Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Πέντε εξαγγελίες από το νέο πρόεδρο του ΙΕΠ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών, Λύκειο, Τράπεζα Θεμάτων, Πρότυπα-Πειραματικά

Τα στελέχη της εκπαίδευσης θα αναλάβουν την ευθύνη της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών-Υπάρχει η εμπειρία της εφαρμογής αξιολογικού συστήματος, που προέβλεπε το Π.Δ. 152
Δημοσίευση: 16/11/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Σε εξαγγελίες, κάτι που δεν είχαμε συνηθίσει από τους εκάστοτε προέδρους του ΙΕΠ, προβαίνει ο νέος πρόεδρος Γιάννης Αντωνίου σε συνέντευξη στην Καθημερινή της Κυριακής και στον Απ. Λακασά.

Οι εξαγγελίες του νέου προέδρου του ΙΕΠ αναφέρονται σε πέντε ζητήματα , για τα οποία τουλάχιστον μέχρι σήμερα  η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως απέφυγε να ανοίξει τα “χαρτιά” της.

Ειδικότερα ο κ. Αντωνίου έκανε τις ακόλουθες δηλώσεις:

Αξιολόγηση:

Η αξιολόγηση που θα εφαρμοστεί δεν τιμωρεί, διορθώνει.

Υπάρχει η εμπειρία της εφαρμογής αξιολογικού συστήματος, που προέβλεπε το Π.Δ. 152, η οποία έφτασε έως στελέχη της εκπαίδευσης το 2004, το σύστημα που εφαρμόστηκε στα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία το 2013-14 και το σύστημα αυτοαξιολόγησης  των σχολικών μονάδων την ίδια περίοδο.

Θα αξιοποιήσουμε αυτή την εμπειρία βελτιώνοντας τα αξιολογικά εργαλεία και ενισχύοντας τα εχέγγυα της αξιοκρατίας.

Βασική αρχή είναι ότι κανείς δεν αξιολογεί, εάν δεν έχει αξιολογηθεί και ο ίδιος.

Σ αυτόν τον κανόνα προφανώς περιλαμβάνονται  οι Περιφερειακοί Διευθυντές, οι Διευθυντές Εκπαίδευσης, οι Σχολικοί Σύμβουλοι με αναβαθμισμένο εποπτικό, επιμορφωτικό και αξιολογικό ρόλο και βεβαίως οι Διευθυντές σχολικών μονάδων, δηλαδή τα στελέχη της εκπαίδευσης που θα αναλάβουν την ευθύνη της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών.

Πως θα οργανωθεί η Τράπεζα Θεμάτων

Το ΙΕΠ θα καλέσει τους εκπαιδευτικούς να υποβάλουν  θέματα διαβαθμισμένης δυσκολίας σε ηλεκτρονική πλατφόρμα.

Τα θέματα θα αξιολογηθούν από Επιτροπές Ειδικών  , που επίσης θα συστηθούν από το ΙΕΠ, και εφόσον κριθούν κατάλληλα , θα συμπεριληφθούν στην Τράπεζα.

Επίσης θα επανεξετασθούν  τα θέματα της Τράπεζας του 2014.

Στόχος μας είναι η θεραπεία μιας παθογενούς κατάστασης που καθιστά οιονεί προσχηματική μια ολόκληρη εκπαιδευτική βαθμίδα.

Λύκειο

Για τον προσδιορισμό του βαθμού του Εθνικού Απολυτηρίου θα συνυπολογίζονται οι βαθμοί των τριών τάξεων  του Λυκείου με ειδικό συντελεστή ανά τάξη.

Η μεταρρύθμιση αυτή προϋποθέτει την εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων, την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων και των εκπαιδευτικών , τα Προγράμματα Σπουδών, την ενίσχυση των προϋποθέσεων προαγωγής και απόλυσης των μαθητών στο Λύκειο.

Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία

Τα δίκτυα των Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων  δεν σχεδιάζονται  για να κλειστούν αυτάρεσκα στον εαυτό τους, αλλά για να λειτουργήσουν  ως ατμομηχανές του συστήματος της δημόσιας εκπαίδευσης.

Νέα Προγράμματα Σπουδών

Πρακτικά τα εφαρμοζόμενα προγράμματα Σπουδών  του σχολείου σε όλες τις βαθμίδες είναι, με κάποιες εξαιρέσεις, αυτά που εκπονήθηκαν  το 2003.
Η ηλικία των εφαρμοζόμενων Προγραμμάτων απαντά στο ερώτημα “γιατί νέα Προγράμματα;”.

Σχόλια (48)

 
Στράτος
16 Νοε 2019 21:54

Θα μπορούσα πολλά να σχολιάσω. Θα αρκεστώ σε μερικά επιγραμματικά:
1. Γνωρίζει η Υπουργός τα σχέδια του νέου Προέδρου του ΙΕΠ; Συμφωνεί;

2. Η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ έκανε λόγο μέχρι τώρα για αυτοαξιολόγηση πριν από κάθε άλλου είδους αξιολόγηση. Ο κ. Αντωνίου τίποτε δεν λέει για αυτοαξιολόγηση αλλά μάλλον σχεδιάζει επαναφορά του Π.Δ. 152.

3. Χρονικά προηγείται η επιλογή στελεχών εκπαίδευσης και ακολουθεί η αξιολόγηση. Όταν αναφέρεται ο Πρόεδρος του ΙΕΠ σε αξιολόγηση από πάνω προς τα κάτω, προφανώς δεν ταυτίζει την διαδικασία επιλογής στελεχών με την αξιολόγησή τους, ή όχι; Εάν γίνει επιλογή στελεχών έως τέλος του τρέχοντος σχολ. έτους, μέχρι πότε και για ποιο έργο θα αξιολογηθούν τα νέα στελέχη ώστε να ακολουθήσει αξιολόγηση εκπαιδευτικών;

4. Οι αντιδράσεις των εκπαιδευτικών στις διαδικασίες αξιολόγησης έχουν υπολογιστεί;

5.Τράπεζα Θεμάτων. Για όλες τις τάξεις του Λυκείου; Σε όλα τα μαθήματα; Σχεδιάζεται ριζική αναμόρφωση του Λυκείου;

6. Τράπεζα Θεμάτων με θέματα από τα ισχύοντα Αναλυτικά Προγράμματα και ταυτόχρονα εκπόνηση νέων Προγραμμάτων Σπουδών; Και η δουλειά για την Τράπεζα Θεμάτων; Ή πρώτα νέα Προγράμματα Σπουδών και έπειτα η Τράπεζα με θέματα από τα νέα Προγράμματα;

Το σημαντικότερο για όλες τις αναφερόμενες αλλαγές. Σε ποιο ορίζοντα χρόνου;

 
Δημήτρης Κ.
16 Νοε 2019 22:03

Τώρα αρχίζουν τα ωραία!

 
Ελεύθερος
16 Νοε 2019 22:24

Μην διανοηθούν πάλι να διαπράξουν το έγκλημα να θέσουν σε διαθεσιμότητα στα κουτουρού Εκπαιδευτικούς που διορίστηκαν με γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ μόνο. Έχουν βεβαρημένο παρελθόν. Να μην το επιβαρύνουν έτι μάλλον.

Και να μη νομίζουν πως θα είναι εσαεί στην κυβέρνηση. Για την ακρίβεια, αν δεν είχαν προηγηθεί οι προηγούμενοι που αντί να σχίσουν τα μνημόνια σχίστηκαν να τα εφαρμόσουν, δεν θα είχαν καμμία ελπίδα επαναφοράς οι νεοταξίτες με γραββάτα.

 
ΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑ
16 Νοε 2019 22:40

ΩΡΕ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ
Όταν θέλεις να κάνεις κάτι καινούριο αρχίζεις από την αρχή όχι από το τέλος.
ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΩΡΕ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΩΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ και έπειτα στο Γυμνάσιο, Λύκειο Πανεπιστήμιο....
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΩΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΠΡΩΤΑ και έπειτα στην Αξιολόγηση.

 
Καλά
16 Νοε 2019 22:41

Καλά να πάθουμε, ας βάζαμε μυαλό! "Υπάρχει η εμπειρία της εφαρμογής αξιολογικού συστήματος, που προέβλεπε το Π.Δ. 152, ..." Επαναφορά του άρθρου και όλων όσων ακολούθησαν;

 
Αλέξανδρος
16 Νοε 2019 22:49

Να στέλνετε πρώτα καθηγητές στα σχολεία έγκαιρα... μέσα Νοέμβρη και υπάρχουν πολλά κενά ακόμη και στα σχολεία της Ά Αθήνας και αφήστε τα φούμαρα...

 
Μια χαρά
16 Νοε 2019 23:01

Κοίτα τώρα που θα γίνει ήρωας ο Φίλης...

 
Φυσικά
16 Νοε 2019 23:08

και πρέπει να γίνει αξιολόγηση όλων , αρχής γενομένης των προγραμμάτων , των δομών , των στελεχών και των εκπαιδευτικών με απόλυτο σκοπό τη βελτίωση του αποτελεσματος .
Σήμερα η κατάσταση έχει πιάσει πάτο με τα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα να ανθίζουν ακόμα από το Δημοτικό....

 
Εκπαιδευτικος
17 Νοε 2019 00:12

Η αξιολογηση στα Πειραματικα το 2013 συνοδευτηκε κι απο το ξηλωμα των οργανικων θεσεων των εκπαιδευτικων τους και την υποβολη τους σε μια κατασταση ομηρειας που ονομαζεται "πενταετης θητεια". Οταν λοιπον αναφερομαστε στο " θαυμα" των Πειραματικων θα πρεπει να γνωριζουμε οτι αυτο δεν οφειλεται στην αξιολογηση των εκπαιδευτικων τους:το αρτιο παιδαγωγικο τους εργο συντελουνταν και πριν το 2013-2014! Αντιθετως, ειναι ευρεως γνωστο οτι το εν λογω θεσμικο πλαισιο εχει οδηγησει πολλους αξιολογους εκπαιδευτικους στην επιλογη της παραιτησης τους απο τα σχολεια αυτα...

 
Γ.Γεωργία
17 Νοε 2019 00:19

Σωστα,κανένας δεν αξιολογεί αν δεν αξιολογηθεί ο ίδιος ,ας ξεκινησουμε λοιπόν απο το υπουργείο παιδείας.Την Πέμπτη 14Νοεμβρη εκανε το παιδί μου το πρωτο μαθημα Φυσικής στην Γ Λυκείου, επειδη το υπουργείο (που θέλει να αξιολογησει κιολας) δεν ειχε διορισει αναπληρωτες.

 
darkstar
17 Νοε 2019 00:24

Εσείς κ. Αντωνίου πώς είπαμε ότι διορίστηκε; Με ΑΣΕΠ; Με προκήρυξη; Α! Ξέχασα σας διόρισε το σύστημα! Εσείς λοιπόν αξιολογημενε , μαζί με τους αξιολογημενους και διορισμένους με μόνο "διαφανείς " διαδικασίες , υφιστάμενους σας, θα αξιολογήσετε τους εκπαιδευτικούς μπας και δει άσπρη μέρα ο τόπος! Ρε μας δουλεύετε; Βέβαια σας πιστεύουν όλοι οι κομματικοί γιατί θα αξιολογηθούν με άριστα! Και θα μας πουλάν το παραμύθι ότι αυτή η αξιολόγηση είναι καλή, και θέλουν μόνο το καλό μας. Τα ίδια και τα ίδια !

 
ΚΜ
17 Νοε 2019 00:57

Γαβρογλου θα λέτε και θα κλαίτε..

 
Θανασης
17 Νοε 2019 05:40

Η σωστή αξιολόγηση είναι δυνατόν να γίνει μόνο εξωτερικά, και κοστίζει πολύ. Εφόσον τα λεφτά για την Παιδεία δεν υπάρχουν θα αρκεστούμε σε μια ακόμα ανούσια γραφειοκρατική διαδικασία. Όσο για την αποστολή θεμάτων στην τράπεζα από εκπαιδευτικούς, εφόσον είναι δωρεάν, θα έχει και την ανάλογη ποιότητα. Το "φιλότιμο" και ο σταχανοβισμός δεν αρκούν για επαγγελματική δουλειά.

 
Βασική αρχή γεμάτη παραθυράκια.
17 Νοε 2019 06:52

Λέει ο πρόεδρος του ΙΕΠ
"Βασική αρχή πρέπει να είναι ότι κανείς δεν αξιολογεί, εάν δεν έχει αξιολογηθεί"
ενώ το σωστό είναι:
Βασική αρχή πρέπει να είναι ότι κανείς δεν αξιολογεί, εάν δεν έχει αξιολογηθεί και ο ίδιος ME TO ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ !!!!!

Το βλέπετε το παραθυράκι όσο δεν ορίζεται ο τρόπος αξιολόγησης;;;
Εύκολη αξιολόγηση για τους δικούς ώστε για να γίνουν αξιολογητές, δύσκολη αξιολόγηση για τους υπόλοιπους...

 
Εκπαιδευτικός
17 Νοε 2019 08:05

Νύχτα θα φύγει ο Αντωνίου

 
Poyet
17 Νοε 2019 09:35

Μπορεί κάποιος να μου πει πόσα χρόνια έχει να δει καινούριο θρανίο ή καρέκλα στο σχολείο του; Επίσης πότε ήταν η τελευταία φορά που έστειλε μπάλες το υπουργείο; Οι Σύλλογοι Γονέων να είναι καλά. Ξεκινήστε από τα απλά, τις υποχρεώσεις σας πρώτα σαν κράτος προς τους πολίτες και δη προς τους μαθητές και μετά βλέπουμε για αξιολογήσεις, κρίσεις και όλα τα άλλα.

 
@Φυσικά
17 Νοε 2019 09:44

Να μην ξεχνάμε οτι το 2015, επί υπουργίας Λοβέρδου, εκδόθηκαν ΦΕΚ με τα νέα Αναλυτικά Προγράμματα όλων των μαθημάτων, ως αποτέλεσμα προγράμματος που συντόνιζε το ΙΕΠ και στο οποίο δούλεψαν δεκάδες επιτροπές εκπαιδευτικών και ειδικών. Ας μην ξεχνάμε επίσης οτι το δίδυμο Μπαλτάς-Κουράκης, με ένα άρθρο και ένα νόμο, κατάργησαν όλα αυτά τα ΑΠΣ και έστειλαν στα σκουπίδια όλη αυτή τη δουλειά επιστρέφοντας την παιδεία στο παρελθόν.

 
Εκπαιδευτικος
17 Νοε 2019 09:54

Όλη η κοινωνία αναρωτιέται γιατί οι εκπαιδευτικοί δεν θέλουν την αξιολόγηση, όταν στον ιδιωτικό τομέα όλοι αξιολογούνται καθημερινά. Μήπως ακολουθούν μεθόδους και νοοτροπίες ξεπερασμένες ...τη στιγμή που χιλιάδες νέα παιδιά με μεταπτυχιακά και σύγχρονη κατάρτηση μένουν στο σπίτι τους χωρίς δουλειά;

 
Ελένη
17 Νοε 2019 09:57

Το ΔΙΣ εξαμαρτείν...
ΔΥΣτυχώς.

 
Παναγιώτης
17 Νοε 2019 10:09

@ @Φυσικά

Πότε ακριβώς εξεδόθησαν τα ΑΠΔ από το Λοβέρδο; Θυμάστε;
Ποια προεργασία είχε γίνει για να εφαρμοστούν; μπορούσαν να στηριχθούν στα υπάρχοντα σχολικά εγχειρίδια;
Και τέλος, πόσο ρεαλιστική ήταν η εφαρμογή τους;
Στη Φυσική π.χ. περιείχαν απίστευτο όγκο ύλης.
Τι σημασία έχει αν εργάστηκαν επιτροπές ειδικών κλπ αφού παρήγαγαν ανεφάρμοστα ΑΠΔ;

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
17 Νοε 2019 10:10

Θα πρέπει να έχει πλεόνασμα αναίδειας κάποιος, για να αποτολμά να μηχανεύεται τέτοια μεγαλεπήβολα σχέδια, χωρίς προηγουμένως να έχει φροντίσει για τις στοιχειώδεις προϋποθέσεις που θα νομιμοποιούσαν τις φιλοδοξίες αυτές. Γιατί δεν μπορείς να ζητάς αξιολόγηση από ένα εργασιακό πεδίο εξουθενωμένο και ετοιμόρροπο που επιβιώνει αποκλειστικά και μόνο από το φιλότιμο του ανθρώπινου δυναμικού του.
Σχολεία σε πλήρη εγκατάλειψη από την πολιτεία με μόνο εργαλείο τη φωτοτυπία. Σχολεία που ελέγχονται ασφυκτικά μπας και πλεονάζει κάποιος εκπαιδευτικός, χωρίς να υπολογίζουν ότι πολλοί άλλοι τρέχουν ολημερίς από σχολείο σε σχολείο, για να συμπληρώσουν το ωράριό τους. Σχολεία που ακόμη και σήμερα χάνουν μαθήματα λόγω μη κάλυψης κάποιων κενών. Σχολεία που φιλοξενούν "τάξεις υποδοχής" προσφύγων, αλλά σε πάμπολλες περιπτώσεις ακόμη δεν έχουν προσληφθεί φιλόλογοι του ΕΣΠΑ για το μάθημα της ελληνικής γλώσσας. Σχολεία που δε νοιάστηκαν ποτέ τα υπουργεία, παρόλο που είναι υποχρεωμένα από το νόμο εδώ και 35 χρόνια (!!!), να τα εφοδιάσουν με μόνιμη γραμματεία και επιστάτη, το έργο των οποίων εκτελεί αναγκαστικά ο διευθυντής ή ο υποδιευθυντής! Διευθυντές που υποχρεώνονται να συμπληρώνουν το τυπικό τους ωράριο, χωρίς να ενδιαφέρεται κανείς πώς θα ανταποκριθούν στο κύριο καθήκον τους με τις ατέλειωτες γραφειοκρατικές πιέσεις.
Μόνο αναίδεια λοιπόν πρέπει να έχει κανείς να τα αγνοεί όλα αυτά και να ονειρεύεται άτοπες αξιολογήσεις παριστάνοντας ότι όλα δουλεύουν ρολόι! Και πολύ σωστά το επισημαίνει κάποιος σχολιαστής: Το καλοκαίρι επίκεινται κρίσεις για τις θέσεις ευθύνης: Διευθυντές - υποδιευθυντές - ΔΔΕ/ΔΠΕ. Τα καινούργια λοιπόν στελέχη που θα επιλεγούν πάνω σε ποιο έργο θα αξιολογηθούν; Μήπως σε κάποιο είδος έκθεσης προθέσεων; Ή μήπως η διαδικασία επιλογής τους θα εκληφθεί και ως αξιολόγηση;
ΥΓ. Αυτονόητο βέβαια είναι ότι η εμπλοκή όλων των τάξεων σε μια εξετασιοκεντρική πρακτική για τη διαμόρφωση του "εθνικού απολυτηρίου" (αλήθεια, τα ως τώρα εκδοθέντα απολυτήρια ήταν "αντεθνικά";) όχι απλώς δε θα βελτιώσει τη λειτουργία του λυκείου, αλλά θα τα υποβαθμίσει ραγδαία με τη μαζική προσφυγή των μαθητών στα φροντιστήρια από την πρώτη κιόλας τάξη μέσα από τη διαφαινόμενη βαθμοθηρική παράκρουση που θα κυριαρχήσει.

 
kyr
17 Νοε 2019 10:18

Έχω την εντύπωση ότι ο νέος Πρόεδρος του ΙΕΠ λησμονεί πως ο ρόλος του οργανισμού, τον οποίον κλήθηκε να διευθύνει είναι συμβουλευτικός προς την πολιτική ηγεσία και τίποτα περισσότερο. Δεν είθισται να ανακοινώνουν τις νέες πολιτικές για την εκπαίδευση οι Σύμβουλοι χάραξης εθνικής εκπαιδευτικής πολιτικής αλλά η πολιτική ηγεσία, η οποία φέρει ακέραια την ευθύνη τέτοιων αποφάσεων. Μήπως, αναρωτιέμαι, μήπως η πολιτική επίθεση δώδεκα βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ έκανε τον κύριο Πρόεδρο να λησμονήσει τον θεσμικό, τον πραγματικό θεσμικό του ρόλο; Μήπως το γραφείο της Υπουργού πρέπει να τον ανακαλέσει στην τάξη;

 
Εκπαιδευτικός
17 Νοε 2019 10:21

Στείλτε πρώτα εκπαιδευτικούς στα σχολεία και μετά ασχοληθείτε με την αξιολόγησή τους.
Ξέρετε πόσα είναι ακόμη τα κενά; Διδάσκονται σε όλα τα σχολεία μαθήματα κατεύθυνσης, Νοέμβρη μήνα;
Αλλά δεν ξυπνάνε οι γονείς, λόγω και των φροντιστηρίων, να σας αρχίσουν τις προσφυγές που δεν δίνουν όλα τα παιδιά επί ίσοις όροις, να τιναχθούν οι πανελλαδικές στον αέρα...
Κάντε εσείς καλά τη δουλειά σας και κρίνετε μετά τους υπόλοιπους.

 
phd
17 Νοε 2019 10:33

Να προχωρησει η διαδικασια αξιολογησης παραυτα !!!
Ειναι αναγκαια οσο ποτε αλλοτε.
Φτανει πια η εκμεταλευση των καθηγητων για 'μη αξιολογηση' που φερνει ψηφουν στα λεγομενα αριστερα κομματα!!! Τους ειδαμε!!!
Εμπαθεια και αλλαζονεια εδειξαν σε συναδελφους με προσοντα.
Συγχαρητηρια στον νεο προεδρο του ΙΕΠ για τις πρωτοβουλιες του.
Καλη αρχη λοιπον!!!

 
ΠΡΩΗΝ ΣΣ
17 Νοε 2019 10:36

@ΚΜ
Εγώ έκλαιγα επί Γαβρόγλου και θα γελάω τώρα. Στο τέλος ξυρίζουν τον ΣΣ (Συγνώμη λάθος τον ΣΕΕ). Ελπίζω να λειτουργήσει η αξιοκρατία, διαφορετικά θα κλαίμε όλοι μαζί. Βαράτε με και ας κλαίω.

 
ΜΑΚΗΣ
17 Νοε 2019 11:15

Ομορφα!! Σχεδον ολα τα σχολια εξεταζουν την αξιολογηση! Προφανως ειναι το μονο που ενοχλει και δεν χρειαζεται να αναφερει η ηγεσια τετοιες λεξεις. Απαραδεκτο!
Παμε τωρα στην τραπεζα θεματων. Αρκετα καλη ιδεα, οπου ο καθε εκπαιδευτικος θα εχει εναν μπουσουλα στο που θα πρεπει να κινειται και οχι να κανει του κεφαλιου του με θεματα εκτος τοπου και χρονου.

 
phd-10
17 Νοε 2019 11:30

@phd
@συγγνώμη από τους υπόλοιπους αναγνώστες
Να προχορισι η δοιαδεικασυα αξειολογοισεις παραυτα!!! Ινε αναγγεα οσω πωται αλωτε. Φτανοι πυα οι εκμμμεταλλλευσοι τον καθειγοιτον!!!
Συγχαρητήρια στον νέο πρόεδρο του ΙΕΠ για τις πρωτοβουλίες.... του 2014. Καλη ΑΠΟΓΕΙΩΣΗ λοιπον!!!

 
Γ.Π.
17 Νοε 2019 11:40

Οι απαντήσεις στον δημοσιογράφο της Καθημερινής είναι επαρκείς για το ευρύ κοινό και ελλιπείς για τους εκπαιδευτικούς που θα κληθούν να πάρουν μέρος σε μια εκπαι-δευτική αλλαγή που μοιάζει με επανάσταση και όχι με θεραπεία μιας παθογένειας. Μία εκτενής επιστολή προς τους εκπαιδευτικούς, όπου θα αναδύονται ιδέες που θα θυμίζουν τον λόγο του Ρήγα Φεραίου, του Αλέξανδρου Δελμούζου και του Χρίστου Τσολάκη, είναι αναγκαία.

 
Juan
17 Νοε 2019 12:03

Πως μπορεί να αξιολογήσει ένας διευθυντής σχολικής μονάδας το προσωπικό, όταν ο ίδιος έχει τα μισά τυπικά προσόντα από τους περισσότερους!!!!!

 
Φέρε μου τον έλεγχό σου να σου βάλω 10
17 Νοε 2019 12:20

@ΜΑΚΗΣ
Μα γιατί το έχουμε ξαναδεί το εργάκι στην Ελλάδα αγαπητέ μου. Και μάλιστα σε πολύ πρόσφατο remake. Εσείς στο εξωτερικό ζείτε?
Ρωτήστε επίσης τους
εκπαιδευτικούς των επαλ, τους σχολικούς φύλακες, τις καθαρίστριες, τους δημοτικούς αστυνομικούς, τους υπαλλήλους στη ΕΡΤ. Θα σας πουν ΜΕ ΠΟΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ? τους πέταξαν στα σκουπίδια το 2013, επί Μητσοτάκη υπουργού διοικητικής μεταρρύθμισης.
https://www.esos.gr/arthra/64954/dioristike-nea-dieythynoysa-symvoylos-s...
https://www.esos.gr/arthra/64967/syriza-i-n-kerameos-diorise-ti-synergat...

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean