Placeholder

ΣΥΝΕΔΡΙΑ-ΗΜ/ΔΕΣ

ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-Εκπαιδευτικό Ημερίδα στη Λάρισα

Δημοσίευση: 13/06/2014
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Εκπαιδευτικό Σεμινάριο με τίτλο ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΠΡΟ(Σ)ΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ διοργανώνει η Σχολή Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Λευκωσίας σε συνεργασία με την Έδρα UNESCO του Πανεπιστημίου Λευκωσίας. Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στη Λάρισα το Σάββατο, 14 Ιουνίου 2014 από τις 10.00 π.μ. μέχρι τις 14.00 μ.μ. στο Μεγάλο Αμφιθέατρο του Τμήματος Δ.Δ.Ε. του ΤΕΙ Λάρισας (Θεσσαλίας) και θα είναι ανοικτό για το κοινό. Θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής και η συμμετοχή είναι δωρεάν.
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να αναδειχθεί το θέμα των δυσκολιών μάθησης και η αντιμετώπισή τους στο πλαίσιο της Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης στο σύγχρονο σχολείο. Επιμέρους θέματα του εν λόγω σεμιναρίου θα είναι το περιεχόμενο και η φιλοσοφία της Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης με ειδική αναφορά στις διεθνείς προσπάθειες για ενδυνάμωση της εφαρμογής της στο σημερινό σχολείο, οι (ειδικές) δυσκολίες μάθησης σε παιδιά με τυπική ή ανώτερη νοημοσύνη-δυσλεξία, η συσχέτιση αυτισμού και Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης και τέλος ο ρόλος των εκπαιδευτικών στην αντιμετώπιση παρόμοιων περιπτώσεων στο σχολείο της νέας εποχής.
Συγκεκριμένα, θα δοθεί έμφαση: α) Στη συμπερίληψη όλων των παιδιών στο σύγχρονο σχολείο και στη διάκριση των δυσκολιών μάθησης σε παιδιά με τυπική ανάπτυξη ή ανώτερη νοημοσύνη (δυσλεξία) ή άλλες διαταραχές επικοινωνίας (αυτισμός). β) Σε στρατηγικές-πρακτικές που πρέπει να αναπτύσσονται και να εφαρμόζονται στη σχολική τάξη έτσι ώστε να μπορούν να βοηθούν τα παιδιά αυτά να συμμετέχουν ισότιμα στα μαθησιακά δρώμενα και (γ) την επικοινωνιακή κουλτούρα καθώς και στο ρόλο των εκπαιδευτικών στη διδασκαλία όλων των μαθητών στο σχολείο της νέας εποχής.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
10:00–10:30 Εγγραφές
10:30–10:50 Χαιρετισμοί
Δρ Αιμίλιος Σολωμού, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος Διοίκησης- Διευθυντής της Έδρας UNESCO Πανεπιστημίου Λευκωσίας
Δρ Παναγιώτης Αγγελίδης, Κοσμήτορας Σχολής Επιστημών Αγωγής Πανεπιστημίου Λευκωσίας
10:50–11:20 Αυτισμός και συμπερίληψη: δυνατότητες και περιορισμοί.
Δρ Σοφία Μαυροπούλου, Μόνιμη Επίκουρη Καθηγήτρια Ειδικής Αγωγής-Αυτισμού, Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
11:20–11:50 Ειδικές δυσκολίες μάθησης και ο ρόλος του εκπαιδευτικού στο σύγχρονο σχολείο.
Δρ Δημήτρης Στασινός, Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
11:50–12:20 Προκλήσεις στη διδασκαλία παιδιών με αναγνωστικές δυσκολίες
Δρ Ελένη Μορφίδη, Επίκουρη Καθηγήτρια, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
12:20–12:30 Συζήτηση
12:30–13:00 Διάλειμμα
13:00–13:20 Οι εμπειρίες μου με τη δυσλεξία.
Γεωργία Κορωναίου, Φοιτήτρια Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
13:20–13:40 O δυσλεκτικός «άλλος»: μια προσέγγιση της δυσλεξίας με ενσυναίσθηση μέσω μιας μελέτης περίπτωσης.
Μάρω Χαράμη, Μεταπτυχιακή φοιτήτρια Πανεπιστημίου Λευκωσίας
13:40–14:00 Διδάγματα από τη διεθνή βιβλιογραφία για προώθηση της Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης.
Δρ Παναγιώτης Αγγελίδης, Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
14:00–14:30 Συζήτηση – Αξιολόγηση Hμερίδας

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ