Στο ΣτΕ θα προσφύγουν οι τρίτεκνοι για το νέο νόμο «Γαβρόγλου» για το διορισμό εκπαιδευτικών
Δημοσίευση: 28/12/2018

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
"Η μη συμμόρφωση του νέου συστήματος διορισμού-προσλήψεων προς το Σύνταγμα, οδηγεί σε μονόδρομο την προσφυγή στη δικαιοσύνη και στο ΣτΕ".
Την προειδοποίηση αυτή κάνει η Ομοσπονδία Τριτέκνων Ελλάδος, προς τον υπουργό Παιδείας Κ. Γαβρόγλου, και σημειώνει πως :
- Για πρώτη φορά στα χρονικά της εκπαίδευσης, οι τρίτεκνες οικογένειες εξοστρακίζονται από τη διεκδίκηση θέσεων στην δημόσια εκπαίδευση είτε ως αναπληρωτές είτε ως μόνιμοι εκπαιδευτικοί.
- Το Υπουργείο αφανίζει την τριτεκνία από ειδική κατηγορία ενάντια στο Σύνταγμα της χώρας.
- Τα 6 μόρια που δίνονται στους τρίτεκνους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς αποτελούν απαξίωση και εξευτελισμό της ανθρώπινης ζωής.
- Γι αυτό απαιτούμε την αλλαγή των κοινωνικών κριτηρίων του νομοσχεδίου και ,παράλληλα, την αναλογική εφαρμογή της ποσόστωσης όπως ισχύει στο άρθρο 25 του νόμου 4440/2016.
- Επανειλημμένως έχουμε αποστείλει επιστολές για συνάντηση με την ηγεσία του Υπουργείου, ωστόσο δεν έχει ακόμα πραγματοποιηθεί καμία μέχρι σήμερα.
- Διαμηνύουμε ότι η μη συμμόρφωση του νέου συστήματος διορισμού-προσλήψεων προς το Σύνταγμα, οδηγεί σε μονόδρομο την προσφυγή στη δικαιοσύνη και στο ΣτΕ.
- Σ’ αυτή τη κρίσιμη στιγμή, καλούμε τους τρίτεκνους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς να συσπειρωθούν γύρω από την Ομοσπονδία Τριτέκνων Ελλάδος, καθώς αναμένονται δράσεις και κινητοποιήσεις.
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Τριμελές όργανο για τις αμοιβαίες μετατάξεις
- Ματαιώθηκε διαγωνισμός απομαγνητοφώνησης συνεντεύξεων εκπαιδευτικών
- Καθιστική διαμαρτυρία θα κάνουν οι υπάλληλοι του υπ. Παιδείας για το κίνητρο ανταμοιβής
- Έκτακτη επιχορήγηση 709.228,00 € για σχολεία του εξωτερικού
- Live/ υπ. Παιδείας: Τι είναι, τι αξιολογεί και πώς μπορεί να αξιοποιηθεί το PISA
- Κ. Πιερρακάκης: Ξεκινά η διαβούλευση για τον νέο αθλητικό νόμο
- ΕΛΜΕ Πειραιά : Τι μας είπε ο Διευθυντής Εκπαίδευσης
- Αναπληρωτές (Δ ' φάση) : Σήμερα οι δηλώσεις προτίμησης σχολείων
- Νόμιμη η διαδοχική εναλλαγή της θέσης Πρύτανη στο ΑΠΘ υποστηρίζουν οι Απ. Αποστολίδης, Γ. Ζωγραφίδης. και Χ. Φείδας
- Ο ονομαστικός κατάλογος 195 υπαλλήλων φορέων του υπ. Παιδείας που θα λάβουν κίνητρο ανταμοιβής
Σχόλια (18)
Ο Μέγας Αλέξανδρος πρώτος οραματίστηκε μια νέα φυλή Ελλήνων, με ανάμειξη πληθυσμών από όλη τη λεκάνη της Μεσογείου μέχρι τα βάθη της Ινδίας. Οι απόγονοί του μπορούν άραγε να βαδίσουν στα μονοπάτια της μεγαλοφυούς σκέψης του;
Μετά από αυτό (Πλατάρος Γιάννης) δεν θέλω να γράψω τίποτα άλλο. Δυστυχώς ο ένας τρώει τη σάρκα του άλλου. Η τράπουλα της ανεργίας μοιράζεται ξανά αποκλειστικά για προεκλογικούς-ψηφοθηρικούς λόγους, και οι λύκοι βγήκαν για σάρκες.
Παρέρχονται τα έθνη ή αφομοιώνονται -κατακτωνται από άλλα ,ισχυροτερα ,σε οικονομικο ,στρατιωτικο κλπ επίπεδο;Όσο να κανεις,ένας λαός 30εκατομμυριων και ένας 8 όπως προβλέπεται να είναι μελλοντικά ο δικός μας δεν σου παρεχουν και την ίδια ασφάλεια για τη μελλοντική τους επιβίωση.Ωστοσο η μείωση του μαθητικού πληθυσμού είναι γεγονός χρόνια τώρα και μόνο όσοι διδάσκουμε στα σχολεια αντιλαμβανομαστε ιδίοις ομμασι την κατάσταση.Οσοι ισχυρίζονται το αντίθετο,απλώς εθελοτυφλουν.
Μόνο οικονομικά βοηθήματα εκ μέρους της πολιτείας για τρίτεκνους και πολύτεκνους. Οτιδήποτε άλλο αποτελεί καραμπινάτη στρέβλωση, δημιουργεί κοινωνικό αυτοματισμό και εξοργίζει την κοινωνία. Έλεος πια με τις ανέξοδες ανισότητες που σκαρφίζεται κάθε τ λαϊκιστής πολιτικάντης, στις πλάτες των υπολοίπων.
Ευτυχώς που έρχεται η ΝΔ μέχρι το Μάιο και θα το κάνει.Μείνετε με τις διαβουλεύσεις και τις ιδεοληψίες σας. Γιατί δεν καταλαβαίνετε ότι κανένα σοβαρό κόμμα εξουσίας δεν εφαρμόζει νόμους των προηγούμενων που ψηφίστηκαν δύο με τρεις πριν και έρχονται κόντρα στην ιδεολογία τους;Ο ΣΥΡΙΖΑ φεύγει και έχει τιγκάρει το Δημόσιο και την εκπαίδευση με τον κομματικό του στρατό μέχρι το 2022.Δεν θα του περάσει.Διαβουλεύεστε για έναν νόμο που ΔΕΝ θα εφαρμοσθεί γιατί οι προβλεπόμενου του διορισμοί θα γίνουν από την ΝΔ.Απλά ΔΕΝ θα τους κάνει.
Ενώ άλλη μια χρονιά τελειώνει και η δημογραφική κατάρρευση της χώρας συνεχίζεται ακάθεκτη με τους θανάτους να υπερτερούν των γεννήσεων κατά περίπου 30.000 και παρά την έκδοση του πορίσματος της βουλής για το Δημογραφικό, ο υπουργός Παιδείας της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, παραμονές Χριστουγέννων - ως νέος Ηρώδης που ζήλεψε φαίνεται λίγη από τη δόξα του, εξαφανίζει και το τελευταίο εναπομείναν δημογραφικό κίνητρο της πρόταξης των πολυτέκνων εκπαιδευτικών από τους πίνακες αναπληρωτών εκπαιδευτικών!
Ένα από τα ελάχιστα ανέξοδα δημοσιονομικώς, αποτελεσματικά όμως δημογραφικά κίνητρα που απέδωσαν στην πράξη και έφεραν νέες γεννήσεις παιδιών την περίοδο 2004 – 2009, αντιστρέφοντας τον δείκτη της μείωση των γεννήσεων παιδιών της περιόδου εκείνης, ήταν ο νόμος 3255/2004 περί διορισμού των πολύτεκνων εκπαιδευτικών στην εκπαίδευση, που δυστυχώς όμως ξεκίνησε η κατεδάφιση του νόμου αυτού από την άλλη διώκτρια των πολυτέκνων Διαμαντοπούλου, το 2011 και ολοκληρώνεται σήμερα από τον κ. Γαβρόγλου, αφού στα περίφημα κοινωνικά κριτήρια του σ/ν που προβλέπει το προτεινόμενο σύστημα διορισμού εκπαιδευτικών, αντί της ισχύουσας πρόταξης των πολύτεκνων εκπαιδευτικών στους οικείους πίνακες αναπληρωτών, την αντικαθιστά με μία απλή μοριοδότηση μόλις 2 μορίων ανά τέκνο σε ένα σύνολο 240 μορίων και όταν ο αναπληρωτής παίρνει για κάθε μήνα προϋπηρεσίας του στο σχολείο 1 μόριο. Η πολύτεκνη εκπαιδευτικός που κάθισε σπίτι για να γεννήσει τα 4 τέκνα της θα πριμοδοτηθεί συνολικά δηλ. με μόλις 8 μόρια!.. ενώ αν δεν τα γεννούσε και προτιμούσε να εργασθεί θα είχε για τα 4 αυτά έτη(10 μόρια για κάθε έτος)συνολικά 40 μόρια!!! Είναι απορίας άξιον επίσης, πως ένα «χαρτί» ενός σεμιναρίου 300 ωρών να πριμοδοτείται με 4 μόρια και να έχει περισσότερη αξία από ένα παιδί, σε μία χώρα με τεράστιο δημογραφικό πρόβλημα και το Υπουργείο να αντιμετωπίζει εχθρικά, να απαξιώνει και στέλνει στην ανεργία πολύτεκνους εκπαιδευτικούς που ανήκουν στις «ειδικές κατηγορίες». καταστρατηγώντας ευθέως τα άρθρα 21, 22, 25 και 116 του Συντάγματος.
Ο σημερινός Πρωθυπουργός κ. Τσίπρας στις 16-1-2015 δήλωνε στην ΑΣΠΕ: «Οι πολύτεκνες οικογένειες ήταν από τα μεγαλύτερα θύματα των αντικοινωνικών περικοπών που προωθήθηκαν τα χρόνια του μνημονίου».
Οι πολύτεκνοι ζητούν μετά την κατάργηση των ειδικότερων νόμων διορισμού των πολύτεκνων εκπαιδευτικών, να ισχύσει επιτέλους ότι ισχύει και στον υπόλοιπο δημόσιο τομέα, να καθιερωθεί δηλαδή για τις πάσης φύσεως προσλήψεις των εκπαιδευτικών όπως το 20% να προέρχεται από πολυτέκνους και τέκνα πολυτέκνων (άρθρο 1 παρ. 3 περ. δ και άρθρο 6 παρ. 1 και 2 του Ν. 3454/2006), προηγουμένων σε πρώτη φάση των γονέων που είναι ήδη γραμμένοι στους ισχύοντες πίνακες αναπληρωτών.
Ποιά έθνη έρχονται και παρέρχονται κύριε Γιάννη;Καταμετρήστε τα στην πλειάδα των εθνών και χιλιετιών.Εννοείς τους Χετταίους ή τους Ασσύριους.Γιατί κανένα γνωστό έθνος που τιμά την ιστορία και την τιμή του δεν παρήλθε στους αιώνες.Είπαμε να λέμε την γνώμη μας αλλά όχι και να μπουρδολογούμε ανιστόρητα.Είσαι υποτίθεται και εκπαιδευτικός .Σε όλα τα κράτη οι πολύτεκνοι ευνοούνται.Στην Γερμανία αν έχεις 4 παιδιά και πάνω δεν χρειάζεται να δουλεύεις.Για αυτό οι μουσουλμάνοι κάνουν αγώνα να πάνε εκεί.
Δεν καταλαβαίνω ξανα την πριμοδότηση των τέκνων. Οι πολύτεκνοι και οι τριτεκνοι ούτως ή άλλως πριμοδοτηθηκαν όταν προηγήθηκαν έναντι των άλλων στην πρόσληψη τους ως αναπληρωτών. Και πάλι θα πριμοδοτηθουν με μόρια Άβα τέκνο? Και εφόσον καιγεστε για κοινωνικά κριτήρια, τι γίνεται με τις περιπτώσεις στειρότητας? Καμία ευαισθησία για αυτό?
Η δημιουργία οικογένειας και παιδιών είναι μια προσωπική επιλογή. Δεν ενδιαφέρει κανέναν αν ο δάσκαλος είναι και καλός πατέρας και τα περί σωτηρίας του έθνους είναι φαιδρά. Τα έθνη έρχονται και παρέρχονται όπως και τα κράτη.
Η αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης επιτυγχανεται με πολλά εργαλεία. Ένα από τα βασικότερα είναι η διάθεση προσφοράς αυτής της ποιότητας. Η διάθεση αυτή προκύπτει από την αντίληψη του γίγνεσθαι που έχει το άτομο να είναι δοτικο, εντός μιας κοινωνίας της συμπεριληψης. Από κει και πέρα εννοείται ότι πρέπει να βρεθούν αντικειμενικα μετρησιμα κριτήρια όπως ακαδημαϊκό προφίλ, προϋπηρεσία, κοινωνικά κριτήρια. Όμως επιτρέψτε μου να τονίσω ότι αν απουσιάζει η διάθεση για προσφορά δεν επιτυγχανεται η αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης, τουλάχιστον όπως εννοείται από τους αξιότιμους σχολιαστές στη φιλόξενη ιστοσελίδα του esos
Αν παρακάμψουμε το ότι το νομοσχέδιο είναι απαράδεκτο σε σχέση με την σκανδαλώδη μοριοδότηση της προϋπηρεσίας ( Θα μπουν κατά 95%-98% μόνο με προϋπηρεσία, ασχέτως με την γκρίνια που ακούγεται και γράφεται στην ....«διαβούλευση») πρέπει να πούμε ΕΥΘΑΡΣΩΣ, ότι η μοριοδότηση των τέκνων, είναι κάτι παραπάνω από προκλητική. Αν μπούμε στο γενικό κλίμα της μοριοδότησης, του συγκεκριμένου νομοσχεδίου και δούμε πόσο μετρά τα υπόλοιπα, επαναλαμβάνω, με την δική του φιλοσοφία στα άλλα μοριοδοτούμενα προσόντα, όλα, επιστημονικά και μή, θα έπρεπε να δίνει 10 μόρια για το πρώτο παιδί και 15 για κάθε επόμενο, χωρίς φραγή.
Εν τω μεταξύ στο άρθρο 5 που παρακολουθώ την διαβούλευση, θαυμάζω την φυλή μας, που παραθέτει ό,τι επιχείρημα μπορεί να φανταστεί άνθρωπος για να πείσει για το γενικό δίκαιο του προσωπικού του συμφέροντος! Φυσικά και δεν είναι δυνατόν να έχουν όλοι οι άνθρωποι την ίδια έννοια και γνώμη για το τί είναι ΔΙΚΑΙΟ. Τι είναι κοινωνικά δίκαιο, ακαδημαϊκά δίκαιο, αξιοκρατικό κτλ. Εδώ διαφέρει ο ίδιος άνθρωπος από καιρό σε καιρό με τον εαυτό του. Υπάρχουν επιχειρήματα εξαιρετικά και καίρια, άλλα κακομοιρίστικα, άλλα κακόπιστα, άλλα κακόβουλα, άλλα ψεύτικα, προβοκατόρικα, άσχετα, ανιστόρητα, ανεδαφικά, ουτοπικά, κτλ
Λίγοι αποπειράθηκαν να προσεγγίσουν την Δικαιοσύνη. Η έννοια δικαιοσύνη είναι ΑΠΟΥΣΑ από τον διάλογο ή εκπροσωπείται από φωνές που δεν ακούγονται.
Τα επιχειρήματα σε μια δεύτερη ανάλυση είναι εξόχως ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΑ. Και είναι αντιφατικά, επειδή είναι κακόβουλα, όχι καλής πίστεως.
Αν πρέπει να μετράει μόνο το πτυχίο αφού τα μεν μεταπτυχιακά τα έχουν οι πλούσιοι, την δε προϋπηρεσία οι τυχεροί που έτυχε να γεννηθούν νωρίτερα, τι πρέπει να γίνει; «Διαγωνισμός ΑΣΕΠ» είναι η ρεαλιστική δοκιμασμένη απάντηση. Μα....κι αυτό έχει ελαττώματα! Ξέρει κάποιος κάτι καλύτερο; Ας το πει.
Το Υπουργείο γνωρίζει ότι ΟΛΟΙ όσοι έχουν πάνω από τρία διδακτικά έτη προϋπηρεσία θα διοριστούν άπαντες και την φασαρία κάνουν οι έχοντες 1-3 χρόνια που θα παίξουν 80%-20% με τους μηδενικής προϋπηρεσίας (80% οι με προϋπηρεσία)
Γίνεται μια μεγάλη φασαρία για τους διορισμούς που θα κάνει η ΝΔ . Αν είναι δυνατόν να τους κάνει με τους όρους και τις προϋποθέσεις των Συριζανέλ.... Αλλά επειδή οι επόμενοι διορισμοί, ΟΠΟΤΕ ΓΙΝΟΥΝ είναι ένα θέμα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗΣ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑΣ και ΘΕΜΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΑΝΥΠΕΡΒΛΗΤΟ για τους εμπλεκομένους ενιαφερόμενους, γίνεται ένα προεκλογικό γαϊτανάκι αντάξιο του «Μεντράνο» που είναι στην εξουσία.
Πολύ θλιβερά όλα αυτά, απολύτως παρακμιακά, που άλλη μια φορά δηλώνουν πειστικά, ότι προϋπήρχε η ηθική παρακμή και ακολούθησε η Οικονομική χρεωκοπία...
Κανενα μοριο για τα παιδιά. Μόνο ακαδημαικά κριτήρια. Ας διεκδικήσουν χρηματικά επιδόματα για γην στήριξη της οικογένειας με παιδιά. Όπως σε όλη την Ευρώπη.
Πάλι κλάψες! Αυτή τη φορά από τους τρίτεκνους. Οι πολύτεκνοι φαίνεται είναι ικανοποιημένοι. Πότε επιτέλους θα πάψουν πολύτεκνο και τρίτεκνοι να πριμοδοτούνται εις βάρος των υπόλοιπων πολιτών;
Υπάρχουν κοινωνικά και ευαίσθητα επαγγέλματα που τα ακαδημαικά κριτήρια πρέπει να έχουν τον πρώτο λόγο. Θα συμφωνήσω με την τακτική της πριμοδότησης αν υπάρχει έστω και ένας τρίτεκνος που θα προτιμήσει όταν πάει στο νοσοκομείο π.χ. να τον εξετάσει γιατρός με τρία παιδιά και όχι γιατρός με τρία πτυχία !
Η αλήθεια είναι ότι μιλάμε για εκπαιδευτικούς και όχι για δημόσιους υπαλλήλους. Μιλάμε για εκπαίδευση και όχι για θέση γραφείου. Τι σχέση έχει αν έχει 23 ή παραπάνω παιδιά; τον κάνουν καλύτερο δάσκαλο; Τα κριτήρια έπρεπε να είναι απλά. Προσόντα και υποχρεωτικές δημόσιες επιμορφώσεις. Τα άλλα είναι βλακείες κατ' εμέ
Αν θέλουμε αναβάθμιση της ποιότητας της δημόσιας εκπαίδευσης δεν μπορεί τα κριτήρια διορισμού να είναι κοινωνικά αλλά ακαδημαϊκά. Θέλουμε εκπαιδευτικούς νέους με υψηλά ακαδημαϊκά προσόντα όπως συμβαίνει και με τα ιδιωτικά σχολεία.
Σαφώς και πρέπει να δίνονται περισσότερα μόρια στους αναπληρωτές που έχουν παιδιά . Τα 2 μόρια είναι πολύ λίγα. Προτείνω 4 μόρια για το πρώτο και δεύτερο παιδί και 6 μόρια για το τρίτο, τέταρτο κοκ παιδί.
Αυτοί θεωρούν το 2ο παιδί φορολογικό κριτήριο. Τι να περιμένετε;Το ότι η Ελλάδα αργοπεθαίνει από την υπογεννητικότητα και βάσει των στοιχείων που δημοσίευσε και το εσος θα κλείσουν σε λίγα χρόνια 4.500 σχολεία δεν τους νοιάζει και το ότι το 2030 θα είμαστε 8.5 εκ ούτε αυτό τους ενδιαφέρει.Έχουν έτοιμη την λύση.Μαζικές και εξπρές ιθαγένειες σε ασιάτες ,αφρικανούς και όλους τους Ρομά των Βαλκανίων.Το 2030 θα είμαστε Ευρωπαϊκή χώρα με μεσανατολικά χαρακτηριστικά έχοντας μια Τουρκία που είναι τώρα 80εκ εκ των οποίων το 45% ηλικίας μέχρι 30 χρόνων.Δεν τους νοιάζει.Δεν τους ενδιαφέρει τίποτε. Αν γίνει κάτι και λεφτά έχουν και περιουσίες στο εξωτερικό για να φύγουν.Μόνη ελπίδα να φύγουν το ταχύτερο δυνατόν από την εξουσία.