Placeholder

ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ

Στις 17 Οκτωβρίου εκδικάζεται στο ΣτΕ η προσφυγή των Σχολικών Συμβούλων (ΠΕΣΣ) κατά του νόμου “Γαβρόγλου”

Υφ. Παιδείας: Επαναφέρουμε το θεσμό των Σχολικών Συμβούλων, με επαναπροσδιορισμό του ρόλου και των αρμοδιοτήτων τους
Δημοσίευση: 16/09/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Για τις 17 Οκτωβρίου προγραμματίστηκε , η   συζήτηση  της προσφυγής της Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμβούλων (ΠΕΣΣ) , στο Συμβούλιο της Επικρατείας, κατά του νόμου “Γαβρόγλου” για τις Δομές Εκπαίδευσης.

Πρόκειται για την τέταρτη ορισθείσα συζήτηση επί της προσφυγής, καθώς οι προηγούμενες τρεις είχαν αναβληθεί .

Η τελευταία συζήτηση ήταν   προγραμματισμένη για τις 9 Μαΐου, αλλά είχε αναβληθεί.

Η  δεύτερη αναβολή εκδίκασης της υπόθεσης, του περασμένου Γενάρη,  ζήτησαν οι δικηγόροι της Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμβούλων.

Ο  πρώην υπουργός Κ. Γαβρόγλου  με ανακοινωθέν, έχει κατηγορήσει την ΠΕΣΣ ότι με αυτή τη δικαστική  κίνηση  επιδιώκει να μπλοκάρει το νέο θεσμό των  Συντονιστών Εκπαίδευσης και απηύθυνε έκκληση αντί η Π.Ε.Σ.Σ να αναλώνεται σε τέτοιου είδους κινήσεις, να συμβάλλει δημιουργικά στην επιτυχία του νέου θεσμού.  

“Λειτουργούμε χωρίς  «υποδείξεις» , πάντα με υπευθυνότητα και αναλαμβάνουμε την ευθύνη να τοποθετούμαστε  στα εκπαιδευτικά ζητήματα με μόνο γνώμονα το συμφέρον της εκπαίδευσης”, απάντησε η ΠΕΣΣ στον Κ. Γαβρόγλου.

Εκκρεμεί συνάντηση της υπουργού με την ΠΕΣΣ

Στο μεταξύ εκκρεμεί η συνάντηση της υπουργού Παιδείας Ν. Κεραμέως με το ΔΣ της ΠΕΣΣ.

Η ΠΕΣΣ είχε αποστείλει στις 18 Ιουλίου στην πολιτική ηγεσία επιστολή  , με την οποία ζητά συνάντηση  “για να σας εκθέσουμε τις απόψεις μας για φλέγοντα ζητήματα της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης”.

Επαναφέρουμε το θεσμό των Σχολικών Συμβούλων

Υπενθυμίζεται ότι η υφυπουργός Παιδείας Σ. Ζαχαράκη στις 22 Ιουλίου είχε δηλώσει στη Βουλή:

Επαναφέρουμε το θεσμό των Σχολικών Συμβούλων, με επαναπροσδιορισμό του ρόλου και των αρμοδιοτήτων τους.

 

Σχόλια (35)

 
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
16 Σεπ 2019 11:17

Η Επαναφορά του θεσμού του Σχολικού Συμβούλου είναι αναγκαία και ουσιαστική χωρίς κάθε φορά να γίνονται αυτοσχεδιασμοί και να απομακρύνεται από το στόχο η βελτίωση, η ποιότητα και ο έλεγχος της εκπαίδευσης. Ο Σχολικός Σύμβουλος όταν δεν μπορεί να λειτουργήσει αυτόνομα, μειώνεται και χάνει το κύρος του. Η βασική ευθύνη του ΣΣ είναι να ελέγχει και να αξιολογεί τος εκπαιδευτικούς της ειδικότητάς του.

 
Σ.Καραγιάννης@Σχολικός Σύμβουλος
16 Σεπ 2019 11:45

Να μου επιτρέψετε αγαπητέ συνάδελφε.Η βασική ευθύνη του ΣΣ είναι:1.Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.2.Η γενική επιστημονική και παιδαγωγική υποστήριξη του έργου τους.3.Ο έλεγχος της προσπέλασης της ύλης των πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων.4.κλπ.,Όπου ο ΣΣ "ελέγχει" τους εκπαιδευτικούς,ρωτάμε πρώτα,αν αυτό τον έλεγχο τον επιτρέπουν οι ΟΛΜΕ και ΔΟΕ....4.Ο ΣΣ "αξιολογεί τους εκπαιδευτικούς"..Ρωτήστε αν αυτό το επιτρέπουν τα δύο σωματεία.5.Ας περιμένουμε τον νέο νόμο για να δούμε τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες των ΣΣ..

 
Αυτόνομα?
16 Σεπ 2019 11:51

Αυτόνομα δεν λειτουργεί ούτε ο ίδιος ο Υπ. Παιδείας!
Η βασική ευθύνη του ΣΣ ΉΤΑΝ, και όχι "είναι", η επιμόρφωση και η επιστημονική-παιδαγωγική καθοδήγηση των ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ του και όχι ο έλεγχος και η αξιολόγησή τους. Βάλαν ποτέ βαθμούς στους εκπαιδευτικούς οι πρώην ΣΣ?
Στα υπόλοιπα ....συμφωνώ.....

 
Σ.Καραγιάννης@Αυτόνομα
16 Σεπ 2019 13:01

Προτιμώ το "θα είναι".Γιατί έρχεται...

 
gzesim@sch.gr
16 Σεπ 2019 13:12

... είναι η επιμόρφωση(;) και η επιστημονική(;) - παιδαγωγική(;) καθοδήγηση των εκπαιδευτικών ! ΣΩΣΤΑ ... ως επικεφαλίδες!
Όμως πως τεκμηριώνεται η επιστημονική επάρκεια ενός ΒΙΟΛΟΓΟΥ που θα επιμορφώσει ΦΥΣΙΚΟΥΣ και ΧΗΜΙΚΟΥΣ; Το ίδιο και για τους άλλους συνδυασμούς. Γιατί δεν απασχολεί σχεδόν κανένα αυτό το θέμα;
Και το κυριότερο, πως τεκμηριώνεται η παιδαγωγική επάρκεια ;;;; ....μήπως αυτόματα μετά τον ορισμό στη θέση;
Η μέχρι στιγμής πράξη έχει δείξει τα .... ανομολόγητα !
Φυσικά όλα μπορούν να τεκμηριωθούν. Εκτός από τους ακαδημαϊκούς τίτλους, ΥΠΑΡΧΕΙ ή ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ και το έργο που έχει κάνει ο εκπαιδευτικός. Κάτι που σκοπίμως παραλείπεται μέχρι τώρα. Μήπως ξέρει κανείς;

 
ξαναλέω:
16 Σεπ 2019 13:23

αν δεν υπάρξει μια εσωτερική υπηρεσία (νομική-διοικητική) ώστε να προσφεύγουμε για περίεργα της διοικητικής δραστηριότητας του υπουργείου : αποφάσεις, προσκλήσεις, προκηρύξεις κλπ κλπ δεν γίνεται δουλειά . σοβούν θέματα που δυναμιτίζουν τον ευαίσθητο τομέα της παιδείας. αν δεν επικρατεί η λογική, η σχετική δικαιοσύνη και η ευελιξία εδώ τι να περιμένουμε από το υπόλοιπο κράτος; δείτε μόνο τη διαδικασία και τα έγγραφα για τις αποσπάσεις τους δύο τελευταίους μήνες -θεωρώ ότι η πρόθεση ίσως να ήταν καλή - και θα καταλάβετε όσοι μπορείτε τελοσπάντων...

 
Σ.Καραγιάννης@ gzesim@sch.gr
16 Σεπ 2019 16:16

Έχετε δίκιο σε όλα αγαπητέ.Αν δεν υπήρχε το σημαντικό εκπαιδευτικό,διδακτικό και παιδαγωγικό έργο των εκπαιδευτικών της τάξης θα είμασταν χαμένοι.Η παιδαγωγική επάρκεια τεκμηριώνεται με παιδαγωγικές σπουδές και με επιμορφώσεις σοβαρές σε θέματα ψυχοπαιδαγωγικής.Για την οριοθέτηση της επιστημονικής επάρκειας συμφωνώ επίσης με το γνωστό παράδειγμα των φυσικών επιστημόνων που αναφέρατε.Για να μη μείνουμε στις επικεφαλίδες..ας τα δούμε όλα αυτά σοβαρά..

 
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΓΕΛ
16 Σεπ 2019 16:21

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΆΡΧΕΙ ΆΛΛΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΑΛΛΟΣ ΓΙΑ ΧΗΜΙΚΟΥΣ ΑΛΛΟς ΓΙΑ ΒΙΟΛΟΓΟΥΣ, ΆΛΛΟΣ ΓΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ ΆΛΛΟΣ ΓΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΟΥΣ, ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ ΚΛΠ. ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΟΡΙΣΘΕΙ Ο ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΝΑ ΚΆΝΕΙ 4 ΔΕΙΜΑΤΙΚΕΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, 3 ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ, ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ, 3 ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ, ΚΆΘΕ ΜΗΝΑ.ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΕΣ

 
Αυτόνομα?
16 Σεπ 2019 16:53

@gzesim
Σε όλα δίκαιο έχετε. Συμφωνώ και επαυξάνω. Κι εγώ την επικεφαλίδα τόνισα. Τον κανόνα, τον νόμο. Το τί γινόταν, το θέσατε πολύ καλά. Γι'αυτό άλλοστε και ο θεσμός των ΣΣ απαξιώθηκε κατά τη γνώμη μου. Και όχι πάντα με ευθύνη των προσώπων αλλά και του πλαισίου και του ελέγχου, που ήταν κατώτερα των περιστάσεων από κάποια στιγμή και μετά.
Όμως, ΑΝΤΙ να πάρουμε το μέτριο και να το κάνουμε καλό, πήραμε το μέτριο, και με τους ΣΕΕ και τα ΠΕΚΕΣ, το κάναμε όχι κακό αλλά απλά ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ. Λες και κάποιος ήθελε την απαξίωση και τελικά την κατάργηση των υποστηρικτικών θεσμών-δομών. Μακάρι να μας διαψεύσουν.

 
@Καθηγητής ΓΕΛ
16 Σεπ 2019 23:52

Αυτά που ζητάς υπολόγισες πόσα λεφτά θέλουν;Μήπως από την τσέπη σου θα τα πληρώσεις;Για βγες στην πιάτσα λίγο.Μηνιάτικα 300 € (ένα επίδομα θέσης ΣΕΕ ή κοντά στα δυο ΔΕ ή τρια ΠΔΕ)και ένα ένσημο στις 3 ή 4 μέρες εργασίας.Και αν παίρνει 550 € φορολογείται για να πληρώνει αυτά που ζητάς εσύ.Όποιος φεύγει από αυτήν την χώρα γλυτώνει.

 
Σχ. Σύμβουλος
17 Σεπ 2019 00:05

Αντε με το καλό η απόφαση, ελπίζουμε να μην αναβληθεί πάλι.

 
ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΥΡΙΑ ΚΕΡΜΑΜΕΩΣ
17 Σεπ 2019 01:02

Μου δίνετε την ευκαιρία να υπενθυμίσω κάτι που θεωρώ αυτονόητο ότι γνωρίζετε και το παραθέτω παρακάτω:
ΝΟΜΟΣ 4547/2018
Άρθρο 20
Μεταβατικές διατάξεις
ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 10
10. Η παύση της λειτουργίας των υπηρεσιών και των οργανικών μονάδων που καταργούνται με την παράγραφο 2 του άρθρου 17 και η έναρξη της πλήρους λειτουργίας των ΠΕ.Κ.Ε.Σ. και των Κ.Ε.Σ.Υ. πραγματοποιείται το αργότερο έως την 1η.9.2018 και διαπιστώνεται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων,
που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, η προθεσμία του προηγούμενου εδαφίου μπορεί
να παραταθεί έως έξι (6) μήνες και για μία μόνο φορά, εφόσον δεν έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες επιλογής και τοποθέτησης ή απόσπασης των Οργανωτικών Συντονιστών των ΠΕ.Κ.Ε.Σ., των Προϊσταμένων των Κ.Ε.Σ.Υ. ή των Υπευθύνων Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών.
Επίσης, η διαπιστωτική πράξη της παύσης των Σχολικών Συμβούλων: Φ351.1.1/49/167596/Ε3, ΦΕΚ 4511/τ.Β /15-10-2018
Και τέλος, δείτε σε πόσες περιοχές δεν λειτουργούν πλήρως οι νέες δομές, εκτός από τα Κέντρα Αειφορίας (ΚΕΣΥ, ΠΕΚΕΣ). Τι συμπεραίνει κανείς εδώ;
ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΣΣ ΩΣ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΤΙΣ ΕΔΡΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΙΧΑΝ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥΣ .
ΥΣ. Ξέχασα κάτι τελευταίο! Οι Σχολικοί Σύμβουλοι, ως ανώτερα στελέχοι εκπαίδευσης το 2011 είχαν επιλεγεί από κεντρικό και όχι περιφερειακό συμβούλιο επιλογής και το 2014 είναι οι μόνοι που αξιολογήθηκαν από την ΑΔΙΠ

 
Σ.Καραγιάννης@ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ...
17 Σεπ 2019 11:00

Πολύ φουσκοθαλασσιά ..Τα αρνητικά σχόλια που γράφονται για τους ΣΕΕ γράφονταν και για τους ΣΣ που δεν είχαν και αντίπαλο...Κάποιες αδικίες στις κρίσεις των ΣΕΕ και οι αιφνιδιασμοί του 4547 με τη συμπιεσμένη μοριοδότηση,τους κόφτες κλπ.,είχαν ως αποτέλεσμα μαζί με τις γραφειοκρατικές διαδικασίες στις συνεδριάσεις των ΠΕΚΕΣ,να μπλοκαριστούν ως ένα βαθμό οι αυτόνομες δράσεις των ΣΕΕ στις σχολικές μονάδες και να αρχίσει η αρνητική κριτική του θεσμού.Ειρρήσθω εν παρόδω ότι αυτή εντάθηκε μετά την πολιτική ήττα του Σύριζα..Όσοι παλέψαμε για την επαναφορά του θεσμού των ΣΣ γνωρίζουμε και τις αδυναμίες του θεσμού των ΣΕΕ αλλά και του θεσμού των ΣΣ.Ευελπιστώ ότι ο νέος νόμος θα μειώσει στο ελάχιστο αυτές τις αδυναμίες,καθότι,έμπειρα στελέχη από το χώρο των πρώην ΣΣ ήδη έχουν καταθέσει τις απόψεις τους για όλα αυτά .Η επαναφορά των προσώπων που απάρτιζαν το σώμα των ΣΣ είναι προσδοκία κάποιων αδικηθέντων συναδέλφων μας αλλά πολύ δύσκολα πιστεύω ότι θα γίνει πραγματικότητα..Ο νέος θεσμός,με βάση ένα δίκαιο νόμο,θα είναι η δικαίωση...Ένα καθηκοντολόγιο πιο αυστηρό, με περισσότερη αποτελεσματικότητα και πιο συγκεκριμένες δράσεις των ΣΣ μέσα στη σχολική μονάδα, θα δώσει στον θεσμό των ΣΣ το παλαιό, χαμένο κύρος του.Όλα είναι σε αναμονή...Η ειδοποιός διαφορά,εν συνόψει,θα είναι η πιο τακτική παρουσία και προγραμματισμένη δράση του ΣΣ στη σχολική μονάδα.

 
Ελεύθερος
17 Σεπ 2019 16:43

Η προσφυγή πρέπει να απορριφθεί για τυπικούς λόγους. Η ΠΕΣΣ πρέπει να διαλυθεί υποχρεωτικώς και τυπικά. Πρόκειται κατ' ουσίαν για πρώην σωματείο, στερούμενο προ πολλού της νομικής του υποστάσεως, της δυνατότητος να έχει μέλη και της εξ αυτής απορρεούσης δικαιοπρακτικής του ικανότητος.

ΑΝ θέλουν οι τέως σχολικοί σύμβουλοι, να συστήσουν νέο σωματείο με μέλη τους ομοίους των τέως συμβούλους, και εκείνο να καταθέσει προσφυγή.

 
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
17 Σεπ 2019 20:50

ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΣΣ ΩΣ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΤΙΣ ΕΔΡΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΙΧΑΝ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥΣ ΔΙΟΤΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΔΡΕΣ ΕΜΕΙΝΑΝ ΚΕΝΕΣ.
ΕΠΙΣΗΣ, ΟΙ ΣΧΟΛΙΚΟΙ Σύμβουλοι, ως ανώτερα στελέχη της οι εκπαίδευσης το 2011 είχαν επιλεγεί από κεντρικό και όχι περιφερειακό συμβούλιο επιλογής και το 2014 είναι οι μόνοι που αξιολογήθηκαν από την ΑΔΙΠ και οι μόνοι που πέρασαν επιμόρφωση της Παιδαγωγικής Επάρκειας στο ΕΚΔΔΑ.

ΕΙΘΕ...…………………………..

 
ΔΙΚΑΙΟΣ
17 Σεπ 2019 20:54

ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΣΣ ΩΣ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΤΙΣ ΕΔΡΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΙΧΑΝ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥΣ.

 
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
17 Σεπ 2019 20:58

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
1. ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΠΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΑΣΕΠ
2.ΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΠΟΥ ΠΡΟΥΠΗΡΧΕ ΠΡΙΝ ΤΟ 2018 9ΠΕΡΙΠΟΥ 800)

 
ΔΙΚΑΙΟΣ
17 Σεπ 2019 21:24

ΘΑ ΕΛΕΓΑ, ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΣΣ ΩΣ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΤΙΣ ΕΔΡΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΙΧΑΝ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΠΡΟΚΗΡΥΧΘΗ -ΜΕ ΝΟΜΙΜΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ- Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ.
ΕΤΣΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΣ ΕΦΥΓΑΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ Η ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΑΞΙΩΣΗ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΝ, ΑΝ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΑΝ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΩΘΟΥΝ.

 
Έλεος!
17 Σεπ 2019 22:54

Για δείτε από τη γωνία μήπως έρχετε ο Κυριάκος?
Στις 17 Οκτώβρη είναι η εκδίκαση στο ΣτΕ (αν δεν πάρει 4η αναβολή) και εδώ μέσα κάποιοι ήδη έβγαλαν απόφαση! Μήπως να πάρετε και αναδρομικά ρε παιδιά?

 
ΦΕΒΡΩΝΙΑ
18 Σεπ 2019 01:15

Ας έχει τα κότσια η Υπουργός να επαναφέρει τους πρώην ΣΣ ως πρόσωπα στις θέσεις τους γιατί καταργήθηκαν παράνομα σε ένα βράδυ στις 05-10-2018 ενώ ο κύριος Γαβρόγλου είχε δώσει παράταση προθεσμίας 6 μηνών. Ακόμα εκκρεμούν τοποθετήσεις ΣΕΕ ειδικοτήτων ζωτικής σημασίας σε κάποια ΠΕΚΕΣ. Εδώ «μούγκα» δεν μιλάει κανείς μα κανείς ......

 
Αλέκος
18 Σεπ 2019 02:19

Έχετε δει ποτέ τον Διευθυντή Τραπέζης να τον κάνουν ταμία, ή τον Στρατηγό να τον κάνουν λοχία;

 
Έλεος!
18 Σεπ 2019 08:38

Αν έχει τα κότσια η Υπουργός να επαναφέρει τους .... πρώην Επιθεωρητές ως πρόσωπα στις θέσεις τους γιατί καταργήθηκαν παράνομα σε ένα βράδυ του 1981 από την κυβέρνηση του Ανδρέα Παπανδρέου....

 
Έλεος πια με τις ...επαναφορές των ΣΣ
18 Σεπ 2019 13:30

Τότε να επαναφερθούν και οι Διευθυντές Εκπαίδευσης που στάλθηκαν σε τάξεις σε μια ημέρα στις επιλογές του 2016 με ψηφοφορία που έκρινε το ΣτΕ αντισυνταγματική.Ψηφίστηκε ένας νόμος από την Βουλή για τις επιλογές ΣΕΕ και εφαρμόσθηκε.Πώς θα αλλάξει ο ψηφισμένος νόμος για να επιστρέψουν οι ΣΣ σε θέσεις που καταργήθηκαν από τον νόμο και για να γίνει αυτό απαιτείται νέος νόμος ψηφισμένος από την Βουλή που ψήφισε τον προηγούμενο;Έλεος πια .Δημοκρατία έχουμε και συντεταγμένη πολιτεία.Αυτά μόνο σε ολοκληρωτικά πολιτεύματα μπορούν να γίνουν.

 
Νίκος
18 Σεπ 2019 19:21

Επαναφορά του θεσμού ή των προσώπων; Αν κρίνω από τα περισσότερα σχόλια, όλος ο καυγάς γίνεται για το "πάπλωμα", δηλαδή για τα πρόσωπα. Τώρα τα "από δήμαρχος κλητήρας" και "από στρατηγός λοχίας" νομίζω πως είναι μόνο για γέλια,.

 
Γ.Π.
18 Σεπ 2019 20:32

Των προσώπων φυσικά!...
Γι' αυτό σιγοτραγουδούν τώρα τελευταία:
Τ’ άλογο του καβαλάρη
ξέρει ένα αφεντικό
στην καλύβα την δική μου
νοικοκύρης είμ’ εγώωωωω......

 
ΕΝ ΑΡΧΗ ΗΝ Ο ΛΟΓΟΣ
20 Σεπ 2019 09:57

Η ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΣΣ ΩΣ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΤΙΣ ΕΔΡΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΙΧΑΝ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥΣ. ΟΣΟΙ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΑΝ.

 
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
20 Σεπ 2019 11:00

ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΕΔΡΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΙΧΑΝ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥΣ.
ΔΙΟΤΙ ΣΣ ΠΟΥ ΓΥΡΙΣΑΝ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΘΕΣΕΙΣ ΑΛΛΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΣ.

 
Σ.Καραγιάννης@Εν αρχή ήν ο Λόγος
20 Σεπ 2019 11:03

Εν αρχή ήν ο Νόμος και ο Νόμος είναι προς τον υπουργό και υπουργός είναι ο Νόμος.."Στην αρχή μου είναι το τέλος μου και βάζω ένα τέλος σημαίνει κάνω μια νέα αρχή"(Τόμας Έλιοτ,Τέσσερα Κουαρτέτα).Η "ολική επαναφορά" βαρετή ταινία με τον Κόλιν Φάρελ..

 
Τομεάρχης Παιδείας
22 Σεπ 2019 23:41

…οφείλουμε να σεβαστούμε και τα στελέχη της εκπαίδευσης, διευθυντές σχολικών μονάδων, περιφερειακούς διευθυντές και σχολικούς συμβούλους, τους οποίους πρέπει επιτέλους να σταματήσουμε να βλέπουμε μόνο ως εκτελεστικά όργανα αποφάσεων και πολιτικών του Υπουργείου είχε αναφέρει στην ομιλία της, ως Τομεάρχης Παιδείας, η Υπουργός Παιδείας κ. Νίκη Κεραμέως στην εσπερίδα με θέμα “Νέο Σχολείο – Νέα Διοίκηση: Αποκέντρωση, Συμμετοχή, Λογοδοσία, Αξιολόγηση”
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ; ΗΡΘΑΝ;

 
Αποκατάσταση αδικίας
22 Σεπ 2019 23:48

Ήταν στις προγραμματικές δηλώσεις και για αυτό ψήφισε ο Ελληνικός λαός αυτή την κυβέρνηση , για να εφαρμόσει αυτά που είχε εξαγγείλει προεκλογικά .
Η Υπουργός μπορεί να αποκαταστήσει την αδικία κατά των πρώην ΣΣ βασιζόμενη πέρα από την κατάργηση όλου του νόμου 4547/2018 και στο ΦΕΚ 3813 τ. Β΄/04-09-2018 δημοσιεύθηκε η αριθμ. Φ.351.1/ 22 / 141872 /E3/03-09-2018 Υπουργική Απόφαση: «Παράταση προθεσμίας», και ανέφερε ότι «Το γεγονός ότι δεν έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες επιλογής και τοποθέτησης ή απόσπασης των Οργανωτικών Συντονιστών των Περιφερειακών Κέντρων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.), των Προϊσταμένων των Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) ή των Υπευθύνων Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών, αποφασίζουμε:
Παρατείνεται για έξι (6) μήνες από την 1-9-2018 η προθεσμία του πρώτου εδαφίου της παρ. 10 του άρθρου 20 του ν. 4547/2018 για την παύση λειτουργίας των υπηρεσιών και των οργανικών μονάδων που καταργούνται με την παρ. 2 του άρθρου 17 του ίδιου νόμου, καθώς και για την έναρξη της πλήρους λειτουργίας των ΠΕ.Κ.Ε.Σ. και των Κ.Ε.Σ.Υ.»
Αυτή την στιγμή εκκρεμούν τοποθετήσεις Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου κλάδων ΠΕ 03, ΠΕ 80 και ΠΕ 83 για την κάλυψη των κενών θέσεων στο 1ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου. Που είναι η έναρξη ταυτόχρονης/πλήρους λειτουργίας των ΠΕ.Κ.Ε.Σ; Η « ΠΛΗΡΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΊΑ ΤΩΝ ΠΕΚΕΣ» ουδέποτε πραγματοποιήθηκε, άρα τίθεται ζήτημα νομιμότητας. Γιατί δεν δόθηκε παράταση στον προηγούμενο θεσμό (τέως ΣΣ), εφόσον οι νέες δομές δεν ήταν έτοιμες;; Αυτό δεν αποτελεί νομική παρατυπία; Οι τέως ΣΣ καταργήθηκαν, χωρίς να εφαρμοστεί αυτή η διάταξη….
Περιμένουμε λοιπόν την αποκατάσταση της αδικίας!

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean