Σύμφωνα με το έγγραφο του ΥΠΑΙΘ (137852/Γ2/02-09-2014) με θέμα «Οδηγίες για τις αναθέσεις των μαθημάτων του Γυμνασίου, του Γενικού και του Επαγγελματικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2014-2015», το μάθημα των Μαθηματικών στο Γυμνάσιο δίνεται από τη φετινή χρονιά ως Β΄ ανάθεση στους καθηγητές Πληροφορικής ΠΕ19 και ΠΕ20 με βασικό πτυχίο Πληροφορικής.
Από όλους υποστηρίζεται πάγια ο αναβαθμισμένος ρόλος των Μαθηματικών, τα οποία μαζί με τη Γλώσσα πρέπει να αποτελούν τον κορμό των Προγραμμάτων Σπουδών.Βασική συνιστώσα της αναβάθμισης είναι η διδασκαλία των Μαθηματικών να γίνεται από καθηγητές Μαθηματικών ΠΕ03 ή και από εκπαιδευτικούς που είναι κάτοχοι πτυχίου Μαθηματικού ως δεύτερο πτυχίο, οι οποίοι πέραν της γνωστικής επάρκειας διαθέτουν και την αντίστοιχη διδακτική επάρκεια και μέσω των σπουδών τους, αλλά και μέσω ειδικών σπουδών, σεμιναρίων και επιμορφώσεων στη Διδακτική των Μαθηματικών.
Τα Μαθηματικά αποτελούν μια συνεχή αλυσίδα γνώσης και μεθοδολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία και ειδικά στο Γυμνάσιο, όπου το κυρίαρχο για τη διδασκαλία των Μαθηματικών δεν είναι μόνο οι μαθηματικές γνώσεις, αλλά και οι τρόποι μετάδοσής τους στους μαθητές και η επιλογή για τη διδασκαλία των μαθηματικών από μη πτυχιούχους μαθηματικούς είναι αυτονόητο ότι υποβαθμίζει τη Μαθηματική παιδεία στην εκπαίδευση.
Επειδή η συγκεκριμένη ρύθμιση:
α) υποβαθμίζει ουσιαστικά το ρόλο του μαθήματος των Μαθηματικών,
β) δημιουργεί τεράστιες ανισότητες για τα παιδιά του Γυμνασίου που θα διδάσκονται μαθηματικά από μη εξειδικευμένα άτομα,
γ) υποβαθμίζει και υποθηκεύει το μέλλον των παιδιών μας και της Μαθηματικής Παιδείας με ιδιαίτερα αρνητικά αποτελέσματα για τα ίδια τα παιδιά και την παιδεία,
Ερωτάται ο κ. Υπουργός,
- Για ποιους λόγους το μάθημα των Μαθηματικών ανατέθηκε ως β΄ ανάθεση σε καθηγητές Πληροφορικής των κλάδων ΠΕ19 και ΠΕ20 χωρίς πτυχίο Μαθηματικού;
- Προτίθεστε να ακυρώσετε την παραπάνω απόφαση και να επαναφέρετε σε ισχύ την προηγούμενη ρύθμιση για β΄ ανάθεση του μαθήματος των Μαθηματικών στους καθηγητές Πληροφορικής με πτυχίο Μαθηματικού, ώστε να μην υποβαθμιστεί το μάθημα των Μαθηματικών;
Οι ερωτώντες βουλευτές
Νίκος Τσούκαλης
Μαρία Ρεπούση
Ερώτηση στη Βουλή για τη β΄ ανάθεση στους καθηγητές Πληροφορικής ΠΕ19 και ΠΕ20 χωρίς πτυχίο Μαθηματικού
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
Διαμαρτυρία β΄ ανάθεσης Πολιτικής Παιδείας
Β' Αναθέσεις Μαθημάτων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση – Μία χρόνια πάθηση του Εκπαιδευτικού μας Συστήματος
Ερώτηση στη Βουλή για το λουκέτο στη φοιτητική λέσχη του ΤΕΙ Λαμίας
2.700 μαθητές σε νέα σχολικά κτίρια τη νέα σχολική χρονιά
Απαλλαγή των μαθητών ΕΠΑ.Λ. – αποφοίτων Λυκείων από τα γενικά μαθήματα
Διευκρινίσεις για την υποβολή ένστασης για την αξιολόγηση στελέχους της εκπαίδευσης
Μειώνονται τα κονδύλια για την Έρευνα-Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΑ ΑΕΙ
Η εγκύκλιος για τη λειτουργία του Ολοήμερου Νηπιαγωγείου για το σχολικό έτος 2014-2015
ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ: Δήλωση προτίμησης και όχι αίτηση θα κάνουν οι φοιτητές- ΟΛΕΣ ΟΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ
Αρχίζουν εγγραφές των νεοεισαχθέντων στα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ-Τα δικαιολογητικά
Τη Τρίτη συζητείται στο ΚΥΣΔΕ η Β φάση αποσπάσεων
Δείτε τα 4 νέα βιβλία για το Γενικό Λύκειο και το ΕΠΑΛ
Την Πάτμο και Λέρο επισκέφθηκε ο υπουργός Παιδείας
To Πρόγραμμα Εξετάσεων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας περιόδου Νοεμβρίου 2014
Οδηγίες για τη διδασκαλία της Ερευνητικής Εργασίας (project) της Α΄ και Β΄ τάξης Γενικού Λυκείου και Α΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχ. έτος 2014-2015
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.