Placeholder

ΒΟΥΛΗ

Α. ΛΟΒΕΡΔΟΣ για τις αλλαγές στο ΛΥΚΕΙΟ: Θα πρέπει να τρελάνουμε και άλλο τους μαθητές;

Δημοσίευση: 31/07/2014
Λοβέρδος
Alt Text: 
Λοβέρδος
Title Text: 
Λοβέρδος
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

 «Θα πρέπει να τρελάνουμε και άλλο αυτά τα παιδιά;», διερωτήθηκε ο υπουργός Παιδείας Α. Λοβέρδος, μιλώντας σήμερα στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, αναφερόμενος στην επιθυμία του εκάστοτε υπουργού να κάνει αλλαγές στο Λύκειο , αλλά και σε σχετικά αιτήματα Βουλευτών,και υπογράμμισε τα εξής:
Α.Θέλουμε να  προσέξουμε το αναλυτικό πρόγραμμα και αν χρειαστεί με την περσινή εμπειρία κάτι λίγο θα το κάνουμε, αλλά αλλαγές μεγάλες στο αναλυτικό πρόγραμμα ειδικά του λυκείου δεν θα κάνουμε.
Β. Έχουμε ήδη συνεννοηθεί με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής να μειώσουμε σχετικά την ύλη, γιατί δεν βγαίνει. Μία σχετική μείωση της ύλης όχι σε όλα τα αντικείμενα, αλλά εκεί που η ίδια η πρακτική τροφοδότησε το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής με την εμπειρία της διαμαρτυρίας στην εμπειρία θα κάνουμε κάποιες μικρές παρεμβάσεις, αλλά μην περιμένετε πολλά πράγματα.
Γ.Τα παιδιά φορτώνονται και αναρωτιέμαι αν από την υπερφόρτωση αυτή είμαστε ικανοποιημένοι. Έχουμε εκπαίδευση και παιδεία;
Δ.Θα σας ενημερώσουμε, αλλά μην περιμένετε εκεί μεγάλες αλλαγές. Ναι στην ύλη, αλλά όχι στην αλλαγή των αναλυτικών προγραμμάτων και σε βάθος μελέτη για μεγάλη παρέμβαση στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.

Φωτό: eurokinissi

Σχόλια (11)

 
Σωστός
31 Ιουλ 2014 20:26

Ενώ τους Εκπαιδευτικούς ας τους τρελάνουμε και ας τους βγάλουμε και άχρηστους. Εκλογές έρχονται.

 
Παναγιώτης Τσιωτάκης
31 Ιουλ 2014 22:13

Μήνυμα ελήφθη. Καληνύχτα

 
Ταξιάρχης
01 Αυγ 2014 10:25

Όσο για τους εκπαιδευτικούς τους τρελάναμε ήδη!

 
Ισίδωρος
01 Αυγ 2014 10:55

''....μην περιμένετε εκεί μεγάλες αλλαγές. Ναι στην ύλη, αλλά όχι στην αλλαγή των αναλυτικών προγραμμάτων !!!!!!!!! και σε ....''Ακόμα ένας υπουργός πολύ κατώτερος των περιστάσεων. Δεν πρέπει να ''τρελάνουμε'' τους μαθητές αλλά θα τους αναγκάσουμε να εξετάζονται στην Χημεία είτε είναι απαραίτητο είτε όχι. Δεν βλέπει το λάθος ή προσποιείται ότι δεν υπάρχει ; ή μήπως κρύβονται άλλα συμφέροντα;

 
Ράνια
01 Αυγ 2014 13:37

Τόσα χρόνια στην Εκπαίδευση είναι η πρώτη φορά που ακούω από επίσημα χείλη μια τόσο ανθρώπινη και αυτονόητη ερώτηση , διατυπωμένη με τον απλό τρόπο που τη διατυπώνει καθημερινά κάθε μαθητής και γονιός σε αυτό το πολύπαθο εκπαιδευτικό μας σύστημα.Τρελαίνουμε τα παιδιά, τα κάνουμε να σιχαθούν το σχολείο, βγάζουν ΓΜΟ 18,3 και κλαίνε, γιατί θεωρούν ότι απέτυχαν και δε θα αντέξουν άλλες δυο χρονιές την ίδια πίεση.Κ.υπουργέ ,κρατήστε γύρω σας ως συμβούλους έμπειρους μάχιμους εκπαιδευτικούς, που έχουν επαφή με την σχολική πραγματικότητα-ιδιαίτερα αν και οι ίδιοι είναι γονείς μαθητών-ώστε να είναι ρεαλιστές και αποτελεσματικοί.Και φυσικά να μην ξεχνάμε ότι μια επιτυχημένη μεταρρύθμιση πρέπει να ξεκινά από το δημοτικό.

 
ΝΙΚΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ
01 Αυγ 2014 15:01

Ως πατέρας εφήβου της 1ης τάξης του Γενικού Λυκείου, συμφωνώ απολύτως με την πολιτική του Υουργού και τη συγκεκριμένη έκφρασή του "Θα πρέπει να τρελάνουμε και άλλο τους μαθητές;" Στη δυσκολότερη ηλικία, τα παιδιά μας περνούν μια εξαιρετικά δύσκολη προετοιμασία για την εισαγωγή τους στα ΑΕΙ. Και πρέπει όλοι μας να διευκολύνουμε τη διαδικασία προετοιμασίας τους, καθώς και να διευρύνπυμε τις δυνατότητες προόδου τους σε μια περίοδο δύσκολη για τη χώρα και τα μεσαία και χαμηλά κοινωνικά στρώματα.Στα πλαίσια των μικρών βελτιώσεων που σκέφτεται να κάνει ο υπουργός στη νομοθεσία του Νέου Λυκείου και ειδικότερα, των Πανελληνίων Εξετάσεων, θα ήθελα να τον παρακαλέσω να σκεφτεί την επαναφορά του μαθήματος των Μαθηματικών (ως μαθήματος επιλογής) στην κατεύθυνση των επιστημών. Έτσι δίνεται η δυνατότητα στους υποψηφίους στις Ιατρικές Σχολές να επιλέγουν και ως 2η επιλογή τους τις Πολυεχνικές Σχολές. Κάτι που ίσχυε τα τελευταία 15 χρόνια.Η επίτευξη πολύ καλών αποτελεσμάτων στις Πανελλήνιες (17.000 με 18.000 μόρια) στηρίζεται στη μεθοδική και επιπονη προετοιμασία των μαθητών. Όμως η επίτευξη εξαιρετικά άριστης βαθμολογίας (πάνω από 19.000 μόρια) που απαιτείται για τις Ιατρικές Σχολές δεν στηρίζεται μόνον στην επίπονη και μεθοδική προετοιμασία, αλλά και στην τυχαία συγκυρία των θεμάτων και της ψυχολογίας του μαθητή την ημέρα των εξετάσεων. Ας δώσουμε λοιπόν τη δυνατότητα στον υποψήφιο για την Ιατρική που έπιασε το 18.0000 μόρια και όχι τα 19.000 μόρια, να μπορεί να δηλώσει τις Πολυτεχνικές Σχολές.με την αγωνία του πατέρα,Νίκος Οιικονόμου

 
Ισίδωρος
01 Αυγ 2014 18:56

''....Θα σας ενημερώσουμε, αλλά μην περιμένετε εκεί μεγάλες αλλαγές. Ναι στην ύλη, αλλά όχι στην αλλαγή των αναλυτικών προγραμμάτων ...''Τι να πει κανείς! Οταν στην Ελλάδα (βλέπε Υπουργείο Παιδείας )η κοινή λογική μεταφράζεται σε ευφυία και το αυτονόητο σε ουτοπία τότε τα λόγια περισσεύουν ... Καλές διακοπές κύριε Υπουργέ....

 
Ισίδωρος
01 Αυγ 2014 19:10

Κύριε υπουργέ, σκεφτείτε λίγο την παρακάτω πρόταση και βρείτε μόνος σας την θέση που θα θέλατε να σας κατατάξουν οι μαθητές, οι γονείς,οι εκπαιδευτικοί κ.α. για την κατάργηση της Πληροφορικής από το Λύκειο και τις εισαγωγικές στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ο ηλίθιος επιμένει... Ο πονηρός δικαιολογείται... Ο έξυπνος παραδέχεται το λάθος του(ή τα λάθη των προκατόχων του στην δική σας περίπτωση)...

 
Χριστίνα Γραμμένου
01 Αυγ 2014 19:43

Kύριε υπουργέ,Τα παιδιά ακόμα δεν έχουν συνειδητοποιήσει το καινούργιο σύστημα στο Λύκειο το οποίο ονομάστηκε "Νέο Λύκειο" και γι αυτό δεν έχουν τρελαθεί ακόμα. Και αναφέρομαι κυρίως στο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση το οποίο στην πραγματικότητα είναι μία επαναφορά του συστήματος δεσμών, με πολλούς περισσότερους περιορισμούς, και σε αυτό συμφωνούν όσοι το μελέτησαν. Η μεγάλη πλειοψηφία των παιδιών που θα επιλέξει σχολές με αντικείμενο την Πληροφορική, ή συναφές με αυτήν (υπάρχουν 86 τέτοια τμήματα, και δεν υπολογίζω και τα υπόλοιπα, π.χ. Σ.Μ.Α. όπου στο πρώτο έτος οι μαθητές διδάσκονται τις γλώσσες προγραμματισμού C και Java) προφανώς θα τρελαθεί γιατί θα αναγκαστεί να εξεταστεί στη Χημεία, μάθημα που δεν έχει καμία απολύτως συνάφεια με το αντικεκείμενο σπουδών τους.Κι αυτό γιατί αποφασίστηκε να καταργηθεί από τις Πανελλαδικές το βασικότατο μάθημα Α.Ε.Π.Π. γι αυτές τις σχολές, που έχει άμεση σχέση και είναι η βάση που επιβάλλεται να προσφέρει το Λύκειο για την πρόσβαση σε αυτές.Γι αυτό αν δεν προτίθεστε να κάνετε μεγάλες αλλαγές στη Γ' Λυκείου, τουλάχιστον να επαναφέρετε το σημαντικό αυτό μάθημα στις Πανελλαδικές. Το έχουν ανάγκη χιλιάδες παιδιά και σας το λένε εδώ και ένα χρόνο Πανεπιστήμια, Πολυτεχνεία, Επιστημονικές Ενώσεις, Ενώσεις Καθηγητών, Σύλλογοι Γονέων, Βουλευτές(και δικοί σας), διακεκριμένοι επιστήμονες στο εξωτερικό με τις παρεμβάσεις τους, τέθηκε ερώτημα από τη Βουλή των Εφήβων, τα ίδια τα παιδιά με την έρευνα της GPO, το λέει η παγκόσμια εκπαιδευτική τάση, οι διακρίσεις των μαθητών μας στη Πληροφορική(δύο μετάλλεια στη Παγκόσμια Μαθητική Ολυμπιάδα),το απαιτεί η εποχή μας και ο εκσυγχρονισμός της χώρας μας.Κάντε τουλάχιστον αυτήν την μικρή αλλαγή-προσθήκη να μπορούν τα παιδιά να επιλέξουν μεταξύ Χημείας και Πληροφορικής το αντικείμενο που αντιστοιχεί σε αυτό που θα σπουδάσουν. Να είστε σίγουρος ότι όχι μόνο δε θα τα τρελάνετε, αλλά θα αποτρέψετε το αντίθετο. Υ.Γ. Περιμένουμε με αγωνία την απάντησή σας στο συγκεκριμένο ερώτημα για το θέμα αυτό που σας έχει θέσει από τις 10/7 ο βουλευτής κ. Κόλλιας.

 
Πέτρος Νικου
02 Αυγ 2014 03:51

Για ποιο λόγο ρε παιδιά όποιος θέλει να περάσει πληροφορική μαθηματικό και μηχανικούς ηλεκτρολόγους, τοπογράφους κτλ να πρέπει να δώσει χημεία και όχι πληροφορική στις εξετάσεις;; Αλήθεια είναι αυτό;;Πλάκα κάνετε ε; Είναι παράλογο!!!!

 
Ιωάννης
09 Αυγ 2014 23:36

Πρέπει οπωσδήποτε να επιστρέψει η Πληροφορική ως εξεταζόμενο μάθημα ,να υπάρχει επιλογή των μαθητών με την Χημεία αναλόγως τα ενδιαφέροντα του.Η κατάργησή της είναι το μεγαλύτερο λάθος του νέου Λυκείου.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.