Placeholder

ΒΟΥΛΗ

Πολυνομοσχέδιο: Την Πέμπτη ξεκινά η συζήτηση στη Βουλή και τη Μ. Δευτέρα ψηφίζεται

Εκτιμάται ότι στα μέσα της εβδομάδας μετά την Κυριακή του Πάσχα, το πολυνομοσχέδιο θα δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.
Δημοσίευση: 15/04/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Την Πέμπτη ξεκινά στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής η συζήτηση επί του πολυνομοσχεδίου 225 άρθρων και 367 σελίδων (σ.σ.  θα  κατατεθεί  στη Βουλή μέχρι την  Τετάρτη).

Οι φορείς που έχουν σχέση με τις διατάξεις του πολυνομοσχεδίου θα κληθούν να διατυπώσουν τις απόψεις τους την επόμενη ημέρα, την Παρασκευή την πρωί.

Το πρωί της  Μεγάλης Δευτέρας θα συζητηθεί στην Ολομέλεια της Βουλής και το απόγευμα της ίδιας ημέρας θα ψηφιστεί.

Εκτιμάται ότι στα μέσα της εβδομάδας μετά την Κυριακή του Πάσχα, το πολυνομοσχέδιο θα δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.

Στη συνέχεια το υπουργείο Παιδείας θα καταρτίσει και θα στείλει τα Λύκεια το νέο Μηχανογραφικό, με βάση και τις συγχωνεύσεις , που προβλέπονται στο πολυνομοσχέδιο (σ.σ. πέρσι το Μηχανογραφικό ανακοινώθηκε στις 22 Μαΐου).

Ετικέτες: 
Βουλή Παιδεία

Σχόλια (5)

 
ΤΕΙ ΔΜ ΣΤΕΦ
15 Απρ 2019 22:48

Κύριε υπουργέ οι περιβαλλοντικές σχολές στην Κοζάνη πρέπει να παραμείνουν Ελπίζω έστω και την τελευταία στιγμή να σταματήσετε την κατάργηση τους

 
Καιροσκοπισμός
15 Απρ 2019 23:28

το μέρος του νομοσχεδίου που αφορά τις συγχωνεύσεις ΤΕΙ με ΑΕΙ, είναι καρμπόν από ίδρυμα σε ίδρυμα (μόνον τα ονόματα τμημάτων και πόλεων αλλάζουν). Απόδειξη της προχειρότητας, και της ακατάσχετης ρουσφετολογίες προς τις τοπικές κοινωνίες, και τους δήθεν αναβαθμισμένους (με νομοσχέδιο εν μια νυκτί) ρόλους των εκπαιδευτικών και φοιτητών ΤΕΙ. Όσοι γνωρίζουν τα στοιχειώδη (και διεθνώς κείμενα) από εκπαίδευση, κατανοούν ότι διαλύονται τα πανεπιστήμια (=συγκέντρωση κρίσιμης μάζας επιστημόνων, ερευνητών, φοιτητών σε ένα μέρος, το πανεπιστήμιο), κατακερματίζοντας τα ρουσφετολογικά στις κατά τόπους κοινωνίες της κάθε περιφέρειας. Ο ορισμός της αποδιοργάνωσης, χωρίς καμία οικονομοτεχνική μελέτη βιωσιμότητας των σχολών και τμημάτων, παράδειγμα κατακερματισμού και διάσπασης. Το μακρύτερο πολυ-ανοητο-σχέδιο των 225 άρθρων της ιστορίας, που διαλύει τα πανεπιστήμια για ψηφοθηρικούς λόγους! Καταθέτετε στη Βουλή ένα μνημείο προχειρότητας, 225 άρθρων ενώ συγχρόνως δηλώνεται τη "μεγάλη ανάγκη να ζήσω μια πιο κανονική ζωή με την οικογένειά μου και τους φίλους μου." Δεν έχει απομείνει κανένας αριστερός στην κυβέρνηση σας, να αντισταθεί σε αυτό το πολυ-ανόητο-σχεδιο? Θα περάσετε στην ιστορία κ. Γαβρόγλου (και η κυβέρνησή σας μαζί) ως: Γαβρόγλου, ο Ανασκολοπιστής της Παιδείας.

 
Νίκος
16 Απρ 2019 09:38

Αν πράγματι ενδιαφέρεστε για την Παιδεία του τόπου αυτού που πονάμε όλοι μας, μαζί με το νομοσχέδιο να καταθέσετε και τις μελέτες βάσει των οποίων θα πρέπει να γίνουν οι συγχωνεύσεις π.χ. ύπαρξη κατάλληλου και επαρκούς προσωπικού, υπάρχοντα προγράμματα σπουδών που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του τόπου και δεν επικαλύπτονται από άλλα Τμήματα, υπάρχουσες υλικοτεχνικές υποδομές κ.α..

 
Αποθέωση της προχειρότητας
16 Απρ 2019 09:58

Χωρίς μελέτες, χωρίς σχεδιασμό, χωρίς προοπτική...
Κρίμα, πραγματικά κρίμα για τον τόπο

 
Απόφοιτοι Αλεξάνδρειου ΑΤΕΙΘ
16 Απρ 2019 15:45

Να μεριμνήσει για την τύχη χιλιάδων αποφοίτων και να τους δώσει το δικαίωμα να αναβαθμίσουν τα πτυχία τους με αυτά των καινούργιων ιδρυμάτων,για να μη χάσουν τα επαγγελματικά τους δικαιώματα.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ