Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Η απόφαση για το Κρατικό Πιστοποιητικό Πληροφορικής

Αρχίζουν τα μαθήματα στις 8 Ιανουαρίου
Δημοσίευση: 06/12/2018
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Υπογράφηκε σήμερα από τον υπουργό Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου η απόφαση που ορίζει τις διαδικασίες απόκτησης Κρατικού Πιστοποιητικού    Πληροφορικής από τους μαθητές της Γ ́ τάξης Γυμνασίου.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ

Για το τρέχον σχολικό έτος 2018-2019 ισχύουν τα εξής:

Ως ημερομηνία έναρξης της Υποστήριξης της Πιστοποίησης ορίζεται η 8η Ιανουαρίου 2019.

Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ86 ,οι οποίοι είναι εγγεγραμμένοι στους κυρωμένους ενιαίους πίνακες αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης σχολικού έτους 2018-2019, και επιθυμούν να απασχοληθούν ως διδάσκοντες στην Υποστήριξη Πιστοποίησης για το Κρατικό Πιστοποιητικό Πληροφορικής για το σχολικό έτος 2018-2019, με αμοιβές που αντιστοιχούν σε εκείνες των ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, θα πρέπει να υποβάλλουν ηλεκτρονικά αίτηση συμμετοχής στο σχετικό πληροφοριακό σύστημα που θα διατεθεί, σύμφωνα με την Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τους υποψήφιους εκπαιδευτικούς που θα αποσταλεί από τη Διεύθυνση Σπουδών Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του ΥΠ.Π.Ε.Θ..

Από 18-12-2018 έως και 21-12-2018:
 
α) Θα γίνει η ανακοίνωση πίνακα υποψηφίων εκπαιδευτικών που έχει καταρτίσει η Δ.Δ.Ε για το πρόγραμμα της Υποστήριξης Πιστοποίησης.

β) Θα εκδοθεί η απόφαση συγκρότησης τμημάτων για τις οικείες σχολικές μονάδες στις οποίες δύνανται να λειτουργήσουν τμήματα Υποστήριξης, ανάρτηση απόφασης στη Διαύγεια και αποστολή της στη Δ/νση Σπουδών Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δ.Ε./Τμήμα Α’ του ΥΠ.Π.Ε.Θ. (spoudonde@minedu.gov.gr )

γ) Σύναψη συμβάσεων εκπαιδευτικών

Η διάρκεια της διδακτικής ώρας ορίζεται σε σαράντα πέντε (45) λεπτά και πραγματοποιείται μετά την 6η διδακτική ώρα σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμα της Γ ́ τάξης Γυμνασίου.

Σε περίπτωση που μια σχολική μονάδα διαθέτει περισσότερα από ένα τμήματα Υποστήριξης, δύναται να λειτουργήσει τμήμα πέραν του σχολικού ωραρίου, μια επιπλέον διδακτική ώρα.

Η διδασκαλία των μαθημάτων δεν διεξάγεται στις διακοπές και στις αργίες σύμφωνα με το άρθρο 2 της με αρ. πρωτ. 10645/ΓΔ4/22-01- 2018 (Β ́ 120).

Τις ημέρες που πραγματοποιούνται εορταστικές εκδηλώσεις, τα μαθήματα μπορούν να διεξάγονται.

Το ωρολόγιο πρόγραμμα της Υποστήριξης Πιστοποίησης για το Κππ καθορίζεται ως εξής:

Τρεις (3) διδακτικές ώρες εβδομαδιαίως, με σκοπό την υλοποίηση σαράντα πέντε (45) διδακτικών ωρών.

Η επιλογή-συμμετοχή των μαθητών/τριών στα τμήματα μαθημάτων Υποστήριξης γίνεται μετά από σχετική ενημέρωση και αίτηση των γονέων και κηδεμόνων. Οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων συλλέγουν τις αιτήσεις και καταχωρίζουν τον αριθμό των ενδιαφερόμενων μαθητών ηλεκτρονικά σε σχετικό πληροφοριακό σύστημα μετά από την έκδοση εγκυκλίου του ΥΠ.Π.Ε.Θ..

Οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, μετά από την επιβεβαίωση του τελικού αριθμού ενδιαφερόμενων μαθητών από τις σχολικές μονάδες, προχωρούν σε επεξεργασία ηλεκτρονικών αρχείων των Σχολικών Μονάδων και στη συνέχεια σε καθορισμό των τμημάτων Υποστήριξης Πιστοποίησης για το ΚΠπ.

Το κάθε τμήμα Υποστήριξης εποπτεύεται από τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας στην οποία ανήκει το τμήμα. Σε κάθε σχολική μονάδα με περισσότερα από ένα (1) τμήματα Υποστήριξης, με απόφαση του Δ/ντή της οικείας Δ/νσης Δ/θμιας Εκπαίδευσης, ορίζεται Επόπτης Τμημάτων Υποστήριξης, που μπορεί να είναι ο Διευθυντής ή ένας εκπαιδευτικός της Σχολικής Μονάδας.

Έργο του Διευθυντή της Σχολικής Μονάδας ή του Επόπτη Τμημάτων Υποστήριξης είναι:

α. Η μέριμνα για την πρόσβαση των μαθητών στο εργαστήριο της Πληροφορικής

β. η απασχόληση των ωρομίσθιων εκπαιδευτικών της Πράξης αποκλειστικά για τις ανάγκες της Πράξης

γ. η τήρηση παρουσιολογίων των ωρομίσθιων εκπαιδευτικών και η διαβίβασή τους στην οικεία Δ.Δ.Ε.

δ. η ενημέρωση των υπεύθυνων καταχωριστών, σε περίπτωση άδειας που επηρεάζει τη μισθοδοσία (ασθένεια, κύηση, λοχεία, παράσταση σε δίκη), απεργίας/στάσης εργασίας, απουσίας των ωρομίσθιων εκπαιδευτικών

ε. η ενημέρωση του καταχωριστή με τις άδειες που επηρεάζουν την μισθοδοσία /απουσίες/απεργίες/στάσεις εργασίας των ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, έτσι ώστε να είναι δυνατή η άντληση στοιχείων από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης για την ορθή έκδοση της μισθοδοσίας

στ. η αποστολή στην οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλων των απαιτούμενων εγγράφων (π.χ. πράξεις ανάληψης, άδειες), προκειμένου να ενημερώνεται ο ατομικός φάκελος του ωρομίσθιου εκπαιδευτικού

ζ. η έγκαιρη και έγκυρη αποστολή των στοιχείων που ζητούνται, καθώς και η ενημέρωση του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για οποιοδήποτε θέμα σχετικά με την υλοποίηση της Πράξης

η. η ευθύνη τήρησης του αρχείου της Πράξης στη Σχολική Μονάδα σύμφωνα με τον Οδηγό Υλοποίησης της Πράξης που θα αποσταλεί από την Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ ΥΠ.Π.Ε.Θ./Τομέα Παιδείας

Έργο του Διευθυντή της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Δ.Δ.Ε.) είναι:

α. ο ορισμός των τμημάτων Υποστήριξης Πιστοποίησης για το ΚΠπ

β. ο ορισμός των Εποπτών Τμημάτων Υποστήριξης Πιστοποίησης για το ΚΠπ, όπου απαιτείται

γ. η επιτόπια Εποπτεία των Τμημάτων Υποστήριξης Πιστοποίησης για το ΚΠπ

δ. η επιλογή, πρόσληψη, τοποθέτηση, σύναψη, τροποποίηση και λύση, αζημίως για το Δημόσιο, συμβάσεων εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου των διδασκόντων που θα απασχοληθούν στην οικεία Δ.Δ.Ε. στο πλαίσιο της πράξης « Πιλοτικές Παρεμβάσεις υποστήριξης Πιστοποίησης μαθητών Γ’ τάξης Γυμνασίου για την απόκτηση του Κρατικού Πιστοποιητικού Πληροφορικής ΚΠπ, σχολικό έτος 2018-2019»

ε. η σύναψη, τροποποίηση και λύση, αζημίως για το Δημόσιο, συμβάσεων έργου των Εποπτών Τμημάτων Υποστήριξης Πιστοποίησης για το ΚΠπ, που θα απασχοληθούν στην οικεία Δ.Δ.Ε. στο πλαίσιο της πράξης που θα χρηματοδοτήσει την Υποστήριξη για την απόκτηση του Κρατικού Πιστοποιητικού Πληροφορικής

στ. η απόφαση αναστολής λειτουργίας ενός τμήματος Υποστήριξης Πιστοποίησης για το ΚΠπ με ταυτόχρονη αναπροσαρμογή της ανάθεσης ωρών του διδάσκοντος

ζ. ο ορισμός καταχωριστών

Σε κάθε Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Δ.Δ.Ε.) ορίζονται, με απόφαση του Διευθυντή της οικείας Δ.Δ.Ε., Υπεύθυνοι καταχωριστές έως δύο (2) άτομα, διοικητικοί υπάλληλοι ή εκπαιδευτικοί.

Τα καθήκοντα του Υπευθύνου καταχωριστή είναι:

α. η συλλογή των παρουσιολογίων από τις Σχολικές Μονάδες και ο έλεγχός τους ως προς την ορθότητα και την πληρότητα συμπλήρωσης

β. η συλλογή λοιπών στοιχείων/εγγράφων/παραστατικών από τα αρμόδια τμήματα της οικείας Διεύθυνσης και ο έλεγχός τους, προκειμένου να καταχωρηθούν στο ΟΠΣΔ Μισθοδοσίας (όπου αυτό απαιτείται)

γ. η ηλεκτρονική καταχώρηση στο ΟΠΣΔ μισθοδοσίας όλων των απαραίτητων για τον υπολογισμό της μισθοδοσίας στοιχείων (στοιχεία ωρομισθίων εκπαιδευτικών, στοιχεία Συμβάσεων ωρομισθίων, άδειες κ.λ.π.)

δ. η έκδοση των μισθοδοτικών καταστάσεων μέσω του ΟΠΣΔ μισθοδοσίας (τακτικής μισθοδοσίας, αποζημίωσης μη ληφθείσας άδειας) των ωρομισθίων που συμμετέχουν στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης καθώς και η πίστωση των λογαριασμών τους με τα αντίστοιχα ποσά

ε. η πληρωμή των ασφαλιστικών φορέων

στ. η τήρηση σε αρχείο όλων των απαιτούμενων στοιχείων/παραστατικών στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης, έτσι ώστε να διασφαλίζεται η απαραίτητη διαδρομή ελέγχου

ζ. η αποστολή παραστατικών σε εμπλεκόμενους φορείς (ΕΔ ΕΣΠΑ Παιδείας, Ε.Δ.ΕΛ. κλπ)

η. η εξαγωγή στοιχείων από το ΟΠΣΔ Μισθοδοσίας (όπου υποστηρίζεται) για τις υποχρεώσεις της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης προς άλλους φορείς (π.χ. ΕΦΚΑ, ΓΓΠΣ, ΟΑΕΔ)

Σε κάθε τμήμα Υποστήριξης Πιστοποίησης συμμετέχουν 5 μαθητές/τριες το ελάχιστο και έως 20 μαθητές/τριες το μέγιστο. Αν στη διάρκεια του διδακτικού έτους στο τμήμα παραμείνουν λιγότεροι από πέντε (05) μαθητές αλλά όχι λιγότεροι από τρεις (3), το τμήμα μπορεί να συνεχίσει να λειτουργεί ύστερα από εισήγηση του Διευθυντή της σχολικής μονάδας ή του Επόπτη Τμημάτων Υποστήριξης και στη συνέχεια έγκριση του Διευθυντή της οικείας Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Στην περίπτωση όπου κάποιος/α μαθητής/τρια απουσιάσει αδικαιολογήτως από τμήμα Υποστήριξης για δέκα (10) συνεχόμενες διδακτικές ώρες τότε διαγράφεται και ενημερώνεται εγγράφως ο γονέας – κηδεμόνας του/της από το Διευθυντή της σχολικής μονάδας ή τον Επόπτη Τμημάτων Υποστήριξης.

Στην περίπτωση όπου από διαγραφή μαθητών/τριών σε ένα τμήμα απομείνουν λιγότεροι ενεργοί μαθητές/τριες από τα επιτρεπόμενα όρια, τότε το τμήμα Υποστήριξης παύει να υφίσταται ύστερα από εισήγηση του Διευθυντή της σχολικής μονάδας και με απόφαση του Διευθυντή της οικείας Δ.Δ.Ε.. Στην περίπτωση αυτή, οι ενεργοί μαθητές/τριες έχουν τη δυνατότητα μετεγγραφής στο πλησιέστερο τμήμα Υποστήριξης, με την προϋπόθεση ότι δε διαταράσσεται η ομαλή λειτουργία του τμήματος αυτού.

Οι εγγεγραμμένοι/ες στον Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών, οι οποίοι/ες επιθυμούν να συμμετάσχουν στην Υποστήριξη Πιστοποίησης για το ΚΠπ έχουν δικαίωμα να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής σε μία (1) Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην οποία επιθυμούν να απασχοληθούν. Η υποβολή των αιτήσεων γίνεται κατόπιν σχετικής πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος που εκδίδεται από τη Διεύθυνση Σπουδών Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του ΥΠ.Π.Ε.Θ. κάθε σχολικό έτος.

Οι τοποθετήσεις διδασκόντων/ουσών πραγματοποιούνται με απόφαση του/της Διευθυντή/ντριας της οικείας Δ.Δ.Ε. με βάση την κατάταξη των αιτούντων στον Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών και τις δηλώσεις προτίμησης σχολικών μονάδων.

Σε περίπτωση που επιλεγεί ο υποψήφιος σε μια Δ.Δ.Ε. και δεν παρουσιαστεί ή παραιτηθεί, παραμένει υποψήφιος για πρόσληψη στον Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών.

Σε περίπτωση που ο υποψήφιος δεν παρουσιαστεί ή παραιτηθεί, μετακινείται στο τέλος του πίνακα που έχει καταρτίσει η Δ.Δ.Ε για το πρόγραμμα της Υποστήριξης Πιστοποίησης.

Σε περίπτωση παραίτησης διδάσκοντος του Τμήματος Υποστήριξης για το ΚΠπ, το κενό καλύπτεται με πρόσληψη του επόμενου υποψηφίου που δεν έχει προσληφθεί από τον πίνακα κατάταξης της οικείας Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Σε περίπτωση δικαιολογημένης απουσίας του εκπαιδευτικού, μέχρι τέσσερις διδακτικές ώρες, αυτές αναπληρώνονται στο τέλος του διδακτικού έτους από τον ίδιο τον εκπαιδευτικό, έτσι ώστε να συμπληρωθούν οι απαιτούμενες σαράντα πέντε (45) ώρες Υποστήριξης Πιστοποίησης για την απόκτηση του ΚΠπ.

Σε περίπτωση που ο/η διδάσκων/ουσα απουσιάσει με δικαιολογημένη μακροχρόνια άδεια (αναρρωτική, κύησης, λοχείας κλπ.), για την εύρυθμη λειτουργία του προγράμματος και προς όφελος των μαθητών, το κενό καλύπτεται για το απαιτούμενο χρονικό διάστημα, με πρόσληψη ωρομισθίου του οποίου η σύμβαση λύεται με την επάνοδο στα διδακτικά καθήκοντα του/της διδάσκοντα/ουσας που απουσίαζε. Η επιλογή γίνεται σύμφωνα με τον πίνακα κατάταξης που έχει καταρτίσει η οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το πρόγραμμα της Υποστήριξης Πιστοποίησης.

Εάν ένα Τμήμα Υποστήριξης πάψει να υφίσταται, λύεται η σύμβαση, εφόσον δεν υπάρχουν υπόλοιπες ώρες και ο διδάσκων/η διδάσκουσα διατηρεί τη σειρά κατάταξής του/της στον πίνακα για επόμενη πρόσληψη.

Σχόλια (14)

 
Πληροφορική
06 Δεκ 2018 17:53

πιστοποίηση = απολυτηριο γυμνασιου

αφηστε τα ΕΣΠΑ και δωστε ωρες στην επιστημη του μελλοντος.
σημειωση: ειναι 1 ωρα σε ολη την γενική εκπαίδευση....

 
Κώστας Λάμδα
06 Δεκ 2018 18:48

Ερώτηση: Η προϋπηρεσία στο ΚπΠ θα μετράει ως μόρια στους αναπληρωτές μελλοντικά?

 
Γιώργος Μ
07 Δεκ 2018 07:34

Μόνο οι αναπληρωτές θα μπορούν να διδάξουν;Κι εμείς οι μόνιμοι;Είμαστε πλούσιοι και δεν έχουμε το δικαίωμα;;;

 
Πιστοποιητικό βασικών δεξιοτήτων ΤΠΕ (parody)
07 Δεκ 2018 09:52

Αυτή η εμβληματική εξαγγελία όλων των κομμάτων εξουσίας εδώ και 15 χρόνια (ακόμη και πριν από λίγες μέρες), καταλήγει για άλλη μια φορά ευνουχισμένη υλοποίηση των σκέψεων ευφάνταστων αλλά γερασμένων κέντρων εξουσίας.

Ρε παιδιά υπάρχει έχετε καταλάβει τι συμβαίνει στον υπόλοιπο κόσμο;;

 
εντος
07 Δεκ 2018 11:32

με την πιστοποιημενη απο το κρατος γνωση πληροφορικης ικανοποιειται η απο πληροφορικους απαιτηση οι μαθητες να ειναι ψηφιακα εγγραμματοι

 
Γιώργος Λιακέας
07 Δεκ 2018 12:35

Η πιστοποίηση στην Πληροφορική και στις Ξένες Γλώσσες είναι ουσιαστικό εφόδιο για κάθε μαθητή και θα πρέπει να ενταχθεί στο κανονικό πρόγραμμα του Σχολείου, δίνοντας ουσιαστική αξία και στο απολυτήριο. Έτσι όπως εφαρμόζεται δίνει την εντύπωση αποσπασματικού και περιστασιακού μέτρου. Παρόλα αυτά, είναι θετικό.

 
Γιώργος
07 Δεκ 2018 13:04

Πριν από 3 χρόνια είχαν ξανακάνει εξετάσεις πιστοποίησης και οι επιτυχόντες μαθητές δεν πήραν ποτέ κάποια επίσημη βεβαίωση!

 
Παραλογο
07 Δεκ 2018 15:33

Δηλαδή όλη η φασαρία για να προσληφθούν κάποιοι ως ωρομισθιοι με κονδύλι του ΕΣΠΑ; Υπάρχουν ένα σωρό μόνιμοι καθηγητες Πληροφορικής με άνεση ωραρίου και θα προσλάβουν αναπληρωτές;

 
@εντός
07 Δεκ 2018 18:24

Μετά τον ψηφιακό γραμματισμό έρχεται η υπολογιστική σκέψη. Το μέλλον είναι εδώ.

Παρόλα αυτά αυτό το έργο ΕΣΠΑ απέχει πολύ από αυτό που ονομάζουμε πιστοποίηση, και μάλιστα όχι Πληροφορικής.

 
Πολυμερές
07 Δεκ 2018 18:53

Ο ψηφιακός γραμματισμός δεν είναι απαίτηση συντεχνιών, είναι απαίτηση του μέλλοντος και της στόχος της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Το ότι δεν μπορεί το Ελληνικό κράτος να τον υλοποιήσει είναι ακριβώς συνέπεια της συντεχνιακής αντίληψης για τη λειτουργία του κράτους, σωστά το έθεσες.

 
Gfou
07 Δεκ 2018 19:03

1.σε τι θα πιστοποιούνται? Ύλη; Λ/Σ?
2.Γιατι να μην συμπληρώνουν ωράριο οι μόνιμοι πε86 που πάνε σε 2,3σχολεία?
3.ο δντης θα κάθεται και το απόγευμα στο σχολείο για 100 μικτά?
4.γιατί να μην αυξηθούν οι ώρες στο γυμνάσιο σε 2 και να προετοιμάζονται εντός ωραρίου τα παιδιά?
5.20 μαθητές το τμήμα όταν στα εργαστήρια συνήθως υπάρχουν 12 ή 13 ΗΥ δηλαδή.θα κάθονται 2 άτομα στον υπολογιστή?
6.ποιος θα κάνει υποστήριξη του εργαστηρίου; Ο πρωινός η ο βραδυνος?
ΟΠΟΤΕ απαξίωση εν τη γένεση ....θα πουν ότι δεν υπάρχει ενδιαφέρον οπότε απέτυχε ο θεσμός και καταργείται.....

 
@Παράλογο
07 Δεκ 2018 19:14

Δεν θα υπήρχε τέτοια "άνεση" ωραρίου ΑΝ η πληροφορική στα σχολεία της υποχρεωτικής εκπ/σης διδάσκονταν αξιοπρεπώς και όχι 1 ώρα/εβδομάδα. Ίσως να μην υπήρχε και η ανάγκη για εξτρά μαθήματα πληρ/κής μέσω ΕΣΠΑ αν το μάθημα στο γ/σιο ήταν 2ωρο.

Δημοτικό : 1Ω/εβδομάδα στις 6 τάξεις
Γυμνάσιο : 1Ω/εβδομάδα στις 3 τάξεις
Λύκειο : 2Ω/εβδομάδα ως επιλεγόμενο μάθημα στην Α' τάξη, 1Ω/εβδομάδα γενικής παιδείας για τις εισαγωγικές έννοιες της αλγοριθμικής και 2Ω/εβδομάδα σε μάθημα προσανατολισμού της Ο.Π που οδηγεί κατά κύριο λόγο σε Οικονομικές σχολές και μέρος αυτών της Πληροφορικής/Υπολογιστών

Αλλά ξέχασα... οι πληροφορικοί πρέπει να καλύπτουμε το ολοήμερο και τα μαθηματικά του γυμνασίου!!! Που να φτάσουν οι ώρες να διδάξουμε πληροφορική σωστά?

 
εντος
07 Δεκ 2018 22:36

πολυμερες συμφωνω απολυτα και ετσι με το κρατικο πιστοποιητικο διορθωνεται το λαθος το 15 που καποιοι δεν αφησαν να υπαρχει σαν μαθημα γενικης παιδειας για ολους στο λυκειο μια και μιλησες για συντεχνιες

 
Και κοτσίδα και τιράντα
09 Δεκ 2018 15:05

Η ψηφιακή ικανότητα, όπως και η γλωσσική και η επιχειρηματικότητα και άλλες, είναι απαιτούμενη για όλους τους Ευρωπαίους πολίτες, απλά ....δεν είναι αυτό που νομίζουν οι περισσότεροι.
Δεν υπάρχει περίπτωση να παίρνει μαθητής τέτοια πιστοποίηση μόνο και μόνο επειδή ... πάει σχολείο. Ούτε υπάρχει περίπτωση να πληρώνει η Ευρώπη τους Έλληνες εκπαιδευτικούς για να διδάσκουν τα μαθήματά τους στο σχολείο.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ