Placeholder

ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ

Προτάσεις για το νέο θεσμό του Σχολικού Συμβούλου ζήτησε η Ν. Κεραμέως από την ΠΕΣΣ

Σε ιδιαίτερα θετικό κλίμα η 60λεπτη συνάντηση
Δημοσίευση: 07/10/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Η επαναφορά του Θεσμού των Σχολικών Συμβούλων με νέο ρόλο και νέο καθηκοντολόγιο, «μονοπώλησε» τη σημερινή 60λεπτη συνάντηση της υπουργού Παιδείας Ν. Κεραμέως με το ΔΣ της  Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμβούλων (Π.Ε.Σ.Σ.).

Η Ν. Κεραμέως ζήτησε να πληροφορηθεί για την ημερομηνία συζήτησης της προσφυγής της ΠΕΣΣ κατά του νόμου “Γαβρόγλου” για τις δομές εκπαίδευσης.

Παράλληλα έκανε ερωτήσεις σχετικά με τα "αδύνατα" σημεία του θεσμού όπως λειτουργούσε πριν την κατάργηση του από τον πρώην υπουργό Παιδείας.

Η υπουργός Παιδείας  επαναβεβαίωσε για μία ακόμα φορά τη θέση της για την επαναφορά του θεσμού των Σχολικών Συμβούλων, όπως άλλωστε είχε διατυπωθεί στη Βουλή και κατά τις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης.

Διαβεβαίωσε επίσης  ότι το ΔΣ ότι η Π.Ε.Σ.Σ. θα είναι συνομιλητής του υπουργείου  και ζήτησε την άμεση κατάθεση σχετικού υπομνήματος:

α. για το νέο πλαίσιο υποστηρικτικών δομών,

β.τη δημιουργία συστήματος επιμόρφωσης καθώς και

γ. για το πλαίσιο επιλογής στελεχών.

Η Π.Ε.Σ.Σ. εξέφρασε προς την πολιτική ηγεσία την ευαρέσκειά της και ανταποκρινόμενη στη βούληση για άμεση και ουσιαστική επίλυση των μεγάλων προβλημάτων που δημιούργησε ο ν.4547/2018 στην εποπτεία, στήριξη και καθοδήγηση στην Εκπαίδευση, δεσμεύτηκε ότι θα καταθέσει εντός των επόμενων ημερών σχετικές προτάσεις, συνδράμοντας ουσιαστικά στη διαμόρφωση ενός νέου αξιοκρατικού πλαισίου προς όφελος της Εκπαίδευσης.

Σύμφωνα με την ΠΕΣΣ  η  συνάντηση , στην οποία παραβρέθηκαν και η υφυπουργός Σ. Ζαχαράκη και η Γενική Γραμματέας Α, Γκίκα,  πραγματοποιήθηκε σε ιδιαίτερα θετικό κλίμα.

Σχόλια (41)

 
ΓΙΩΡΓΟΣ
07 Οκτ 2019 22:10

Ο θεσμός του ΣΣ όπως λειτούργησε εχει προ πολλού κλείσει τον κύκλο του.
Τα ΠΕΚΕΣ δεν στηρίχτηκαν από αυτούς που τα θεσμοθέτησαν .
Ο νέος θεσμός στήριξης του εκπκού έργου θα πρέπει να διατηρήσει τα θετικά και από τις δύο λειτουργίες με λίγα λόγια να γίνει μια σύνθεση.

 
ΝΕΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΔΟΜΩΝ
08 Οκτ 2019 02:26

Για να αποκατασταθεί και η αδικία του Ν.4547/18 όχι μόνο να επαναφέρει τις έδρες ΣΣ που κατήργησε αλλά και να τις αυξήσει γιατί δεν επαρκούν για την πλήρη λειτουργία του μελλοντικού και αναβαθμισμένου ρόλου των ΣΣ και να πριμοδοτηθεί /μοριοδοτηθεί η αξιολογική έκθεσή των που έγινε το καλοκαίρι του 2014.

 
Στέλιος
08 Οκτ 2019 06:05

Θα πρέπει να ορισθεί ότι ο Σύμβουλος θα οργανώνει συγκεκριμένο αριθμό δειγματικών διδασκαλιών που θα γίνονται από τον ίδιο ή και άλλους ειδικούς π.χ δύο ανά μήνα σε διαφορετικά σχολεία και περιοχές. Επίσης δύο επιμορφώσεις καθηγητών ειδικότητας και δύο στα σχολεία παιδαγωγικής ευθύνης.Να μπορεί να παρακολουθεί τη διδασκαλία των εκπαιδευτικών για να επισημαίνει θετικά και αρνητικά στοιχεία.

 
ΑΛΕΚΟΣ
08 Οκτ 2019 07:47

"Εκλεισε ο κύκλος" και άλλα παρόμοια προσιδιάζουν σε όσους δεν θέλουν να καταλάβουν ότι όλα τα πράγματα προχωράνε μέσα από αναλύσεις, βελτιώσεις, συνθέσεις και όχι καταργήσεις. Βίαια και εμμονικά καταργήθηκε ο θεσμός των ΣΣ. Στη θέση του μια δομή συγκεντρωτική με πλείστες όσες αδυναμίες εξαφάνισε την καθοδήγηση, την επιμόρφωση και εποπτεία από τα Σχολεία. Ο θεσμός των ΣΣ είναι αναγκαίο να επανέλθει βελτιωμένος.

 
teacher
08 Οκτ 2019 08:03

Επίσης θα πρέπει οι νέοι ΣΣ να είναι καθημερινά στο γραφείο τους, να υπάρχουν ώρες επικοινωνίας με τα σχολεία και τους συναδέλφους, να δημιουργηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα για άμεση επικοινωνία και να παρουσιάζουν έργο .

 
Εκπαιδευτικος Μαχιμος
08 Οκτ 2019 08:33

@teacher
Οι Σ.Σ δεν εχουν δουλεια στα γραφεια αλλα στα Σχολεια!!! Πρεπει να ειναι ευελικτοι καθημερινα αναλογα με τις αναγκες των καθηγητων. Να διοργανωνουν ημεριδες ,σεμιναρια ,διδασκαλιες κλπ.Γιαυτο πρεπει να ειναι γνωστες του αντικειμενου (συναφεια μεταπτυχιακων κλπ με το βασικο πτυχιο!!!

 
ΣΣ
08 Οκτ 2019 09:16

Και κάτι πολύ βασικό , η θητεία να γίνει τετραετή στους ΣΣ και να μοριοδοτηθεί η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ που πέρασαν

 
Αναστάσιος Δημητρίου
08 Οκτ 2019 09:57

@ΣΣ
...να γίνει τετραετήΣ

 
teacher
08 Οκτ 2019 10:52

@Μαχιμος. Τα ίδια λέμε με άλλα λόγια. Όπως και να έχει πρέπει να είναι κάπου και όχι πουθενά όπως το 80% εδώ και δεκαετίες.

 
Coach
08 Οκτ 2019 12:44

Ο ρόλος των Σχολικών Συμβούλων είναι απαραίτητος στην εξέλιξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας, θα πρέπει να επανέλθει, να αναβαθμιστεί και να συνδεθεί άμεσα με την συνεργασία, υποστήριξη και κύρια την επιμόρφωση των συναδέλφων στα σχολεία με κύριο στόχο την αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας στα αντικείμενα ευθύνης..Το υπουργείο θα πρέπει να επαναφέρει τις έδρες που κακώς καταργήθηκαν και να αυξήσει την χρονική διάρκεια της θητείας με στόχο την ουσιαστική, επιστημονική και κύρια την αποτελεσματική παρέμβαση των Σχολικών Συμβούλων στα σχολεία ευθυνης τους.

 
Coach
08 Οκτ 2019 12:52

Ο ρόλος των Σχολικών Συμβούλων είναι απαραίτητος στην εξέλιξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας, θα πρέπει να επανέλθει, να αναβαθμιστεί και να συνδεθεί άμεσα με την συνεργασία, υποστήριξη και κύρια την επιμόρφωση των συναδέλφων στα σχολεία με κύριο στόχο την αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας στα αντικείμενα ευθύνης..Το υπουργείο θα πρέπει να επαναφέρει τις έδρες που κακώς καταργήθηκαν και να αυξήσει την χρονική διάρκεια της θητείας με στόχο την ουσιαστική, επιστημονική και κύρια την αποτελεσματική παρέμβαση των Σχολικών Συμβούλων στα σχολεία ευθυνης τους.

 
George
08 Οκτ 2019 13:00

Επειδή ο κόσμος έχει αρχίσει και αγανακτεί, πρέπει άμεσα να έρθει προς ψήφιση το νομοσχέδιο για τις νέες δομές και τον νέο τρόπο επιλογής στελεχών. Ήδη τα ΠΕΚΕΣ έχουν διακοσμητικό χαρακτήρα και οι Διευθυντές Εκπαίδευσης διανύουν τον 15ο μήνα παράτασης της θητείας τους!!!!!!

 
ΤΑΣΟΣ
08 Οκτ 2019 13:25

ΝΑ ΣΤΗΡΙΧΘΟΥΝ ΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΔΟΜΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΛΛΑΓΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΘΕΣΜΩΝ (ΣΧ. ΣΥΜΒ. ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΩΝ). ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΠΙΑ ΟΙ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΙ ΣΧ ΣΥΜΒ ΤΗΝ ΚΛΑΨΑ ΚΑΙ ΑΣ ΚΟΙΤΑΞΟΥΝ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ.

 
Παρατηρητής
08 Οκτ 2019 14:45

Στους θεσμούς δίνουν νόημα τα συγκεκριμένα πρόσωπα που τους εκπροσωπούν και όχι το αντίστροφο. Ένα ποσοστό πρώην Σ.Σ. έκανε όλα τα θετικά όσα μνημονεύετε ως προτάσεις εκσυγχρονισμού, αγαπητοί σχολιαστές. Αξιολογήθηκαν στην επιλογή τους, είτε ως Σ.Σ., είτε ως Συντονιστές για τα πεπραγμένα τους βάσει του προβλεπόμενου καθηκοντολογίου τους; Ή στην κάθε περιοδική κρίση στελεχών ισοπεδώνονται όλοι/ες βάσει μιας εξ υπαρχής επίδοσής τους στη "συνέντευξη". Απάντηση: το Δεύτερο.
Ποιο συμπέρασμα προκύπτει επομένως; Ότι αν δεν λαμβάνεται προ πάντων υπόψη το έργο που έπρεπε να επιτελέσει κάθε στέλεχος κατά τη διάρκεια της θητείας του, θα διαιωνίζεται η μη ποιοτική σύνθεση κάθε νέου σώματος εκπαιδευτικών στελεχών. Όσα πλαίσια, και νόμοι καινούργιοι και δομές επινοηθούν, η κατάληξη θα είναι η ίδια και θα βρισκόμαστε πάλι εδώ για να λέμε ότι οι Σ.Σ (ή όπως άλλιώς θα ονομάζονται) τεμπελιάζουν. Βεβαίως και υπάρχουν πολλοί, λίγοι (δε γνωρίζω), γνωρίζω όμως τον τρόπο με τον οποίο θα αποκλειστούν και αυτός είναι που προτείνω. Εκτός αν επαναληφθεί η συλλογικότητα στις υποστηρικτικές δομές, αντί της μονοπρόσωπης δομής του Σ.Σ., οπότε η ραθυμία κάποιων και πάλι θα συγκαλυφθεί από την απροσωπία του συλλογικού οργάνου.

 
Σ.Καραγιάννης@versus aculturation
08 Οκτ 2019 14:59

Ο αναθεματισμός του τώρα ο σημερινός και ο αναθεματισμός του χθες ο χθεσινός είναι οι δυο όψεις του ελληνικού ωχαδερφισμού που μας ταλανίζει(Σαρτζετάκης).Ψάχνεις το καινούριο στον θεσμό των ΣΕΕ και βρίσκεις 1.τις δυο υποχρωτικές συνεδριάσεις του μήνα,2.την γραφειοκρατικοποίηση της δουλειάς μας με την απόδοση της σφραγίδας του γραφείο στον Οργανωτικό Συντονιστή,3.την μηνιαία έκθεση που εντείνει την γραφειοκρατία και 4.τις πιο τακτικές παρουσίες των ΣΕΕ στο γραφείο του ΠΕΚΕΣ.Ερώτημα.Όλα αυτά έχουν καμιά άμεση σχέση με τη δουλειά που πρέπει να γίνεται στις σχολικές μονάδες?Γιατί όλα τα υπόλοιπα που γίνονται από τους ΣΕΕ τα έκαναν και οι Σχολικοί Σύμβουλοι και με το παραπάνω και δίχως να περιορίζονται-ως ένα βαθμό-οι ατομικές τους δράσεις από τη εμμονή στην συλλογικότητα των αποφάσεων για τις όποιες δράσεις...Άρα αρκούν αυτοί οι λόγοι για να καταργηθείο θεσμός των ΣΕΕ ως συριζαίκο πόνημα? Στην aculturation που διαμαρτύρεται κατά καιρούς για τα λογοτεχνικά μου παραθέματα από διάφορους συγγραφείς,απαντά το Νόμπελ Λογοτεχνίας του 1963,ο Γιώργος Σεφέρης[Τίτλος ποιήματος:ΘΕΑΤΡΙΝΟΙ.Πρώτος στίχος[Φτιάχνουμε σκηνικά και τα χαλούμε]..

 
Γ.Π.
08 Οκτ 2019 15:01

Μάλλον δεν έχεις νιώσει ποτέ σου την αβάσταχτη πίκρα συνάδελφε...Καλό θα σου κάνει μία περιήγηση στη δημοτική μας ποίηση αλλά και στην νεώτερη. Μελέτησε λίγο τα παρακάτω...

Στου πικραμένου την αυλή βγαίνει χορτάρι μαύρο
Μόνο ένα βράδυ του Μαγιού πέρασε ένας αγέρας
Ένα περπάτημα ελαφρύ σα σκίρτημα του κάμπου
Ένα φιλί της θάλασσας της αφροστολισμένης.

Κι αν θα διψάσεις για νερό θα στύψουμε ένα σύννεφο
Κι αν θα πεινάσεις για ψωμί θα σφάξουμε ένα αηδόνι
Μόνο καρτέρει μια στιγμή ν’ ανοίξει ο πικραπήγανος
Ν’ αστράψει ο μαύρος ουρανός να λουλουδίσει ο φλόμος.

Μα ήταν αγέρας κι έφυγε κορυδαλλός κι εχάθη
Ήταν του Μάη το πρόσωπο του φεγγαριού η ασπράδα
Ένα περπάτημα ελαφρύ σα σκίρτημα του κάμπου
Ένα φιλί της θάλασσας της αφροστολισμένης.

Στου πικραμένου την αυλή βγαίνει ξερό χορτάρι
δεν έχει δέντρο και πουλί τον πόνο του να πάρει.
Κι αυτά τα δάκρυα τα καυτά δεν ξέρεις για που πάνε
για όσους θά 'ρθουν ή γι' αυτούς που πίσω δεν γυρνάνε.
Μες στο παλιό το σπιτικό που έχουν όλοι φύγει
ο θάνατος το μυστικό σιγά-σιγά τυλίγει .

 
15μηνη παράταση θητείας των Διευθυντών Εκπαίδευσης.
08 Οκτ 2019 15:01

Για αυτήν την εξωφρενική πσράταση θητείας των ΔΕ δεν κάνει δήλωση η Κεραμέως, ενώ η ίδια δήλωσε ότι έχουν νομικό πρόβλημα.Το πνεύμα Φίλη-Γαβρόγλου υπερίπταται του Υπουργείου που κατοικοεδρεύει πλέον ο ΣΥΡΙΖΑ με γραβάτα η θαλασσί ΣΥΡΙΖΑ .

 
@ΤΑΣΟΣ
08 Οκτ 2019 15:04

Αγαπητέ εικάζω πως μετά τις βασικές σπουδές σε Ελληνικό ΑΕΙ (και αν) μεταπτυχιακά και διδακτορικά με το κιάλι. Βλέπεις υπάρχουν και Συνάδελφοί μας που σπατάλησαν χρόνια από τη ζωή τους για επί πλέον σπουδές και άνθρωποι με τη δική σου λογική τους καρατόμησαν. Σε αυτούς μιλάς για κλάψα ;

 
Alekos Salonikios
08 Οκτ 2019 17:51

Ποιοί "Σχολικοί Σύμβουλοι" ζητούν να παίξουν τον ρόλο του εισηγητή επί θεμάτων επιλογής στελεχών εκπ/σης του Υπουργείου Παιδείας; Οι ληγμένης (ή όχι;..) θητείας; Κι ως τι πλέον; Ως ιδιώτες; ... (Ως τι έτερον;)

 
Νίκος
08 Οκτ 2019 18:14

@ΤΑΣΟΣ
Συνάδελφε, τα χρόνια που "σπαταλήσαμε" στις σπουδές μας νομίζω πως δεν τα κάναμε για να γίνουμε Σύμβουλοι, Διευθυντές ή κάτι άλλο παροδικό, αλλά για να γίνουμε πιο αποτελεσματικοί στη δουλειά μας ή απλώς γιατί μας ικανοποιούσε. Τώρα αν θεωρούμε πως το ένα ή το άλλο νομικό πλαίσιο μας καρατομεί, λυπάμαι, αλλά η βασική δουλειά μας δεν αλλάζει. Αν ο άμεσα επωφελούμενος της δουλειάς μας (εν προκειμένω ο εργοδότης - κράτος) δεν αξιολογεί σωστά τα "προσόντα" μας, τότε το χάσιμο είναι πρωτίστως δικό του και της διαδικασίας που αυτός εποπτεύει. Εμείς μπορούμε μια χαρά να κάνουμε το καλύτερο στις τάξεις μας. Προσωπικά μετά από 7 ακαδημαϊκούς τίτλους και πολλά χρόνια που δεν τα "σπατάλησα" αλλά τα χάρηκα στις σπουδές μου (με τις δυσκολίες τους, βέβαια), μια χαρά ικανοποίηση αντλώ από τη δουλειά στην τάξη και καθόλου μα καθόλου περισσότερη από τις θέσεις ευθύνης που έχω υπηρετήσει.

 
Ηρα
08 Οκτ 2019 18:29

Σίγουρα να γίνει αύξηση των εδρών των Σχολικών Συμβούλων, αν θέλουμε πραγματική ποιότητα στην εκπαίδευση.

 
Σ.Καραγιάννης@Γ.Π.
08 Οκτ 2019 21:20

Αγανακτισμένοι,βιαστικοί να προλάβουν κάποιοι να καταλάβουν μια θέση ["Για αυτήν την εξωφρενική πσράταση θητείας των ΔΕ δεν κάνει δήλωση η Κεραμέως"..]. Δεν σκέφτονται καθόλου ότι το Υπουργείο ενδιαφέρεται να λειτουργούν σωστά οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης αδιαφορώντας παντελώς για την αδημονία κάποιων που βιάζονται να ξαναμπούν στο παιχνίδι...Όλα θα γίνουν με πρόγραμμα,επί τη βάσει του νέου νόμου κι ας λυσομανούν οι όποιοι "ημέτεροι".Κάποιος μου βάζει Νίκο Γκάτσο για να μου θυμίσει τα ούζα που πίναμε στο Ζώναρς!Νυν Άττικα!Οι πολυεθνικές τα ξεπατώνουν όλα..Ο Γκάτσος μένει..Αλλά να θυμίσω ότι οι Ρίτσος και Ελύτης συνοφριώνονταν όταν διάβαζαν την "Αμοργό"{Ένα περπάτημα ελαφρύ σα σκίρτημα του κάμπου
Ένα φιλί της θάλασσας της αφροστολισμένης.}.Οι μικρομανδαρίνοι της εκπαίδευσης μας για το πάπλωμα των οποίων μιλάμε αυτές τις μέρες έχουν καμιά σχέση μ'αυτό το δίστιχο?

 
s.o
08 Οκτ 2019 21:27

Πολλά έχουν γραφεί για τους σχολικούς συμβούλους κατά καιρούς. Σωστές και αρκετές παρατηρήσεις που έχουν καταγραφεί πριν το δικό μου σχόλιο.
Όμως αδυνατώ να καταλάβω το ότι η Υπουργός Παιδείας συνομιλεί με ένα όργανο το οποίο δεν υφίσταται, αφού ο θεσμός του σχολικού συμβούλου έχει καταργηθεί με νόμο.

Υ/Γ Για να προλάβω, τους δύο από το Δ.Σ τους γνωρίζω προσωπικά και είναι εξαιρετικοί επιστήμονες. Θεσμικά θέτω το ερώτημα.

 
Πάλι φάκελο θα φτιάξουμε;
08 Οκτ 2019 22:01

Ένας από τους σωστότερους νόμους επιλογής στελεχών ήταν ο επονομαζόμενος "νόμος Γιαννάκου", με γραπτές εξετάσεις τύπου ΑΣΕΠ και με επανάκριση στο τέλος της θητείας. Επί πλέον όλα τα στελέχη πέρασαν από μία εβδομαδιαία υποχρεωτικής επιμόρφωσης με κορυφαίους εισηγητές. Στο τέλος της θητείας η επανάκριση θα έκοβε τους ακατάλληλους, θα έδινε θέση σε νέους και θα διατηρούσε τους καλύτερους. Αλλά.... στην επόμενη υπουργό δεν άρεσε η λέξη επανάκριση και τότε φάνηκε η γύμνια του συστήματος...
Μιλάμε τόσα χρόνια για στελέχη ....ποιά στελέχη; Περαστικούς ψάχνει η κάθε πολιτική ηγεσία για να παίζει παιγνίδια εξουσίας. Μόλις ανέβει η νέα κυβέρνηση, κάθε απίθανος τύπος ετοιμάζει φάκελο και ράβει κουστούμι μιας θητείας...και μετά..η παράσταση τελειώνει και αρχίζει νέο έργο..με νέους απίθανους στους ίδιους ρόλους ....και ξανά....Ακούμε κάτι απίστευτες κορώνες, στυλ "ο κάθε εκπαιδευτικός να περνά για ένα διάστημα από θέση στελέχους και όσοι κάνουν δύο θητείες (ή τρεις) να γυρίζουν στην τάξη" Αυτή τη λογική μπορεί να τη δεις στο βόλλευ αλλά δεν μπορεί να τη δεις στην πυραμίδα της διοίκησης. Τα επίπεδα είναι διαφορετικά. Αν υπήρχε ΕΚΑΤΟΝΤΑΕΤΕΣ ΕΘΝΙΚΟ ΚΟΙΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ , με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον αλλά και στο κοινό καλό και στην πρόοδο της νεολαίας, απλά θα ντρεπόμασταν να μιλάμε για αλλαγές στον νόμους επιλογής στελεχών. Δεκάδες είναι οι χώρες μπροστά από τη δική μας με εθνική πολιτική και όχι κομματική. Ευτυχώς που με το youtube έχουν ανοίξει τα μάτια και των πλέον δύσπιστων. Η αλήθεια δεν μπορεί πια να κρυφτεί. Ας ζητήσει η ΠΕΣΣ την επαναφορά του νόμου Γιαννάκου και ας βελτιώσει την Φ353. Τόσο απλά.

 
Γ.Π.
08 Οκτ 2019 22:17

Προτάσεις, παράπονα, πίκρες, διαφωνίες, επιθέσεις, για έναν θεσμό που ελάχιστοι τον
θέλουν. Ελάχιστοι ήταν κι αυτοί που τον υπερασπίστηκαν κατά τη διάρκεια της κατε-δάφισης, με διάφορα άρθρα ή εκτενή σχόλια στα ηλεκτρονικά μέσα κοινωνικής δικτύ-ωσης - κυρίως στο esos.gr. Κι ενώ μας γκρέμιζαν το σπίτι, άκρα του τάφου σιωπή επι-κρατούσε στις συλλογικές συνελεύσεις μας όπου γελούσαμε σαν τα παιδιά και φωνά-ζαμε «ζήτω και γειά» αφού άλλα ήταν τα σπουδαία. Και τώρα μας ενοχλούν αυτοί που πήγαν να μιλήσουν με την Υπουργό Παιδείας και το εκφράζουμε και δημοσίως! Τι πολίτευμα έχουμε;

 
ΣΣ @ ΤΑΣΟΣ
08 Οκτ 2019 22:29

Μπορείς να μας εξηγήσεις με λίγα λόγια ποια είναι τα καθήκοντα των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου γιατί ειλικρινά εμείς προσωπικά στη σχολική μονάδα, δεν κατανοήσαμε το ιδεολογικό και παιδαγωγικό βάθος του νομοθετήματος Γαβρόγλου…

 
Γιώργος Λιακόπουλος
09 Οκτ 2019 02:37

O ρόλος του Σ.Σ πρέπει να είναι υποστηρικτικός για τον εκπαιδευτικό κυρίως για το νέο εκπαιδευτικό, αλλά και για όποιον αντιμετωπίζει προβλήματα μέσα στην τάξη. Επομένως και Σ.Σ πρέπει να είναι σχεδόν καθημερινά στα Σχολεία ευθύνης του. Θα πρέπει να αναλαμβάνει ο ίδιος διδασκαλίες μέσα στην τάξη, ωστε ο εκπαιδευτικός να έχει σημείο αναφοράς τις διδακτικές πρακτικές του Σ.Σ Το ζήτημα είναι ότι δυστυχώς σχεδόν όλοι οι Σ.Σ έχουν ελάχιστη διδακτική εμπειρία και επομένως δεν μπορούν να αναλάβουν αυτή την υπευθυνότητα να πραγματοποιούν διδασκαλίες μέσα στην τάξη. Αυτό που πρέπει να γίνει επομένως είναι όλοι οι υποψήφιοι να έχουν 15/ετή διδακτική εμπειρία και όχι 7/ετή που απαιτείται σήμερα για να είναι υποψήφιος για Σ.Σ Δυστυχώς και οι ίδιοι οι Σ.Σ δεν το προτείνουν προς την πολιτεία, γιατί θεωρούν ότι ο ρόλος τους δεν είναι μέσα στην τάξη αλλά, να πραγματοποιούν σεμινάρια και ημερίδες.

 
SOS
09 Οκτ 2019 03:15

Βασική προϋπόθεση για συμμετοχή στην επιλογή ΣΣ η διδακτική προϋπηρεσία 15 χρόνια τουλάχιστον μέσα στην τάξη Α/βάθμια-Β/βάθμια (και όχι αποσπάσεις σε διάφορους φορείς) που να αποδεικνύεται ρητά από το ΠΥΜ σε ειδικό εδάφιο και να αρχίζει η μοριοδότηση της διδακτικής προϋπηρεσίας από τον 16 χρόνο και ύστερα .

 
Μητσος
09 Οκτ 2019 09:34

Ωραία η Κεραμέως... Συναντάται με τέως εκπροσώπους (Σχολικούς Συμβούλους ληγμένης θητείας) ενός καταργηθέντος θεσμού και δεν έχει (ή έχει και δεν το γνωρίζουμε;..) συναντηθεί με θεσμικούς εκπροσώπους του διαδόχου των Σ.Σ. θεσμού, ήτοι των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου (ΣΕΕ)...

 
Σ.Καραγιάννης@Μήτσος & Πάλι φάκελο θα φτιάξουμε;
09 Οκτ 2019 10:23

Μήτσο πρέπει να πιούμε ούζα στο καφενείο για να σου εξηγήσω ορισμένα πράγματα....1.Η κ.Κεραμέως γνωρίζει τα πάντα για το τί έγινε από την κατάργηση του θεσμού των ΣΣ μέχρι σήμερα...Γνωρίζει και για κάποια "χτυπήματα στα νεφρά και κάτω από τη ζώνη" που δέχτηκαν κάποιοι υποψήφιοι ΣΕΕ...Γνωρίζει επίσης ότι κάποιοι υποψήφιοι ανέβηκαν από το ημιυπόγειο στον 3ο όροφο κάποιων ΠΕΚΕΣ με τη "μέθοδο του ασανσέρ!Να μωρέ ποίηση που θάλεγε κι ο Οδυσσέας Ελύτης! Να μωρέ πολιτικάντικη μεθοδολογία! Λογικά δεν θα αφήσει στις μελλοντικές κρίσεις των ΣΣ να ξαναγίνουν τέτοιες ματσακανιές...Λογικά..Δεν λέω το ίδιο για τις επικείμενες κρίσεις των ΔΔΕ και ΔΠΕ, γιατί στην περίπτωσή τους, το σενάριο είναι very,very Hot!
2.Κάποια στιγμή θα δεχτεί τους ΠΔΕ και μετά ίσως τους Οργανωτικούς Συντονιστές.Μέχρι εκεί...
3.Η απόφαση του ΣΤΕ επί της προσφυγής της ΠΕΣΣ θα κρίνει πολλά πράγματα.Συνήθως αυτές οι αποφάσεις ακολουθούν την κυβερνητική λογική..
4.Μετά θα μάθουμε για το μέλλον των ΣΕΕ...Φάκελο θα ετοιμάσουν ξανά μέχρι την Άνοιξη οι υποψήφιοι για ΔΔΕ και ΔΠΕ...Τα έχω γράψει..κάποιοι θα επικαιροποιήσουν τον παλιό.Εύχομαι να τον ανασύρουν από κάποιο υπόγειο και να τους τον δώσουν πίσω.Αλλά αυτή η εντελώς γελοία και ταπεινωτική εικόνα μάλλον "δεν θα παίξει"..
5.Φτάνει μέχρι εδώ..
6.Η κατάργηση των ΣΕΕ το ερχόμενο καλοκαίρι μοιάζει λίγο με σενάριο καουμπόικο στο Ελ Πάσο η γουέστερν σπαγέτι σαν αυτά που γύριζε ο Σέρτζιο Λεόνε στην Αλμερία της Ισπανίας.Στο Γουαδίξ πιο συγκεκριμένα,με τις σπηλιές σπίτια..Όποιος έχει τον μανδύα του Κλιντ Ίστγουντ παρακαλώ να τον φορέσει και να γρασάρει τα κόλτ του! Θα πέσει πιστολίδι στο Κοινοβούλιο αν κοπεί το νεράκι των ΣΕΕ...Τέτοια ψάχνει ο ΣΥΡΙΖΑ..O πιο πάνω συνάδελφος, ο υποστηρικτής του νόμου της κ.Γιαννάκου, έχει δίκιο σε όλα..τα έχω ξαναγράψει γι'αυτό το δίκαιο σύστημα και για το σύστημα της κ.Διαμαντοπούλου με τις μελέτες περίπτωσης και το "ξεσκόνισμα" των τίτλων.. που μάλλον θα ληφθούν υπόψη κι έτσι δεν θα βγουν τα πιστόλια για τους ΣΕΕ γιατί θέλει δουλειά να στηθεί το σύστημα εξετάσεων για την επιλογή των ΣΣ με τους κκ.Ματσαγγούρα και Πλατάρο να πιάνουν δουλειά..

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ