ΒΟΥΛΗ:Τα κριτήρια συγχωνεύσεων των σχολείων,η εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων, η αναλογία μαθητών ανά δάσκαλο και η στελέχωση της Ειδικής Αγωγής

19/08/2014

Ενημερώθηκε: 18/09/2014, 16:11

Άκουσε το άρθρο

Γραπτή απάντηση επί τεσσάρων θεμάτων του υπουργού Α. Λοβέρδου, διαβίβασε το υπουργείο Παιδείας στυη Βουλή, ύστερα από αναφορά Βουλευτών. Ο υπουργός Παιδείας δηλώνει στην γραπτή απάντηση, μεταξύ άλλων  τα εξής:
ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
Οι συγχωνεύσεις των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιες και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, για το σχολικό έτος 2014-15, πραγματοποιήθηκαν αφού ελήφθησαν υπ[όψη οι κτιριακές υποδομές, η χιλιομετρική απόσταση μεταξύ των σχολείων, οι δύσκολες καιρικές συνθήκες και η ιδιομορφία του γεωγραφικού ανάγλυφου.
ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ
Η μείωση της ύλης και η εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων βοήθησαν, ώστε να καλυφθούν μαθησιακά κενά και να μην υπάρχει μονομερής προσοχή σε δύο ή τρία μαθήματα σε βάρος της ολοκληρωμένης μόρφωσης των μαθητών.
ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΝΑ ΔΑΣΚΑΛΟ
Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, ο αριθμός των μαθητών στα Δημοτικά Σχολεία και των νηπίων στα νηπιαγωγεία, δύναται με απόφαση του οικείου Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, να υπερβαίνει το 10% την αναλογία μαθητών ανά δάσκαλο.
ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Η στελέχωση των δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2014-15 θα εξαρτηθεί:
α/από τη ψήφιση του νομοθετικού πλαισίου Ειδικής Εκπαίδευσης, και,
β/ από τις διαθέσιμες πιστώσεις.
ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΓΡΑΠΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ