Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Ο Κ. Μητσοτάκης για το σημερινό κλείσιμο των δημοσίων σχολείων

"Δεν θα μπορούσε το υπουργείο Παιδείας να οργανώσει τις εκλογές των εκπαιδευτικών χωρίς να επηρεαστεί η σχολική λειτουργία;"
Δημοσίευση: 07/11/2018
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

"Χιλιάδες γονείς ταλαιπωρούνται σήμερα επειδή τα σχολεία είναι κλειστά. Δεν θα μπορούσε το υπουργείο Παιδείας να οργανώσει τις εκλογές των εκπαιδευτικών χωρίς να επηρεαστεί η σχολική λειτουργία; Μπορούσε. Αλλά αυτή η κυβέρνηση δεν νοιάζεται ούτε για τα αυτονόητα".

Την παραπάνω δήλωση έκανε σήμερα ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης, με αφορμή το “παραδοσιακό” κλείσιμο των δημοσίων σχολείων κάθε δύο έτη για τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών στις εκλογές για την ανάδειξη αιρετών στα υπηρεσιακά συμβούλια.

Σημειώνεται ότι τα σχολεία και επί Κυβερνήσεων ΝΔ παρέμειναν κλειστά  για να ψηφίσουν οι εκπαιδευτικοί στις εκλογές για την ανάδειξη εκπροσώπων τους στα υπηρεσιακά συμβούλια.

Σχόλια (40)

 
Ντριμ-Ντριμ τραλαλό
07 Νοε 2018 16:01

Σωστός!

 
ΓΣ
07 Νοε 2018 16:14

Η αλήθεια ειναι οτι καμια κυβέρνηση δεν έχει κάνει το αυτονόητο, δηλαδή οι εκλογές των εκπαιδευτικών να μην "ακυρώνουν" τα μαθήματα. Είναι σα να πας στο νοσοκομείο και να σου πουν περίμενε 2 ώρες, κάνουν οι γιατροί εκλογες. Δεν τους πληρώνει ο φορολογούμενος και ο γονεας για να κάνουν εκλογες αλλά για να κάνουν μάθημα. Εκλογες στο δικό τους χρόνο!

 
Ένας εκπαιδευτικός
07 Νοε 2018 16:24

Χονδροειδώς υποκριτική ανακοίνωση από έναν πολιτικό που έχει αρχίσει για τα καλά να διολισθαίνει στην κενολογία. Βεβαίως κι εγώ ως εκπαιδευτικός διαφωνώ με τη σημερινή "αργία", αλλά όχι για το λόγο που επικαλείται ο Κυριάκος, ο οποίος όφειλε να γνωρίζει ότι πρόκειται για μια θεσμοθετημένη (κακώς) από χρόνια αργία, η οποία φυσικά υπήρχε και επί της δικής του υπουργικής θητείας, πράγμα που: α) Δεν το πήρε καν χαμπάρι, ή β) Το ξέρει καλά, αλλά βρήκε πάλι παπά να θάψει 5-6, όπερ σημαίνει υποκρισία!
Μακρύ υστερόγραφο: Είναι πραγματικά αποστομωτικό το επιχείρημα του Κυριάκου για την ταλαιπωρία χιλιάδων γονέων! Αν κάτι όμως θα έδινε μια αξία στη διαμαρτυρία του, θα ήταν η αναφορά στην απώλεια του μαθήματος, δηλαδή η ζημιά στη γνώση, και όχι φυσικά η ταλαιπωρία των γονέων, οι οποίοι γνώριζαν από μέρες για τη συγκεκριμένη αργία, άρα μπορούσαν μια χαρά να τακτοποιήσουν τις ανάγκες τους, όπως κάνουν για τα Σαββατοκύριακα! Όμως το σχολείο, κύριε επίδοξε πρωθυπουργέ, δεν είναι τόπος φύλαξης των παιδιών, αλλά τόπος αγωγής και γνώσης! Ψιλά γράμματα, θα μου πείτε. Μπορεί. Για μένα όμως έχετε εκτεθεί σοβαρά μ' αυτή την επιπόλαιη δήλωση!

 
Σαλαμινα
07 Νοε 2018 16:30

Καταρχην τα σχολεια δεν είναι parking για παιδιά.Το καλοκαίρι που ειναι κλειστά τα σχολεία τί κάνουν οι γονείς τα παιδιά τους?Και εσύ Μητσοτάκη ξέχασες όταν απέλυσες τους καθηγητές και κατάργησες ειδικότητες πόσο ταλαιπωρήθηκαν όλοι?

 
Κ.Π
07 Νοε 2018 16:56

Διαμαρτυρήθηκε καθόλου για τις χιλιάδες ώρες που χάνονται επειδή δεν τοποθετούνται αναπληρωτές?

 
Νικ Δη Γκρυκ
07 Νοε 2018 17:05

Ας ενημερώσει κάποιος εκπαιδευτικός της ΔΑΚΕ τον αρχηγό, ότι είναι εκλογές για ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ και όχι για συνδικαλιστικά όργανα.
Εκτός από τον λαϊκισμό, υπάρχει και η ογκώδης άγνοια....

 
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
07 Νοε 2018 17:06

οχι τόσο υπερβάλλοντα ζήλο κ.Μητσοτάκη!κι εσεις το ίδιο κάνατε και θα εξακολουθείτε να το κάνετε όταν και άμα έρθετε στην εξουσία.ΤΟΛΜΕΙΣΤΕ!

 
Ηλίας
07 Νοε 2018 17:10

Ωραίες δηλώσεις-πυροτεχνήματα αλλά καλά θα ήταν να τις κρατάνε για την Πρωτοχρονιά, το Πάσχα ή ακόμα καλύτερα για την... Πρωταπριλιά, που αν και δε ρίχνουμε πυροτεχνήματα, είναι η μέρα που μπορούμε να λέμε και κανένα ψεματάκι! Τα ίδια ακριβώς συνέβαιναν και με τις κυβερνήσεις της ΝΔ και με τον ίδιο τον κο. Μητσοτάκη Υπουργό Διοικητικής Ανασυγκρότησης.

Επίταξη του συνόλου των εκπ/κών πριν καν προκηρυχθεί απεργία, 3000 διαθεσιμότητες (χωρίς κριτήρια/αξιολόξηση) μήνα Ιούλιο, θεσμοθέτηση της διαθεσιμότητας δημ. υπαλλήλων πριν καν αποφασίσουν τα πειθαρχικά όργανα και μετατάξεις που δεν έγιναν απο τις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου αλλά από "βοηθούς υπουργών" είναι μόνο μερικά από τα κατορθώματα των κυρίων Σαμαρά-Μητσοτάκη-Αρβανιτόπουλου. Δεν είναι καθόλου παράλογο να καταφέρονται κατά των εκλογών αιρετών μελών στα υπηρεσιακά συμβούλια. Αν μπορούσαν θα τις καταργούσαν εντελώς για να μπορούν οι δικές τους διοικήσεις να αιθαιρετούν χωρίς την παραμικρή πιθανότητα αντίδρασης. Με άλλα λόγια να πρέπει να τρέχεις σε δικηγόρο όποτε η διοίκηση σε ρίχνει για χάρη κάποιου "βύσματος".

Οι εκλογές αιρετών για τα υπηρεσιακά συμβούλια είναι υποχρεωτικές από το νόμο για όλους τους εκπ/κούς και χάνεται 1 μέρα κάθε 2 χρόνια.

 
Εκπαιδευτικός
07 Νοε 2018 17:16

Και φυσικά πουθενά δεν αναφέρει πως οι συμμετοχή στην ψηφοφορία δεν είναι μόνο υποχρεωτική αλλά αρκετοί εκπ/κοί καλούνται να μετακινηθούν 20,50 ή 100+ χιλιόμετρα για να ψηφίσουν με δικά τους έξοδα.

Επίσης, πουθενά δεν αναφέρει τι γίνεται όταν αυτά τα συμβούλια δε λειτουργούν καλά και για χάρη των "δικών μας παιδιών" μένουν κενά στα σχολεία ή ζημιώνεται χωρίς λόγο το δημόσιο.

 
Χάρης
07 Νοε 2018 17:21

Γιατί δε λέει αυτός πότε θα τις έκανε? Το απόγευμα μετά τις 5μ.μ μέχρι τα μεσάνυχτα? Το Σ/Κ με αποζημίωση των υπαλλήλων και κόστος για το δημόσιο?

Μιλάμε για 7 χαμένες ώρες μαθήματος κάθε δύο χρόνια την ώρα που κάθε χρόνο καθυστερεί για μήνες η πρόσληψη χιλιάδων αναπληρωτών!!!

Χάνει το δάσος αλλά βλέπει την ... πευκοβελόνα!!!!

 
Το τερμάτισες...
07 Νοε 2018 17:26

Η υποκρισία σε όλο της το μεγαλείο !!!
Για τα κενά σε εκπαιδευτικούς στα σχολεία....σιγή ιχθύος
Για τους συναδέλφους που σκοτώθηκαν σε τροχαία καθοδόν για τα απομακρυσμένα σχολεία...σιγή ιχθύος
Για το πετσόκομα των μισθών μας....σιγή ιχθύος
Για την αύξηση του ωραρίου μας ....σιγή ιχθύος
Για την σύμπτηξη των τμημάτων (έως 30 σε κάθε τμήμα).....σιγή ιχθύος
Για την αύξηση των ορίων συνταξιοδότησης.....σιγή ιχθύος
Ας μη συνεχίσω.

 
Παναγιώτης Α.
07 Νοε 2018 17:57

Τα σχολεία είναι κλειστά επειδή για να ψηφίσουν οι εκπαιδευτικοί στα εκλογικά κέντρα στους νομούς της Περιφέρειας απαιτείται μετακίνηση αρκετών χιλιομέτρων. Επίσης με τη διεξαγωγή τους ασχολούνται αρκετά στελέχη της εκπαίδευσης

 
Makis Tsoum
07 Νοε 2018 18:09

Πράγματι κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, αυτός κι αν δεν είναι λαϊκισμός!!!
Παραλείπετε να αναφέρετε στην κοινωνία ότι η επιλογή αυτή (να κλείνουν τα σχολεία για να ψηφίζουν οι εκπαιδευτικοί) υπάρχει από το 2003 (Π.Δ. 1/2003, Κεφάλαιο Γ, άρθρο 19) που ορίζει την εκλογική διαδικασία για τα υπηρεσιακά συμβούλια την πρώτη Τετάρτη του Νοεμβρίου κάθε 2 χρόνια και ότι τα σχολεία για το λόγο αυτό ήταν κλειστά και από όλες τις προηγούμενες κυβερνήσεις όπως και την περίοδο που ο ίδιος ήσασταν υπουργός. Αντί να προτείνετε, που συμφωνώ, να μην κλείνουν τα σχολεία και ότι κακώς είχε ψηφιστεί αυτό το Π.Δ., αναφέρετε στη δήλωσή σας, μεταξύ των άλλων, ότι "....αυτή η κυβέρνηση δεν νοιάζεται ούτε για τα αυτονόητα."

 
ΓΙΩΡΓΟΣ
07 Νοε 2018 18:52

Θα μπορούσαν οι εκλογές να γίνουν απόγευμα ή Σάββατο πρωί.
Άλλωστε δεν προβλέπεται Γενική Συνέλευση εκπαιδευτικών για τις Εκλογές Αιρετών που θα απαιτούσε διάθεση ολόκληρης μέρας.
Αλλά αν γίνονταν οι εκλογές σε ώρες μη λειτουργίας του σχολείου το ποσοστό συμμετοχής στην διαδικασία θα εξέθετε πολλούς...

 
ΦΑΝΗΣ
07 Νοε 2018 19:07

Όσο θα βρισκόμαστε σε προεκλογική περίοδο , τόσο ο λαϊκισμός θα θριαμβεύει. Προφανώς και γνωρίζει ο κ. Μητσοτάκης ότι και επί ημερών του τα σχολεία έκλειναν στις εκλογές υπηρεσιακών συμβουλίων. Διαφορετικά θα τον θεωρήσω τελείως ηλίθιο.
Τι μας μέλλει ακόμα να δούμε;

 
Γιώργος
07 Νοε 2018 21:06

Κάποια στιγμή τα κακώς κείμενα πρέπει να στιγματίζονται από υπεύθυνους πολιτικούς. Η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών αντιλαμβάνεται ότι η θεσμοθετημένη αργία κατά τις εκλογές για τα υπηρεσιακά συμβούλια είναι άκρως προκλητική για την κοινωνία η οποία θεσμοθετήθηκε στο παρελθόν από ανεύθυνους πολιτικούς προς ικανοποίηση της αριθμητικώς ισχυρής συντεχνίας των εκπαιδευτικών για καθαρά πελατειακούς λόγους. Σε κανέναν άλλο φορέα του δημοσίου δεν προβλέπεται αργία για τις εκλογές των υπηρεσιακών συμβουλίων των εργαζομένων. Στην περίοδο που διανύουμε ως κράτος θα πρέπει να απαγκιστρωθούμε από αγκυλώσεις του παρελθόντος και να γίνονται ρυθμίσεις προς όφελος της κοινωνίας συνολικά και όχι μιας ομάδας εργαζομένων πολυάριθμη και αν είναι.

 
Zak Lakarier
07 Νοε 2018 21:42

πες μου ρε ΣΑΛΑΜΙΝΑ πόσοι και ποιοί ακριβώς απολύθηκαν !
Μας έχετε πρήξει με αυτές τις απολύσεις... μας έχετε πρήξει...
Και κανένας σας δεν λέει ότι έπαιρναν το 75% του μισθού τους χωρίς να δουλεύουν. ...
πες μου

 
εκπαιδευτικός
07 Νοε 2018 21:45

Μέχρι τις εκλογές θα πιάσει πάτο στο βαρέλι ο Μητσοτάκης!

 
σχολιάζων
07 Νοε 2018 22:01

η φαινομενικά προκλητική "αργία" (που θα μπορούσε μεταξύ μας να λείπει) είναι σταγόνα και μάλιστα θεσμική στον ωκεανό των χαμένων ωρών και της ουσίας της εκπαίδευσης. οι μόνοι που ενοχλούνται- πέρα από όσους ψάχνουν και το παραμικρό για να κατηγορήσουν τους εκπαιδευτικούς- είναι οι γονείς μικρών παιδιών, που δεν έχουν την ημερήσια παιδοφύλαξη (θεμιτό να βλέπουν έτσι το σχολείο, αλλά από μόνο του στρέβλωση_. οι δε μαθητές οι μεγαλύτεροι κοτσάνι την περνάνε, άλλα είναι τα ουσιαστικά θέματα της ελληνικής εκπαίδευσης, το ευρύτερο χάρβαλο δεν το βλέπουμε... η μία μέρα ΔΕΝ είναι άκρως προκλητική.

 
Πέτρος
07 Νοε 2018 22:18

Για τις εκκλησιαστικές αργίες δεν ταλαιπωρούνται οι γονείς;;; όπως κ για τις εκλογές των δικαστων οι πολίτες;;;

 
Β.Τ.
07 Νοε 2018 22:33

Τελικά αυτός πριονίζει την καρέκλα του μόνος του. Τι να πω; Και γι' αυτούς που εύκολα κάνουν κριτική μερικά πράγματα: 1. Τα σχολεία δεν είναι χώροι όπου παρκάρουμε τα παιδιά. Είναι χώροι εκπαίδευσης. Όποιος είχε πρόβλημα που΄να αφήσει το παιδί του σήμερα και μετά από δύο χρόνια τέτοια μέρα, να μας πει που το αφήνει τρεις μήνες το καλοκαίρι. Επίσης τα σχολεία δεν είναι νοσοκομεία. 2. Οι εκλογές είναι εκλογές της διοίκησης και όχι των συλλόγων. 3. Με αυτές ασχολούνται πολλές πολλές εκατοντάδες αλλά και χιλιάδες εκπαιδευτικοί απλοί αλλά και στελέχη. 4. Είναι υποχρεωτικές και πρέπει να γίνει μετακίνηση εκπαιδευτικών, για να ψηφίσουν, όχι μόνο από το σπίτι τους προς το σχολείο (αυτό ούτως ή άλλως γίνεται σε καθημερινή βάση για την εργασία τους) αλλά και από το σχολείο - έδρα μέχρι το σημείο που θα ψηφίσουν. Υπόψη ότι το σημείο αυτό μπορεί να απέχει και πολλές δεκάδες χιλιόμετρα από το σχολείο διδασκαλίας. 5. Ο Μητσοτάκης γιατί δεν το πρότεινε τόσα χρόνια που ήταν στην κυβέρνηση; Ή μήπως δεν θυμάται; Όταν έρθει στην εξουσία θα εφαρμόσει την φαεινή του ιδέα; Δηλαδή ρε Κυριάκο οι δημοσκοπήσεις (άρα και ο λαός, αν επαληθευθούν) σου δίνουν την εξουσία κι εσύ πας με το στανιό να κλοτσήσεις την καρδάρα με το γάλα!!! 6. Να κοιτάξουν οι πολιτικοί (όλοι) να ασχοληθούν με τα σοβαρά προβλήματα της παιδείας, που δεν χρειάζεται να αναλυθούν εδώ, - τα γνωρίζουν και οι πέτρες - και να σταματήσουν να κάνουν μικροπολιτική στις πλάτες, παιδιών, γονιών και εκπαιδευτικών και να προκαλούν κοινωνικούς αυτοματισμούς για να επιπλεύσουν αυτοί.

 
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
07 Νοε 2018 23:08

Όταν κ.Μητσοτάκη δεν είναι στο κόμμα σου μαζί σου η αδελφή σου σαν βουλευτής και ο ανηψιός σου σαν περιφερειάρχης τώρα και Δήμαρχος Αθηνών αύριο τότε και οι εκλογές θα γίνονται στις αργίες ή τα βράδυα.Μέχρι τότε αφήστε μας ήσυχους.Βαρέθηκα την κληρονομική-φεουδαρχική κυριαρχία της οικογένειας σας,των καραμανλήδων,των παπανδρέου,των κεφαλογιάννηδων κλπ.

 
@Zak
07 Νοε 2018 23:47

Βγήκαν σε διαθεσιμότητα και "μπήκαν σε δεξαμενή κινητικότητας"! Μόνο που ποτέ δεν έβγαλαν θέσεις γι'αυτούς και ήταν προς απόλυση και ήταν θέμα χρόνου να πάρουν πόδι... Θυμάσαι πως το καθεστώς "διαθεσιμότητας" παρατείνονταν συνεχώς γιατί, αφενός δεν τους απέλυαν αφεταίρου δεν έβγαζαν θέσεις..? Και τι παει να πει το 75% του (βασικού?) μισθού... Δηλαδή του χρωστάνε και χάρη?

Οι μόνοι λόγοι που δεν το έκαναν ήταν γιατί (α) έβλεπαν το πολιτικό κόστος να ανεβαίνει (β) δεν ολοκλήρωσαν την θητεία ως κυβέρνηση.

 
ψηφαλάκια!
07 Νοε 2018 23:53

Πείτε και κανένας πως αυτά τα συμβούλια αποφασίζουν, πέρα από τις τύχες των εκπ/κών, και τα κενά στα σχολεία, τις τοποθετήσεις, τη διαχείριση του προσωπικού και δεκάδες άλλα εκπαιδευτικά θέματα που αφορούν και τον τελευταίο πολίτη που στέλνει ή θα στείλει το παιδί του στο σχολείο.

Και ΝΑΙ ... ΔΕΝ θα χρειάζονταν εκλογές, αιρετοί και έλεγχος ΑΝ τα συμβούλια τηρούσαν τη νομοθεσία του ίδιου του κράτους!

 
Μπράβο !!!
07 Νοε 2018 23:55

Θα μπορούσε αυτή η κυβέρνηση να δώσει τα αναδρομικά που χρωστάει στους καθηγητές και όχι να υπογράφει μόνο για τα ειδικά μισθολόγια και τους αξιωματικούς ??????
ΟΧΙ!!!!! Πότε θα ξυπνήσετε και θα καταλάβετε πως με τις αερολογίες που λέτε δεν σας υπολογίζουν αλλά σκέφτονται οι εκπαιδευτικοί σκάβουν μόνοι τον λάκκο τους.

 
Jony
08 Νοε 2018 00:00

Το ατομο εχει εμμονη με τους εκπαιδευτικους. Ποιος φταιει ρε παιδια; Ποιος τον στεναχωρησε; Ποιος τον οδηγει σε τετοια αυτογκολ;

 
ζορρο
08 Νοε 2018 01:31

μητσοτακη δεν το πας καλα το γραμμα δεν ειναι να λες τετοια πραγματα γιατι και επι νδ κυβερνησης τα ιδια γινοντουσαν μην βαζεις απεναντι τους εκπαιδευτικους γιατι θα μετανοιωσεις πικρα δεν σε βλεπω να πας καλα στο λεω εγω σαν νεοδημοκρατης σπληνα δεν πας καλα αλλαξε ροτα σε πολλα αλλα και ασε τις εντυπωσεις δεν μετρανε η ουσια μετραει ........

 
Νικος
08 Νοε 2018 08:48

Επειδή κάποιοι εδώ λέτε οι εκλογές να γίνουν απόγευμα κτλ. Έτυχε χτες να είμαι σε εφορευτική επιτροπή. Τελειώσαμε στις 2 το βράδυ την καταμέτρηση των ψηφοδελτίων και τους σταυρούς των υποψηφίων για τρεις κάλπες. Στις ώρες αιχμής οι εκπαιδευτικοί περίμεναν μέχρι και 45 λεπτά για να πάρουν σειρά προς το παραβάν. Καθόμαστε τώρα και γράφουμε για την εκτός τόπου και χρόνου δήλωση του Κυριάκου. Τι λέει ο Πεππές για αυτή; Ο Παπαχρήστος και ο Νικηφόρος ;

 
Ηλεκτρονική ψηφοφορία...
08 Νοε 2018 10:26

...η ηλεκτρονική ψηφοφορία είναι ο μόνος επιστημονικά ασφαλής, απλός και σύγχρονος τρόπος που λύνει όλα τα προβλήματα. Το σύστημα του ΕΔΕΤ ονομάζεται Zeus.

...αλλά αυτά αφορούν σύγχρονες χώρες, με ανθρωπους με βούληση για την αναβάθμιση της ζωής μας...

 
Α. Σακελλαρίου
08 Νοε 2018 11:44

το 2014 ως πολιτικός προϊστάμενος του Δημόσιου τομέα τι έκανε για την "αργία"??? τίποτα. Μόνο απειλούσε με απολύσεις !!!

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean