Placeholder

ΜΑΘΗΤΕΣ

Τέρμα τα 10άρια “φούσκες” στα Δημοτικά και τα 20άρια με το “τσουβάλι” στα Γυμνάσια και Λύκεια

Οι βαθμολογίες των μαθητών θα συνδεθούν με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών
Δημοσίευση: 08/12/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Σκέψεις να αποτελέσουν οι βαθμολογίες των μαθητών βασικό “πυλώνα”  του νέου "οικοδομήματος" αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, με δραστικό ρόλο των Σχολικών Συμβούλων και της Τράπεζας Θεμάτων, οι οποίοι στο νέο νόμο θα “βαφτιστούν” με άλλο  όνομα (σ.σ. υπάρχουν κάποια ονόματα στο “τραπέζι), εξετάζει η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας.

Η ανησυχία που επικρατεί στην πολιτική ηγεσία είναι ότι:

Α. Στα Δημοτικά δεν τηρείται η κλίμακα βαθμολογίας από 5 έως 10.

Β. Στα Γυμνάσια και Λύκεια τα “άριστα” δίνονται με το “τσουβάλι” , καθώς 1 στους  4 μαθητές έχει Μέσο Όρο Βαθμολογίας από 18,5 έως 20.

Έτσι στις σκέψεις της πολιτικής ηγεσίας , σύμφωνα με πληροφορίες του esos, είναι   να αποκατασταθεί η αντικειμενική βαθμολογία των μαθητών και οι απόφοιτοι Λυκείου να έχουν στα χέρια τους ένα ισχυρό “Εθνικό Απολυτήριο”  με το ακόλουθο σχέδιο:

Η Τράπεζα Θεμάτων που θα εφαρμοστεί από το επόμενο σχολικό έτος τουλάχιστον στην Α Λυκείου, να  αποτελέσει εργαλείο  σύγκρισης  μεταξύ προφορικής και γραπτής βαθμολογίας.

Εξετάσεις θα διενεργούνται σε όλα τα μαθήματα.

Οι νέοι “Σχολικοί Σύμβουλοι” με διαφορετική ονομασία και διαφορετικό καθηκοντολόγιο, θα αναλάβουν το ρόλο αυτής της αξιολόγησης και οι εκπαιδευτικοί που  θα κριθούν “μετεξεταστέοι”  εκείνων δηλαδή που οι προφορικές βαθμολογίες που έβαλαν στους μαθητές  θα απέχουν σημαντικά (σ.σ. θα μπουν κριτήρια)  από τις βαθμολογίες που θα πετυχαίνουν οι εξεταζόμενοι  στις γραπτές εξετάσεις θα “παραπέμπονται” σε συγκεκριμένη επιμόρφωση .

Θυμίζουμε ότι πριν δεκαετίες όταν υπήρχαν τα εξατάξια Γυμνάσια  ο Γυμνασιάρχης καλούσε στο γραφείο  για “άτυπη” απολογία τον  καθηγητή όταν διαπίστωνε ότι υπήρχε απόσταση των γραπτών των μαθητών με τις προφορικές βαθμολογίες.Αυτό σήμερα δεν συμβαίνει.

Στα Δημοτικά αναζητείται τρόπος για επαναφορά της αντικειμενικής αξιολόγησης των μαθητών, ώστε να εφαρμόζεται οι κλίμακα από 5 έως 10. Υπάρχουν πολλές σκέψεις , μεταξύ των οποίων ένα είδους γραπτής αξιολόγησης των μαθητών , στις τρεις τελευταίες τάξεις,  υπό την καθοδήγηση των “Σχολικών Συμβούλων”.

Με το “τσουβάλι” το “Άριστα” στα Γυμνάσια και Λύκεια

Στα Γυμνάσια και Λύκεια το περσινό σχολικό έτος , 2018-19 ένας στους 4 μαθητές  “κατέκτησε” Γενικό Μέσο Όρο  “Άριστα” .

Επίσης παρατηρήθηκε “κατακόρυφη” αύξηση των αριστούχων μαθητών στο Γυμνάσιο και Λύκειο    από το σχολικό έτος 2015-2016 και μετά.

Οι αριστούχοι μαθητές ανήλθαν το σχ έτος 2018-19 στους 181.790 από 158.500 που ήταν το σχολ. Έτος  2015-16.

Ειδικότερα:

Πριν το σχολικό έτος 2015-2016, τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα στις γραπτές προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις Γυμνασίου ήταν: α) για την Α΄ τάξη Γυμνασίου 12, β)  για τη Β΄ τάξη Γυμνασίου 13 και γ) για τη Γ΄ τάξη Γυμνασίου 13.

Από το σχολικό έτος 2015-2016 και εξής, τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα για το Γυμνάσιο μειώθηκαν σε 4 γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα για την Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξη, σύμφωνα με το Π.Δ. 126/2016 (Α΄ 211): «Περί σχολικού και διδακτικού έτους και της αξιολόγησης των μαθητών του Γυμνασίου».

Παράλληλα, από το σχολικό έτος 2017-2018 και εξής: τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα για τη Γ΄ τάξη Γενικού Λυκείου από 14 γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα μειώθηκαν σε 4 γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα (ν. 4540/2018, Α΄ 91 ).

Από το σχολικό έτος 2018-2019, τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα για την Α΄ τάξη Γενικού Λυκείου από 12 μειώθηκαν σε 8, για τη Β΄ τάξη Γενικού Λυκείου, από 16 μειώθηκαν σε 6 (ν. 4610/2019, Α΄ 70).

 

Ετικέτες: 
Νίκη Κεραμέως

Σχόλια (143)

 
Δεν πάμε καθόλου καλά
09 Δεκ 2019 00:41

Αυτή η υπουργός απο που τα βγάζει όλα αυτά. Μήπως οι σύμβουλοι της είναι απο την δεκαετία του 70; Τότε τα παιδιά έδιναν εξετάσεις στις τρείς τελευταίες τάξεις του δημοτικού κ στη συνέχεια εισαγωγικές για το γυμνάσιο κ εισαγωγικές για το λύκειο. Αν είναι μάγκες ας βρουν ενα αξιόλογο κ άξιο κρατικό συστημα εισαγωγής στα πανεπιστήμια. Δεν προσφέρουν τίποτε στα παιδιά τόσες εξετάσεις. Απλά θα προωθήσουν την παπαγαλία στα θεωρητικά μαθήματα κ τα φροντιστήρια να θησαυρίσουν. Δεν υπάρχει ένας άνθρωπος να μελετήσει ένα σύστημα μιας προηγμένης χώρας κ να το εφαρμόσει κι εδώ; Άραγε στις αλλες χώρες όταν αλλάζει η κυβέρνηση αλλάζει κ το εκπαιδευτικό σύστημα; Έλεος πια. Φέρτε κ τον Αρβανιτόπουλος πίσω να βγάλει κάνα 3000 σε διαθεσιμότητα πάλι.

 
ΚΓ
09 Δεκ 2019 07:13

Αυτά εισηγήθηκε το ΔΣ του ιεπ? Αναρωτήθηκε το ΔΣ για τα 20αρια στα ιδιωτικά σχολεία;

 
Ολοταχώς προς τα πίσω
09 Δεκ 2019 07:16

Οι εξελίξεις στην παιδαγωγική και στην διδακτική αφήνουν παγερά αδιάφορο το Υπουργείο. Αντί το σχολείο να αποτελεί χώρο βιωματικής μάθησης που να προσελκύει το ενδιαφέρον των μαθητών, μετατρέπεται σε διαρκές εξεταστικό κέντρο ξεκινώντας από το Δημοτικό.

 
Προφορικά και γραπτά
09 Δεκ 2019 07:18

Είμαι περίεργος αν έχουν διαβάσει τι προβλέπει η νομοθεσία για τη βαθμολογία του μαθητή. Ο γραπτός βαθμός είναι το ένα τέταρτο αυτής. Με ποια λογική θα συγκρίνεται με τον βαθμό των γραπτών εξετάσεων; Δεν ξέρω αν πρέπει να κλαίμε ή να γελάμε με αυτό το σχέδιο.

 
Πώς παίρνονται οι αποφάσεις;
09 Δεκ 2019 09:43

Πολύ θα ήθελα να ξέρω τα κριτήρια με τα οποία αποφασίζονται όλα αυτά. Είναι άραγε οι σύγχρονες αντιλήψεις πάνω στην παιδαγωγική ή οι απόψεις καθενός που περνά έξω από το ΥΠΑΙΘ ή στέλνει mail σε αυτό;

 
ΠΑΠΑΤΖΗΣ
09 Δεκ 2019 09:44

Εδώ ο σχολικός σύμβουλος, εκεί ο σχολικός σύμβουλος, που είναι ο σχολικός σύμβουλος; Μετά από δυο χρόνια και βλέπουμε. Πρόβλεψη ονόματος: Αξιολογικός-Καθοδηγητικός Σύμβουλος. Είπε κανένας τίποτα.

 
Γ.Π.
09 Δεκ 2019 10:16

@ EYANGELOS
Έχετε δίκιο κύριε! Σήμερα έχουμε φτάσει στο σημείο να μην φοράει καμία φούστα! Έρχονται όλες με παντελόνια, έχουμε γίνει όλοι το ίδιο. Τολμούσαν τότε να φορέσουν
παντελόνι;

 
@ζορρο
09 Δεκ 2019 10:28

Από τον τρόπου που γράφετε είναι σαφές ότι το εκπαιδευτικό σύστημα της εποχής σας δεν ήταν ιδιαίτερα πετυχημένο.

 
Γ.Π.
09 Δεκ 2019 10:56

Συμφωνώ μ' αυτά που λέει ο "ζορρό" στο τέλος. Μάθαμε 5 γράμματα και μετά ψηφίσαμε την Αλλαγή και ζήσαμε καλά και κάποιοι άλλοι πολύ, πολύ καλύτερα...

 
Δεν καταλαβαίνω...
09 Δεκ 2019 11:15

«Στα Δημοτικά αναζητείται τρόπος για επαναφορά της αντικειμενικής αξιολόγησης των μαθητών, ώστε να εφαρμόζεται οι κλίμακα από 5 έως 10. Στα Γυμνάσια και Λύκεια το περσινό σχολικό έτος , 2018-19 ένας στους 4 μαθητές “κατέκτησε” Γενικό Μέσο Όρο “Άριστα”». Πραγματικά δεν καταλαβαίνω πού είναι το κακό να κρίνονται οι μαθητές του Δημόσιου σχολείου άριστοι! Γιατί όλες οι σκέψεις για τα παιδιά να είναι αρνητικές, γιατί τόση τιμωρία; Τι πρόβλημα υπάρχει να "φαίνονται" -κανείς δεν αρνείται και το να "είναι"- αριστούχοι οι μαθητές της χώρας μέσα στο ευρωπαϊκό πλαίσιο; Η χώρα μετά από δέκα σχεδόν χρόνια μεγάλης κρίσης άντεξε, όλοι βάλαμε πλάτη εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές. Ας αποφευχθεί η επιστροφή σε επαναλήψεις του παρελθόντος π.χ. τράπεζα θεμάτων και ψυχοφθόρες προαγωγικές εξετάσεις για όλους με μεγάλο αριθμό εξεταζόμενων μαθημάτων. Ας υπάρξει ενημέρωση σχετικά με συστήματα άλλων χωρών που διαπρέπουν στο παιδαγωγικό τους σύστημα, να γίνει διαβούλευση σε λογικό χρονικό διάστημα και όχι αυτή των δέκα-δεκαπέντε ημερών! Τίποτα δεν πρέπει να στηθεί πρόχειρα, πρόκειται για τη νεολαία μας που αύριο θα έχει να ανταγωνιστεί νέους άλλων χωρών στην ανεύρεση εργασίας.

 
Πλανήτης Ελλαδιστάν
09 Δεκ 2019 11:41

Μα κανένας; Κανένας δεν μιλάει για τους βαθμούς κάτω από τη βάση που δεν έχουν νόημα; Ποια η διαφορά να πάρει κάποιος βαθμό 3, 7 ή 9; Πώς μεταφράζονται; Τι νόημα έχουν; "Κόπηκες πάρα πολύ"; "Ήσουν σχεδόν εκτός θέματος"; "Απέτυχες αρκετά"; "Έγραψες περισσότερα λάθη από το μέσο όρο των υπολοίπων"; "Δε σε κόβει λιγουλάκι"; Άχρηστα νούμερα σε μια κλίμακα που δεν έχει νόημα και δεν υπάρχει. Η πραγματική κλίμακα είναι από το 9 (αποτυχία) στο 20 (άριστα), γιατί αυτοί οι βαθμοί δίνονται στην πραγματικότητα. Γιατί έχουμε στα χαρτιά και τους υπόλοιπους αριθμούς; Τι τα θέλουμε τα νούμερα 0 με 8; Ελλαδιστάν να σε χαρώ! Μόνο εσύ μπορείς και κανείς τέτοια κουλά! Ούτε ένας Ελλαδιστανάς δε μιλάει για τον παραλογισμό αυτού του κράτους και γράφουμε και γράφουμε θεωρίες για την αντικειμενικότητα της βαθμολόγησης!
Διάβασα ωραίες απόψεις, αλλά θα μείνω σε μία κατεύθυνση: Μόνο περιγραφική αξιολόγηση και πλήρη αποσύνδεση της Δευτεροβάθμιας από την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια.

 
@Μανώλης 08 Δεκ 2019 21:56
09 Δεκ 2019 11:52

"Γιατί όχι και εδώ συνάδελφοι;;; Γιατί να μην γίνει και εδώ;;;"
Γιατί δεν είμαστε Ολλανδοί συνάδελφε. Ούτε εμείς, ούτε οι γονείς. Ούτε και η Ελλάδα είναι Ολλανδία (ευτυχώς ή δυστυχώς) σε πολλά θέματα......

 
Καραισκου Μαρια
09 Δεκ 2019 12:12

Επισης αφου θελουμε ευρωπαικες προδιαγραφες γιατι δε γινονται ολες οι σχολικες εργασιες στα σχολεια και οχι στο σπιτι?Τρεχα κακομοιρη γονεα δινε τον ενα σου μισθο στα φροντιστηρια

 
Ιωάννης Κ.
09 Δεκ 2019 13:17

Το γεγονός πως οι βαθμοί στο σχολείο είναι πλασματικοί και όχι πραγματικοί, αποδεικνύεται από το κακό χάλι των πρωτοετών φοιτητών. Η λέξη διάβασμα, μελέτη, προσπάθεια, είναι για πολλούς κατά κανόνα άγνωστες λέξεις.

 
Υπουργείο Παραπαιδειας!
09 Δεκ 2019 13:23

Ας κοιτάξει την απαράδεκτη ύλη που βάζει στους μαθητές να παπαγαλισουν και μετά συζητάμε τα υπόλοιπα... Η αξιολόγηση είναι πάντα υποκειμενική και μην γελιεστε!!!

 
Να και κάτι θετικό
09 Δεκ 2019 14:41

Επιτέλους να σταματήσει η υποκειμενική βαθμολογία που δεν προσφέρει κίνητρα στους μαθητές, αντίθετα ισοπεδώνει όλους τους μαθητές είτε προσπαθούν είτε όχι.

 
Παναγιώτης Β
09 Δεκ 2019 14:53

Στο PISA κριθήκαμε 77οι στους 80. Αλλά γι' αυτό ευθύνεται το εκπαιδευτικό σύστημα των 79 άλλων χωρών. Δηλαδή, ...ο γιαλός είναι στραβός!
Για την χαμηλή ποιότητα εκπαίδευσης ευθύνονται ...οι "μισθοί πείνας!"
Για τις ασύμμετρες βαθμολογήσεις ευθύνονται ...οι γκρινιάρηδες γονείς!
Παρεμπιπτόντως, οι κακές γλώσσες λένε πως από όλες τις κατηγορίες γονέων οι πιο γκρινιάρηδες είναι οι εκπαιδευτικοί!!!
Οι εκπαιδευτικοί, άρα γε, θα επωμιστούν κάποια ευθύνη για κάτι;

 
basilikh
09 Δεκ 2019 15:17

Μπραβο μακαρι να ψηφιστει και επισημα ! το λυκειο γενικο δεν υποχρεωνει κανενα παιδι να το βγαλει με το ζορι εαν δεν μπορει η΄ δεν εχει τις γνωσεις μπορει να παει και στο τεχνικο κομματι επαλ ,, με βαση τις δυνατοτητες του καθε παιδιου και αργοτερα του καθε ενηλικα -πολιτη. Ο καθενας στον κλαδο που θελει και μπορει φυσικα!!!

 
basiliki
09 Δεκ 2019 15:23

Επιτελους ακουστηκε και κατι πραγματικα ευχαριστο στις μερες που ζουμε, να μην ισοπεδωνονται ολα και να μορφωνονται ουσιαστικα τα παιδια απο μικρες ταξεις,το σχολειο δεν ειναι μια εκδρομη ειναι χρονιος αγωνας και ανταμοιβη δικαιη.Να μην υπαρχουν πλεον χαριστικες ψευτικες βαθμολογιες προς τα τεμπελικα παιδια με αποτελεσμα να κατεβαινει και το επιπεδο και η προσπαθεια των καλων μαθητων!

 
basilikh
09 Δεκ 2019 15:31

Μπραβο μακαρι να ψηφιστει και επισημα ! το λυκειο γενικο δεν υποχρεωνει κανενα παιδι να το βγαλει με το ζορι εαν δεν μπορει η΄ δεν εχει τις γνωσεις μπορει να παει και στο τεχνικο κομματι επαλ ,, με βαση τις δυνατοτητες του καθε παιδιου και αργοτερα του καθε ενηλικα -πολιτη. Ο καθενας στον κλαδο που θελει και μπορει φυσικα!!!

 
Πρώτα οι άλλοι...
09 Δεκ 2019 15:54

Όλοι ζητούν να ξεκινήσει από τους άλλους ή από κάπου αλλού η αξιολόγηση, αλλά αφού όλοι ανήκουν στο ίδιο "οικοσύστημα" απλά ο ένας δείχνει τον διπλανό του για να αποφύγει τελικά τη διαδικασία αξιολόγησης!

 
ολγα
09 Δεκ 2019 16:32

Καλωσοριστε τη βαθμοθηρια και στο Δημοτικο! Οι εξετασεις στην Ε΄κ ΣΤ΄Δημοτικου καταργηθηκαν το 1977, αρα ξαναγυριζουμε πισω πρόσω ολοταχώς!

 
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
09 Δεκ 2019 16:40

Δεν ξέρω πώς θα εφαρμοστεί στην πράξη αυτό που ξέρω είναι ότι το εκπ σύστημα έχει ευτελιστεί και απαξιωθεί πλήρως. Κάτι πρέπει να γίνει και μάλιστα δραστικό. Τι πάει να πει εξεταστικό κέντρο και αντιπαιδαγικά μέτρα; Το ΙΕΠ θα πρέπει να ορίζει το ύψος του πήχυ και να έχει στοιχεία σε ποιο βαθμό οι μαθητές ανταποκρίνονται. Μια τέτοια εξέταση στην Δ δημοτικού στα βασικά μαθήματα με θέματα από επιστημονικές επιτροπές θα έδιναν την πληροφόρηση στο ΙΕΠ για το επίπεδο επίτευξης στόχων και στους εκπαιδευτικούς για το είδος της γνώσης που θα πρέπει να κατέχει ο μέσος μαθητής. Σήμερα παρατηρείται μεγάλη απόκλιση στο πώς κάθε εκπαιδευτικός προσδιορίζει το ύψος του πήχυ καθώς τα ΑΠΣ δεν μπορούν να τον καθοδηγήσουν. Κάτι παρόμοιο με τους διαγωνισμούς της μαθηματικής Εταιρείας. Τεστ με θέματα όχι μόνο γνωσ&ς αλλά και δημιουργικής σκέψης χρήση της γνώσης σε προβλήματα της καθημερινής ζωής κλπ....Μια τέτοια διαδικασία θα προανατόλιζε αυτόματα το όλο σύστημα. Το ίδιο ΣΤΗ Βθμια με την τράπεζα θεμάτων. Είναι Ο μόνος τρόπος να αποκτήσει το εκπ σύστημα υποτυπωδώς τη χαμένη του αξιοπιστία. Βεβαίως όλο αυτό θα πρέπει να συνοδευτεί από επαναπροσδιορισμό της ύλης αναμόρφωση των ΑΠΣ και ουσιαστική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.

 
Παναγιώτης Β
09 Δεκ 2019 16:50

@ ολγα: "ξαναγυρίζουμε πίσω πρόσω ολοταχώς" ...μέ αποπροσανατολίσατε!
Η καλλιέργεια ομαδικού πνεύματος δεν συνάδει με το σύστημα των εξετάσεων όπως εφαρμόζεται σήμερα στην εκπαίδευση.
Απ' την άλλη, πώς πρέπει να χαρακτηρίσουμε τον κανόνα (δεν πρόκειται πλέον για απλή τάση) στις επαρχιακές πόλεις, που τα παιδιά ξεκινούν από την Α' Δημοτικού με "ιδιαίτερα;" "Δυο ωρίτσες την ημέρα, μωρέ. Έτσι, για να μάθει να διαβάζει. Ε δεν τό λες και φροντιστήριο!"

 
ΠΕ86
09 Δεκ 2019 16:56

Δεν έχουν καμία επαφή με την πραγματικότητα!!!

Μεγάλη μερίδα των μαθητών, από το γυμνάσιο ήδη, έχει μπει στη λογικής της ελάχιστης προσπάθειας. Εδώ μαθητές που έχουν ένα βαθμό γύρω στο 15 στα τετράμηνα βλέπεις να απαξιούν να προσπαθήσουν σοβαρά να γράψουν στις εξετάσεις εφόσον γνωρίζουν ότι έχουν ήδη περάσει το μάθημα! Μαθητές λυκείου που παιρνούν την τάξη με 9,5 Μ.Ο. δίνουν λευκές κόλλες τη μία πίσω απ την άλλη γιατί ξέρουν πως ειδικά στην Α' και τη Β' λυκείου το 9,5 δεν διαφέρει πρακτικά σε τίποτα από το 15 ή το 19,5. Απλά να περάσουν την τάξη θέλουν! Ο σκοπός του σχολείου δεν είναι ο βαθμός αλλά η απόκτηση γνώσης και όταν η κοινωνία η ίδια δεν δίνει αξία στη γνώση και ο μαθητής απαξιώνει το ρόλο του σχολείου τι να σου κάνει ο εκπ/κός?

Επίσης, οι μισοί μου μαθητές στο λύκειο δε φέρνουν καν τετράδιο. Δεν έχουν κάν αγοράσει πέρα ίσως από 1 τετράδιο για όλα τα μαθήματα και αρκετοί αφήνουν τα βιβλία κάτω από το θρανίο. Τα 2/3 δεν είναι για φοίτηση σε γενικό λύκειο και δεν τους ενδιαφέρει ο συγκεκριμένος τύπος σχολείου αλλά δεν υπάρχει άλλη διέξοδος γι' αυτούς (π.χ ΕΠΑΛ, επαγγελματικές σχολές κτλ) στην περιοχή τους. Και 8 να τους βάλω πάλι θα περάσουν (με το Μ.Ο). Αν όλοι αυτοί που δεν κάνουν για το γενικό μείνουν στην ίδια τάξη θα πρέπει να χτίσουμε έναν ακόμα όροφο στο σχολείο για του χρόνου.

Εδώ από το δημοτικό πολλά παιδιά αφήνονται "στον αυτόματο". Υπάρχουν παιδιά που τελειώνουν το δημοτικό και δεν ξέρουν γραφή και ανάγνωση αλλά επανάληψη φοίτησης δεν γίνεται γιατί πρέπει να συμφωνήσουν οι γονείς. Ο δάσκαλος φταίει γι' αυτό; Υπάρχουν παιδιά με διάγνωση για ειδικό σχολείο και ο γονέας συνεχίζει να το φέρνει στο σχολείο γενικής εκπ/σης... Ο δάσκαλος φταίει γι' αυτό;

Έχτε κάνει τόσα χρόνια ένα σύστημα που ο καθένας κάνει ό,τι θέλει και τώρα θέλετε να αξιολογήσετε τον εκπαιδευτικό βάσει αποτελέσματος!

 
απορία
09 Δεκ 2019 17:11

Δηλαδή τα μαθήματα όπως η Μουσική, η Θεατρική Αγωγή, η Φυσική Αγωγή, πώς ακριβώς θα εξετάζονται ώστε να συνδέεται η γραπτή επίδοση του μαθητή με την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού, κι επιπλέον, όλα αυτά τα νέα αντικείμενα που το υπουργείο ανακοινώνει ότι θα εισάγει (εθελοντισμός, σεξουαλική αγωγή κτλ) με ποιον τρόπο θα ενταχθούν σε αυτή την εξεταστική διαδικασία χωρίς να χαθεί η ουσία της διδασκαλίας τους και η στόχευση που, υποθέτω, σχετίζεται με την εφαρμογη από τους μαθητών υγιών πρακτικών στην καθημερινή τους ζωή κι όχι στην παπαγαλία αόριστων θεωριών;

 
Εκπαιδευτική Αξιολόγηση
09 Δεκ 2019 17:26

Πόσοι από τους 77 μέχρι τώρα σχολιαστές έχουν πάρει ένα μάθημα ή έχουν διαβάσει ένα βιβλίο σχετικό με την εκπαιδευτική αξιολόγηση; Δυσκολεύτηκα να εντοπίσω κάποιους μέσα στους πολλούς. Το θέμα είναι σημαντικό και πολύπλοκο και δεν επιλύεται με τα εμπειρικά αυτονόητα. Ο τομέας της μαθητικής αξιολόγησης είναι σήμερα τομέας αιχμής, που προτείνει εναλλακτικές λύσεις σε πολλά από τα ζητήματα που θέτουν τα σχόλια.
Σημαντική, για παράδειγμα, είναι η περιγραφική αξιολόγηση, η οποία εξηγεί πράγματα που δεν μπορούν να πουν οι αριθμοί, αλλά την έχουμε απορρίψει, για ευνόητους λόγους. Ευθύνες έχουν και οι σχολές εκπαίδευσης εκπαιδευτικών και το Υπουργείο για την ανύπαρκτη επιμόρφωση. Μερίδιο ευθύνης έχουν και οι εκπαιδευτικοί.

 
Ωκύπους
09 Δεκ 2019 17:27

1 στους 4 μαθητές έχει Μέσο Όρο Βαθμολογίας από 18,5 έως 20 ! Και στις πανελλήνιες μετά βίας αυτοί οι ''αριστούχοι'' άντε να γράψουν ένα οχτάρι στην κλίμακα του 20 και να μπουν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

 
Απογευματινά μαθήματα
09 Δεκ 2019 17:46

Γιατί δε δημιουργούνται τάξεις ενισχυτικής διδασκαλίας στα σχολεία το απόγευμα;

Όλα τα προβλήματα στη διαδικασία της εκπαίδευσης μπορούν να προληφθούν εάν αρχίσουν τα παιδιά συστηματική μελέτη από το Δημοτικό Σχολείο.

Επίσης, ακραίες περιπτώσεις μπορεί να υπάρχουν αλλά δε σημαίνει ότι οι μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου δεν έχουν μάθε τίποτα από το σχολείο. Κάθε δεκαετία βγαίνουν δημοσιεύματα που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα και υπονομεύουν τους νέους.

Τόσες χιλιάδες μαθητές (πχ. 20.000 κάθε χρόνο) που σε δύσκολα θέματα πανελλαδικών εξετάσεων γράφουν 14 ή 15 ή περισσότερο ποια σχολεία τελείωσαν;

 
Πιο καλά
09 Δεκ 2019 18:32

@ολγα, προφανώς τότε ένα απολυτήριο Δημοτικού ή ακόμα του 6ταξιου Γυμνασίου , σημερινού Λυκείου, είχε πολύ μεγαλύτερη αξία από ότι έχει τώρα.
Άρα μάλλον καλά πάμε προς τα πίσω!

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ