου γιατί δεν υπάρχει δίχρονη υποχρεωτική Προσχολική Αγωγή;
• Γνωρίζει ότι τα δημόσια Νηπιαγωγεία εξακολουθούν να λειτουργούν με το μεράκι των Νηπιαγωγών;
Οι Νηπιαγωγοί είναι σοβαροί επιστήμονες και υπεύθυνοι παιδαγωγοί που σέβονται το ρόλο τους και οραματίζονται ένα δημιουργικό, αναβαθμισμένο και σύγχρονο νηπιαγωγείο για όλα τα παιδιά!
Η Παιδεία έχει ανάγκη από ανθρώπους με γνώσεις, που πραγματικά νοιάζονται για το μέλλον της Δημόσιας δωρεάν Εκπαίδευσης και το μέλλον των παιδιών.
Καταγγέλλουμε την αδιαφορία, την ανευθυνότητα και την «άγνοια».
Απαιτούμε σοβαρή και υπεύθυνη στάση απέναντι σε έναν κλάδο που απαξιώνεται εδώ και χρόνια!!
Θα συνεχίσουμε να είμαστε απέναντι σε όποια πολιτική υποβαθμίζει το ρόλο του Νηπιαγωγείου!!
Σχολιάστε το άρθρο
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Προσφορά θέσεων μαθητείας από φορείς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα για το «Μεταλυκειακό έτος-Τάξη μαθητείας» περιόδου...
- Απόφαση τοποθέτησης Συμβούλων Εκπαίδευσης του Δ ́ Περιφερειακού Συμβουλίου Επιλογής Συμβούλων Εκπαίδευσης (Π.Σ.Ε.Σ.Ε.)
- Σχολιασμός των θεμάτων στα Μαθηματικά ομάδων προσανατολισμού των Πανελλαδικών Εξετάσεων
- Τι ισχύει για τα σχολικά κτήρια (αρμοδιότητα επισκευής, συντήρησης, ανέγερσης νέας σχολικής δομής, συστέγασης, μ...
- Το σχόλιο της Μαθηματικής Εταιρείας για τα θέματα των Μαθηματικών
- Τα θέματα στα Αρχαία, Μαθηματικά και Βιολογία
- Στην 9η θέση παγκοσμίως το ΕΚΠΑ για την πολιτική του σε θέματα «Ισότητας των φύλων» και στην 27η θέση στην «Ποιοτική Εκ...
- Πρυτανικές εκλογές ΕΚΠΑ: Σήμερα η κρίσιμη ψηφοφορία- Αμετακίνητες οι δύο πλευρές παρά τις αλλεπάλληλες διαβουλεύσεις
- Πανελλαδικές: Στα Αρχαία, Μαθηματικά και Βιολογία διαγωνίζονται σήμερα οι υποψήφιοι
- Συμμετοχή του ΟΠΑ στο Διεθνές Συνέδριο CESifo-Delphi Conference με θέμα: “Fiscal Capacity: Origins, Consequences and Ch...
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.