Placeholder

ΒΟΥΛΗ

Το Σχέδιο Νόμου 64 άρθρων για την ΑΔΙΠ, ΕΛΚΕ και άλλες διατάξεις, όπως κατατέθηκε στη Βουλή

Το Σχέδιο Νόμου είναι αυξημένο κατά 20 άρθρα σε σχέση με αυτό που είχε τεθεί στη δημόσια διαβούλευση
Δημοσίευση: 10/01/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Κατατέθηκε σήμερα αργά το βράδυ ,από την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως, προς ψήφιση στη Βουλή, το Σχέδιο Νόμου «Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις».

Το Σχέδιο Νόμου είναι αυξημένο κατά 20 άρθρα σε σχέση με αυτό που είχε τεθεί στη δημόσια διαβούλευση.

Περιλαμβάνει άρθρα , όπως για την εορτή των Τριών Ιεραρχών,τις μαθητικές εκδρομές,τον ΔΟΑΤΑΠ,τα εκκλησιαστικά σχολεία τους καθηγητές Φυσικής Αγωγής, Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, τον ΕΟΠΠΕΠ, την εισαγωγή των υποψηφίων στα Μουσικά Τμήματα,το Παν. Δυτικής Αττικής, τα Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία, μεταθέσεις εκπαιδευτικών, τριετή αποκλεισμό στους εκπαιδευτικούς που διορίζονται και δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία.

Η συζήτηση του Σχεδίου Νόμου στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής θα ξεκινήσει την Τρίτη 14 Ιανουαρίου .

1.  ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ

2. ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ

3. ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
 

Σχόλια (10)

 
Αστρίτης
11 Ιαν 2020 10:37

Άρθρο 57: Τι εξυπηρετεί αυτό το άρθρο; Γιατί στα νομικά πρόσωπα που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας (βλέπε πχ ΑΣΠΑΙΤΕ) να μην διορίζονται στη Διοίκηση μέλη ΔΕΠ που ανήκουν στον εν λόγω φορέα; Γιατί το δημόσιο να υφίσταται τόσα έξοδα, ενώ υπάρχει λύση και μάλιστα ηθικά ενδεδειγμένη; Είναι δυνατόν να συμβαίνουν τέτοια πράγματα; Καλό θα ήταν να το προσέξει ιδιαίτερα αυτό το σημείο η Υπουργό και να το αποσύρει. Δηλαδή, το υπάρχον προσωπικό των φορέων αυτών είναι ανίκανο να διοικήσει και χρειάζονται άλλοι εξωτερικοί με τόση επιβάρυνση οικονομική;

 
ΞΚ
11 Ιαν 2020 11:12

'Από διατυπώσεις του τύπου από την παράγραφο τάδε του νόμου τάδε όπως τροποποιήθηκε από τους νόμους τάδε και τάδε και μετά διαγράφηκε η φράση και προστέθηκε η παράγραφος κτλ κτλ δεν βγάζει άκρη ο μέσος άνθρωπος !

 
Epistimonas
11 Ιαν 2020 15:36

Δείτε το θέμα Κα υπουργός των ΑΣΕΙ. Πάλι κενό σχετικά με τους ΕΛΚΕ αφού τα ΑΣΕΙ δεν διαθέτουν και εξαρτώνται από ενστολες δομές του ΥπΕΘΑ (που ασχολουνται κυριως με τα σισιτια των προσφυγων!!!!!). Καμία ανεξαρτησία ούτε αυτονομία ή αυτοδυναμία! επιτελους ΑΕΙ αυτονομα και τα ΑΣΕΙ!

 
3ετης φοιτητης ΑΣΠΑΙΤΕ
12 Ιαν 2020 12:50

Μια παραγραφο στο νομοσχεδιο για την ΑΣΠΑΙΤΕ δεν βρεθηκε για ν αποκαταστησετε το δικαιο.Αναμενουμε λυση την οποια και εσεις αποφευγετε.υποπτο..................

 
Αστρίτης
12 Ιαν 2020 13:46

Το άρθρο 57 δεν υπήρχε στο αρχικό νομοσχέδιο που τέθηκε σε διαβούλευση. Τώρα όμως μπήκε. Αντί να βάλετε ένα άρθρο για την ΑΣΠΑΙΤΕ, όπως λέει και ο φοιτητής, ώστε να αποκατασταθεί το άδικο που έχει συντελεστεί για μια σχολή 60 ετών, προτιμάτε να προβλέπετε πληρωμές και διευκολύνσεις σε ανθρώπους που θέλετε να διοικήσουν εκ του μακρόθεν προερχόμενοι . Αυτά πάντως δεν είναι πράγματα και κινήσεις που περίμενε κανείς από τη νέα κυβέρνηση.

 
ΕΛΚΕ "μια από τα ίδια"
12 Ιαν 2020 19:29

Όσον αφορά τους ΕΛΚΕ, προηγούμενες γραφειοκρατικές διατάξεις αντικαθίστανται με άλλες γραφειοκρατικές διατάξεις φολιδωτά (δηλ. σε μια διάταξη υπάρχει υπαγωγή ή/και εξάρτηση από άλλες διατάξεις=φολιδωτή διάταξη) , δίχως να διευκολύνεται καμία διαδικασία και να βασιλεύει η γραφειοκρατία. Στην ουσία ο επιστημονικός υπεύθυνος ενός έργου παραμένει "μαριονέτα" της γραφειοκρατίας. Ο επιστημονικός υπεύθυνος, δηλαδή αυτός που με δική του προσπάθεια φέρνει χρηματοδοτήσεις στο ΑΕΙ-τμήμα του, εξακολουθεί να παραμένει δέσμιος της γραφειοκρατίας με φολιδωτές διατάξεις (=εξάρτηση από ένα κάρο υπογραφές άλλων, άσχετων με το πρόγραμμά του) , οι οποίες διατάξεις έχουν τέτοια δομή που στην ουσία θεωρούν εξαρχής τον επιστημονικό υπεύθυνο ως ανίκανο να διαχειριστή την χρηματοδότηση που έφερε στο ΑΕΙ. Έτσι δεν αλλάζει τίποτα!
Μόνον ριζική αναθεώρηση των ΕΛΚΕ, με μέτρα (άρθρα) που θα προβλέπουν αναδιάταξη όλων των αρμοδιοτήτων του επιστημονικού υπεύθυνου, επιτρέποντας σε αυτόν με δική του ευθύνη να εκδίδει αυτοδύναμα (μόνο με την υπογραφή του) εντολές υλοποίησης+πληρωμής εντός του εγκεκριμένου προϋπολογισμού του, μπορούν να μειώσουν την γραφειοκρατία.
Έτσι όπως εμφανίζονται οι διατάξεις στο νομοσχέδιο είναι "μια από τα ίδια". Αυτός που φέρνει την χρηματοδότηση εξακολουθεί να είναι έρμαιο της γραφειοκρατίας, δίχως την απαιτούμενη ευελιξία για να κινήσει το ερευνητικό έργο του. Νομοσχέδιο κατώτερο των προσδοκιών για τους ΕΛΚΕ. Κρίμα (στην έρευνα)!

 
άρτζι μπούρτζι
12 Ιαν 2020 22:16

αιτιολογική έκθεση , αρθ 46 : μας λέει τα ΣΔΕ μη τυπική, η ΓΓ τα λέει τυπική ενηλίκων (ορθά κατά την όχι και τόσο ταπεινή μας γνώμη). ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ τι είναι ! Πιο μπάχαλο υπουργείο και χώρα τρελαίνεσαι !

 
Σβορώνος Περικλής
13 Ιαν 2020 06:53

Mε αυτή που μπλέξαμε .... βοηθεια μας και καλά ξεμπερδέματα ...
ειναι κατα πολύ χειρότερη του Γαβρόγλου .η ολική κατάρρευση ειναι προ των πυλων

Σταματήστε να γράφετε ,δεν αξιζει να χαλάτε μυαλό για τα νομοσχέδια του τίποτα ,ολα οσα ελεγαν προ των εκλογων ηταν αέρας κοπανιστός ,δεν ξερουν ,δεν θελουν και δεν μπορουν , τα ρουσφετάκια τους κανουν στις ομαδούλες που εχουν δημιουργηθει.

καληνύχτα

 
Αναγνώστης
13 Ιαν 2020 23:12

Έχουν δίκιο οι φοιτητές, παρατηρώ αναβρασμό, σας παρακαλώ ασχοληθείτε και με την ΑΣΠΑΙΤΕ!

 
Θαμώνας
13 Ιαν 2020 23:25

@αρτζι Μπούρτζι
Μη τυπική τα ΣΔΕ καθώς δεν εντάσσονται στην εκπαίδευση ενός ανηλίκου που εκπαιδεύεται στα σχολεία.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ