Placeholder

ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ

Πρύτανις Παν. Πατρών: “Σαφώς και τίθεται θέμα κατάργησης της Νομικής Σχολής”

Δημοσίευση: 15/07/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

“Σαφώς και τίθεται θέμα κατάργησης ιδρυμένου Τμήματος Πανεπιστημίου και εκπλήσσομαι για τη νέα δήλωση της υπουργού” δήλωσε η Πρύτανις του Πανεπιστημίου Πατρών Β. Κυριαζοπούλου, σε  ερώτηση του esos  σχετικά με τη σημερινή δήλωση της υπουργού Παιδείας Ν. Κεραμέως στον ΣΚΑΙ ότι “Η Νομική Σχολή στην Πάτρα δεν έχει καν ιδρυθεί”.

"Σας ενημερώνω ότι η Νομική Σχολή , μαζί με άλλες 3 Σχολές ιδρύθηκε στο Πανεπιστήμιο Πατρών με το Νόμο 4610/19,  αρ. φεκ 70/7.5.2019”, σημείωσε η Πρύτανις και τόνισε:

  • Σύμφωνα με το Νόμο, θα λειτουργήσει με απόφαση Συγκλήτου και η Σύγκλητος αποφάσισε να λειτουργήσει το 20-21 προκειμένου να προετοιμαστεί το πρόγραμμα σπουδών από 9μελη επιτροπή.
  • Την επιτροπή αποφάσισε η Σύγκλητος του Πανεπιστημίου και δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ 428/4.7.19 με  Υπουργική απόφαση
  • Η υπουργός ανακοίνωσε την ανάκληση αυτής της υπουργικής απόφασης και περιμένουμε. Η κατάργηση της Νομικής Σχολής στο Πανεπιστήμιο Πατρών , μπορεί να γίνει μόνο με νέο Νόμο της Κυβέρνησης.

 

Σχόλια (24)

 
Κατάργηση;;
15 Ιουλ 2019 17:44

Για ποια κατάργηση κάνει λόγο; Για να υπάρξει κατάργηση έπρεπε να είχε υπάρξει ίδρυση, παρά μια εξαγγελία και ο διορισμός μιας επιτροπής. Ο σοφός λαός -γενικά- λέει ότι αν δεν θες να κάνεις κάτι ορίζεις μια επιτροπή….δεν ξέρω αν εδώ έχει δίκιο, ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματά του. Πάντως η πρώην κυβέρνηση είχε 5 χρόνια στη διάθεσή της αν πραγματικά ήθελε να ιδρύσει μια τέτοια σχολή...

 
Στράτος
15 Ιουλ 2019 17:45

Εντάξει λοιπόν κ. Πρύτανις! Αν θέλετε να παίζουμε νομικίστικα με τις λέξεις τότε ας μπούμε στο παιχνίδι. Δεν πρόκειται για κατάργηση Σχολής που λειτουργούσε ή κάποτε λειτούργησε αλλά για κατάργηση Σχολής που σχεδιάστηκε να λειτουργήσει στο μέλλον με απόφαση στο παρα πέντε της αποχώρησης Υπουργού.
Και επειδή μιλάμε για Νομική Σχολή, πόσο νόμιμο ή και ηθικό είναι να αποφασίζει ένας Υπουργός ίδρυση ολόκληρης Νομικής Σχολής λίγο πριν την αποχώρησή του; Τι θέλατε δηλαδή; Να μετατραπεί η Ν.Δ. σε εκτελεστικό όργανο των αποφάσεων της τελευταίας στιγμής της προηγούμενης κυβέρνησης; Δεν υπερψηφίστηκε από τον λαό για το σκοπό αυτό!!!
Πρακτικά λοιπόν, εντάξει. Θα έρθει ο νέος Νόμος που θα καταργεί τη διάταξη του προηγούμενου. Αναμείνατε ολίγον τι...

 
Νομική με ξενα ...χρηματα !!!
15 Ιουλ 2019 19:28

Προφανώς οι Πανεπιστημιακοι ΔΕΝ εχουν καταλάβει οτι λειτουργουν με τα χρήματα μας απο τπυς φόρους. Αρα απο τη στιγμή που ολα ειναι δωρεαν το κρατος αποφασίζει. ΑΠΛΑ !!! Αν υπήρχαν διδακτρα και το κοστος και ο μισθός τους ηταν αποτέλεσμα των εσόδων απο διδακτρα και εσοδα του Πανεπιστημίου.....θα σκέπτονταν διαφορετικά.

 
Νομικός
15 Ιουλ 2019 20:30

Όταν κ.Πρύτανης γίνετε αυτοχρηματοδοτούμενο Ίδρυμα,όπως σε όλο τον κόσμο και σε όλα τα Βαλκάνια να την ιδρύστε.Από την στιγμή που χρηματοδοτείστε από το κράτος δηλ από τους φορολογούμενους αφήστε την πρόσφατα δημοκρατικά εκλεγμένη κυβέρνηση να τηρήσει την προεκλογική της δέσμευση.Δεν είναι ΣΥΡΙΖΑ η ΝΔ να αθετεί τις υποσχέσεις τις.Όταν έλθει στην εξουσία ο ΣΥΡΙΖΑ ιδρύστε την.

 
Λιώσιμο από τα γέλια
15 Ιουλ 2019 20:36

Έρχεται και η τροπολογία. Όπως και η αξιολόγηση....

 
ΝΆΣΟΣ
15 Ιουλ 2019 23:33

Εν κατακλείδι, ο Ν. 4610/19, παύει να ισχύει.., αφού η Νομική Σχολή δεν έχει καν ιδρυθεί...,

 
Αρθούρος
16 Ιουλ 2019 00:53

Οι παλικαρισμοί των σχολιαστών,παραβιάζουν ανοιχτές θύρες.Ο Γαβρόγλου δεν ίδρυσε μόνο τη Νομική Πάτρας που παράγει ανέργους,σύμφωνα με την κυρίαρχη ιδεολογία,αλλά και την Κοινωνιολογία και τη Διοίκηση Επιχειρήσεων κ'Οργανισμών του ΕΚΠΑ. Γιατί δε μιλάνε κι εκεί;Γελάνε και τα τσιμέντα όταν εγείρονται άθλια επιχειρήματα περί φορολογούμενων που θα πληρώσουν τα χρήματά τους μόνο γιά μία Νομική,ενώ θα τους αδειάζουν τα πορτοφόλια γιά πάνω από εκατό σχολές Μηχανικών,Γεωπονικές που ιδρύθηκαν με το νόμο Γαβρόγλου. Γιατί δε μιλά και γι'αυτές η υπουργός;Το μόνο δίκιο που έχετε,είναι ότι όπως φαίνεται από το αποτέλεσμα,ο Γαβρόγλου τήρησε το νόμο-κύριε Στράτο,που κάνεις λάθος-και δε λειτούργησε,όχι ίδρυσε τη νομική στην Πάτρα, παραπέμποντάς τη γιά του χρόνου,θέλοντας να δεί αν ευαισθητοποιηθούν οι Πατρινοί και πετύχει την αύξηση των ποσοστών του ΣΥΡΙΖΑ στο νομό.
Από δω και πέρα,έχουν ευθύνη και οι Πατρινοί που είδαν παγωμένα το θέμα και δεν ξεσηκώθηκαν όπως οι Κομοτηναίοι .Τότε θα βλέπαμε αν είχαν πέραση οι ειρωνείες σας.

 
Manos Perakis
16 Ιουλ 2019 07:30

Πρώτα το παν. Πατρών δεν θέλει το ΤΕΙ Δ.Ε και αποφασίζει να το φορτώσει στο ΕΑΠ. Μετά θέλει νομική σχολή και αποφασίζει να την ιδρύσει. Μα πόσο προκλητικοί πρέπει να είναι κάποιοι σε αυτή τη χώρα; Τα δικά σου δικά μου και τα δικά μου δικά μου; Δεν μπορούμε να πληρώνουμε άλλους φόρους, σταματήστε πια αυτό το χάλι με τις νέες σχολές!

 
Αρθούρος
16 Ιουλ 2019 09:47

Τους φόρους θα τους πληρώσετε όλοι μαζεμένους γιά τις πάνω από εκατό νέες σχολές μηχανικών,γεωπόνων που ιδρύθηκαν με τους νόμους Γαβρόγλου το 2019.Δεν απέχουν δηλαδή χρονικά από το ΦΕΚ ίδρυσης της νομικής.Εκεί ναι,υπάρχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά.Και η νέα κυβέρνηση δεν προτίθεται να καταργήσει καμία απ'αυτές γιατί εκεί είναι που θα ξεσηκωθούν οι τοπικές κοινωνίες Άμφισσας, Γρεβενών, Καστοριάς, Καβάλας, Σερρών, Φλώρινας, Τρίπολης,Καλαμάτας,Κοζάνης,Κατερίνης,Θήβας,Χαλκίδας,Μεσολογγίου,Αγρινίου,Λαμίας,Τρικάλων,Καρδίτσας,Αιγίου,Κιλκίς και κυρίως Κομοτηνής. Γιά όλες αυτές θυσίασαν τη νομική Πατρών και την αχαϊκή κοινωνία.
Και αποδείξαμε σε άλλο άρθρο ποιός είναι εκείνος που θέλει και έχει τα δικά του δικά του και των άλλων δικά του.Το ΕΚΠΑ.

 
Με ξένα χρήματα;
16 Ιουλ 2019 10:03

Και ας υπάρχει στρατός για να δικαιολογεί την κάθε λάθος κίνηση της νέας υπουργού, θα έρθει η ώρα που ο λαός θα ξαναμιλήσει...

 
Θύμιος
16 Ιουλ 2019 10:51

Οι σχολές μηχανκών - γεωπόνων Αρθούρε, λειτουργούσαν ήδη στα ΤΕΙ. Το θέμα είναι με τα εντελώς νέα τμήματα που δεν έχουν ούτε προσωπικό, ούτε κτίρια, και συχνά ούτε λόγο ύπαρξης.

 
στιγμές και διάρκειες
16 Ιουλ 2019 12:58

Αρθούρε δεν ιδρύθηκαν πάνω από 100 νέες σχολές. Αν θες ιδρύθηκαν αλλά έκλεισαν άλλες τόσες. Άρα η επιβάρυνση στον κρατικό προϋπολογισμό δεν είναι όση υπαινίσσεσαι.
Υπάρχουν καινούργιες σχολές/τμήματα που προέκυψαν χωρίς προγόνους σε ΤΕΙ αλλά και άλλες που έκλεισαν χωρίς αντικαταστάτη.

 
petran
17 Ιουλ 2019 00:26

Στην παράγραφο 1 του Άρθρου 35 του Νόμου 4610/19 (ΦΕΚ 70/7.5.2019)
αναφέρεται ότι:
"Στο Πανεπιστήμιο Πατρών ιδρύονται οι εξής Σχολές:
α) Νομικών Επιστημών,
β) Γεωπονικών Επιστημών,
γ) Επιστημών Αποκατάστασης Υγείας και
δ) Επιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.
ΕΡΩΤΗΜΑ: Γιατί δεν καταργεί και τις άλλες τρεις παρά μόνο τη Νομική;;;;

 
Νομική Πατρών
17 Ιουλ 2019 01:29

Αν οι Νομικές Σχολές δέχονται (Ν) εισακτέους κάθε έτος, ας γίνει ανακατανομή (Ν-50) εισακτέων σε τέσσερις ή πέντε σχολές ώστε να αποφευχθεί η υπερσυγκέντρωση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Γιατί δεν έχει λόγο ύπαρξης μια τέταρτη ή πέμπτη Νομική Σχολή;

Ακόμα και οι Ιατρικές Σχολές,που έχουν υψηλές απαιτήσεις λειτουργίας, έχουν αποκεντρωθεί και ιδρύθηκαν στο Παν. Πατρών, το Παν. Κρήτης, το Παν. Ιωαννίνων, το Παν. Θεσσαλίας και το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο.

Εξάλλου, στην Ελλάδα έχουμε πάρα πολλές σχολές Ηλεκτρολόγων, Οικονομολόγων και Διοίκησης Επιχειρήσεων, πάρα πολλες Σχολές ΤΕΙ που δεν έχουν σαφή ακαδημαϊκό προφίλ.

 
Αμερόληπτος
17 Ιουλ 2019 08:20

Προεκλογικές πολιτικές σκοπιμότητες του Γαβρόγλου ήταν και η ίδρυση 4ης νομικής σχολής, όπως και οι συγχωνεύσεις ΤΕΙ με αεί. Ορθώς και συνεπής προς τις εξαγγελίες της, την καταργεί η κυβέρνηση. Μακάρι να το πράξει και για τις συγχωνεύσεις.

 
@Νομική Πατρών
17 Ιουλ 2019 12:57

Επειδή δεν υπάρχουν σοβαρά επιχειρήματα, η σύγκλητος του Πανεπιστημίου Πατρών προτεινε 4 "λόγους" που μόνο χαμόγελα προκαλούσαν, όπως "το δημόσιο συμφέρον" και η "έλλειψη" αρκετών νομικών στην περιοχή, λές και δε μπορούν να ερθουν απο αλλού αν υπαρχουν δουλειές. Τώρα μας λετε για "υπερσυγκέντρωση" στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη; Που την είδατε την υπερσυγκέντρωση; Θα δουλεύουν στο 50% στη Θεσσαλονίκη και την Αθήνα για να δημιουργήσουμε Νομική κάπου αλλού; Αν είναι έτσι, ας βάλουμε όλους τους υπαλλήλους να δουλεύουν 4ωρο και να διπλασιάσουμε τις θέσεις μπας και λύσουμε το πρόβλημα της ανεργίας. Να σοβαρευτούμε λίγο, η χώρα δε χρειάζεται παραπάνω Νομικές σχολές ουτε παραπάνω δικηγόρους. Τουλάχιστον όχι με Δημόσιο χρήμα!

 
Ευρωπαίος Νομικός
17 Ιουλ 2019 16:05

Σε ποια ευρωπαϊκή χώρα λειτουργούν μόνο 3 Νομικές Σχολές;

Όλα τα ΑΕΙ χρηματοδοτούνται με δημόσιο χρήμα - με την ίδια λογική, για ποιο λόγο να χρηματοδοτούμε 6+1 τμήματα Μαθηματικών: ΕΚΠΑ, ΑΠΘ, Παν. Πατρών, Παν. Κρήτης - εκεί λειτουργούν δύο τμήματα, το ένα Εφαρμοσμένων Μαθηματικών, Παν. Ιωαννίνων και Παν. Αιγαίου;

Πόσους μαθηματικούς χρειάζονται στο Αιγαίο και στα Ιωάννινα και στην Κρήτη; Δεν μπορούμε να τους εκπαιδεύουμε στην Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη;

@νομική Πατρών 17 Ιουλ 2019 12:57

Εάν κριτήριο είναι πού υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις εργασίας πρέπει να κλείσουν όλα τα πανεπιστήμια πλην Αττικής, Θεσσαλονίκης, Πάτρας, και ίσως Λάρισας και Ηρακλείου!

 
Θύμιος
17 Ιουλ 2019 22:25

Ούτε τόσους μαθηματικούς χρειαζόμαστε...

 
Νομική Γαλλίας και Μεσογειακό Πανεπιστήμιο Κρήτης
17 Ιουλ 2019 23:37

Ας επανεξέτασουν την ίδρυση "νέου" Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου στην Κρήτη (το πρώην ΤΕΙ Κρήτης, ίδρυση 1983), το οποίο ΤΕΙ Κρήτης ιδρύθηκε ενώ ήδη λειτουργούσε το Πανεπιστήμιο Κρήτης (ίδρυση 1973, λειτουργία πρώτου τμήματος το 1977) και το Πολυτεχνείο Κρήτης (ίδρυση 1977, λειτουργία πρώτου τμήματος το 1984) !

Αυτά τα λάθη πληρώνουμε τώρα, όχι τις Νομικές Σχολές.

Ας μελετήσουν στο σύστημα των ΑΕΙ της Γαλλίας, της χώρας όπου ξεκίνησε τις σπουδές της η κ. Κεραμέως, πόσες Νομικές Σχολές λειτουργούν και εάν αυτό βοηθάει το ακαδημαϊκό πλουραλισμό.

Περισσότερες από 2 και "μισή," μάλλον...

 
Αρθούρος
18 Ιουλ 2019 08:06

Μία πρόταση γιά την κα πρύτανη που αγωνίζεται δίκαια κι ανταποκρίνεται στα καθήκοντά της.Εκτός από την πρόταση γιά ίδρυση ξενόγλωσσου προπτυχιακού τμήματος Νομικής γιά αλλοδαπούς στο Πανεπιστήμιο Πατρών με δίδακτρα, σήμερα με πολλή χαρά σας ανακοινώνω και μία ακόμα πρόταση που την έχω σκεφτεί εδώ και πολλά χρόνια.
Ίδρυση Νομικής Σχολής στο Πανεπιστήμιο Πατρών με έδρα το Αγρίνιο!Από το Σεπτέμβρη,το Πανεπιστήμιο Πατρών απλώνεται σε όλες τις πόλεις της Δυτικής Ελλάδας και αποχτά επιτέλους το χαρακτήρα του περιφερειακού ιδρύματος. Μία από τις μεγαλύτερες πόλεις αυτής είναι και το Αγρίνιο με 90000 κατοίκους και με ήδη λειτουργούντα 3 τμήματα,με 2 τμήματα που θα λειτουργήσουν το Σεπτέμβρη κι άλλα που θα λειτουργήσουν του χρόνου. Επομένως,υπάρχει ακαδημαϊκό περιβάλλον και κτίρια που θα μπορέσει να αναπτυχτεί η Σχολή.
Επειδή αντιλαμβάνομαι ότι η κατάργηση της Σχολής έγινε κυρίως γιά πολιτικούς λόγους,επειδή όχι μόνο στην Πάτρα ο ΣΥΡΙΖΑ πήρε ένα από τα μεγαλύτερα ποσοστά του,αλλά και μέσα στην πόλη εκλέξαμε κομμουνιστή δήμαρχο,ο πρωθυπουργός θα επιμείνει μέχρι τέλους.
Αν όμως,αλλάξει η πόλη,και το προτείνετε αυτό εσείς επιδεικνύοντας μεγαλοψυχία,διαλλακτικότητα κι εφευρετικότητα,ίσως αλλάξει γνώμη η υπουργός.Εξάλλου δε θα είστε πιά πρύτανης ενός πανεπιστημίου που θα εδρεύει σε μία μόνο πόλη,αλλά ενός εξακτινωμένου ιδρύματος κλειδιού γιά την περιφερειακή ανάπτυξη.
Επίσης,έτσι θ'αδυνατίσουμε τα επιχειρήματα των Κομοτηναίων που πάντα αντιδρούν ενάντια σε μία μεγάλη πόλη,όπως είναι η Πάτρα.Έτσι θα βρεθούν σε μειονεκτική θέση όταν προταθεί το Αγρίνιο και μάλιστα το προτείνετε εσείς.Μη χάσουμε την ευκαιρία γιά ίδρυση της Νομικής τώρα.Αλλιώς θα περάσουν πάλι καμιά δεκαριά χρόνια.

 
Λεωνίδας ο Β'
18 Ιουλ 2019 10:45

Να την πάμε μήπως την Νομική στην Τρίπολη, όπου εδρεύει το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου;

Ή ακόμα καλύτερα, στην Σπάρτη!

@ Αρθούρος Δεν έχουμε εισροή ξένων φοιτητών, έχουμε ΕΚΡΟΗ ελλήνων φοιτητών στο εξωτερικό. Πρέπει επομένως να πάψει η καταστροφική λογική της εξακτίνωσης ενός Πανεπιστημίου σε 3 και 4 και 5 πόλεις, κωμοπόλεις, νησιά και χωριά που εφαρμόστηκε στα ελληνικά ΑΕΙ από το 1970 μέχρι σήμερα.

Δείτε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, το Ιόνιο Πανεπιστήμιο, δείτε το Πανεπιστήμιο της Κρήτης που έχει σπάσει στα 4 για να μείνουν όλοι ικανοποιημένοι... Είναι αυτό προς το συμφέρον των νέων ανθρώπων;

Ένα πανεπιστήμιο χρειάζεται στην Κρήτη. Ομοίως, ένα Πανεπιστήμιο χρειαζόταν στην Πελοπόννησο, το Πανεπιστήμιο Πατρών το οποίο λειτουργεί από το 1967.

Αυτά που έγιναν μετά ήταν τραγικά ΛΑΘΗ.

 
Κάθε πόλη και σχολή
18 Ιουλ 2019 12:43

Πανεπιστήμιο Κρήτης: Με τμήματα σε Ηράκλειο, Χανιά, Ρέθυμνο, Λασίθι, Ιεράπετρα, Άγ. Νικόλαο και Σητεία (πανεπιστήμιο - πολυτεχνείο - ΤΕΙ)...

Τα ίδια έκαναν και στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου (Τρίπολη, Κόρινθος, Σπάρτη, Ναύπλιο, Καλαμάτα) και στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου (Ρόδος, Σύρος, Λέσβος, Σάμος, Λήμνος, Χίος)...

Ομοίως: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας (Βόλος, Λάρισα και τώρα Λαμία, Καρδίτσα, Τρίκαλα), Ιόνιο Πανεπιστήμιο (Κέρκυρα, και τώρα Αργοστόλι, Ληξούρι, Ζάκυνθος, Λευκάδα).

Το ΑΠΘ έχει δύο τμήματα ΤΕΦΑΑ, ένα στη Θεσσαλονίκη και ένα στις Σέρρες!

Το ΔΠΘ έχει εξαπλωθεί εκτός από Ξάνθη και Κομοτηνή σε Αλεξανδρούπολη και Ορεστιάδα.

Θα βάλουν και νέο τμήμα του ΕΚΠΑ στο Καρπενήσι;

 
Αρθούρος
18 Ιουλ 2019 13:22

Μπορεί να έχετε δίκιο εσείς κι όχι εγώ.Οι προτάσεις μου γίνονται πάντα με πνεύμα συμβιβασμού και στη βάση όχι της άρνησης,αλλά της θέσης.Εσείς λέτε αν δεν γίνει εκεί η τάδε σχολή,να μη γίνει πουθενά.Κι όμως,η τωρινή κυβέρνηση δεν αμφισβητεί το πνεύμα αυτό της πολυδιάσπασης των πανεπιστημίων που αυτό είναι οικονομικά ασύμφορο και που εισάχθηκε με τους νόμους του Γαβρόγλου.
Η τοποθέτησή μου έχει ευρεία βάση δικαιολόγησης που αντλείται από την ύπαρξη στην Πάτρα τριών ομοειδών πενταετών τμημάτων Πολιτικών Μηχανικών,Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Η/Υ και Μηχανολόγων Μηχανικών τα οποία υπάρχουν και στο Πανεπιστήμιο Πατρών και στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου στη Σχολή που εδρεύει στην Πάτρα κι έγινε πενταετής με νόμο του Γαβρόγλου,ένα μήνα πριν τις εκλογές.Άρα,τουλάχιστον από άποψη όγκου φοιτητών και εσόδων,οι φορείς της Πάτρας δε θα έχουν δίκιο στις αξιώσεις τους,αφού η Πάτρα θα δεχτεί το Σεπτέμβρη πολλούς φοιτητές από ομοειδή αντικείμενα.
Στην πραγματικότητα,και με βάση τον τρόπο σκέψης της κυβέρνησης και της αντιπολίτευσης,η πόλη που αδικείται είναι το Αγρίνιο που έχει έναν τόσο μεγάλο πληθυσμό και δεν έχει τον αντίστοιχο αριθμό τμημάτων.
Άρα,η πρότασή μου είναι εκτός από ρεαλιστική,γιά τους λόγους που αναφέρω παραπάνω,αλλά και δίκαιη κι ελπίζω να τη δεί και η πρύτανης και να την αξιολογήσει θετικά.Αλλιώς,επιστρέφουμε στη λογική της ολικής άρνησης.
Προς κάθε πόλη και σχολή:Επειδή πάντα λέτε τα ίδια ακριβώς πράγματα και φαντάζομαι ότι κατοικείτε στο λεκανοπέδιο ή τη Θεσσαλονίκη,τί γνώμη έχετε γιά την ίδρυση στο ΕΚΠΑ,τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων & Οργανισμών ενώ εκεί λειτουργούν στο λεκανοπέδιο κι άλλα τέσσερα και τμήματος Κοινωνιολογίας,ενώ λειτουργεί κι άλλο ένα,με τους νόμους Γαβρόγλου;Σ'αυτές τις ειδικότητες δεν υπάρχουν άνεργοι;Να γίνουν σχολές,αλλά να έρθουν όλες στην Αθήνα και βέβαια οι φοιτητές.Μπράβο δικαιοσύνη!

 
Προς Αρθούρο
18 Ιουλ 2019 16:55

Κανείς δεν υποστηρίζει να μεταφερθούν παλιά ή να ιδρυθούν νέα τμήματα στην Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη.

Δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτή η ιλαροτραγωδία και να μιλάμε για "δικαιοσύνη" με το να σπάμε τα πανεπιστήμια και τις σχολές σε "κομμάτια" - δικαιοσύνη απέναντι σε ποιους; Στους νέους φοιτητές; Ή μήπως με το να κοροϊδεύουμε τους ντόπιους αλλάζουμε το γεγονός ότι η χώρα δεν έχει ισορροπημένη ανάπτυξη;

Υπάρχουν 10-12 πόλεις στην Ελλάδα, εκτός νομών Αττικής και Θεσσαλονίκης, που μπορούν να φιλοξενήσουν ΑΕΙ.

Ενδεικτικά: Πάτρα, Ιωάννινα, Λάρισα, Βόλος, Ηράκλειο, Χανιά, Ξάνθη, [...] , κ.ο.κ.

Το να απλωθεί πχ. το Παν. Θεσσαλίας και σε άλλες πόλεις (Λαμία, Καρδίτσα, Τρίκαλα) ή το Ιόνιο Πανεπιστήμιο σε άλλα νησιά είναι καταστροφικό πρωτίστως για την ποιότητα σπουδών που θα απολαμβάνουν εκεί οι φοιτητές.

Στην Κρήτη τα έχουν κάνει θάλασσα, με το ΤΕΙ και το Πολυτεχνείο και τώρα τρέχουμε να τα μαζέψουμε.

Στο Αιγαίο έχουν ένα τμήμα να λειτουργεί απομονωμένο στη Λήμνο κι άλλο ένα στη Σύρο - με ποια ακαδημαϊκή λογική;

Στην Αθήνα κανείς δεν προχωρά σε συνενώσεις (πχ. ΤΕΙ Αθηνών και ΤΕΙ Πειραιά, οι σχολές Μηχανικών με ΕΜΠ, οι σχολές Οικονομικών με ΟΠΑ και ΠΑΠΕΙ, οι υπόλοιπες με το ΕΚΠΑ - η Χαροκόπειος έχει τρεις σχολές με πέντε τμήματα! - η Πάντειος έξι τμήματα - το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο πορεύεται μόνο του, όπως και η ΑΣΚΤ...)

Στη Θεσσαλονίκη, το ΑΠΘ, που ιδρύθηκε το 1924, είναι ακριβώς απέναντι από το Παν. Μακεδονίας, που ιδρύθηκε ως Βιομηχανική Σχολή! Στην άλλη πλευρά του δρόμου...

...και από όλα αυτά μας ενόχλησε η Νομική Πατρών, επειδή ακριβώς λόγω ισχυρού πτυχίου θα τραβούσε σπουδαστές!

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ