Μέχρι σήμερα δεν υπάρχει η δυνατότητα αξιοποίησης παρακολούθησης του βαθμού χρήσης καθενός από τους τίτλους επιστημονικών περιοδικών που πληρώνονται, ούτε και η καταγραφή της συχνότητας χρήσης εκ μέρους κάθε ΑΕΙ κάθε Ερευνητικού Κέντρου, τονίζει το υπουργείο Ανάπτυξης σε έγγραφο , το οποίο διαβιβάστηκε στη Βουλή, ύστερα από σχετική ερώτηση της Βουλευτού Μαρίας Ρεπούση, και υπογραμμίζει:
Α. Η μοναδική πληροφόρηση σχετικά με τη χρήση των περιοδικών είναι οι ίδιοι οι εκδότες, μέσω των στοιχείων που διαθέτουν στον ΣΕΑΒ
Β.Συνεπώς δεν καταγράφεται η πραγματική ανάγκη πρόσβασης σε κάθε ερευνητικό περιοδικό, ούτε είναι εφικτός ο ορθολογικός επιμερισμός της δαπάνης μεταξύ των φορέων που χουν πρόσβαση στα ψηφιακά περιοδικά.
Γ. Η σημασία της πρόσβασης σε ηλεκτρονικά επιστημονικά περιοδικά αναγνωρίζεται πλήρως από το υπουργείο Ανάπτυξης . Έτσι σε συνεργασία με το υπουργείο Παιδείας εντάχθηκε στο εθνικό σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων 2014 σχετικό έργο με τίτλο «Ηλεκτρονική Πρόσβαση σε επιστημονικά περιοδικά». Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 20,4 εκ ευρώ και η πίστωση σε 13,6 ευρώ, προκειμένου να καλυφθούν οι οφειλές του 2013 και οι συνδρομές του 2014.
Δ. Παράλληλα, υπήρξε συνεννόηση και με τις υπηρεσίες του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου, ώστε να αποδεχτούν τη μερική (κατά 50%) κάλυψη του κόστους των συνδρομών σε ψηφιακά ερευνητικά περιοδικά για τα έτη 2013-15, παρόλο που παρόμοιο αίτημα για παρελθόντα έτη είχε απορριφθεί.
Δεν υπάρχει εικόνα χρήσης από τα ΑΕΙ και Ερευνητικά Κέντρα των τίτλων των επιστημονικών περιοδικών που πληρώνονται

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
Πορίσματα του 7ου Πανελλήνιου ΕπιστημονικούΣυνεδρίου Ειδικής Αγωγής του Π.Ε.Σ.Ε.Α.
Το υπουργείο Παιδείας καταδικάζει την επίθεση στο Ανοιχτό Σχολείο Μεταναστών στα Καμίνια
ΣΥΡΙΖΑ: Να σταματήσει να "παίζει" με τους επί πτυχίω φοιτητές ο υπουργός Παιδείας
Διευθέτηση ωραρίου των καθηγητών κλάδου ΠΕ04, ΠΕ12.10, ΠΕ12.08 και όσων διδάσκουν Φυσικές Επιστήμες σε σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, για το σχολικό έτος 2014 – 15
Μερική αυτονομία στα σχολεία για δικά τους αναλυτικά προγράμματα
Α. ΛΟΒΡΔΟΣ:«Κομπόδεμα» θα έχουν οι Διευθυντές των σχολείων
Μετατρέπονται σε ΝΠΔΔ όλα τα σχολεία της χώρας
Εντολή Α. Λοβέρδου να επανεξεταστεί η επαναφορά της Πληροφορικής
8 Σεπτεμβρίου θα ειδοποιηθούν 14.500 αναπληρωτές εκπαιδευτικοί-Καμία απόσπαση στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς
Ανδρέας Λοβέρδος:Η διαφορετική χρηματοδοτική κατανομή είναι μία λύση για το θέμα των μετεγγραφών
Αποπληρωμή εκπαιδευτών Δημοσιών ΙΕΚ
Ρύθμιση θεμάτων πρόσληψης αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών στις δομές της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Η Πληροφορική αναβαθμίστηκε στο Δημοτικό Γυμνάσιο και Λύκειο
Η ΔΗΜΑΡ στο πλευρό των υπό διαγραφή φοιτητών που «παλεύουν» να πάρουν πτυχίο
ΠΕΚΑΔΕ:Προτάσεις στον υπουργό για τη διδασκαλία τις Αγγλικής και τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην επιμόρφωση ΤΠΕ Β΄ Επιπέδου
Παραμένω αμετακίνητος στη διαγραφή των “αιώνιων” φοιτητών
Ανδρέας Λοβέρδος: Αν αλλάξει το 1 προς 10 στην εκπαίδευση ανοίγει ο δρόμος για νέο ΑΣΕΠ
Ο Α. Λοβέρδος για τα Θρησκευτικά: Είναι νόμος του Κράτους και διδάσκονται υποχρεωτικά
ΙΔΙΩΤΙΚΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ: Ερώτημα του υπουργείου Παιδείας στο ΝΣΚ για τις απολύσεις
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.