Placeholder

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ

Η νέα εξεταστέα ύλη της Γ Λυκείου στα μαθήματα Βιολογία, Χημεία, Κοινωνιολογία, Οικονομία, Ιστορία, Αρχαία Ελληνικά

Η απόφαση της υφυπουργού Παιδείας
Δημοσίευση: 02/08/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Απόφαση με τη  νέα Εξεταστέα ύλη της Γ Λυκείου  στη Βιολογία, τη Χημεία, την Κοινωνιολογία, την Οικονομία, την Ιστορία, τα Αρχαία Ελληνικά, υπέγραψε σήμερα η υφυπουργός Παιδείας Σ. Ζαχαράκη.

Η εξεταστέα ύλη   είναι μειωμένη , καθώς σύμφωνα με την υφυπουργό Παιδείας, η κάλυψή της δεν ήταν εφικτή.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ

Η εξεταστέα ύλη "Γαβρόγλου"

Πατήστε εδώ για να ανοίξετε το ΦΕΚ με την εξεταστέα ύλη που είχε υπογράψει ο πρώην υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου

Σχόλια (159)

 
Κων/νος
04 Αυγ 2019 00:14

Προς Μανωλακη και μη,
Μιλαμε για μια υλη στην Βιολογια που ανερχεται στις 250 σελιδες και πληθωρα ασκησεων συνδιαστικων και μη που απορρεουν απο την ενοποιηση των δυο μαθηματων (Βιολογια ΟΠ και Βιολογια ΓΠ). Οχι, δεν βγαινει σε 6 ωρες (η 7η ειναι επιλυση αποριων, συζητηση και επικοινωνια με τον καθηγητη), εκτος αν την παπαγαλισουμε. Δεν λεμε να μεινει 91 σελιδες που ηταν προηγουμενως αλλα να μην ξεπερασει και τις 140-150 σελιδες. Μια αυξηση της ταξης του 160% πιστεψτε με δεν ειναι λελογισμενη οπως και μια μειωση της ταξης του 2% δεν ειναι λελογισμενη. Θα επρεπε το ΙΕΠ, η υπουργος και η υφυπουργος να εξετασουν εκ νεου την υλη που δημοσιευσαν. Το οφειλουν λογω τον δηλωσεων που εκαναν. Εκαναν λογο για εξορθολογισμο της υλης "Γαβρογλου" καθως η καλυψη της δεν ηταν εφικτη. Τωρα που η υλη μειωθηκε κατα 4, 6 και 8 σελιδες ειναι εφικτη η καλυψη της;
Απαιτουμε μειωση της ταξης του 30% της υλης στην Βιολογια που δημοσιευθηκε χθες, το ιδιο στα Αρχαια, στην Οικονομια, στην Πληροφορικη και μια μικροτερη αλλα το ιδιο σημαντικη μειωση στην Κοινωνιολογια, την Ιστορια και την Φυσικη. ΤΟ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ. ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΑΙΤΗΣΗΣ, ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ, ΓΙΑ ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΥΛΗ, ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ, ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΠΑΝΤΟΥ. Ειμαι 17 και ηδη κουρασμενος και με ελαχιστες προσδοκιες για το μελλον, ετσι που ηρθαν τα πραγματα. Ειναι παθογενεια αυτο. Ειναι καταντια. Αλλαγη. Αλλαγες. Τωρα.

 
εκπαιδευτικός σε σχολείο
04 Αυγ 2019 00:19

Η κυρία υπουργός πολύ σωστά δεν άκουσε τις Κασσάνδρες και διατήρησε την κοινωνιολογία! Επίσης πολύ σωστά σκέφτηκε και μείωσε την ύλη

 
Μαθήτρια γ' Λυκείου
04 Αυγ 2019 00:50

Πραγματικά αναρωτιέμαι τον λόγο που αναφέρθηκε η μείωση. Όλοι γεμίσαμε ελπίδες και νομίζαμε πως βρήκαμε καποιον που μας κατάλαβε. Ήταν πριν ανέφικτη η κάλυψη της ύλης και τώρα είναι "εφικτή", το πρόβλημα λύθηκε.

Προσωπικά δούλεψα σκληρά όλα μου τα σχολικά χρόνια γιατί πάρα τις δυσκολίες μου, δεν δεχόμουν τίποτα λιγότερο από την αριστεία. Και ημουν άριστη ολομόναχη, χωρίς κανένα φροντιστήριο πότε. Ας μην κρυβόμαστε πίσω απο το δάκτυλό μας, το παρόν εκπαιδευτικό σύστημα ενισχύει με κάθε δυνατό τρόπο την παραπαιδεία.

Είναι δύσκολο τα έχεις καλές επιδόσεις στο σχολείο χωρίς "συμπληρωματική" βοήθεια. Τα κατάφερνα μέχρι τώρα. Φέτος όμως το σχολείο για εμένα κρίνεται ανεπαρκές. Που στοχεύει αυτή η αυξομείωση της ύλης ας με βοηθήσει κάποιος να καταλάβω. Να παιδευόμαστε εμείς περισσότερο και αντίστοιχα να κερδίζουν περισσότερα οι φροντιστες; Γιατί αν ο στόχος είναι αυτος πολύ καλά έχει επιτευχθεί. Κανένας δεν θα δώσει σημασία σε αυτό το κείμενο όπως και σε όλα τα άλλα και πότε δεν θα διορθωθεί η εκπαίδευση μας, βαδίζουμε προς το χειρότερο. Πραγματικά λυπάμαι.

 
Ειρηνη
04 Αυγ 2019 07:28

Συγχαρητήρια στην υφυπουργό κα Ζαχαράκη που δεν ενέδωσε στο λαϊκισμό και με ευθύνη για την εκπαίδευση της νεας γενιάς διατήρησε την εξεταστέα ύλη σε λογικά πλαίσια. Για 4 μόνο πανελλαδικα Εξεταζόμενα μαθήματα 7ωρης διαρκείας την εβδομάδα η ύλη είναι λίγη. Παρακαλώ ολους τους μαθητοπατερες να κοιτάξουν την αντίστοιχη ύλη που διδάσκονται οι μαθητεσ στις άλλες χώρες. Οι γονείς πρέπει να ζητούν ολοκληρωμένη γνώση και όχι να υποκινούν τους μαθητες σε καταλήψεις για να μην ζοριστούν τα παιδιά τους. Πρεπει να σταματήσει η εξεταστέα ύλη να ορίζεται σε σελίδες. Οι υποψήφιοι να εξετάζονται σε όλη την ύλη όπως γινόταν πριν 40 χρόνια. Να εξετάζονται σε περισσότερα μαθήματα μικρότερης διαρκείας. Αν αυξηθεί η ύλη αποτρέπονται η παπαγαλία και τα φροντιστηριακα συνταγολόγια.
Είναι κρίμα που ο κ Γιαβρόγλου μείωσε την ύλη των μαθηματικών. Πρέπει οι μαθητες να εξετάζονται σε πλουσιότερη ύλη μαθηματικών στους προσανατολισμους θετικών σπουδών και οικονομιασ. Να προστεθεί ύλη από πολλους κλάδους. Όχι μόνο δύσκολη Μαθηματική Ανάλυση, αλλά σε ευκολότερη και ισορροπημένη ύλη. Να εξετάζονται επισης σε λίγα μαθηματικά οι προσανατολισμοί υγείας και ανθρωπιστικών σπουδών. Όλοι χρειάζονται τα μαθηματικά.
Οι μαθητές θα σημειώσουν υψηλή επιτυχία με σοβαρή προσπάθεια και θυσίες, όχι κοιτάζοντας μόνο την πρόσκαιρη καλοπέραση.

 
Μαθητής σε απογνωση
04 Αυγ 2019 09:49

Σας παρακαλώ, εξηγήστε μου κάποιος καθηγητής. Στ Αρχαια στο γνωστό οι ενότητες προς εξέταση είναι οι ίδιες με αυτες που είχε εξαγγείλει ο Γαβρογλου? Επίσης τα κείμενα στον φάκελο υλικού πρέπει να τα ξέρουμε όλα??? Τέλος τα Νέα βιβλία των Αρχαίων ποτέ θα τα έχουμε στα χέρια μας? Βοήθειά....

 
παραπανω υλη
04 Αυγ 2019 09:50

Στο αοθ βλέπω μπήκαν 2 παραπάνω κεφάλαια και νομίζω αν θυμάμαι καλά και την ύλη του αεππ τώρα έχουν βάλει και εκεί παραπάνω κεφάλαια. Για ποια μείωση λέτε και μερικοί ότι μένουν ίδια ενώ σε μερικά πρόσθεσαν κι άλλα.

 
ΠΕ86
04 Αυγ 2019 10:01

@Μας δουλεύετε; ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

Εάν κάποιος συνάδελφος δεν έχει διδαχθεί κάτι από τη νέα ύλη της Πληροφορικής και δεν μπορεί να ανταπεξέλθει να του πείτε να παραιτηθεί μήπως και μείνουμε επιτέλους αυτοί που πρέπει στο σχολείο να διδάξουμε.
Όταν με 2 ώρες την εβδομάδα υπάρχουν μαθητές που γράφουν πολύ καλούς βαθμούς χωρίς ώρα φροντιστηρίου, φανταστείτε τι θα γίνει με 7. Προς ενημέρωση των απελπισμένων μανάδων λόγω της μη μείωσης της ύλης, καλό θα ήταν να πείτε στα παιδιά σας και μαθητές μας να δώσουν την προσοχή που πρέπει την ώρα του μαθήματος και να λύνουν τις ασκήσεις που του αναθέτει ο καθηγητής στο σπίτι γιατί διαφορετικά και με τη μισή ύλη πάλι πρόβλημα θα είχαν. Δυστυχώς ή ευτυχώς χωρίς κόπο δεν γίνεται τίποτα.
Αν θέλετε να διαμαρτυρηθείτε για κάτι αυτό θα έπρεπε να είναι ίσως η αλλαγή του σχολικού βιβλίου.

 
ΒΙΟΛΟΧΗΜΕΙΑ
04 Αυγ 2019 10:05

ΕΙΣΘΕ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΚΕΡΑΜΕΩΣ -ΖΑΧΑΡΑΚΗ... ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ .. ΑΥΤΗ Η ΥΛΗ ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΧΗΜΕΙΑ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ.. ΕΙΣΘΕ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ

 
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΛΥΚΕΙΟΥ 22 ΕΤΗ ΥΠΗΡΕΣΊΑΣ
04 Αυγ 2019 11:03

Πολλες διδακτικές ώρες ανά μάθημα στη Γ Λυκειου και μεγαλύτερη ύλη (όχι ανάλογη της αύξησης των ωρών ) ευνοούν την κριτική σκέψη προς όφελος των μαθητών. Σίγουρα ο φόρτος των μαθητών είναι αυξημένος για κάθε μάθημα προσανατολισμου , αλλά θα έχουν τη δυνατότητα να εμβαθυνουν στο κάθε γνωστικό αντικείμενο με όλα τα ευεργετικά αποτελέσματα που προκύπτουν για την οικοδόμηση της γνώσης εκ μέρους τους. Σίγουρα η μικρότερη ύλη θα ήταν ευχάριστη για τους μαθητές αλλά όχι ωφέλιμη για τους προαναφερομενους λόγους. Οι Κοι Υπουργοί Γαβρογλου και Κεραμεως επέλεξαν να είναι ωφελιμοι ( με τη λελογισμενη αύξηση της ύλης ) και όχι ευχαριστοι . Θεωρειται ότι έπραξαν ορθά !!!!!!!

 
Χημικο-γλου
04 Αυγ 2019 11:24

Γράφω ξανά τις ...συντεχνιακές εμμονές μου όπως έγραψε κάποιος από πάνω:

Μαθηματικό, Πληροφορική, Τοπογραφία με Χημεία και όχι με Πληροφορική, Βιολογικό χωρίς Βιολογία, Χημικό, Ιατρική χωρίς Μαθηματικά, Φιλολογία χωρίς Λατινικά κτλ.

Σε ποια "συντεχνία" ανήκω? Χημικούς, Πληροφορικούς, Φιλολόγους?

Η αλήθεια ενοχλεί κάποιους/ες.

 
Θ.
04 Αυγ 2019 11:27

Πείτε στους "πληροφορικάριους" και στους "γονείς" του νήματος ότι τα τελευταία κεφάλαια όχι μόνο δεν είναι άχρηστα, αλλά δείχνουν και το μέλλον.

Κάποιος ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ.

 
@chem γονέα
04 Αυγ 2019 11:34

Σε πείραξε η ύλη της Χημείας και προτρέπεις ανήλικους σε παράνομες πράξεις; Κατάληψη επ' αόριστον επειδή δεν βγήκαν άλλες 15 σελίδες ύλης Χημείας ενώ έχουμε 130% αύξηση των ωρών διδασκαλίας; Αυτά είναι προφάσεις εν αμαρτιαίς για να διακαιολοφήσεις την προτροπή σε κατάληψη.

Φαντάζομαι θα έχεις κάποιο screenshot από παρομοίως επαναστατικά σου post στο essos όταν το Μάρτιο η ύλη είχε και την ηλεκτρόλυση και το επαγωγικό φαινόμενο...
Ή μήπως έχεις από όλη την διάρκεια του 2018-19 όταν το Υπουργείο έπαιζε κατ' εξακολούθηση το παιγνίδι "σε λίγες ημέρες θα ανακοινωθεί η ύλη", "αυτή δεν είναι η ύλη είναι το πρόγραμμα σπουδών" και άλλα φαιδρά;

Περιμένω τα αντίστοιχου τύπου posts... ή μήπως δεν υπάρχουν;

 
@Μανώλης
04 Αυγ 2019 12:28

50 σελίδων; Πες καλύτερα 20 σελίδες για να είσαι πιο σίγουρος.

 
Αλλεργικός στο ΣΑΝΟ
04 Αυγ 2019 13:06

Μείωση της ύλης κατά 4-5 σελίδες και κάποιοι αποθεώνουν το τρίο . Μνημόνια μέχρι να σβήσει ο ήλιος.

 
@ Aλλεργικός
04 Αυγ 2019 15:19

Φιλικά θα σου πω για τα μνημόνια σε συνάρτηση με την παιδεία (το θυμάσαι το 2010 ;) και αν θες δώσε βάση''...Τα ( παιδάκια) τα καταστρέφουν από μικρά. Και τα παιδάκια, φυσικά, από αρνάκια γίνονται κατσικάκια. Αρχίζουν μετά να χτυπούν άσχημα και τους γονείς τους και τους δασκάλους και αυτούς που τα κυβερνούν. Τα κάνουν όλα άνω-κάτω· συλλαλητήρια, καταλήψεις, αποχή από τα μαθήματα. Και τελικά, όταν φθάσουν να ξεκοιλιάσουν αυτούς που τα κυβερνούν, τότε θα βάλουν και αυτοί μυαλό... Με αυτό το ρέμπελο πνεύμα που μπήκε, με αυτήν την αδιαφορία, πάει, βούλιαξε όλο το κράτος...''. Είναι βαριά λόγια, δεν τα είπα εγώ, τα είπε σύγχρονος Άγιος και συμφωνώ απολύτως. Όπως στρώνεις σαν κράτος στην παιδεία θα κοιμηθείς και ό,τι σπέρνεις θα θερίσεις. Από τον πάτο που πιάσαμε, μόνο να ανέβουμε μπορούμε δω και πέρα.

 
Αρθούρος
04 Αυγ 2019 15:38

Προς Χημίκ-ογλου: Η τοποθέτησή σου κινείται στη σωστή κατεύθυνση.Τα λέγαμε από παλιά.Όμως,οι υπουργοί έκαναν ό,τι τους έλεγαν οι σύμβουλοι. Συνεχείς μετατροπές:από τα 4 στα 6 μαθήματα,από τα 6 στα 5 και μετά στα 4,από τις δέσμες στους κύκλους,μετά στα πεδία και κυρίως την ταλαιπωρία των σχολών της κοινής ομάδας.Το πιό σωστό,είναι να αφεθούν τα ίδια τα τμήματα ν'αποφασίζουν ποιά είναι τα μαθήματα που θέλουν να είναι προπαρασκευαστικά γι'αυτά-μάλιστα είχε δοθεί ένα φεγγάρι να δηλώνουν ένα βασικό μάθημα.
Πιστεύω ότι η καλύτερη λύση είναι σε κάποια αμφισβητούμενα τμήματα που ανήκουν σε περισσότερα από ένα πεδία να δοθεί αυτή η δυνατότητα στα ίδια τα τμήματα ν'αποφασίσουν.Έπειτα,είναι λογικό αυτό που λες ότι στο Χημικό πρέπει να μπαίνεις δίνοντας Χημεία,στο Βιολογικό Βιολογία,στο Κοινωνιολογικό Κοινωνιολογία κλπ.
Βέβαια,υπάρχει κι άλλη λύση πιό εύκολη,αλλά στοιχίζει σε ψήφους.Οι υπουργοί έχουν ένα κάρο συμβούλους,πολυμορφωμένους με διδακτορικά κλπ.Να κάνουν έναν κόπο,να κοιτάξουν τα προγράμματα σπουδών όλων των σχολών με λεπτομέρεια κι όχι αρπακόλλα. Αν κάποιες σχολές,δεν εμπίπτουν ακριβώς,στα μαθήματα που περιλαμβάνει κάποιο πεδίο στα οποία κατατάσσονται, ορίζεται και πέμπτο μάθημα,το οποίο θα μπεί όχι γιά να βρούν δουλειά κάποιοι φροντιστές,αλλά θα ρωτηθούν και τα ίδια τα τμήματα αν συμφωνούν,έτσι ώστε να γίνει νόμος του κράτους και να σταματήσει γιά πάντα αυτό το ράβε-ξήλωνε απ'όλες τις κυβερνήσεις.

 
Μαθητής πληροφορικής - οικονομίας
04 Αυγ 2019 15:40

Κυρία Κεραμέως, περιμέναμε κι εμείς μείωση της ύλης. Η ύλη αυξήθηκε 40%
Όταν έχεις υψηλούς στόχους και διαβάζεις με τόση αύξηση της ύλης, άσχετα την αύξηση ωρών στα σχολεία, δεν μπορείς εύκολα να γράψεις άριστα όπως παλιά.

 
ΜΑΘΗΤΗΣ
04 Αυγ 2019 15:48

Τουλαχιστον στην βιολογία που τα κεφαλαια χαρακτηριζονται ΜΟΝΟ με τη λεξη ΑΧΑΝΗ θα επρεπε να δειξουμε περισσότερη κατανοηση. Σοβαρή μειωση έγινε !! Τουλάχιστον να μην ξεσηκώνουμε χωρίς λόγο τον κόσμο και να μην πουλαμε τετοιες υποσχεσεις !!

 
ΜΑΘΗΤΗΣ
04 Αυγ 2019 16:13

Τουλαχιστον στην βιολογία που τα κεφαλαια χαρακτηριζονται ΜΟΝΟ με τη λεξη ΑΧΑΝΗ θα επρεπε να δειξουμε περισσότερη κατανοηση. Σοβαρή μειωση έγινε !! Τουλάχιστον να μην ξεσηκώνουμε χωρίς λόγο τον κόσμο και να μην πουλαμε τετοιες υποσχεσεις !!

 
Βιοπληροφορική
04 Αυγ 2019 17:46

Επειδή προσβάλλεται η επιστημονική κοινότητα της Πληροφορικής με τα λεγόμενα κάποιων, να ξεκαθαρίσουμε ότι δεν υπάρχει επιστήμονας που να έχει τελειώσει τμήμα Πληροφορικής και να μην γνωρίζει όλα τα αντικείμενα των σχολικών βιβλίων της Πληροφορικής - τουλάχιστον από όσο μπορεί να εγγυηθεί το πτυχίο του.

Όσον αφορά την ύλη καθαυτή, τα αντικείμενα της "αντικειμενοστρέφειας" και των "δομών δεδομένων" είναι θεμελιώδους σημασίας για την επιστήμη της Πληροφορικής, είναι καλοδεχούμενα και καλώς τα διατήρησε η κα Κεραμέως. Από κει και πέρα καλό είναι να γνωρίζουν όλοι ότι η Πληροφορική είναι εκ φύσεως (βλ Θεώρημα Τερματισμού, A. Turing) ένα από τα δυσκολότερα μαθήματα (αν όχι το δυσκολότερο) των πανελλαδικών εξετάσεων. Ακόμα και με πολύ ευκολότερα θέματα συγκριτικά με αυτά των Μαθηματικών, για παράδειγμα, όλα αυτά τα χρόνια τα ποσοστά κάτω από τη βάση είναι δυσανάλογα μεγάλα και των αριστούχων δυσανάλογα μικρά - το τι μπορεί να γίνει με μια αύξηση του επιπέδου δυσκολίας των θεμάτων των εξετάσεων το είδαν όλοι στα ΕΠΑΛ στον Προγραμματισμό Υπολογιστών φέτος. Ξεκάθαρα, για το μάθημα του Προγραμματισμού ήδη στην προγενέστερη μορφή του (ΑΕΠΠ) και χωρίς καμία άλλη προσθήκη ύλης ένα 7-ωρο μπορεί να μην φτάνει, αφού η δυσκολία των θεμάτων περιορίζεται μόνο από την βούληση του θεματοδότη: η Γλώσσα Προγραμματισμού που διδάσκεται στο μάθημα είναι ικανή να υπολογίσει ό,τι υπολογίζεται στον κόσμο, δεδομένης της Θέσης Church-Turing.

Τέλος, η κα Κεραμέως καλό θα ήταν να δει κάποια στιγμή και την απίστευτη εκείνη στρέβλωση του εκπαιδευτικού μας συστήματος όπου στο έτος 2019 αν και η Πληροφορική αναδεικνύεται σε θεμελιώδες εργαλείο για τις Θετικές Επιστήμες και τις Επιστήμες Ζωής (περισσότερο κατά πως όλα δείχνουν και από αυτά τα ίδια τα Μαθηματικά), παρόλα αυτά αυτή η επιστήμη έχει αποκλειστεί εκτός των ΟΠ Θετικών Σπουδών και Επιστημών Υγείας και Ζωής - πράγμα το οποίο, για παράδειγμα, δεν συμβαίνει στην Κύπρο. Πρόκειται για ξεκάθαρη υποβάθμιση των προγραμμάτων σπουδών των αντίστοιχων τμημάτων, αλλά και της αναπτυξιακής πορείας της χώρας. Ο Προγραμματισμός είναι η αιχμή των Θετικών Επιστημών και των Επιστημών Ζωής σήμερα!

Ως μία πρόσκαιρη αντιμετώπιση, η οποία δεν επηρεάζει αρνητικά κανένα μαθητή, η κα Κεραμέως μπορεί να κάνει προσβάσιμα από την ΟΠ Σπουδών Οικονομίας & Πληροφορικής τα ακόλουθα τμήματα, τα οποία κατά παραβίαση οποιουδήποτε επιστημονικού κριτηρίου έχουν αποκλειστεί από την συγκεκριμένη ΟΠ:

1) Όλα τα τμήματα Μηχανικών Πληροφορικής/Υπολογιστών
2) Όλα τα τμήματα Μαθηματικών
3) Όλες τις Στρατιωτικές Σχολές

 
Πληροφορικός από το 1986
04 Αυγ 2019 17:58

Διδάσκοντας πληροφορική στα σχολεία τόσα χρόνια θα ήθελα να καταθέσω ως άποψη τα εξής: Η ύλη της ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ με τις 6+1 ώρες / εβδομάδα, σύμφωνα με τον ακριβή προγραμματισμό που έκανα (δεν έπεσα έξω ποτέ μέχρι τώρα) ολοκληρώνεται στις 20/03/2020 και μετά έχει συνεχείς επαναλήψεις μέχρι το τέλος του σχολ. έτους. Επίσης προβλέφθηκαν σε όλη τη χρονιά 3 σύντομα test και τα 2 διαγωνίσματα τετραμήνων.
Αν το μάθημα γίνεται, όπως προβλέπεται στο εργαστήριο πληροφορικής του σχολείου με Η/Υ, διαδραστικό πίνακα και βιντεοπροβολέα, τα αποτελέσματα θα είναι εξαιρετικά για τους μαθητές και τους γονείς τους εάν αυτοί επιδείξουν: α) εμπιστοσύνη στον καθηγητή του σχολείου, β) αγαστή συνεργασία με όλους τους καθηγητές του σχολείου, γ) συνέπεια στις υποχρεώσεις τους στη διάρκεια των μαθημάτων και δ) υιοθέτηση καλών πρακτικών σε συνεργασία με τον καθηγητή τους.
Η ουσιαστική και ειλικρινής συζήτηση με τους καθηγητές σας για τους στόχους σας και τα όνειρά σας να ξέρετε ότι βοηθάει πολύ στην επίτευξή τους, γιατί μας παρακινεί κι εμάς να σας βοηθάμε ακόμη περισσότερο. Να έχετε πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού σας ότι η δικής σας επιτυχία είναι και δική μας ικανοποίηση για τις γνώσεις και τη βοήθεια που σας προσφέρουμε όλα αυτά τα χρόνια της σχολικής σας ζωής.
Γίνετε από τις 11 του Σεπτέμβρη μια “γροθιά” μαζί μας και μαζί θα τα καταφέρουμε!
Καλή επιτυχία σε όλους!

 
Μαθητής 3ου πεδιου
04 Αυγ 2019 18:23

Απαράδεκτη η ύλη στη βιολογία και χημεία . Δεν αφομοιώνεται με τίποτα. Στην πραγματικότητα δεν είναι 4 τα μαθήματα αλλά 6. Έλεος παίζεται με εμάς και το μέλλον μας.

 
Αναγνωστακη
04 Αυγ 2019 18:46

Ελαφρά τη καρδια και οι προηγούμενες και οι τωρινές αλλαγές. Στο βωμό της δήθεν εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης...με θύματα μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς.

 
Ηλίας
04 Αυγ 2019 20:47

Για πρώτη φορά το σχολείο πλεονεκτεί έναντι των Φροντιστηρίων και αυτό γίνεται δύσκολα αποδεκτό εξ ου και όλη η γκρίνια. Τα φροντιστήρια δεν μπορούν να αυξήσουν τις ώρες διδασκαλίας γιατί δεν υπάρχουν διαθέσιμες ώρες για τους μαθητές. Η ύλη υπερκαλύπτεται με τις ώρες διδασκαλίας στο σχολείο. Την δεκαετία του 80 η ύλη στην Φυσική ήταν υπερδιπλάσια απ' ότι είναι σήμερα. Ηταν η ύλη της Β λυκείου προσανατολισμού και της τωρινής Γ Λυκείου και ακόμη παραπάνω γιατί υπήρχαν κεφάλαια που δεν διδάσκονται πλέον. Για πρώτη φορά μπορεί να γίνει πάρα πολύ σωστή προετοιμασία στο σχολείο. Μαθητές εκμεταλλευτείτε τις ευκαιρίες είναι προς όφελος σας και σταματήστε το αλαζονικό ύφος πως δουλειά γίνεται μόνο στο φροντιστήριο. Οι καθηγητές του δημοσίου πληρώνονται από τους φόρους των γονέων σας έχουν όρεξη και γνώσεις και πείρα και είναι στην διάθεση σας για να πετύχετε.

 
καιρός
04 Αυγ 2019 21:26

βιοπληροφορική για προγραμμάτισε τον καιρό γιατί η πολύ έκθεση στον ήλιο ζαλίζει

 
Κατερίνα
04 Αυγ 2019 21:43

Για όλους όσους διαφωνούν με τις διαμαρτυρίες: Θεωρώ ότι κανένας δεν θα έλεγε τίποτε, αν η ίδια η ΝΔ δεν είχε σηλώσει μπαιράκι με σύνθημα τη μείωση και τον εξορθολογισμό της ύλης.
Αλλά όταν αυτοδιαψεύδονται, αυτά συμβαίνουν.

 
Ελεύθερος
04 Αυγ 2019 21:56

@Αρθούρος
1) Η Κοινωνιολογία δεν είναι καν επιστήμη. Στατιστική μελέτη και θεωρείες/ερμηνείες είναι.
2) Εννοείται πως υπήρξαν πολλοί κοινωνιολόγοι και μάλιστα δεξιοί. Στην αριστεροκρατούμενη Ελλάδα όμως, το μάθημα ειδικά στην Β΄/βάθμιο Εκπαίδευση ήταν μετά την μεταπολίτευση μαρξιστική προπαγάνδα του αισχίστου είδους. Και το ίδιο (θα) είναι και τώρα. Είναι απαράδεκτο να κρίνεται η πρόσβαση στην Γ΄/βάθμιο Εκπαίδευση από την συμμόρφωση ή μη της εκάστοτε ιδεοληψίας. Κοινωνιολογία για πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα μόνο σε τυραννικά σοσιαλιστικά καθεστώτα ταιριάζει.

 
Νάσος
04 Αυγ 2019 22:03

κανείς δεν είναι ριγμένος με κλειστά τμήματα κοινωνιολογίας

 
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
04 Αυγ 2019 23:48

απαντηση στον ΠΑΠΑ ΛΑΜΒΡ.

Μπορουμε να κοψουμε τα Σαββατα τις Κυριακες, μετα το νερο την τροφη και οτιδηποτε αλλο...
Η υλη με 7 ωρες στο σχολειο θα βγει. Το προβλημα ειναι ο χρονος που απαιτειται για την εμπεδωση της υλης αυτης (ειναι απελπιστικα ανεπαρκης).
διοτι τα θεματα των εξετασεων απεχουν ετη φωτος απο αυτα του σχολικου βιβλιου φιλε Πατερ..

 
Θ.
05 Αυγ 2019 00:49

@καιρος

Βλέπω να έρχεται συννεφιά πάντως εκεί κάπου στον Οκτώβρη, γιατί όντως ο καιρός μπορεί να προγραμματιστεί με το haarp σε επίπεδο ιονόσφαιρας. Οπότε η ζάλη φέρνει αποτελέσματα, η φαινόλη;;;;

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean