Placeholder

ΒΟΥΛΗ

Υπουργός: Μπορεί κάποιοι να ζητούν κατάργηση των Πρότυπων Σχολείων εμείς τα ενισχύουμε

"Η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, δυστυχώς είχε παραδώσει τα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία σε μια τραγική κατάσταση"
Δημοσίευση: 22/10/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

"Μπορεί κάποιοι να ζητάνε κατάργηση των Πρότυπων Σχολείων, εμείς με τις πράξεις μας δείχνουμε ενίσχυση, στήριξη, στα πρότυπα σχολεία".

Αυτό τόνισε στη Βουλή η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως, απαντώντας εμμέσως στον πρόεδρο της ΟΛΜΕ και στέλεχος της ΔΑΚΕ Θ. Τσούχλο ο οποίος ζήτησε την κατάργηση των Πρότυπων Σχολείων (Διαβάστε εδώ).

Η υπουργός Παιδείας τόνισε πως:

  • Η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, δυστυχώς  είχε παραδώσει  τα Πρότυπα και Πειραματικά  Σχολεία σε μια τραγική κατάσταση.
  • Παράδειγμα, δεν είχε γίνει συγκρότηση των επιστημονικών εποπτικών συμβουλίων, τα οποία είναι αυτά που κατευθύνουν στην ουσία τη δράση των πρότυπων πειραματικών σχολείων.
  • Πώς να λειτουργήσουν όλα αυτά τα σχολεία στην πράξη, όταν η απερχόμενη κυβέρνηση δεν είχε φροντίσει να έχει συγκροτηθεί, το κατεξοχήν όργανο που τους δίνει κατεύθυνση;
  • Εμείς   θεσμοθετούμε ακριβώς αυτή την αναβάθμιση των Πρότυπων Σχολείων, διευρύνουμε τη δυνατότητα για συμμετοχή των μαθητών σε ομίλους στο πλαίσιο αυτών των σχολείων, ενισχύουμε τις αρμοδιότητες της επιστημονικής επιτροπής που εποπτεύει τα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία, δίνουμε τη δυνατότητα να τροποποιείται το διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών στα πρότυπα πειραματικά σχολεία, κυρίως προκειμένου να εξυπηρετήσουμε τις ανάγκες των ομίλων, οι οποίοι προσφέρουν τόσα πολλά στους μαθητές.  

Κυβερνητικός εκπρόσωπος:  Ο Θ. Τσούχλος μιλούσε εξ ονόματος της ΟΛΜΕ για τα Πρότυπα Σχολεία

“Ο συγκεκριμένος Πρόεδρος μπορεί να προέρχεται από τη ΔΑΚΕ, αλλά μιλούσε εξ ονόματος της ΟΛΜΕ”, δήλωσε σήμερα ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Στ. Πέτσας , απαντώντας σε σχετική ερώτηση δημοσιογράφου και σημείωσε:

  •  Η θέση της ΟΛΜΕ για τα θέματα αυτά, είναι πάγια και γνωστή.
  • Εμείς δεν σχολιάζουμε τη στάση συνδικαλιστικών οργανώσεων.
  • Μπορεί να εκφράζουν ελεύθερα όποια άποψη θέλουν.
  • Αυτό που εμείς κάνουμε, είναι να προχωρούμε με αποφασιστικότητα στην ενίσχυση των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων, όπως ήταν και προεκλογική μας δέσμευση.
  • Όσον αφορά στον τρόπο με τον οποίο θα γίνει αυτό, σας παραπέμπω στη  δήλωση της κυρίας Κεραμέως.

Σχόλια (11)

 
teacher
22 Οκτ 2019 16:40

Επειδή προφανώς σκοπός της κυβέρνησης είναι να ενισχύσει τα πρότυπα και πειραματικά γι αυτό η πρώτη διάταξη που πέρασε είναι η κατάργηση των οργανικών που είχε νομοθετήσει η προηγούμενη κυβέρνηση, η ανανέωση για ένα ακόμα χρόνο της θητείας (μπορεί και δυο) συναδέλφων που ακόμα δεν γνωρίζουν τι ισχύει σχετικά με τις υπηρεσιακές τους μεταβολές καθώς και γονέων που δεν ξέρουν αν τα παιδιά τους θα πάνε κατευθείαν από τη ΣΤ του Πειραματικού Δημοτικού στην Α Γυμνασίου του συνδεδεμένου Πειραματικού. Γενικά ένα χάος εξακολουθεί να συνεχίζεται με τα σχολεία αυτά και μακάρι να έρθει αυτό το νομοθετημα που θα δώσει μια σοβαρή λύση.

 
Παναγιώτης Β
22 Οκτ 2019 18:34

Πράγματι, η προηγούμενη ηγεσία έφερε τα Π&ΠΣ σε τραγική κατάσταση. Αλλά, προεκλογικά, η ΝΔ υποσχόταν να επαναφέρει το θεσμικό πλαίσιο που προϋπήρχε των Μπαλτά, Φίλη, Γαβρόγλου.
Μού θυμίζει πειράματα με πιθήκους, που τούς αφαιρούμε 9 από τις 10 μπανάνες τους και αργότερα τούς δίνουμε άλλη μία μπανάνα για να ευγνωμονούν τον σιτιστή!
Παρεμπιπτόντως, οι Όμιλοι Αριστείας και Δημιουργικότητας λειτουργούν από το 2012. Ο Γαβρόγλου απλά αφαίρεσε την λέξη "αριστεία."

 
Ενίσχυση Γενικών Λυκείων
22 Οκτ 2019 19:01

Προτεραιότητα έχει η βασική και μέση εκπαίδευση, για όλα τα παιδιά.

Πρότυπα Γυμνάσια και Δημοτικά μπορούν να ιδρυθούν σε 25-30 περιοχές της χώρας, όπως άλλωστε είχε εξαγγελθεί και πριν τις εκλογές.

 
Παναγιώτης Β
22 Οκτ 2019 19:59

Στο Βαρβάκειο Πρότυπο Γυμνάσιο, οι ώρες των λειτουργικών κενών είναι 30 και κοντεύει Νοέμβριος.
Πώς ακριβώς τήν εννοεί την "αναβάθμιση" η Υπουργός;
Όταν, με το καλό, καλυφθούν αυτές οι 30 ώρες, θα αναπληρωθούν οι έως τώρα χαμένες ώρες;

 
goneas
22 Οκτ 2019 20:33

Αναρωτιέται κανείς τι σημαίνει η δήλωση "στηρίζω τα Πειραματικά Σχολεία"!
Προς το παρόν 4ωρα και 5ωρα με κενά σε σημαντικά μαθήματα της Α Λυκείου όπως Γλώσσα, Λογοτεχνία, Ιστορία, Βιλολογία, Project, Πληροφορική και πιάσαμε Νοέμβρη!
Ποιος θα απαντήσει για αυτήν την σημαντική στήριξη των Πειραματικών; Η Δ/νση ΔΕ Α Αθήνας δεν απαντά. Το Υποργείο θα απαντήσει;

 
goneas
22 Οκτ 2019 20:35

Αναρωτιέται κανείς τι σημαίνει η δήλωση "στηρίζω τα Πειραματικά Σχολεία"!
Προς το παρόν 4ωρα και 5ωρα με κενά σε σημαντικά μαθήματα της Α Λυκείου όπως Γλώσσα, Λογοτεχνία, Ιστορία, Βιλολογία, Project, Πληροφορική και πιάσαμε Νοέμβρη!
Ποιος θα απαντήσει για αυτήν την σημαντική στήριξη των Πειραματικών; Η Δ/νση ΔΕ Α Αθήνας δεν απαντά. Το Υπουργείο θα απαντήσει;

 
Καθηγητής πειραματικού
22 Οκτ 2019 21:44

Η Κεραμέως έχει στόχο να διαλύσει τα Πειραματικά. Δουλεύει και σε αυτό το θέμα προς όφελος των μεγάλων ιδιωτικών. Γι' αυτο αφηνει τα τεράστια κενά, για νά λενε τα ιδιωτικά ότι σε αυτούς δεν χάνονται μαθήματα ενώ στα ιδιωτικά κάνουν εφταωρα.

 
Σχολείο
22 Οκτ 2019 23:11

Ποιος ο λόγος να υπάρχουν πρότυπα σχολεία; Γιατί να υπάρχουν σχολεία για αριστούχους μαθητές; Οι αριστούχοι μαθητές δεν μπορούν να φοιτούν μαζί με τους μαθητές που είναι λιγότερο καλοί; Με την λογική σας, ιδρύστε σχολεία για κακούς μαθητές, για μέτριους μαθητές και για καλούς μαθητές. Δεν στέκει αυτό. Άδικα σπαταλάτε χρήματα. Με τον τρόπο σας, υποβαθμίζετε τα σχολεία που φοιτούν οι περισσότεροι μαθητές. Σε όλα τα σχολεία υπάρχουν μαθητές που βγάζουν απολυτήριο 18 και 19. Δεν χρειάζονται σχολεία για μαθητές που βγάζουν μόνο 19. Καταργήστε τα πρότυπα και τα πειραματικά σχολεία. Απλούστατα, ενισχύστε τα υπόλοιπα σχολεία.

 
Βαρβακειόπαις
23 Οκτ 2019 03:53

Θα τρίζουν τα κόκαλα του εθνικού μας ευεργέτη Ι.Βαρβάκη, κ. Τσούχλε ...

 
Δ. Μπάμπας
23 Οκτ 2019 08:40

Πριν νομοθετήσει η κυβέρνηση αλλαγές στα Πειραματικά Σχολεία μήπως να ενδιαφερόταν για την ταχύτερη πλήρωση των κενών σε αυτά; Χαρακτηριστική περίπτωση το 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης.

 
Ευγενία
24 Οκτ 2019 11:38

Δεν καταλαβαίνω πραγματικά πως μπορεί να μην είναι ηλίου φαεινότερον για όλους η ανάδειξη, προαγωγή, ενίσχυση των αρίστων, των λαμπρών μυαλών, των πιθανών μελλοντικών μεγάλων επιστημόνων που θα κάνουν τους Έλληνες να ξαναφουσκώσουν από υπερηφάνεια (γιατί τότε τους θυμόμαστε!). Οφείλουμε ως κράτος και ως κοινωνία να επενδύσουμε σε αυτά τα παιδιά. Όσο γίνεται νωρίτερα και με όποιο τρόπο μπορούμε. Αυτό δε σημαίνει ότι παραμελούμε τα άλλα παιδιά, τους μη άριστους. Εξυπακούεται ότι η προσφερόμενη παιδεία πρέπει να είναι η καλύτερη δυνατή για όλους. Το ένα δεν αναιρεί το άλλο σε καμία περίπτωση! Με θλίβει βαθιά το "ο θάνατός σου, η ζωή μου". Γιατί δεν αντιδρά κανείς που πολλά δημόσια σχολεία έχουν τμήματα ένταξης; να καταργηθούν κι αυτά λοιπόν, να αφήσουμε τους μαθητές που φοιτούν σε αυτά στην τύχη τους! Γιατί σπαταλούνται χρήματα για αυτούς; Γιατί να βελτιωθούν; ααα, το χρειάζονται...οι άριστοι δε χρειάζονται βελτίωση; εκγύμναση του δυνατού μυαλού τους; Ένα απλό παράδειγμα : όλοι οι μαθητές ασχολούνται με γυμναστική. Όλους τους στηρίζουν οι καθηγητές φυσικής αγωγής. Δεν ανταποκρίνονται όλοι όμως το ίδιο. Πολλοί στη συνέχεια θα γίνουν αθλητές, λίγοι όμως πρωταθλητές. Και σε αυτούς γίνεται πιο απαιτητική προπόνηση. Γιατί απλά δε μπορούν όλοι να γίνουν πρωταθλητές. Αλλά οι πρωταθλητές αλλάζουν τον κόσμο...
Ελπίζω κι εύχομαι ολόψυχα με όλα τα προβλήματα και τις τραγικές καθυστερήσεις να λειτουργήσει το εκπαιδευτικό σύστημα αποτελεσματικά και με σεβασμό σε όλα τα παιδιά αλλά και στο καθένα ξεχωριστά.... Αυτό θα είναι πραγματική επιτυχία! Καλή επιτυχία λοιπόν στην Υπουργό και την ομάδα της!

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean