Placeholder

ΒΟΥΛΗ

Ερώτηση στη Βουλή για τη β΄ ανάθεση στους καθηγητές Πληροφορικής ΠΕ19 και ΠΕ20 χωρίς πτυχίο Μαθηματικού

Δημοσίευση: 14/09/2014
Ρεπούση βουλή
Alt Text: 
Ρεπούση βουλή
Title Text: 
Ρεπούση βουλή
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Σύμφωνα με το έγγραφο του ΥΠΑΙΘ (137852/Γ2/02-09-2014) με θέμα «Οδηγίες για τις αναθέσεις των μαθημάτων του Γυμνασίου, του Γενικού και του Επαγγελματικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2014-2015», το μάθημα των Μαθηματικών στο Γυμνάσιο δίνεται από τη φετινή χρονιά ως Β΄ ανάθεση στους καθηγητές Πληροφορικής ΠΕ19 και ΠΕ20 με βασικό πτυχίο Πληροφορικής.
   Από όλους υποστηρίζεται πάγια ο αναβαθμισμένος ρόλος των Μαθηματικών, τα οποία μαζί με τη Γλώσσα πρέπει να αποτελούν τον κορμό των Προγραμμάτων Σπουδών.Βασική συνιστώσα της αναβάθμισης είναι  η διδασκαλία των Μαθηματικών να γίνεται από καθηγητές Μαθηματικών ΠΕ03 ή και από εκπαιδευτικούς που είναι κάτοχοι πτυχίου Μαθηματικού ως δεύτερο πτυχίο, οι οποίοι πέραν της γνωστικής επάρκειας διαθέτουν και την αντίστοιχη διδακτική επάρκεια και μέσω των σπουδών τους, αλλά και μέσω ειδικών σπουδών, σεμιναρίων και επιμορφώσεων στη Διδακτική των Μαθηματικών.
   Τα Μαθηματικά αποτελούν μια συνεχή αλυσίδα γνώσης και μεθοδολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία και ειδικά στο Γυμνάσιο, όπου το κυρίαρχο για τη διδασκαλία των Μαθηματικών δεν είναι μόνο οι μαθηματικές γνώσεις, αλλά και οι τρόποι μετάδοσής τους στους μαθητές και η επιλογή για τη διδασκαλία των μαθηματικών από μη πτυχιούχους μαθηματικούς είναι αυτονόητο ότι υποβαθμίζει τη Μαθηματική παιδεία στην εκπαίδευση.
Επειδή η συγκεκριμένη ρύθμιση:
α) υποβαθμίζει ουσιαστικά το ρόλο του μαθήματος των Μαθηματικών,
β) δημιουργεί τεράστιες ανισότητες για τα παιδιά του Γυμνασίου που θα διδάσκονται μαθηματικά από μη εξειδικευμένα άτομα,
γ) υποβαθμίζει και υποθηκεύει το μέλλον των παιδιών μας και της Μαθηματικής Παιδείας με ιδιαίτερα αρνητικά αποτελέσματα για τα ίδια τα παιδιά και την παιδεία,
Ερωτάται ο κ. Υπουργός,
- Για ποιους λόγους το μάθημα των Μαθηματικών ανατέθηκε ως β΄ ανάθεση σε καθηγητές Πληροφορικής των κλάδων ΠΕ19 και ΠΕ20 χωρίς πτυχίο Μαθηματικού;
- Προτίθεστε να ακυρώσετε την παραπάνω απόφαση και να επαναφέρετε σε ισχύ την προηγούμενη ρύθμιση για β΄ ανάθεση του μαθήματος των Μαθηματικών στους καθηγητές Πληροφορικής με πτυχίο Μαθηματικού, ώστε να μην υποβαθμιστεί το μάθημα των Μαθηματικών;
Οι ερωτώντες βουλευτές
Νίκος Τσούκαλης
Μαρία Ρεπούση

Σχόλια (6)

 
Β ανάθεση
14 Σεπ 2014 22:22

Προετοιμάζει τους μαθητές για την Τράπεζα Θεμάτων στο Λύκειο.

 
Δημήτρης
15 Σεπ 2014 09:03

Για τους ίδιους λόγους που ένας Φυσικός στο Λύκειο μπορεί να διδάξει χημεία, βιολογίαΓια τους ίδιους λόγους που ένας απόφοιτους του Ιστορικού διδάσκει Αρχαία στο λύκειοΓια τους ίδιους λόγους που ένας μαθηματικός.φυσικός κ.α έχει διοριστεί σαν καθηγητής πληροφορικήςΓια τους ίδιους λόγους που στο εξωτερικό όλοι οι καθηγητές έχουν 2 ειδικότητεςΕπειδή στα τμήματα πληροφορικής υπάρχουν πάνω από 15 κοινά μαθήματα με το μαθηματικό τμήμα.......

 
Γιώργος
15 Σεπ 2014 17:25

Για τους ίδιους λόγους που ένας της Αγγλικής Φιλολογίας κάνει ΙστορίαΓια τους ίδιους λόγους που ένας Μαθηματικός κάνει ΓεωλογίαΓια τους ίδιους λόγους που ΟΠΟΙΟΙΔΉΠΟΤΕ κάνουν Διαχείριση Φυσικών ΠόρωνΓια τους ίδιους λόγους που ΟΠΟΙΟΙΔΉΠΟΤΕ κάνουν ΟΤΙΔΉΠΟΤΕ στα project (οτι να ναι για συμπλήρωση ωρών)κ.α πολλά που δεν αναφέρω γιατί με έχετε κουράσει αλλά και πεισμώσει ταυτόχρονα...

 
costas
15 Σεπ 2014 23:18

Ε ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ!!!ΜΙΑ ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΛΕΕΙ: ΜΗ ΚΑΜΕΙΣ ΜΗ ΣΟΥ ΚΑΜΟΥΝΕ ΜΗ ΠΕΙΣ ΝΑ ΜΗ ΣΟΥ ΠΟΥΝΕ!

 
Φώτης
17 Σεπ 2014 19:52

Για του ίδιους λόγους που ένας μαθηματικός διδάσκει πληροφορική και ακόμη χειρότερα έχει διοριστεί ως καθηγητής ...πληροφορικής. Ας μετατάξει τους καθηγητές "πληροφορικής" σε μαθηματικούς ...

 
Τeacher
17 Σεπ 2014 20:00

Oι ΠΕ19 και οι ΠΕ20 έχουν όλοι την (εκ του νόμου 1566/85 αναγκαία για τις τεχνικές ειδικότητες, αλλά και εκ της στοιχειώδους λογικής απαιτουμένη) π α ι δ α γ ω γ ι κ ή επάρκεια (ΣΕΛΕΤΕ/ΑΣΠΑΙΤΕ) για να διδάξουν ένα υψηλών διδακτικών απαιτήσεων μάθημα Γενικής Παιδείας, όπως τα Μαθηματικά; (ή ισχύει το ".. χάσιμι τη μπάλα πατριώτ'...."

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.