Placeholder

ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ Α. ΛΟΒΕΡΔΟΥ-ΚOΣΜΗΤΟΡΩΝ 6 ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ: Συζητήθηκε η προσέλκυση ξένων φοιτητών με δίδακτρα

Δημοσίευση: 08/07/2014
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Η δυνατότητα των Σχολών για λειτουργία Προγραμμάτων Σπουδών που θα απευθύνονται σε ξενόγλωσσους φοιτητές, με την καταβολή διδάκτρων συζητήθηκε κατά τη σημερινή συνάντηση του υπουργού Παιδείας Α. Λοβέρδου με τους Κοσμήτορες και τους Προέδρους έξι Φιλοσοφικών Σχολών .
Στη συνάντηση διερευνήθηκαν οι δυνατότητες και οι προϋποθέσεις  για την ευόδωση της συγκεκριμένης στόχευσης  με γνώμονα την αύξηση της εξωστρέφειας των ελληνικών Πανεπιστημίων και την προσέλκυση στη χώρα μας ανθρώπων με ενδιαφέρον σε Φιλολογικούς, Γλωσσολογικούς, Πολιτιστικούς και άλλους παρεμφερείς τομείς.
Οι αλλοδαποί  φοιτητές θα σπουδάζουν στην ορισθείσα, ξένη γλώσσα διδασκαλίας καταβάλλοντας σχετικά δίδακτρα, ενώ ειδικότερα για τα Μεταπτυχιακά Προγράμματα αναφέρθηκε ρητά η δυνατότητα συμμετοχής  και Ελλήνων φοιτητών.
Στην πρώτη αυτή συνάντηση  τέθηκαν οι  παράμετροι του ζητήματος και διερευνήθηκαν  χρονοδιαγράμματα για τις  επόμενες  δράσεις ενώ ο Υπουργός  διαβεβαίωσε ότι υπάρχει ευχέρεια και πολιτική διάθεση  ακόμη και για νομοθετικές παρεμβάσεις ώστε να εγκριθούν άμεσα Μεταπτυχιακά ή Καλοκαιρινά προγράμματα (Summer School)  και αργότερα Προπτυχιακά, λαμβάνοντας υπόψη τις προτάσεις των Σχολών.
Όλοι οι συμμετέχοντες στη συνάντηση, εκπρόσωποι των Σχολών ανταποκρίθηκαν θετικά και δεσμεύτηκαν να αποστείλουν τις προτάσεις τους το συντομότερο. Ενδεικτικά αναφέρθηκε η δυνατότητα σχεδιασμού προγραμμάτων που θα αναδεικνύουν τα ιδιαίτερα τοπικά, πολιτιστικά, ιστορικά χαρακτηριστικά κάθε περιοχής με καινοτόμους τρόπους διδασκαλίας.
 

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.