Placeholder

ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ

Έγκριση προκήρυξης 32 θέσεων καθηγητών στο Πανεπ. Δυτικής Αττικής

Δημοσίευση: 07/11/2018
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Την έγκριση πίστωσης προκήρυξης για την πλήρωση τριάντα δύο (32) [από τριάντα οκτώ (38)] κενών οργανικών θέσεων του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (πρώην Τ.Ε.Ι. Αθήνας και Πειραιά) για το έτος 2018, υπέγραψε ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου,  ως εξής:

ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΤΟΜΕΑΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Μίας (01) θέσης επίκουρου καθηγητή με γνωστικό αντικείμενο: «Μάρκετινγκ με έμφαση στο Ψηφιακό
Μάρκετινγκ».

ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ, ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ

Μίας (01) θέσης αναπληρωτή καθηγητή ή επίκουρου καθηγητή με γνωστικό αντικείμενο: «Χρηματοοικονομική
Διοίκηση».

ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ,ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ

1. Μίας (01) θέσης επίκουρου καθηγητή με γνωστικό αντικείμενο: «Θεωρία και Πρότυπα Βιβλιογραφικής
Περιγραφής».

2. Μίας (01) θέσης επίκουρου καθηγητή με γνωστικό αντικείμενο: «Διαχείριση και Παραγωγή Γνώσης σε Βιβλιοθήκες και Αρχεία».

ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΤΟΜΕΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΛΙΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Μίας (01) θέσης επίκουρου καθηγητή με γνωστικό αντικείμενο: «Εκπαίδευση στην Κοινωνική Εργασία με έμφαση στις Αντικαταπιεστικές Προσεγγίσεις».

ΤΟΜΕΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΛΙΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Μίας (01) θέσης καθηγητή (πρώτης βαθμίδας) με γνωστικό αντικείμενο: «Ιστορικές και συγκριτικές προσεγγίσεις στην εξέλιξη της Κοινωνικής Εργασίας στην Ελλάδα και Διεθνώς».

ΤΜΗΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΪΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ

1. Μίας (01) θέσης καθηγητή (πρώτης βαθμίδας) με γνωστικό αντικείμενο: «Αναπτυξιακή Ψυχολογία και
Ψυχοπαθολογία Βρεφών και Νηπίων με έμφαση στις Προγλωσσικές Ικανότητες».

2. Μίας (01) θέσης επίκουρου καθηγητή με γνωστικό αντικείμενο: «Θεατρολογία με έμφαση στην Αξιοποίηση
του Παραμυθιού στο Παιδικό Θέατρο».

3. Μίας (01) θέσης επίκουρου καθηγητή με γνωστικό αντικείμενο: «Αγωγή Βρεφών με έμφαση στην Ανάπτυξη
Σχέσεων».

ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
ΤΟΜΕΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ

Μίας (01) θέσης επίκουρου καθηγητή με γνωστικό αντικείμενο: «Βιομηχανικά Εποπτικά Συστήματα Ελεγχόμενα από Ευρετικούς Αλγόριθμους Τεχνητής Νοημοσύνης».

ΤΟΜΕΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΝΔΥΣΗΣ

Μίας (01) θέσης επίκουρου καθηγητή με γνωστικό αντικείμενο: «Σχεδίαση και Παραγωγή Προϊόντων Κλωστοϋφαντουργίας και Ένδυσης με τη Χρήση Σύγχρονης Τεχνολογίας».

ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
ΤΟΜΕΑΣ: ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟΣ

Μίας (01) θέσης επίκουρου καθηγητή με γνωστικό αντικείμενο: «Πειραματική Αντοχή Υλικών και Μεταλλουργικές
Κατεργασίες Υψηλών Θερμοκρασιών».

ΤΟΜΕΑΣ: ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ

Μίας (01) θέσης επίκουρου καθηγητή με γνωστικό αντικείμενο: «Τεχνοοικονομική και Περιβαλλοντική
Αξιολόγηση Ενεργειακής Εφοδιαστικής Αλυσίδας».

ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΗΣ

Μίας (01) θέσης επίκουρου καθηγητή με γνωστικό αντικείμενο: «Πειραματική Μελέτη Υλικών και Ανάπτυξη
Δομικών Στοιχείων Ιατρικών Απεικονιστικών Μηχανημάτων».

ΤΜΗΜΑ ΝΑΥΠΗΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

Μίας (01) θέσης επίκουρου καθηγητή με γνωστικό αντικείμενο: «Σχεδίαση Πλωτών Κατασκευών και Συστημάτων
Αγκύρωσης».

ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
ΤΟΜΕΑΣ: ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΩΝ

Μίας (01) θέσης επίκουρου καθηγητή με γνωστικό αντικείμενο: «Σχεδιασμός και Ανάλυση Συγκοινωνιακών Έργων
με Ποσοτικές Μεθόδους».

ΤΟΜΕΑΣ: ΥΔΡΑΥΛΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ

Μίας (01) θέσης επίκουρου καθηγητή με γνωστικό αντικείμενο: «Πειραματική και Μηχανική Ανάλυση Βραχωδών
Πρανών».

ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΚΤΥΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΕΜΗΜΕΝΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ

Μίας (01) θέσης επίκουρου καθηγητή με γνωστικό αντικείμενο: «Συστήματα Ασύρματων και Κινητών
Επικοινωνιών».

ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΤΟΜΕΑΣ ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΓΗΣ

Μίας (01) θέσης επίκουρου καθηγητή με γνωστικό αντικείμενο: «Χαρτογραφία με έμφαση στην Οπτική Αντίληψη
Χαρτών».

ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΟΙΝΟΥ, ΑΜΠΕΛΟΥ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ

Μίας (01) θέσης αναπληρωτή καθηγητή ή επίκουρου καθηγητή με γνωστικό αντικείμενο: «Μικροβιολογία
Οίνων».

ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

Μίας (01) θέσης επίκουρου καθηγητή με γνωστικό αντικείμενο: «Τεχνολογία Γάλακτος και Διεργασίες
Απομόνωσης, Ανάλυσης και Αξιοποίησης Βιολειτουργικών Συστατικών Γαλακτοκομικών Προϊόντων».

ΣΧΟΛΗ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
ΤΜΗΜΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ
Β ́ ΤΟΜΕΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ «ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ, ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗΣ»

Μίας (01) θέσης αναπληρωτή καθηγητή ή επίκουρου καθηγητή με γνωστικό αντικείμενο: «Βιομηχανικός
Σχεδιασμός (Design) Αντικειμένων».

ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ
ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

1. Μίας (01) θέσης επίκουρου καθηγητή με γνωστικό αντικείμενο: «Υγειονομική Μηχανική και Τεχνολογία
Περιβάλλοντος Εφαρμοζόμενες στην Επιστήμη του Υγιεινολόγου».

2. Μίας (01) θέσης επίκουρου καθηγητή με γνωστικό αντικείμενο: «Πληροφορική Υγείας –Ανάπτυξη Συστημάτων
Υγείας».

ΤΜΗΜΑ ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ

Μίας (01) θέσης επίκουρου καθηγητή με γνωστικό αντικείμενο: «Γυναικολογική Νοσηλευτική με έμφαση στη
Γυναικεία Αναπαραγωγή».

ΤΜΗΜΑ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ

1. Μίας (01) θέσης επίκουρου καθηγητή με γνωστικό αντικείμενο: «Κλινικές Θεραπευτικές Παρεμβάσεις σε
Νευρομυοσκελετικά Προβλήματα».

2. Μίας (01) θέσης επίκουρου καθηγητή με γνωστικό αντικείμενο: «Θεραπευτικοί Χειρισμοί στη
Φυσικοθεραπεία».

ΤΜΗΜΑ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

1. Μίας (01) θέσης επίκουρου καθηγητή με γνωστικό αντικείμενο: «Ακτινοθεραπευτική Ογκολογία».

2. Μίας (01) θέσης επίκουρου καθηγητή με γνωστικό αντικείμενο: «Παθολογική Ανατομική-Ανοσοϊστοχημεία».

ΤΜΗΜΑ ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ

1. Μίας (01) θέσης επίκουρου καθηγητή με γνωστικό αντικείμενο: «Εργοθεραπεία και Υποστηρικτική Τεχνολογία
με έμφαση στην Ηλεκτρονική Υγεία».

2. Μίας (01) θέσης επίκουρου καθηγητή με γνωστικό αντικείμενο: «Εργοθεραπευτική Αξιολόγηση Κατασκευή και
Εκπαίδευση στη Χρήση Ναρθήκων».

3. Μίας (01) θέσης επίκουρου καθηγητή με γνωστικό αντικείμενο: «Η Εργοθεραπευτική Προσέγγιση στην
Εκπαίδευση Δραστηριοτήτων Καθημερινής Ζωής (Δ-Κ-Ζ) Ενηλίκων με Ψυχιατρικές Διαταραχές».

Σχόλια (18)

 
Ανώνυμος
07 Νοε 2018 16:39

"Βιομηχανικά Εποπτικά Συστήματα Ελεγχόμενα από Ευρετικούς Αλγόριθμους Τεχνητής Νοημοσύνης": καθόλου φωτογραφική διατύπωση.

 
Φοιτήτρια
07 Νοε 2018 18:21

Τμήμα Βιοιατρικων Επιστημών με 410 εισακτέους χωρίς τις ειδικές κατηγορίες και ο αριθμός των καθηγητών που εγκρίθηκαν είναι 2... Πώς θα κάνουν εργαστήρια όλοι αυτοί οι φοιτητές; Πώς θα κάνουν θεωρίες; σε ποιες αίθουσες/αμφιθέατρα; οι παλιοί φοιτητές πως θα κάνουν εργαστήρια σε αυτές τις 5 κατευθύνσεις;
Αυτό το Πανεπιστήμιο ονειρεύτηκε ο κύριος Γαβρόγλου και υλοποιεί ο κύριος Μουτζούρης;

 
φοιτητης πδα
08 Νοε 2018 02:34

@φοιτητρια
το τμημα βιοιατρικων επιστ. προεκυψε απο την ενωση 5 τμηματων, τα οποια δουλευαν χωρις καποιο προβλημα σε αιθουσες και προσωπικο. εφοσον δεν απομακρυνθηκαν καθηγητες το προσωπικο και οι αιθουσες επαρκουν, για θεωρια και εργαστηρια, απο την στιγμη που μειωθηκαν τοσα εργαστηρια και τα μαθηματα των 3 πρωτων εξαμηνων ειναι κοινα για τις 5 κατευθυνσεις. δεν αρκει να ονειρευεται ο γαβρογλου και ο μουτζουρης ολοι πρεπει να βοηθησουμε το νεο εγχειρημα

 
GMer.
08 Νοε 2018 14:17

Θα κάνω αίτηση.
1) Ελπίζω να είναι ανοικτές οι διαδικασίες και να μην είναι φωτογραφικές οι θέσεις
2) Εάν καταφέρω και γίνω μέλος ΔΕΠ στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, είναι δυνατόν η επόμενη κυβέρνηση να το υποβαθμίσει (σε Εφαρμοσμένων Επιστημών) ; Ένα τέτοιο εγχείρημα δεν παραβιάζει τις αρχές του Συντάγματος ;
Ένα Πανεπιστήμιο το οποίο ιδρύθηκε και λειτουργεί νόμιμα και κάνει νέες προσλήψεις νόμιμα, μπορεί να υποβαθμιστεί, υποβαθμίζοντας και το νέο αυτό προσωπικό (το οποίο θα εκλεγεί σε αυτές τις 32 θέσεις) ;
3) Εγώ υποβάλω τα χαρτιά μου για να γίνω Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστημίου και όχι Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστημίου Εφαρμοσμένων Επιστημών. Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να με υποβιβάσει.

 
Φοιτήτρια
08 Νοε 2018 17:20

@φοιτητής πδα
Έχω γνώσει από που προέκυψε το βιοιατρικων Επιστημών... Και σε ποιους τομείς κάνουν μάθημα και τι μαθήματα κάνουν... βλέπεις τυχαίνει να είμαι και εγώ από αυτό το τμήμα...Και οι αίθουσες ίσως και να επαρκούν, αλλά για τα εργαστήρια δεν υπάρχουν καθηγητές... Και με 2 δεν ξεκινούν εργαστήρια... Ας μην δουλευομαστε λοιπόν και μεταξύ μας...
Και ναι... ας βοηθήσουμε όλοι μαζί σε αυτό εγχείρημα, φτάνει και αυτοί να πράξουν αναλόγως και όχι να παρακαλάμε για 10 και 20 καθηγητές για να καλύψουμε τις ανάγκες του τμήματος..

 
@GMer
08 Νοε 2018 20:11

Δεν γινεται αυτο. Ειμαστε ολοι εναντιον σε αυτο.

 
Αποφοιτος ΤΕΙ
09 Νοε 2018 00:17

Μα τι διαβάζω εδώ;
Οι απόφοιτοι που ξαφνικά βρέθηκαν χωρίς σχολή και χωρίς να τους δοθεί καν διαδικασία ισοτιμησης ,όπως γινόταν κατα κόρον στο παρελθόν με άλλες σχολές ,δεν είναι αντισυνταγματικό ;
Το δικαιο λοιπόν και σωστό είναι να ονομαστεί εφαρμοσμένων επιστημών όπου θα χωράει και τους παλαιούς πτυχιούχους .
Υπομονή συνάδελφοι οι εκλογές είναι πλέον πολύ κοντά και το νομοσχέδιο αυτό από τα πρώτα που θα ψηφιστούν.

 
Φοιτητής ΤΕΙ
09 Νοε 2018 08:48

"Το δικαιο λοιπόν και σωστό είναι να ονομαστεί εφαρμοσμένων επιστημών όπου θα χωράει και τους παλαιούς πτυχιούχους ."
Το δίκαιο και σωστό για εσάς... με τις απόψεις σας (που στηρίζετε να "χαντακωθούμε και εμείς γιατί είναι δίκαιο!) δικαιολογείτε την αδικία εις βάρος σας..! μια ζωή τα ίδια και τα ίδια. Έυγε στον Γαβρόγλου!

 
@Αποφοιτος ΤΕI
09 Νοε 2018 09:52

Λάθος μεγάλο να ονομαστούν τα ΤΕΙ σε Πανεπιστήμια εφαρμοσμένων επιστημών. Ο όρος είναι αδόκιμος, δευτεροκλασάτος και δεν ανταποκρίνεται πλέον στην φυσιογνωμία των ΤΕΙ. Άλλωστε όπως και στο εξωτερικό τα Παν. Εφαρμ. Επιστημών δεν αποδίδουν τίτλους επιπέδου MSc και PHd.
Δυστυχώς (επειδή κινείται σε λάθος κατεύθυνση το όλο εγχείρημα) τους τελευταίους μήνες παρατηρείται αναδιάταξη της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης με ενσωμάτωση των ΤΕΙ σε Πανεπιστήμια. Μέχρι εδώ όλα καλά. Εδώ βλέπουμε να ξεφυτρώνουν νέα τμήματα στα ΝΕΑ Πανεπιστήμια και αυτό είναι απορίας άξιον. Τα Πανεπιστήμια πρέπει να συμμαζευτούν και κλείσουν τα μισά τμήματα από τα είδη υπάρχοντα, ή όσα δεν τηρούν τις προϋποθέσεις. Δεν μπορεί ο Έλληνας φορολογούμενος να πληρώνει τμήματα με ελάχιστους φοιτητές καθώς επίσης και τμήματα ανεϋ γνωστικού αντικειμένου.

 
φοιτητης πδα
09 Νοε 2018 10:09

@αποφοιτος τει
οι αποφοιτοι με λιγα μαθηματα επιπλεον αποκτουν πτυχιο πδα και αποκτουν το πολυποθητο π.ε. και μετα γινονται διευθυντες...
τωρα αν εσυ βαριεσαι, ε, τοτε αυτο ειναι ενα αλλο θεμα...

δεν προκειται να αλλαξει η ονομασια και ουτε κανεις θα ασχοληθει με το θεμα
-σιγα το θεμα- ,οπως τοσα χρονια. η ελλαδα βουλιαζει και εσυ θα ψηφισεις με κριτηριο να μην γινω εγω π.ε. (πε-ραστικα μας)

 
φοιτητης πδα
09 Νοε 2018 10:26

@φοιτητρια

τα εργαστηρια δεν ειναι τοσο σημαντικα οσο η θεωρια. στα πανεπιστημια του εξωτερικου φοιτητες στο διδακτορικο κανουν τα εργαστηρια. εγω θα ηθελα να δω μεγαλυτερη διαθεση και περισσοτερη δουλεια απο τους καθηγητες που εχουμε - καινουργιες σημειωσεις, απαντησεις στα email, ενδιαφερον για τους φοιτητες σε ατομικο επιπεδο κ.λ.π -.

απο το να προσληφθουν νεοι καθηγητες καλητερα να δοθουν τα χρηματα για εξοπλισμο που δεν υπαρχει.
ακομα θα μπορουσαν καποιοι να βγουν στην συνταξη και στην θεση τους να ερθουν νεοι.

 
@Αποφοιτος Τει Πειραια
09 Νοε 2018 11:17

Τα εφαρμοσμένων επιστημών στο εξωτερικό θεωρούνται κατώτερα από τα τει πάντως

 
Φοιτήτρια ΠΑΔΑ
09 Νοε 2018 11:50

Οι απόφοιτοι θα έπρεπε να διεκδικούν ισοτίμηση με βάση ίσως κριτήρια, διαδικασίες κλπ.. Όχι να επιθυμούν την υποβάθμιση του πτυχίου, επειδή ως τώρα δεν τους έχουν δώσει ισοτίμηση.

Αν τους αρέσει εξάλλου το υποβαθμισμένο πτυχίο τι τους ενοχλεί που εμείς θα πάρουμε Πανεπιστημίου;
Μην παρασύρεστε από το Μητσοτάκη και κάνουμε πισωγυρίσματα χωρίς λόγο.

Σας συμφέρει το ΠΑΔΑ. Σας συμφέρει:
1. γιατί είναι ανώτερο πτυχίο
2. γιατί εμείς που μπήκαμε ΤΕΙ βγαίνουμε ΠΑΔΑ, κάτι το οποίο κατά τη γνώμη μου αποτελεί τεράστιο επιχείρημα, ώστε να κατορθώσετε την πολυπόθητη ισοτίμηση.

Έχετε δύο επιλογές ουσιαστικά:
Α. Μια πολιτική που δίνει στους νυν φοιτητές και στους επόμενους ένα καλύτερο πτυχίο, χωρίς να προβλέπει ισοτίμηση για εσάς, αλλά ο τρόπος που το κάνει σας αφήνει περιθώρια να την διεκδικήσετε
Β. Μια πολιτική που θέλει και εσάς και όλους τους επόμενους με πτυχίο κατώτερο, και στα πλαίσια της οποίας δεν φαίνεται καμία ελπίδα για αναβάθμιση του πτυχίου αυτού.

Νομίζω σας συμφέρει περισσότερο το Α...

 
Καραγιώργης Αιμίλιος
09 Νοε 2018 12:24

Να το πουμε ''τεχνολογικο πανεπιστημιο για την επιστημη και την τεχνολογια''
εαν σας χαλάει ο αλλος τίτλος ..... αλλα να να μην ξεχνατε ποτέ οτι η αξία του πτυχίου του καθε πτυχίου είναι η αξία του κατόχου του .....προφανώς και δεν ξέρετε τι ''εξετάσεις'' θα περάσετε στην βιομηχανία για να αποκτήσετε σεβασμό και επαγγελματική αξιοπιστία .....

με εκτίμηση

 
apofoitos!!
09 Νοε 2018 13:17

Ας μην ξεχναμε την πορεία των αποφοιτων τοσο ακαδημαικα οσο επαγγελματικά για την μετεξελιξη των ιδρυμάτων σε πανεπιστημιο δυτικής αττικης. Ο Υπουργός επρεπε να εχει αναγνωρίσει τους αποφοίτους. Οσο για την ονομασία του παδα μετα τις εκλογες ας το πουν πανεπίστημιο τεχνολογίας και έρευνας αλλα να είναι και οι παλιοί αποφοιτοί.

 
bk
09 Νοε 2018 17:26

Σας ειναι τοσο δυσκολο να καταλαβετε οτι πανεπ.εφαρμ.επιστημων ή τεχν.πανεπ. ή οτιδηποτε αλλο οτι ειναι ΛΑΘΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ???????????? Στην Ελλαδα υπαρχουν τα Πανεπιστημια, Πολυτεχνεια, Πολυτεχνικες Σχολες Πανεπιστημιων τα οποια μοιραζουν επαγγελματικα δικαιωματα κλπ.

Όσοι ειστε αποφοιτοι δωστε κατατακτηριες αμα εχετε τοοοοσο μεγαλο προβλημα πια.
Σιγουρα θα ειναι ευνοικοτερες ως προς την εισαγωγη, με παραπανω 3 ή 4 μαθήματα μετα. Δεν ειναι τιποτα πραγματικα.

Πως ΓΙΝΕΤΑΙ να γυρισουν ολοι οι αποφοιτοι ΤΕΙ Πειραια κ ΤΕΙ Αθηνα και να δωσουν ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ μαθηματα????????
Κατευθειαν ισοτιμια μη το σκεφτεστε καν, γιατι τωρα τα μαθηματα ειναι παραπανω.

 
φοιτητης πδα
09 Νοε 2018 18:16

@αποφοιτοι 1,2,3,!!,κλπ

το θεμα του ονοματος εχει αρχισει να γινεται αστειο. πως θα αλλαξει το ονομα απο την στιγμη που δεν το θελουν ουτε οι καθηγητες ουτε οι φοιτητες? εχω αρχισει να πιστευω πως τρολαρετε. δεν μπορω να πιστεψω πως αποφοιτοι ευχονται την καταστροφη των φοιτητων της ιδιας σχολης. ειναι αστειο.

 
Φοιτητής παδα
09 Νοε 2018 19:37

Αγαπητοί συνάδελφοι φοιτητές του ΠΑΔΑ όπως είπε ο Υπουργός προ καιρού το όνομα είναι μόνο θέμα κύρους.
Τα ΕΔ τα δικά μας θα είναι ίδια με αυτά των πτυχιούχων .
Σε λίγο καιρό θα τρέχουμε και εμείς να διεκδικούμε ΕΔ.
Ας ενώθουμε λοιπόν όλοι και να διεκδικήσουμε με αλληλεγγύη τα δίκαια αιτήματα μας.
Το να αφήσουμε να ψοφίσει η κατσίκα του διπλανού μας για έχουμε το κύρος του ονόματος ούτε ηθικό είναι ούτε και χρήσιμο...
Με εκτίμηση .

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean