Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Νομοσχέδιο “σκούπα” ετοιμάζει η Ν.Κεραμέως

Θα κατατεθεί στη Βουλή πριν το νομοσχέδιο για τα Πανεπιστήμια
Δημοσίευση: 18/10/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Νομοσχέδιο “σκούπα” που θα περιλαμβάνει διατάξεις και των τριών βαθμίδων , ιδιωτικής και δημόσιας εκπαίδευσης, ετοιμάζει η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, πριν το “μεγάλο” νομοσχέδιο για την τριτοβάθμια εκπαίδευση .

Πρόκειται για ένα νομοσχέδιο που θα περιέχει διατάξεις με όλες τις εκκρεμότητες του υπουργείου Παιδείας που απαιτούν άμεση νομοθετική ρύθμιση.

Ηδη , σύμφωνα με πληροφορίες του esos, η υπουργός Νίκη Κεραμέως ζήτησε από τους δύο υφυπουργούς  της και τους τέσσερις Γενικούς Γραμματείς να συγκεντρώσουν τις εκκρεμότητες που υπάρχουν και να   υποβάλουν τις προτάσεις τους.

Στο νομοσχέδιο “σκούπα” δεν αποκλείεται να συμπεριληφθούν:

Α. Διατάξεις επαναφοράς του θεσμού του Σχολικού Συμβούλου, αλλά κι ενδεχομένων για το σύνολο της διαδικασίας επιλογής των στελεχών εκπαίδευσης, προκειμένου οι νέες κρίσεις να έχουν ολοκληρωθεί πριν το Μάιο.

Β. Διατάξεις για την επιμόρφωση και την αξιολόγηση σχολικών μονάδων

Η διαδικασία που θα ακολουθήσει η υπουργός Παιδείας είναι:

Α. Να θέσει το νομοσχέδιο σε ολιγοήμερη δημόσια διαβούλευση

Β. Να κατατεθεί προς συζήτηση στη Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής και στη συνέχεια να εισαχθεί , προς ψήφιση, στην Ολομέλεια της Βουλής.

Χρονοδιάγραμμα

Επιδίωξη της Ν. Κεραμέως είναι το νομοσχέδιο αυτό να έχει ψηφιστεί  πριν τις εορτές των Χριστουγέννων.

Ετικέτες: 
Νίκη Κεραμέως

Σχόλια (66)

 
Εκπσιδευτικός
19 Οκτ 2019 21:26

@Αυτονόητο
Το αυτονόητο αγαπητοί μου είναι ότι ο θεσμός του Διδασκαλείου δεν απέκλειε κανέναν και καμμία από τη δοκιμασία των εξετάσεων σε τρία μαθήματα πανελλαδικά.
Για το Διδασκαλείο έδιναν εκατοντάδες δάσκαλοι/ες, νηπιαγωγοί και περνούσε καθορισμένος αριθμός ανά Διδασκαλείο και με αδιάβλητη διαδικασία! Ποιοι περνούσαν; Αυτοί που αρίστευαν φυσικά!
Αυτό που δεν θέλετε να καταλάβετε είναι ότι ο μεταπτυχιακός τίτλος (ιδιαίτερα του ενός έτους κ εξ αποστάσεως) αποκτείται πολύ πιο εύκολα από τον τίτλο του Διδασκαλείου (φοίτηση δύο ετών κ με φυσική παρουσία).
Αφήστε λοιπόν τη λασπολογία για τον θεσμό του Διδασκαλείου. Σταματήστε να λοιδορείτε καταξιωμένους τίτλους και αξιόλογους δασκάλους που τους τίμησαν!!!

 
ΒΑΦΤΙΣΙΑ!
19 Οκτ 2019 21:51

@ΑΝΤΙΒΑΦΤΙΣΙΑ
Εσείς προσωπικά τι έχετε προσφέρει στην εκπαίδευση;

 
@Αυτονόητο
19 Οκτ 2019 23:00

Ατυχέστατο το παράδειγμα σας.Όταν τελειώσαμε τον Ιούλιο1983 την Ακαδημία οι άντρες πήγαμε 22 μήνες στον στρατό και οι γυναίκες δούλεψαν από τον Σεπτέμβριο του ίδιου χρόνου αναπληρώτριες.Έτσι προηγούνταν κατά δυο χρόνια στους τότε πίνακες ενώ αποφοιτήσαμε μαζί.Επιπλέον πρέπει να πληρώσουμε για να αναγνωρίσουμε τα συντάξιμα του στρατού.Άρα κάκιστα δεν μοριοδοτούνταν ο στρατός γιατί η θητεία μας έστελε δυο χρόνια πίσω έναντι των γυναικών που αποφοιτήσαμε την ίδια μέρα.Να μην πω και ότι βγαίνουμε σε παραπάνω δυο χρόνια στην σύνταξη .Όπως είναι ατυχές το παράδειγμα σας άλλο τόσο είναι ατυχές για το Διδασκαλείο που σας απάντησαν άλλοι και λίγα σας είπαν.

 
Αυτονόητο
19 Οκτ 2019 23:25

Προς @Αυτονόητο και @εκπαιδευτικός
Εσύ δεν καταλαβαίνεις ή έχεις απίστευτη άγνοια. Δεν μοριοδοτείται ΜΟΝΟ στην πρωτοβάθμια. Με τον 4547 το διδασκαλείο ΗΔΗ μοριοδοτήθηκε για : 1. περιφερειακούς διευθυντές 2. διευθυντές Α/θμιας 3. ΣΣΕ των ΠΕΚΕΣ. 4. ΚΕΣΥ και 5. προβλεπόταν και για διευθυντές ΣΜ πρωτοβάθμιας.
Σε ΟΛΑ τα παραπάνω οι υποψήφιοι είναι και από τις ΔΥΟ βαθμίδες. Τώρα τα μαθαίνετε εσείς αυτά μάλλον ε?

 
Αυτονόητο
20 Οκτ 2019 10:24

Προς @Αυτονόητο 19 Οκτ 2019 23:00
Απόφοιτε του 83, αφήνω το "επιχείρημα" σας στην κρίση των αναγνωστών-τριών του esos. Συνεχίσετε να εκτίθεστε. Κρίμα όμως γιατί λένε ότι τα χρόνια φέρνουν σοφία στον άνθρωπο. Να σας ενημερώσω μόνο, ότι αντίθετα από το 1983, οι σημερινοί απόφοιτοι(άρρενες), και στρατό πάνε επίσης και κανείς δεν διορίζεται μόνιμος εκπαιδευτικός την επομένη του στρατιωτικού απολυτηρίου.

 
@,Αυτονόητος
20 Οκτ 2019 11:35

Υπήρχε Διδασκαλείο ΚΑΙ στην Δευτεροβάθμια.Έκλεισε γιστί οι καθηγητές δεν έδειξαν ενδιαφέρον αντίθετα με τους δασκάλους που το αγκάλιασαν.Εσύ @ Αυτονόητε που ήσουν όταν έκλεισε;Και γιατί ζητάς να μην μοριοδοτείται κάτι που δεν έχεις ενώ το είχες και το έκλεισες λόγω αδιαφορίας;Τα λάθη πληρώνονται.Επειδή αδιαφορήσατε εσείς πρέπει να ισοπεδώνετε αυτούς που ΔΕΝ αδιαφόρησαν;Δεν έχουμε τουρκοκρατία ακόμα κύριε.Αν είχαμε το αίτημα σας θα ικανοποιούνταν

 
@Αυτονόητο
20 Οκτ 2019 12:16

Το να απαιτείτε να μην μοριοδοτούνται όσα πτυχία δεν έχετε εσείς με αφήνει άφωνο.Ευτυχώς έχουμε νομικό πολιτισμό και δημοκρατικό καθεστώς και τέτοιες απαιτήσεις ούτε κάν συζητούνται.Σε άλλα καθεστώτα ίσως.Αναμείνατε λοιπόν.

 
Αυτονόητο
20 Οκτ 2019 12:28

Πρός @Αυτονόητος 20 Οκτ 2019 11:35
Υπήρχε Διδασκαλείο και στην Δευτεροβάθμια αλλά έκλεισε! Καλό κι αυτό! Κάτι που δεν έδωσε ποτέ πτυχίο, ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΚΑΙ ΠΟΤΕ. Στα ΧΑΡΤΙΑ υπήρξε μόνον.
Με ρωτάτε επίσης πού ήμουν εγώ όταν έκλεισε? Παρακαλώ μη μου κάνετε μήνυση, ότι φταίω εγώ που έκλεισε. 12 χρονών νομίζω ήμουν.
Μάλλον έχετε χάσει όμως, το νόημα, του αρχικού μου σχόλιου (Αυτονόητο19 Οκτ 2019 20:45). Αν θέλετε το ξαναδιαβάζετε. Όποιος θέλει καταλαβαίνει.

 
Έτος 1983
20 Οκτ 2019 13:43

Το γεγονός ότι ακόμα συζητάμε για αποφοίτους της δεκαετίας '80 δείχνει πόση ανάγκη ανανέωσης υπάρχει στο εκπαιδευτικό προσωπικό: όταν 1 στους 3 εκπαιδευτικούς είναι άνω των 50 ετών, τι είδους σχολείο θα είναι αυτό για τα παιδιά από 5 έως 18 ετών;

 
Πλατάρος Γιάννης
20 Οκτ 2019 13:44

Θέλω να εμπεδώσουν όλοι οι διαξιφιζόμενοι τις παρακάτω ΑΡΧΕΣ. Τις ονομάζω ΑΡΧΕΣ, διότι υπακούουν σε Φυσικές νομοτέλειες και αρχές δικαίου και κατά ουδένα τρόπο είναι εφήμερες .
Α) Πρέπει να μετράνε όλα όσα ακαδημαϊκά προσόντα έχει ο κάθε ένας, ναι ή όχι;
Η απάντηση είναι ΝΑΙ, διότι είναι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ, δηλ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΡΚΤΑ. Μόνο εξ αυτού.
Ο Αντίλογος είναι «Μα....δεν παρέχονται σε όλους!....Είναι δίκαιο;;;»
απάντηση:
1. Τα μεταπτυχιακά δεν παρέχονται σε όλους (με ίσες δυνατότητες πρόσβασης , δαπάνης κτλ ) μετράνε όμως διαχρονικώς και ουδείς διεμαρτυρήθη.
2. Οι Ξένες Γλώσσες ομοίως και ουδείς διεμαρτυρήθη διαχρονικώς.
3. Οι ΤΠΕ-1 (έχει στάση 10-ετίας η παροχή του) και ουδείς διεμαρτυρήθη διαχρονικώς.
4. Οι ΤΠΕ Β΄επιπέδου και πάρα πολλοί διεμαρτυρήθησαν διαχρονικώς από τότε που παρέχεται
5. Το Διδασκαλείο για ορισμένες θέσεις για όλες τις βαθμίδες και ελάχιστοι διεμαρτυρήθησαν.
6. Δεν μετράνε επίσημες επιμορφώσεις του Υπουργείου Παιδείας στα Πανεπιστήμια δια ζώσης όπως λ.χ. «Εξαμηνιαία Επιμόρφωση» και σχεδόν κανένας δεν διαμαρτυρήθηκε. Τώρα έχει καταργηθεί.
7. Η «Τριμηνιαία» καταργήθηκε, δεν επιμετράται.
8. Η ετήσια επιμόρφωση ΣΕΛΜΕ έχει καταργηθεί από δεκαετίες, όμως «μετράει.»
9. Το Β1 έχει ολοκληρωθεί διδακτικά για πάμπολλους συναδέλφους, όμως δεν μετράει αφού δεν φαίνεται στον ορίζοντα ημερομηνία πιστοποίησης των γνώσεων. Το Β2 δεν έχει αρχίσει και φυσικά δεν έχει νόημα να μετράει.
10. Η προϋπηρεσία Ως Στέλεχος της Εκπαίδευσης μετράει ενώ δεν έχουν όλοι ισότιμο τρόπο πρόσβασης σε αυτή . (Δεν αναλύω το γιατί)
Ξέχασα κάποια άλλα;; Πιθανότατα....
Παρακαλώ να μην το κουράζουμε με επιχειρήματα που φωτογραφίζουν μόνο τον εαυτό μας και να κρίνουμε γενικότερα.
Β) Να μην υπάρχουν προαπαιτούμενα.
Είναι απόρροια του όλα μετράνε. Και του ότι τα προαπαιτούμενα δνε προσφέρονται σε όλους. (Εδώ το επιχείρημα γίνεται δόκιμο , δίκαιο, δεοντολογικό)
Τα προαπαιτούμενα εξ ορισμού δρουν φωτογραφικά. Η εξουσία έχει όλα τα προσόντα όλων και κατά το δοκούν σχεδιάζει αφού τραβήξει διάφορα ενσταντανέ για να αποκλείσει φωτογραφιζόμενες ομάδες.
Γ) Βα μην υπάρχουν κόφτες. Όλοι οι κόφτες είναι ενάντια στην Φυσική των Ανθρώπων και των πραγμάτων ενάντια στην Επιστήμη με στην Δικαιοσύνη, το Σύνταγμα, στην κοινή λογική, στα πάντα. Τα έχω εξηγήσει εκτενώς σε άρθρα εδώ στο esos.gr και ευχαριστώ πολύ που τα διαβάσατε .
Υπάρχει όμως η λογική ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΩ, «έτσι όπως πάμε εγώ δεν θα γίνω ποτέ Στέλεχος» Υπάρχει όμως κάποια απάντηση που την παραθέτω:
1) Στις επιλογές Διευθυντών, δεν γίνεται διαγωνισμός ποιος θα γίνει και ποιος δεν θα γίνει αλλά γίνεται κάτι άλλο, που δεν το έχουν κατανοήσει όλοι. Όλοι όσοι περνούν από την συνέντευξη είναι «εν δυνάμει» Διευθυντές. Είναι «στον πίνακα» Σε χηρεύουσα είτε εκκενούμενη θέση υπάρχει σειρά αναπλήτωσης . Για να πάει όμως κάποιος σε μια θέση, αφήνει την οργανική του και πάει αλλού κατά κανόνα. Συνήθως δεν πάει κανείς από τον πίνακα αν το Σχολείο είναι μακριά και γίνεται Διευθυντής ένας Υπηρετών με χαλαρές διαδικασίες.
2) Σε πολλούς νομούς της Ελλάδος οι θέσεις Διευθυντών ήταν περισσότερες από τις αιτήσεις ή περίπου ίσες ή λίγο περισσότερες. Εξαιρούνται τα μεγάλα αστικά κέντρα. Οι πραγματικά επιθυμούντες να γίνουν Διευθυντές γίνονται. Ιδίως αν συνεπικουρεί το «κριτήριο» της «ημετερότητας» όπου σε πρόσφατες κρίσεις σε έναν νομό έγιναν σχεδόν όλοι οι ημέτεροι με «ειδικές διαδικασίες σφαγής»
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : Όποιος θέλει να γίνει Διευθυντής γίνεται. Κίνητρα εξωτερικά δεν υπάρχουν. Είναι αρκετά ασύμφορο να θέλει και αυτό διαφαίνεται από την προσφορά και ζήτηση των θέσεων Πανελληνίως (πάντα εξαιρώ τα Αστικά Κέντρα) Ακόμα κι αυτοί που είναι «με χωρίς τίποτα» Ακαδημαϊκά προσόντα γίνονται και έγιναν. Με ψηφοφορίες με φατριασμό στους Συλλόγους έγιναν και ένα πρόβλημα αναξιοκρατίας γενικής, διαχρονικής και Ελληνικής επιδεινώθηκε με απρόσμενο τρόπο από την προηγούμενη κυβέρνηση που καλλιέργησε την έννοια της αναξιοκρατίας σε ιδεολογηματικού τύπου δοξασίες, πλην βρήκε ευήκοα ώτα παντού. Αυτό το «ξεχείλωμα» καλείται να συμμαζέψει το Υπουργείο. Ας πούμε ότι το αίτημα «φραγής θητειών » για τους Διευθυντές χωρίς αξιολόγηση δε, είναι ό,τι πιο απαράδεκτο έχω ακούσει από συναδέλφους (γράφεται και εδώ κατά κόρον) Σας διαβεβαιώ, ότι αυτό αποτελεί την απόλυτη παρακμή. Ο Σύριζα το συζήτησε και το «καθιέρωσε» αλλά για τις «επόμενες επιλογές» που δεν θα είναι Κυβέρνηση (Είναι εξοφθάλμως αντισυνταγματικό για όσους είναι ανυποψίαστοι. ) Γράφεται όμως και λέγεται και υποστηρίζεται και αυτό με λυπεί για την έλλειψη γνήσιου προβληματισμού περί τα πράγματα. Ας πούμε πρόταση ανοικτού διαγωνισμού τύπου ΑΣΕΠ που να μετράει σε μεγάλο ποσοστό. Ποιός το προτείνει; 2-3 στος 1000; Να σταματήσουν επί τέλους και όλες οι (όχι αβάσιμες) φωνές για τα μαϊμού πτυχία και να υπάρξει ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ των αποτελεσμάτων και να μάθουν όλοι τι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ψάρια πιάνει ο κάθε ένας πραγματικά...(Δυστυχώς έφτιαξαν νομοθεσίες που τα απαγορεύουν αυτά και δη νομοθεσίες υπερεθνικές της ΕΕ)

 
Μαρία
20 Οκτ 2019 14:46

Το Διδασκαλείο να μοριοδοτείται ως Μεταπτυχιακό και όχι ως επιπλέον τίτλος, διότι τότε θα πρέπει να μοριοδοτείται και το 2ο Μεταπτυχιακό, το οποίο ΔΕΝ μοριοδοτείται. Αυτό λέμε. Δεν μπορεί εγώ να είμαι ΠΕ06 στην Πρωτοβάθμια με 2
Μεταπτυχιακά και να μην παίρνω μόρια για το 2ο και ο Δάσκαλος να παίρνει και για το Μεταπτυχιακό και για το Διδασκαλείο. Είναι αντισυνταγματικό, τι δεν καταλαβαίνετε επιτέλους μερικοί;

 
@Αυτονόητε και λοιποί αυτονόητοι
20 Οκτ 2019 14:58

"Νι μπιζίμ,νι σιζίμ" (ούτε δικά μου,ούτε δικά σου) λένε και εφαρμόζουν παραδοσιακά οι Τούρκοι.Δηλ.τα δικά μου δικά μου,και τα δικά σου δεν είναι δικά σου ούτε δικά μου,μέχρι να γίνουν δικά μου.Ζητάτε να μοριοδοτούνται μόνο τα πτυχία που έχετε(δικά μας),αλλά ζητάτε να μην μοριοδοτούνται τα πτυχία που δεν έχετε(δικά σας).Άρα τα πτυχία που έχετε μοριοδοτούνται και τα πτυχία που δεν έχετε αλλά έχουν οι άλλοι ζητάτε αφού δεν είναι δικά σας να μην μοριοδοτούνται και να μείνουν αμανάτι αμοριδοποίητα στους άλλους που τα έχουν (ούτε δικά μας επειδή δεν τα έχουμε,ούτε δικά σας που τα έχετε).Αυτό είναι η επιτομή της παιδεία,της αξιοκρατίας και του πολιτισμού για σας.Τελικά τα 400 χρόνια τουρκοκρατίας άφησαν πολλά κατάλοιπα.Δυστυχώς και είναι ένας από τους λόγους που δεν προκόβουμε ενώ προκόβουν οι γείτονες.

 
Αυτονόητο
20 Οκτ 2019 15:55

Πρός @Αυτονόητος 20 Οκτ 2019 11:35
Κάτι που δεν έδωσε ποτέ πτυχίο, ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΚΑΙ ΠΟΤΕ. Στα χαρτιά υπήρξε μόνον. Θα μπορούσαμε ποτέ να κατηγορίσουμε κάποιον στο μέλλον, γιατί δεν έχει πτυχίο από τη Νομική της Πάτρας??? Ελπίζω να καταλάβατε τί λέω.
Με ρωτάτε επίσης, πού ήμουν εγώ όταν έκλεισε? Παρακαλώ μη μου κάνετε μήνυση, ότι φταίω εγώ που έκλεισε. 12 χρονών νομίζω ήμουν.
Μάλλον έχετε χάσει όμως, το νόημα, του αρχικού μου σχόλιου (Αυτονόητο19 Οκτ 2019 20:45). Αν θέλετε το ξαναδιαβάζετε.

 
@ Γιώργος ο εκπαιδευτικός
20 Οκτ 2019 16:14

Έτσι σας βολεύει εσάς, να παραμείνει η ο κόφτης των θητειών, αυτό κι αν είναι το κατεξοχήν αντισυνταγματικό σημείο του Ν 4547. Αλλά δεν εκπλήσσομαι, γιατί πολλές φορές η ανοησία είναι μεταδοτική. Αλλά, ας μην προτρεχουμε να δούμε πρώτα τον νέο Νόμο κι επανερχόμαστε.

 
Διδασκαλείο
20 Οκτ 2019 17:39

Από την εποχή του 80, σύγχρονη επιμόρφωση.

 
Γιώργος εκπαιδευτικός
20 Οκτ 2019 18:25

@ Γιώργος ο εκπαιδευτικός και όμως έτσι θα γίνει. Κοντά είναι ο νέος νόμος. Και κατάργηση των Περιφερειακών, και αυξημένες αρμοδιότητες Διευθυντών Εκπαίδευσης και Σχολικών Συμβούλων, και μοριοδότηση μόνο μεταπτυχιακού ή διδακτορικού, αν και τα δύο είναι στο ίδιο αντικείμενο, και κόφτης δύο θητειών.

 
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ Β2,Γ1,& Γ2
20 Οκτ 2019 19:15

Είναι αλήθεια ότι η εποχή μετά τα …πιστοποιητικά ξένων γλωσσών (Β2, Γ1, Γ2) αποτελεί παγίδα για την διατήρηση και συντήρηση της αποκτηθείσας γνώσης που προηγήθηκε. Ειδικά όσον αφορά την ξένη γλώσσα που αποτελεί έναν ζωντανό οργανισμό, ο χρόνος και η μνήμη είναι οι πιο ύπουλοι εχθροί για την λήθη όσων με κόπο και οικονομικό κόστος έχουν επιτευχθεί.
Σχετικά τώρα με τα πιστοποιητικά ξένων γλωσσών στις επιλογές στελεχών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης πρέπει να μην έχει παρέλθει η πενταετία από τότε που εκδόθηκαν και να μην έχουν ισχύ ούτε μοριοδότηση διότι οι περισσότεροι που τα κατέχουν πριν από πολλά χρόνια έχουν ξεχάσει ακόμα και το βασικό λεξιλόγιο. Σε επιτροπές που συμμετείχα ως εξετάστρια για την προφορική εξέταση ξένης γλώσσας στις επιλογές Συντονιστών Εξωτερικού διαπιστώσαμε ότι υποψήφιοι με πιστοποιητικά στην ξένη γλώσσα επιπέδου Γ2 αδυνατούσαν να κατανοήσουν ακόμα και τις ερωτήσεις μας πόσο μάλλον να απαντήσουν. Πολλά πανεπιστήμια του εξωτερικού κυρίως τα Αγγλόφωνα πλέον δεν δέχονται πια πιστοποιητικά πέραν της 5ετίας για την απόδειξη της γλωσσικής επάρκειας για προπτυχιακές ή μεταπτυχιακές σπουδές. Το υπουργείο πρέπει να το δει σχολαστικά το θέμα αυτό.
Την γλώσσα αν την αφήσεις πολύ απλά σε αφήνει και αυτή.

 
ΣΤΕΦ Κοζάνης - Χαλκίδας
20 Οκτ 2019 19:22

Πότε κάποιος θα αναφερθεί στην κατάφωρη αδικία σε αυτές τις δυο ΣΤΕΦ που είναι οι μόνοι που δεν τους δίνεται η δυνατότητα συνέχισης σε αντίστοιχα πανεπιστημιακά ιδρύματα
ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΙΟΤΙ ΕΥΝΟΗΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΔΩΣΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΣΕ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΤΟΥΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!!!

 
Γαβρόγλου ακούς τις ΣΤΕΦ Κοζάνης-Χαλκίδας;
20 Οκτ 2019 19:43

Κατάστρεψες 5000 απόφοιτους και φοιτητές.Κατάστρεψες τους γονείς που έδωσαν για σπουδές από τα λίγα που είχαν.Είναι οι μόνες ΣΤΕΦ που δεν ενσωματώθηκαν στα ΑΕΙ και κλείνουν σαν ΤΕΙ.Ποιός θα πάρει πτυχιούχους από μια σχολή που έκλεισε χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα;Και από πάνω σαν συνταξιούχος επεμβαίνεις και κρίνεις και κατακρίνεις τους άλλους.Αυτοκριτική έκανες ποτέ;

 
Νομοσχέδιο-σκούπα
20 Οκτ 2019 20:34

Ας μελετήσουν ένα εξάμηνο ώστε να νομοθετήσουν με σύνεση, αντί να τα σαρώνουν με προχειρο-ρυθμίσεις όλα, όπως είναι η πρακτική όλων των κυβερνώντων από καταβολής ελληνικού κράτους μέχρι σήμερα.

 
Αυτονόητο
20 Οκτ 2019 21:17

Θα το πω όσο πιο απλά μπορώ. Ερώτημα προς όλους.
Για θέση πχ Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης (που υποψήφιοι είναι ταυτόχρονα και Α/θμιοι και Β/θμιοι), θεωρείται δίκαιο να μοριοδοτείται προσόν, που μπορούν να το έχουν ΜΟΝΟΝ οι πρώτοι? Το ίδιο για τους ΣΕΕ των ΠΕΚΕΣ, το ίδιο για τους Δ/ντες Α/θμιας, το ίδιο για τα ΚΕΣΥ, το ίδιο για τους Δ/ντες ΣΜ Α/θμιας.
Άδικα μου λέτε για πτυχία που έχω ή δεν έχω και ποιά θέλω να μετράνε και ποιά όχι, γιατί ΠΟΥΘΕΝΑ δεν έγραψα να μην μετράει το Διδασκαλείο (προκαλώ και προσκαλώ να διαβάσετε προσεκτικά τα σχόλια μου)! Γνώμη μου είναι ότι δεν πρέπει να μετράει, όταν πρόκειται για θέσεις που οι υποψήφιοι είναι και από τις ΔΥΟ βαθμίδες. Μεταξύ υποψηφίων της ίδιας βαθμίδας, ας μετράει ότι προσόν θέλετε και για όσα μόρια θέλετε, αφού όλοι θα μπορούσαν να το έχουν.
Ποιό κατανοητή δεν μπορώ να κάνω τη σκέψη μου. Ή μάλλον μπορώ. Όταν κρίνεται θέση για γιατρό, για δικαστή, για καθηγητή πανεπιστημίου κ.λ.π., δεν μοριοδοτείται ούτε το απολυτήριο στρατού αλλά ούτε και η εγκυμοσύνη. Γιατί? Γιατί και να το ήθελαν, δεν θα μπορούσαν να τα έχουν όλοι οι υποψήφιοι. Όση πρόοδο κι αν έχει κάνει η ιατρική, σχετικά με το δεύτερο.
Με πολύ αγάπη για όλους και ιδίως για τους ανθρώπους του esos για τις αντοχές τους. Μεγάλο σεβασμό έχω και για τους δασκάλους του 1983 (Διδασκαλείου και μη), εκτός από τον δικό μου της Ε'-Στ', που όταν ένα 12χρονο δεν ήξερε τότε μάθημα, ακολουθούσε μια πιο παλιά μέθοδο διδασκαλείας....τότε...

 
ΣΤΕΦ Κοζάνης-Χαλκίδας
20 Οκτ 2019 21:47

Η καταστροφή του Γαβρόγλου έγινε.
Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι για αυτό .
Το ζητούμενο τωρα είναι πως πρέπει να κινητοποιηθούν οι φοιτητές διότι δεν έχουν καταλάβει ότι φοιτούν σε καταργημένες σχολές !!!
Προτάσεις και σχέδια για οργάνωση πρέπει να γίνουν ΤΩΡΑ ....

 
Βαβέλ
20 Οκτ 2019 22:10

@ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ Β2,Γ1,& Γ2
Νομίζω λέτε μισές αλήθειες αγαπητή κυρία. Ελπίζω όχι σκόπιμα.
"διαπιστώσαμε ότι υποψήφιοι με πιστοποιητικά στην ξένη γλώσσα επιπέδου Γ2 αδυνατούσαν να κατανοήσουν" Πόσοι? Σε τί ποσοστό %? Δηλαδή εάν 1 στους 10 είχε πρόβλημα, αυτός είναι λόγος να μην μοριοδοτούμε κανέναν?
"πρέπει να μην έχει παρέλθει η πενταετία από τότε που εκδόθηκαν...οι περισσότεροι που τα κατέχουν πριν από πολλά χρόνια έχουν ξεχάσει ακόμα και το βασικό λεξικό". Πάλι πολύ γενικό και αόριστο αυτό το, "οι περισσότεροι" ε? Στην επιτροπή σας δεν καταγράφηκαν στατιστικά? Όχι και πολύ επιστημονικό αυτό για μία επιτροπή ε?
Τέλος μια ερώτηση. Κάποιος που πχ σπούδασε στο εξωτερικό (έστω και το 1900), έχοντας κάνει ως και Διδακτορικό, με δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά, με εισηγήσεις σε συνέδρια, με διδασκαλεία στους ξένους φοιτητές,... πιστεύετε ότι δεν θα μπορέσει να κατανοήσει πόσο μάλλον να απαντήσει τις ερωτήσεις σας?
Θα συμφωνήσω λοιπόν μαζί σας μόνο στο "Το υπουργείο πρέπει να το δει σχολαστικά το θέμα αυτό". Με αγάπη πάντα.

 
Θανασης
20 Οκτ 2019 22:11

Από τις κουρελούδες στις σκούπες δεν το λες και μεγάλη πρόοδο.

 
Γ.Π.
20 Οκτ 2019 23:25

«Μοριοσυλλέκτες, αμοριδοποίητα, "Νι μπιζίμ, νι σιζίμ" , «ειδικές διαδικασίες σφαγής».
Μεγάλο σχολείο τελικά το esos.gr!...

 
@ΣΤΕΦ Κοζάνης - Χαλκίδας 21:47
21 Οκτ 2019 00:33

Ο Γαβρόγλου κατάστρεψε καταργώντας τις σχολές,φοιτητές,απόφοιτους και γονείς αλλά όλα μπορούν να ανατραπούν με ένα νόμο που μπορεί να βγάλει η Κεραμέως.Αν το θέλει και δεν συνεχίζει τα καταστροφικό έργο του τώρα συνταξιούχου λαλίστατου στο να επικρίνει τους άλλους ,εκτός του εαυτού του,Γαβρόγλου.Υπάρχει και καταθεμένη επερώτηση του.Χήτα στην.Βουλή που υποχρεωτικά.θα απαντήσει.Πρέπει να βγάλει κάποιος ανακοίνωση στην σχολή για ενημέρωση και να κινητοποιηθούμε.Σπουδάζουμε σε καταργημένες σχολές.Άλλη μια παγκόσμια πρωτοτυπία του καταστροφέα Γαβρόγλου και του ΣΥΡΙΖΑ. Και ίσως και της συνέχειας του Κεραμέως.Ας βγεί ανακοίνωση στη σχολή για να συγκεντρωθούμε.

 
@Έτος 1983+ @ Αυτονόητο
21 Οκτ 2019 01:01

Όσοι αποφοίτησαν το 1983 πήγαν δυο χρόνια στρατό(22 μήνες) και διορίστηκαν το 1987-89.Η 35ετία για να βγουν στην σύνταξη (μαζί με τα αναπληρωτών )είναι το έτος ορόσημο 2021 που θα γίνουν μαζικές συνταξιοδοτήσεις.Έχετε την εντύπωση ότι από βίτσιο καθόμαστε;Μετράμε τις μέρες μια μια όπως στον στρατό.Ποιός αντέχει στην τάξη σε τέτοιες ηλικίες;Οι μόνοι που μένουν και τους ξέρουμε όλοι είναι τα στελέχη της εκπαίδευσης που αυτήν την στιγμή που γράφω αυτό έχουν 39 και βάλε χρόνια υπηρεσίας.Άλλο το μαρτύριο της τάξης σε αυτές τις ηλικίες και άλλο η θέση στελέχους που δεν έχει το ζόρι της τάξης και μένουν σαν στελέχη μέχρι τα 67 με τον νόμο Κατρούγκαλου, Κοζάνης Η Χαλκίδμε 40 και 45 χρόνια υπηρεσίας.Είδατε δάσκαλο τάξης να αντέχει τόσο;Αυτό πρέπει να δείτε στις επιλογές .Είναι όντως πρόβλημα για τους νεώτερους.Και επειδή απορείτε για το 1983 και το 2021 σας πληροφορώ ότο είμαστε οι τελευταίοι "τυχεροί" Διαβάστε προσεκτικά τι προβλέπει ο νόμος Κατρούγκαλου από το 2022 όπου μιλά για το όριο σύνταξης (όχι εθελοντικά όπως τώρα στα στελέχη) τα 67 ως τα 72.Σταματείστε λοιπόν να απορείτε για την ηλικία των παλιών γιατί εδώ που είμαστε θα έρθετε νομοτελειακά και σε σας θα είναι ακόμα χειρότερα.Δυστυχώς .Όσο για την χειροδικία του @Αυτονόητου δεν είμαστε όλοι ίδιοι.Παντού υπάρχουν οι εξαιρέσεις.

 
teacher
21 Οκτ 2019 07:53

Είναι προφανές ότι σε οποιοδήποτε υγιές σύστημα η αξιολόγηση - σύγκριση των προσόντων γίνεται ή θα έπρεπε να γίνεται με όσα μπορεί -αν έχει τη διάθεση και τη δύναμη κλπ- κάποιος να τα αποκτήσει. Όση δύναμη, διάθεση κλπ να έχει κάποιος καθηγητής δεν μπορεί να πάει διδασκαλείο. Όχι γιατί δεν θέλει αλλά γιατί είναι μόνο για δασκάλους. Ας μοριοδοτείται λοιπόν (το διδασκαλείο) όταν κρίνονται δάσκαλοι. Άλλο να έχει και να μην πας και διαφορετικό να έχει αλλά να μην μπορείς διοικητικά να πας. Έχει διαφορά.

 
Μαρία
21 Οκτ 2019 10:24

@Αυτονόητο, γράφεις "Μεταξύ υποψηφίων της ίδιας βαθμίδας, ας μετράει ότι προσόν θέλετε και για όσα μόρια θέλετε, αφού όλοι θα μπορούσαν να το έχουν"
και δυστυχώς κάνεις λάθος. Εγώ δεν θα μπορούσα να το έχω, είμαι Ξενόγλωσση στην Πρωτοβάθμια και το Διδασκαλείο απευθυνόταν μόνο σε δασκάλους.
Εγώ μπορούσα να κάνω δύο μεταπτυχιακά και το ένα μου το κόβουν, ενώ το Διδασκαλείο και το Μεταπτυχιακό του δασκάλου τα μοριοδοτούν.
Που η ίση μεταχείριση σε αυτο;

 
m
21 Οκτ 2019 11:10

Υποψιάζομαι ότι η ξένη γλώσσα δεν θα είναι προαπαιτούμενο για την επιλογή των "καινούριων" σχολικών συμβούλων.
Όμως οι συντονιστές που είναι; Η Υπουργός συναντήθηκε με έναν θεσμό που έχει καταργηθεί (την ΠΕΣΣ), ούτε καν την "πρώην" ΠΕΣΣ, ενώ δεν έχει συναντηθεί ακόμη με τους εκπροσώπους των Συντονιστών. Τί γίνεται ρε παιδιά; Tόση δύναμη έχουν οι πρώην σχολικοί σύμβουλοι που έμειναν απ΄έξω; Και τελικά αυτό θα είναι το "νέο" ήθος της πολιτικής της νέας Υπουργού;

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean