Placeholder

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ

Υπουργός: Τα Μαθηματικά ήταν πιο εύκολα από τις προηγούμενες χρονιές και τα θέματα στα Αρχαία δεν βασιζόταν στην αποστήθιση

O υπουργός Παιδείας κατηγόρησε Φροντιστήρια και Μαζικά Μέσα Ενημέρωσης ότι συνήθως κάνουν πολεμικές ανακοινώσεις στην περίοδο των Πανελλαδικών εξετάσεων
Δημοσίευση: 11/06/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
  • Τα Μαθηματικά- στα οποία διαγωνίστηκαν χθες υποψήφιοι για τα ΑΕΙ- ήταν απαιτητικά αλλά λίγο πιο εύκολο από προηγούμενες χρονιές.
  • Στα Αρχαία Ελληνικά εφαρμόστηκε ένα νέο σύστημα που δεν βασιζόταν στην αποστήθιση.

Τα παραπάνω σχόλια έκανε με σημερινές δηλώσεις ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου, από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, στο Βόλο όπου βρίσκεται.

Παράλληλα ο υπουργός Παιδείας κατηγόρησε Φροντιστήρια και Μαζικά Μέσα Ενημέρωσης ότι συνήθως κάνουν πολεμικές ανακοινώσεις στην περίοδο των Πανελλαδικών εξετάσεων και υποστήριξε ότι γίνονται «παιχνίδια» με φόντο τις Πανελλαδικές.

Και κατέληξε ο υπουργός Παιδείας στην διαπίστωση ότι “Η κυρίαρχη λέξη είναι σφαγή. Για τα χθεσινά θέματα,όμως,  δεν είχαμε αυτή τη λέξη”.

 

Σχόλια (18)

 
ΓΙΑΝΝΗΣ
11 Ιουν 2019 13:04

ΕΠΕΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΝ ΒΑΛΟΥΝΕ ΝΑ ΤΑ ΛΥΣΕΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΣΕ ΠΟΣΗ ΩΡΑ ΘΑ ΤΑ ΕΛΥΝΕ ΑΝ ΤΑ ΕΛΥΝΕ ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΟΨΗ!!!!!!

 
Σοφία Κ.
11 Ιουν 2019 13:38

Μάλιστα τώρα θέλει να μας πει ότι η Μαθηματική Εταιρεία έκανε λάθος που είπε ακριβώς τα αντίθετα........

 
παντογνωστης
11 Ιουν 2019 13:54

ούτε στην Ελβετία ο υπουργός δεν έχει τόση πολύπλευρη γνώση
μπράβο στη χώρα μας που διαθέτει τέτοιο υπουργό

 
Κωνσταντίνος
11 Ιουν 2019 17:57

Κ. Υπουργέ , τα διέλυσαν τα παιδάκια . Εσεις πανηγυρίζετε γιατί δεν είχε άλυτο θέμα αλλά για τους μαθητές τα θέματα ήταν πάρα πάρα πάρα πολλά.

Ειναι εντελώς απαράδεκτο να μην δίνεται στους μαθητές το χρονικό περιθώριο κάνουν μία ή δύο προσπάθειες για να λύσουν ένα θέμα. Προχθές όποιος δεν έλυνε συνεχώς ( σωστά ) τα ερωτήματα , έμενε από χρόνο. ( και βεβαια όταν πλησιάζεις το Γ και Δ θέμα πρέπει να έχεις χρόνο )

Εννοείται ότι η η "μητρική" συμβουλή να ξαναδεί το γραπτό του ο μαθητής πριν το παραδώσει, δεν μπορεί να εφαρμοστεί ούτε ως σκέψη.

Εσεις πόσες φορές λύσατε "μονοκοντιλία" διαγωνίσματα - ασκήσεις ή οτιδήποτε σας απασχόλησε.

Τα διαγωνίσματα των πανελληνίων είναι εντελώς ΑΠΑΝΘΡΩΠΑ και προφανώς ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΑ.
Και αυτό είναι πολιτική επιλογή ( και ως πολιτική επιλογή θα σταθμιστεί ).

Το ίδιο έγινε και στην έκθεση το ίδιο θα γίνει και στην Φυσική και στην Χημεία.

Τα ίδια θα βγείτε να πείτε και εσείς.

Αμετανόητοι και δογματικοί .

Οι "μισοί" περιζήτητοι στο εξωτερικό επιστήμονες μας, δεν κατάφεραν να αποδείξουν στα Μαθηματικά και στην Φυσική την προσπάθειά τους ( δεν λέμε καν για την αξία τους )

Κατά τα άλλα το σχολείο προετοιμάζει επαρκώς τους μαθητές,

ΥΓ Καλη δύναμη στους θεματοδότες στην προσπάθειά τους να συνθέσουν την πιο Υπερπαραγωγή άσκηση που κατα τ'αλλα θα εξετάζει τα θεμελιώδη κάθε μαθήματος.

 
ΘΑΝΑΣΗΣ
11 Ιουν 2019 19:10

ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΕ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΟΣΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ ΜΑΥΡΙΣΑΝ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ.
ΑΛΑΖΟΝΙΑ ΚΑΙ ΞΕΡΟΛΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ.
ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΟΥΠΕΡ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΑΛΛΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ.
ΕΙΧΕ ΤΟΣΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΤΜΗΜΑΤΑ . ΕΛΕΟΣ....

 
nik
11 Ιουν 2019 23:30

Ο κ. Γαβρόγλου μάλλον δεν γνωρίζει ότι είτε λίγο πιο εύκολα είτε λίγο πιο δύσκολα είναι τα θέματα, ο αριθμός των εισακτέων είναι συγκεκριμένος.
Ο σκοπός είναι να υπάρχει κλιμάκωση βαθμολογίας αντίστοιχη της δουλειάς που έχει κάνει κάθε μαθητής.

 
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
12 Ιουν 2019 09:51

Σταματήστε επιτέλους να κριτικάρετε αρνητικά , κάτι θετικό δεν έχετε να πείτε για τα θέματα των μαθηματικών σε ΕΠΑ.Λ. και ΓΕΛ ; Εγώ , που είδα τα θέματα και που έχω να πιάσω βιβλίο μαθηματικών εδώ και 10 χρόνια , έχω να πω ότι τα θέματα ήταν αρκετά απλά .

 
Πανελλαδικές Θέματα Εξετάσεων
12 Ιουν 2019 10:04

Και πώς απέδειξαν την αξία τους; Στα χαρτιά;

Μια χαρά ήταν τα θέματα στα Μαθηματικά στα ΓΕΛ, στα ΕΠΑΛ είναι τεράστια τα προβλήματα που δεν έχει νόημα να συζητάμε για πανελλαδικές εξετάσεις.

Το θέμα του χρόνου είναι υποκειμενικό. Λογικό να βάλουν θέματα που δεν μπορούν όλοι να γράψουν 18-19 σε τρεις ώρες, αλλιώς ο αριθμός των "αριστούχων" θα αυξηθεί σε μη ρεαλιστικά επίπεδα και οι βάσεις εισαγωγής θα αδικήσουν πολλά παιδιά.

Το θέμα είναι να κάποτε να πάψουμε να βλέπουμε το 30%-40% των γραπτών "κάτω βάση" όπως δυστυχώς θα έχουμε και φέτος και του χρόνου, με υποψηφίους που ούτε μια παράγραφο στην Έκθεση δεν μπορούν να γράψουν...

((( Οι "μισοί" περιζήτητοι στο εξωτερικό επιστήμονες μας, δεν κατάφεραν να αποδείξουν στα Μαθηματικά και στην Φυσική την προσπάθειά τους ( δεν λέμε καν για την αξία τους )

 
ΓΣ
12 Ιουν 2019 13:27

Ρε παιδιά, ΕΛΕΟΣ. Τι είναι ο Υπουργός να εκφράζει επίσημη άποψη για το πόσο δύσκολα ήταν τα μαθηματικά ή τα αρχαία; Ο ίδιος δεν είναι ειδικός ουτε στο ένα ουτε στο άλλο; Γιατί αυτή η μανία να σχολιάζουμε στην Ελλάδα τα πάντα ακόμα και αυτά για τα οποία δεν έχουμε ιδέα; Είναι δείγμα μπανανίας, όχι λειτουργικής χώρας.

 
Αρθούρος
12 Ιουν 2019 15:56

Δυστυχώς,κάθε χρόνο από τότε που έγινε ο θεσμός των γενικών κι όχι πανελλαδικών εξετάσεων,ακούγονται αυτές οι διεστραμμένες απόψεις ότι τα φάγανε τα παιδιά,τα κατακρεούργησαν κλπ.Λόγια αναπόδεικτα,υπερβολικά που δεν έχουν σχέση με το όλο πνεύμα και το σύστημα των εξετάσεων.Γιατί:
α.Καταρχήν αυτές οι εξετάσεις μόνο γενικές δεν είναι καθώς υπάρχουν οι κάθε λογής ποσοστώσεις γιά ΕΠΑΛ,εσπερινά,ασθένειες,αναπηρίες,γιά μειονότητες και μετανάστες εξωτερικούς και εσωτερικούς λες και οι τελευταίοι δεν είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν ελληνικά και μάλιστα σε άριστο βαθμό(σε ελληνικά αει δεν περνάνε;)
β.Μετά την ανακοίνωση της βαθμολογίας,δηλώνουν οι υποψήφιοι τις σχολές τους,που έχουν διπλασιαστεί γιά πρώτη φορά φέτος μετά από σαράντα τόσα χρόνια.Οπότε,υπάρχουν θέσεις γιά όλους.Φέτος,πρέπει να προσπαθήσει πολύ κανείς γιά να μην περάσει κάπου.
γ.Εδώ και είκοσι χρόνια,όλος ο καβγάς γίνεται όχι γιά την επιτυχία αυτή καθαυτή,αφού υπάρχουν σχολές μόνιμα γειωμένες και νεκρές,αλλά μόνο γιά τις μισές από τις υπάρχουσες,αφού αυτές μόνο μπορεί να δώσουν το διαβατήριο γιά εργασία στους επιτυχόντες.Αυτά δεν υπήρχαν παλιά. Συμπληρώναμε από πριν το Μηχανογραφικό χωρίς να ξέρουμε πόσο γράψαμε.Τη φράση "επαγγελματικά δικαιώματα" δεν τη γνώριζαν οι παλιές γενιές.Οπότε,σταματήστε τις υπερβολές,ότι τα Μαθηματικά ήταν δύσκολα κλπ
δ.Αν κάποιοι γράψουν κάτω από τη βάση στα Μαθηματικά ή τη Φυσική και περάσουν στο Μαθηματικό ή το Φυσικό τμήμα-κάτι που είναι πολύ πιθανό φέτος με τα τόσα πολυτεχνικά τμήματα,-θα πούν ότι αδικήθηκαν και θ' αρνηθούν την επιτυχία τους; Μάλλον, όχι.
ε.Αν πραγματικά είναι δύσκολα τα θέματα,το μόνο σίγουρο είναι ότι αθροιστικά και με βάση τα αποτελέσματα όλης της χώρας,θα πέσουν οι βάσεις του πεδίου,όπου ανήκει το μάθημα αυτό.
στ. Από το Σεπτέμβρη,όταν θ'ανακοινωθούν τα τελικά αποτελέσματα,θ'αρχίσει ο τρίτος γύρος των εξετάσεων,που θα είναι κι ο τελειωτικός.Η αρχική επίδοση του καθενός θ'αμφισβητηθεί στη νιοστή με το αλισβερίσι των μετεγγραφών που το έχουν επιτρέψει όλες οι κυβερνήσεις,χρόνια τώρα.Και η οποιαδήποτε επιτυχία μπορεί να μεγεθυνθεί αν το παιδί καταφέρει με διάφορους τρόπους που πασχίζουν οι γονείς,να μετεγγραφεί στα ιδρύματα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.
Ολόκληρο το σύστημα των εξετάσεων θέλει επανασχεδιασμό,όχι κατακρήμνιση.Και προπαντός να μην υπερβάλλουμε με ακραίες απόψεις,οι οποίες επηρεάζουν τα παιδιά.

 
Δρ Κουτσούκος Αναστάσιος
12 Ιουν 2019 21:41

Λα λάθη Γαβρόγλου δίνουν 13% διαφορά στην ΝΔ

 
Αλλεργικός στο ΣΑΝΟ
13 Ιουν 2019 00:09

Το 13% είναι λίγο.Επιτυχια θα είναι αν και ο Γαβρογλου το ρίξει ΝΔ.

 
ένας απλός εκπαιδευτικός
13 Ιουν 2019 13:25

"Κωνσταντίνος", εφ' όσον, δέχεσαι ότι το πρόβλημα είναι η έκταση των λύσεων σε σχέση με τον διαθέσιμο χρόνο, θα αντιλαμβάνεσαι πως το αν "... το σχολείο προετοιμάζει επαρκώς τους μαθητές" ή όχι δεν παίζει ρόλο. Νομίζω πως είναι αυτονόητο ότι στις αρμοδιότητες του σχολείου, των καθηγητών δηλαδή, (διότι αυτούς εννοείς) δεν εμπίπτει η μεταμόρφωση των μαθητών σε υπερταχύρρυθμους γραφείς... (Παρ΄ολο που, πίστεψέ με, το προσπαθούν πολύ.)

 
μαρια
13 Ιουν 2019 16:45

κυριε υπουργε περαστε να δειτε την καταντια των δημοσιων σχολειων κυριως των λυκειων στις επαρχιες γιατι στις πανελλήνιες παιρνουν μερος και παιδια που δεν προερχονται από ιδιωτικα σχολεια .τα θεματα που βγαζετε φροντιστε τουλάχιστον να είναι λογικα και να λυνονται από ανθρώπους και όχι ρομποτ,ειναι αξιολυπητο αυτό που συμβαινει τα τελευταια χρονια με τις πανελλήνιες .ελεος σεβαστείτε τουλάχιστον τον αγωνα των παιδιων.

 
γ λυκειου
13 Ιουν 2019 18:16

συμφωνω απολυτα με τη θεση της εεφ .και παρακαλω να επιληφθεί του θεματος οσον αφορα τα θεματα φυσικης.Δυο χρονια τωρα τα παιδια προετοιμάζονται για φυσικη και ερχονται αντιμέτωπα με ογκωδεις μαθηματικες πραξεις με λιγη σως φυσικης...ελεος υποβαθμιστηκε το μαθημα.και πειτε μου σας παρακαλω .ενας μαθητης που ειναιγια το πεδιο επιστημων υγειας με εκθεση,φυσικη,χημεια και βιολογια και προετοιμάζεται 3 χρονια πως είναι δυνατον να ανταποκριθεί στα απαιτητικα μαθηματικα.ας βγαλουν εντελως τη βιολογια και ας βαλουν τα μαθηματικα.ασ ελπισουμε η χημεια και η βιολογια να εχουν θεματα χημείας και βιολογιαςσε ανθρωπινα επίπεδα και για παιδια που τα περισσοτερα φοιτουμε σε δημοσια σχολεια που ξερετε πολύ καλα ότι οι εκπαιδευτικοι εκει είναι παροντες αποντες.μη μας χτυπάτε άλλο.μας βαλατε εκθεση για τη συμμετοχη μας στα κοινα.πως περιμενετε να ανταποκριθούμε όπως μας πολεματε θα σας πολεμήσουμε.ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ Η ΑΔΙΚΙΑ.ΝΤΡΟΠΗ.

 
ένας απλός εκπαιδευτικός
14 Ιουν 2019 15:17

"γ λυκείου"
Υποθέτω ότι, το γεγονός του ότι δεν βάζεις τόνους, ούτε κεφαλαία μετά τις τελείες, καθώς και ο μακροπερίοδος λόγος χωρίς τη χρήση κομμάτων (σημεία στίξης, καμιά σχέση με τις εκλογές) θα πρέπει, κατά τα λεγόμενά σου "παροντες αποντες", να αποδοθεί στους φιλολόγους σου (Γυμνάσιο-Λύκειο) ή/και στους δασκάλους που είχες στο Δημοτικό.
Και είμαι σίγουρος ότι εσύ ήσουν σε όλα τα μαθήματα "παρών παρών", συγκεντρωμένος, συνεπής ως προς την εργασία για το σπίτι, σήκωνες το χέρι για απορίες κ.λπ.
Επίσης, είμαι σίγουρος πως πριν φτάσεις στο σημείο να κατηγορήσεις συνολικά τους καθηγητές σου για ανεπάρκεια, φρόντισες να μιλήσεις στους ίδιους ή/και στον Διευθυντή του Σχολείου σου, γιατί καταλαβαίνω ότι είσαι από αυτούς που έχεις το θάρρος και "δεν μασάς", και μπράβο σου!
Στενοχωριέμαι, μόνο, που κάποιοι πότισαν την αθώα εφηβική ψυχή σου 1. με την τοξίνη των δικών τους σχολικών αποτυχιών και απωθημένων και 2. με το δηλητήριο του στείρου ανταγωνισμού σχολείου-φροντιστηρίου.
Ελπίζω με το ίδιο θάρρος να βρεις τα κατάλληλα λόγια να τους απαντήσεις.
Μέχρι τότε σού εύχομαι ολόψυχα ως Δάσκαλος:
Καλή συνέχεια, καλά αποτελέσματα, καλή τύχη σε όλους τους τομείς της ζωής σου!

 
Γονέας μαθητή Γ´ Λυκείου Θετικών Σπουδών.
16 Ιουν 2019 13:31

Μετά τα μαθηματικά πανηγυρικές δηλώσεις υπουργού. Μετά τη φυσική και χημεία, σιγή ιχθύος. Και όπως λέει και ο λαός ¨μεγάλη μπουκιά φάε...¨.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ