Placeholder

ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ

Συντονιστικό όργανο για τα διοικητικά−οικονομικά του ΤΕΙ Πειραιά

Δημοσίευση: 09/07/2009


teipir_newΡεπορτάζ:esos.gr

Τη συγκρότηση Συντονιστικής Επιτροπής διοικητικού−οικονομικού σχεδιασμού και ανάπτυξη διαδικασιών με στόχο την αποτελεσματική αξιοποίηση νέων τεχνολογιών στη Διοίκηση και τον περιορισμό της γραφειοκρατίας του ΤΕΙ Πειραιά , αποφάσισε η διοίκηση του Ιδρύματος ως ακολούθως:

− Γραμματέα Α.Ε.Ι., ως Πρόεδρο.

(Μέχρι την πλήρωση της θέσης του Γραμματέα Α.Ε.Ι., χρέη Προέδρου θα ασκεί ο Γενικός Γραμματέας του Τ.Ε.Ι. Πειραιά).

− Προϊστάμενο Διεύθυνσης Διοικητικού, ως μέλος καιαναπληρωτή του Προέδρου.

− Προϊστάμενο Διεύθυνσης Οικονομικού, ως μέλος.

− Προϊστάμενο Τμήματος Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού, ως μέλος.

− Προϊστάμενο Τμήματος Διοικητικού Προσωπικού και Ειδικού Τεχνικού Προσωπικού, ως μέλος.

− Προϊστάμενο Τμήματος Διοικητικής Μέριμνας και Πρωτοκόλλου, ως μέλος.

− Προϊστάμενο Τμήματος Συλλογικών και Ατομικών Οργάνων και Επιτροπών, ως μέλος.

− Προϊστάμενο Τμήματος Προϋπολογισμού, ως μέλος.

− Προϊστάμενο Τμήματος Μισθοδοσίας και Αποζημιώσεων, ως μέλος.

− Προϊστάμενο Τμήματος Προμηθειών και Περιουσίας, ως μέλος.

− Προϊστάμενο Γραμματείας Προέδρου−Αντιπροέδρων−Γεν. Γραμματέα, ως μέλος.

− Προϊστάμενο Τμήματος Δημοσίων και Διεθνών Σχέσεων, ως μέλος.

− Προϊστάμενο Τμήματος Ερευνητικών Προγραμμάτων,ως μέλος.

− Προϊστάμενο Τμήματος Μελετών και Κατασκευών, ως μέλος.

− Προϊστάμενο Τμήματος Δαπανών και Κ.Π.Σ., ως μέλος.

Έργο της Επιτροπής θα είναι:

1) Ο συντονισμός του έργου των διοικητικών και οικονομικών υπηρεσιών του Ιδρύματος σε θέματα που

απαιτούν κοινή δράση και συνεργασία για την εύρυθμη λειτουργία τους.

2) Η συνεργασία των διοικητικών και οικονομικών υπηρεσιών για την ανάπτυξη και αποτελεσματική αξιοποίηση νέων τεχνολογιών στην διαχείριση της εργασίας τους.

3) Επεξεργασία προτάσεων για την εφαρμογή κοινών προγραμμάτων απλούστευσης διοικητικών διαδικασιών, έγκαιρης διεκπεραίωσης των υποθέσεων, περιορισμό της γραφειοκρατίας και βελτίωση των σχέσεων με τον πολίτη σύμφωνα με το νόμο και τις εγκυκλίους του Κράτους για τα θέματα αυτά.

4) Επεξεργασία προτάσεων για τον σχεδιασμό και εφαρμογή ενημερωτικών προγραμμάτων και δράσεων με σκοπό την ενημέρωση και εξοικείωση των διοικητικών υπαλλήλων με νέες τεχνολογίες, σύγχρονες μεθόδους διεκπεραίωσης της εργασίας τους και τεχνικές απλούστευσης διαδικασιών.

5) Προτάσεις και κοινή δράση για την επεξεργασία και κατάρτιση του τετραετούς ακαδημαϊκού−αναπτυξιακού προγράμματος.

6) Συζητήσεις και ανταλλαγή απόψεων για την καλύτερη εφαρμογή των κειμένων διατάξεων.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ