Placeholder

ΒΟΥΛΗ

Α. ΛΟΒΕΡΔΟΣ: Το υπουργείο Παιδείας δεν σχετίζεται με τη διαφθορά

Δημοσίευση: 03/09/2014
Λοβέρδος βουλή
Alt Text: 
Λοβέρδος βουλή
Title Text: 
Λοβέρδος βουλή
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Το υπουργείο Παιδείας σε πολύ μεγάλο βαθμό καθαρό από θέματα διαφθοράς. Όχι όλο αλλά η πλειοψηφία των θεμάτων του δεν σχετίζεται με τη διαφθορά που μάστισε την ελληνική κοινωνία επί δεκαετίες.
Την παραπάνω άποψη διατύπωσε ο υπουργός Παιδείας Α. Λοβέρδος, σήμερα στη Βουλή κατά τη συζήτηση του Νομοσχεδίου για την Ίδρυση  Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας και άλλες διατάξεις και υπογράμμισε:
Α.Το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων είναι ένα μεγάλο υπουργείο από πλευράς αντικειμένου, με προβλήματα, με εκπαιδευτικούς κακοπληρωμένους με αγκυλώσεις ιδεών, με έκταση που λειτουργεί απαγορευτικά για να είσαι εντάξει  στα θέματα που πρέπει και στον χρόνο που πρέπει
Β. Ο υπουργός Παιδείας αν και παράδοξο καταλαβαίνει τα θέματα του υπουργείου όταν φεύγει. Το καταστάλαγμα της εμπειρίας τον βοηθάει να προσεγγίσει τα θέματα καλύτερα μετά τη θητεία του εκεί κι αυτό προκύπτει από την έκταση του αντικειμένου.
Γ.Αυτό το καταστάλαγμα θέλουμε να μην είναι προϊόν τηλεφώνου πχ με τον κ. Αρβανιτόπουλο μιλάμε κι έχει την καλοσύνη η να με ενημερώνει όπως κι άλλοι που έχουν εκφράσει τη διάθεσή τους να βοηθήσουν κι από τους δύο πολιτικούς χώρους. Αυτό όμως γίνεται σε προσωπική βάση και για επιμέρους θέματα που θέτει η επικαιρότητα μπροστά.
Δ.Είναι νομίζω πολύ σωστό όσοι διετέλεσαν Υπουργοί Παιδείας και θέλουν να βοηθήσουν να συγκεντρώνονται δύο φορές τον χρόνο με θέμα συγκεκριμένο και με ημερήσια διάταξη και με όλο το υλικό στην τσάντα τους απλό μέρες πριν και μια παρέμβαση πριν γίνει να έχει τη δυνατότητα το ΥΠΑΙΘ να έχει πάνω στο τραπέζι όχι χαρτιά αλλά μαρτυρίες, απόψεις πολιτικών που πέρασαν από εκεί. Το επιχείρημα μα αφού απέτυχαν είναι πολιτική προσέγγιση. Δεν έχει σημασία επέτυχε κάποιος ή απέτυχε έχει κάτι να σου πει. Έχει τουλάχιστον εμπειρίες και ταλαιπωρίες ειδικά τα τελευταία χρόνια. Πρέπει να τον ακούσεις. Και του Υπουργείο Υγείας που το αποπειράθηκα αυτό ατύπως η προσέλευση των Υπουργών ήταν αθρόα. Και αυτή η θετική εμπειρία με κάνει να λέω στο ΥΠΑΙΘ και θεσμοθετημένα.
Ε.Το ΥΠΑΙΘ λόγω των Πανεπιστημίων  και των  ΤΕΙ δημιουργεί εύκολες προσεγγίσεις στους Υπουργούς για λόγους επικοινωνιακούς. Να ασχοληθούν με την τριτοβάθμια εκπαίδευση που επικοινωνιακά πουλάει και κάθε μέρα έχουν να πουν κάτι διαφορετικό και να μείνουν στην ιστορία με τον νόμο του τάδε.. Κανένας δεν μένει στην ιστορία αυτές είναι αυταπάτες μη σωφρόνων πολιτικών ανδρών και γυναικών.
Ζ.Υπάρχει μια γελοιογραφία από τη δεκαετία του 80 που έχει τον υπουργό να ξυπνάει και να λέει τι θα κάνουμε σήμερα. Αυτό το τι θα κάνουμε σήμερα αφορά ένα εκατομμύριο ανθρώπων. Αυτός μπορεί να παίζει με το όνομά του και την  ιστορία αλλά ένα εκατομμύριο παιδιά και οι γονείς τους δεν παίζουν. Άρα δείτε λίγο την προϋπόθεση συγκεντρωμένοι γύρω από ένα τραπέζι να συζητούν τις μεγάλες αλλαγές που η εκάστοτε παρούσα ηγεσία του ΥΠΑΙΘ θέλει να κάνει. Και δεχθείτε όσοι το βλέπετε με ανοιχτό μυαλό το θέμα ότι όλα τα Συμβούλια της Παιδείας είναι χρήσιμα. σωστά είπε η συνάδελφος Ρεπούση ότι δεν λειτουργούν επί πολλά χρόνια.

 

 Φωτό: EUROKINISSI/ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΤΩΜΕΡΗΣ

Σχόλια (2)

 
George
03 Σεπ 2014 18:51

να προσθέσω: Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΜΙΑΣ ΧΩΡΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ.

 
Διαφθορά υπάρχει αλλά όχι στους εκπαιδευτικούς
03 Σεπ 2014 23:55

...αλλά αν κοιτάξουμε τον τρόπου που έγινε η συγγραφή πχ των σχολικών εγχειριδιών του δημοτικού, που παρά τις αρνητικές αξιολογήσεις συνεχίζουν να υπάρχουν

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.