Placeholder

ΒΟΥΛΗ

Διάταξη: Δεκτά τα πτυχία Κολλεγίων για τον διορισμό εκπαιδευτικών στο δημόσιο (σ.σ. εκτός μελών ΔΕΠ)

Η συζήτηση του Σχεδίου Νόμου στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής θα ξεκινήσει την Τρίτη 14 Ιανουαρίου .
Δημοσίευση: 11/01/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Με διάταξη που περιλαμβάνεται στο Σχέδιο Νόμου «Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις»:

Α. Τα πτυχία που χορηγούνται από ΑΕΙ της αλλοδαπής  γίνονται δεκτά από το ΑΣΕΠ για τον διορισμό των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στα δημόσια σχολεία εφόσον έχουν αναγνώριση  επαγγελματικών προσόντων.   Βάσει του ΠΔ 38/2010 ή απόφαση αναγνώρισης  επαγγελματικής ισοδυναμίας τίτλου  σπουδών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με συναφή τίτλο σπουδών για κλάδο εκπαιδευτικού.

Β. Οι μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών και τα διδακτορικά διπλώματα που χορηγούνται από εκπαιδευτικά ιδρύματα της αλλοδαπής γίνονται δεκτά   εφόσον έχουν αναγνώριση  επαγγελματικής ισοδυναμίας συναφούς αντικειμένου  με εκπαιδευτικό κλάδο.

Η συζήτηση του Σχεδίου Νόμου στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής θα ξεκινήσει την Τρίτη 14 Ιανουαρίου .

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΔΙΑΤΑΞΗ

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ

ΤΙ ΙΣΧΥΕ

Ο νόμος που ισχύσει σήμερα προβλέπει τα εξής

5. Για τη διακρίβωση των υψηλών ακαδημαϊκών προσόντων του προσωπικού της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης:

α) Τα πτυχία που χορηγούνται από εκπαιδευτικά ιδρύματα της αλλοδαπής γίνονται δεκτά αποκλειστικά, εφόσον έχουν αναγνώριση ακαδημαϊκής ισοτιμίας και αντιστοιχίας από τον Διεπιστημονικό Οργανισμό Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης (Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.), σύμφωνα με τις οικείες διατάξεις.

β) Οι μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών και τα διδακτορικά διπλώματα που χορηγούνται από εκπαιδευτικά ιδρύματα της αλλοδαπής γίνονται δεκτά αποκλειστικά εφόσον έχουν αναγνώριση ακαδημαϊκής ισοτιμίας από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. σύμφωνα με τις οικείες διατάξεις και, προκειμένου για την πιστοποίηση της παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας, συνοδεύονται από βεβαίωσή του, ύστερα από γνώμη του ειδικού εισηγητή συναφούς κλάδου και του μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου (Δ.Σ.) συναφούς επιστημονικού κλάδου, ότι το γνωστικό αντικείμενό τους εμπίπτει στις επιστήμες της αγωγής.

γ) Για την εφαρμογή της παρούσας παραγράφου, όπου αναφέρεται ο Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. νοείται και ο εκάστοτε αρμόδιος φορέας, σύμφωνα με τις ισχύουσες, κατά τον χρόνο της αναγνώρισης της ακαδημαϊκής ισοτιμίας ή και αντιστοιχίας, διατάξεις.

Σχόλια (59)

 
ΤΙΡΑΝΤΑΚΙΑΣ Ο ΑΜΟΡΦΩΤΟΣ
12 Ιαν 2020 10:28

@Σταυρούλα, Πανεπιστημιακός
Τα αναγνωρισμένα πανεπιστήμια του εξωτερικού καλά είναι. Ίσως και καλύτερα σε αρκετές περιπτώσεις. Όμως, εδώ πρόκειται για κολέγια ελληνικά τα οποία "συνεργάζονται" με κάποια ευρωπαϊκά και χορηγούν πτυχία επιπέδου πανεπιστημίου ενώ είναι επιπέδου ΙΕΚ ή λιγότερο και έτσι παίρνουν πανεπιστημιακή αναγνώριση. Φανταστείτε αυτοί να γίνουν καθηγητές των παιδιών μας. Έχουν αξιολογηθεί ποτέ αυτά τα "ιδρύματα" για το επίπεδο σπουδών τους; Εγώ ξέρω, γιατί έχω διδάξει και ήμουν ο μοναδικός καθηγητής που διώχθηκε από σπουδαστές επειδή είχα ανεβάσει τον πήχη των σπουδών τους (ο μοναδικός κάτοχος διδακτορικού στο εν λόγω "πανεπιστήμιο"). Θέλανε διδασκαλία επιπέδου ΙΕΚ ή λιγότερο και πτυχίο πανεπιστημίου. Οι περισσότεροι "καθηγητές" δίδασκαν ως καθηγητές πανεπιστημίου ενώ κατείχαν πτυχίο του ίδιου 'κολεγίου". Και εις κατώτερα.
Τα ΤΕΙ γίνανε "πανεπιστήμια" και έπεται συνέχεια ισοπέδωσης των πάντων.

 
Ολγα
12 Ιαν 2020 10:40

Δηλαδή δε μας έφταναν οι απόφοιτοι 9 παιδαγωγικών σχολών, θα έχουμε και τους αποφοίτους Κολλεγίου τώρα. Κατά τ αλλα η Νομική της Πάτρας μας πείραζε.

 
Nestoras
12 Ιαν 2020 13:53

Περιμένουμε και άλλες εξελίξεις. Πάντα θετικές αλλά και αρνητικές. Κύριε με το όνομα "Τιραντάκιας ο Αμόρφωτος" σε ποιό κολέγιο ήσασταν καθηγητής και γιατί δεν λέτε απευθείας παραπάνω στο κείμενο σας την ονομασία του κολεγίου? Είναι ντροπή?

 
Eleos
12 Ιαν 2020 14:08

Δηλαδή για να καταλάβω πηγαίνει κάποιος 3 χρόνια, σε Κολλέγιο στην Αθήνα για παιδαγωγικά και ένα χρόνο στο Πανεπιστήμιο του Άνω Τάμεση και με το χαρτάκι του μπορεί να διδάξει στα ελληνικά σχολεία. Όχι;
Γεια σου Νίκη που προάγεις τα λεφτά, την αξιοκρατία ήθελα να πω.
Κάτσε εσύ απόφοιτε του ΕΚΠΑ και μούτζωνε τον εαυτό σου που διάβαζες στις πανελλήνιες.

 
Για τις περικοπες θα πειτε κατι;
12 Ιαν 2020 14:44

Τι γινεται κ.Κεραμέως οι περικοπες στην παιδεια για την "ομογεεια" δε θα τις θιξει κανεις. Ειναι δυνατον να μην γινεται ουτε κουβεντα που δινουν ετσι απλα χρηματα του δημοσιου για ενα κολλεγιο του εξωτερικου ενω τα παν/μια μας χρειαζονται υποστηριξη;

 
Αριστοδήμος
12 Ιαν 2020 16:06

Ας κοιτάει ο καθένας την καμπούρα του...,
Ίσως θα πρέπει κάθε άτομο να ενδιαφερθεί για την αυτοβελτίωσή του και να μην σχολιάζει με τόσο κακία !
Ο άξιος και ο ικανός παντού επιβραβεύεται....!!!

Απόφοιτος ελληνικού ΑΕΙ που εργάζεται στο εξωτερικό!!!

 
Μαρία
12 Ιαν 2020 20:11

Τί κόμπλεξ είναι αυτά!!!Η παιδεία και η απόκτηση γνώσεων είναι δικαίωμα του καθενός!Η δια βίου μάθηση πρέπει να μπει στην ζωή μας!Το ότι τελείωσα ένα παιδαγωγικό πριν χρόνια και είχα την τύχη να διοριστω (2 χρόνια τότε) τί σημαίνει ότι είμαι καλύτερη από την φίλη μου που τελείωσε μια επαγγελματική σχολή και συνεχώς εκπαιδεύεται με μεταπτυχιακα, είναι κάτοχος ΜΒΑ, γνωρίζει 3 ξένες γλώσσες, κάθε χρόνο κάνει επιμορφωτικα σεμινάρια κ.α Έχει ξεκινήσει e learning εκπαίδευση και ακόμη συζητάμε για τη δημόσια εκπαίδευση! ΜΠΡΆΒΟ ΣΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΌ, ΆΚΟΥΣΑ ΣΉΜΕΡΑ ΤΟ ΣΧΈΔΙΟ ΤΗΣ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ ΤΗΣ ΕΎΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΕΤΎΧΕΙ!

 
Τάσος Τάσος
12 Ιαν 2020 20:53

Τ ασυναρτησίες είναι αυτές;; Στο άρθρο αναφέρεστε σε "αναγνώριση επαγγελματικών προσόντων. Βάσει του ΠΔ 38/2010 ή απόφαση αναγνώρισης επαγγελματικής ισοδυναμίας". Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΙΣΟΔΥΝΑΜΙΑ και τα ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ δίνονται από τον ΣΑΕΠ και με την προσφατη κατάργηση του από το ΑΤΕΕΝ. Ο ΔΟΑΤΑΠ έχει να κάνει με την ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ και μόνο. Εντωμεταξύ ως τώρα κάποιος μπορεί να είχε επαγγελματική ισοδυναμία πτυχίου από τον ΣΑΕΠ και να ασκεί το επάγγελμα που αντιστοιχεί στο πτυχίο του κανονικά, χωρίς να πάρει ΠΟΤΕ ακαδημαϊη ισοδυναμία από τον ΔΟΑΤΑΠ, που μας έχει πρίξει τα ούμπαλα. ΔΕν μιλώ για διορισμούς δημοσίου φυσικά

 
Μαρία
12 Ιαν 2020 21:15

Αυτή η διάταξη θα έχει ισχύ και για τις αιτήσεις που ξεκινάνε από αύριο για τους μόνιμους διορισμούς;

 
Νίκος
12 Ιαν 2020 21:37

Ιδιωτικοποίηση πανεπιστημίων από την πίσω πόρτα.

 
Απόστολος
13 Ιαν 2020 06:19

Δυστηχώς η προκύρηξη για τους εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης έχει ήδη δημοσιευτεί και δεν δέχεται επαγγελματικές ισοδυναμίες.

 
Μόνο εγώ το βλέπω;
13 Ιαν 2020 07:18

«Επαγγελματική» Αναγνώριση Διδακτορικών τίτλων.. κανένας σχολιαστής (εκτός από 1-2) δεν το βλέπει; Είμαστε σοβαροί; Πως γίνεται αυτό; Σε τι βασίζονται οι εν λόγω «αναγνωρίσεις» και ποιο σκοπό έχουν;

 
@ ΤΙΡΑΝΤΑΚΙΑΣ Ο ΑΜΟΡΦΩΤΟΣ
13 Ιαν 2020 07:26

«..Τα ΤΕΙ γίνανε πανεπιστήμια και έπεται συνέχεια ισοπέδωσης των πάντων»
Τι σχέση είχαν τα πρώην ΤΕΙ με την αναγνώριση των κολεγίων; Εδώ μιλάμε για επαγγελματική αναγνώριση πτυχίων και διδακτορικών (!) χωρις κανένα απολυτως έλεγχο της σχολης από κανένα ελληνικό φορέα (βλ. ΑΔΙΠ). Μάλλον η ισοπέδωση που αναφέρεις αφορά στις απόψεις σου.. Τουλάχιστον έχεις επιλέξει το κατάλληλο ψευδώνυμο για το σχολιασμό σου!

 
Πολίτης
13 Ιαν 2020 08:31

Όσοι δεν τα καταφέρατε στις εξετάσεις μην ανησυχείτε: περάστε από τα κόλετζ και για όλους έχει ο θεός (δηλαδή το Υπουργείο της "κανονικότητας" και της "αριστείας")

 
Κρίτων
13 Ιαν 2020 11:16

Προς αυτούς που διαφωνούν με αυτό το σωστό μέτρο: Γραπτές εξετάσεις για διορισμό στην εκπαίδευση και όλα θα είναι δικαιότερα για όλους. Είχαμε δει και τους απόφοιτους των ΑΕΙ που στους γραπτούς διαγωνισμούς είχαν σε μεγάλο ποσοστό αρκετά κάτω απο τη βάση στο αντικείμενο που ήθελαν να διδάξουν στο Γυμνάσιο και το Λύκειο, για αναζητήστε τα σχετικά άρθρα . Όλοι κρίνετε τους πάντες εκτός από τον εαυτό σας.

 
Apostolos
13 Ιαν 2020 11:43

Αν δεν μας αρέσουν τα κολέγια γιατί τους δίνουμε άδειες να λειτουργούν? Για να κοροϊδεύουν τα παιδιά του κόσμου? Ξέρετε ότι ένα καλό κολέγιο στοιχίζει κάτι χιλιάδες ευρώ? Αν θεωρούμε σαν κοινωνία ότι δεν αξίζουν πρέπει να τα κλείσουμε όχι το υπουργείο παιδείας να σους δίνει άδεια να λειτουργούν.

 
Νικόλας
13 Ιαν 2020 13:40

Άραγε, πως θα γίνεται και πόσο χρόνο θα απαιτεί η αναγνώριση επαγγελματικής ισοδυναμίας των μεταπτυχιακών?

 
Μεγάλο Offside
13 Ιαν 2020 18:26

Τζάμπα τόση προπόνηση κα. Κεραμέως.

 
Επιτέλους αριστεία στην πράξη!
13 Ιαν 2020 18:42

Επιτέλους αριστεία στην πράξη!
Πλίνθοι, κέραμοι ατάκτως ερριμμένα από την Κεραμέως!

 
@Apostolos
13 Ιαν 2020 18:47

Θα συμφωνούσα μαζί σου εαν δεν προβλεπόταν η «επαγγελματική» αναγνώριση Διδακτορικών τίτλων σπουδών (!) που θα δίνουν τα κολέγια. Ποιος θα κρίνει τον συγκεκριμένο καθαρά ακαδημαϊκο τίτλο; Η επιτροπή του ΣΑΕΠ με εκπροσώπους από επαγγελματικούς φορείς οι οποίοι δεν έχουν διδακτορικό; Πως είναι δυνατόν να υπάρξει τέτοια διάταξη; Προσωπικά νομίζω ότι μόνο κακό θα κάνει στα κολέγια η εν λόγω ρύθμιση αφού είναι για τα κλάματα.. Σε λίγο θα γεμίσουμε «ΔρΕΠ» (Διδάκτορες επαγγελματίες) -Δημόσιους υπαλλήλους κατά πλειοψηφία (καθώς η ακαδημαικη τους καριέρα προφανως θα είναι ανύπαρκτη τυπικά αλλά και ουσιαστικά..)

 
ένας απλός εκπαιδευτικός
13 Ιαν 2020 19:15

1.Πολίτες που σπουδάζουν στον Ιδιωτικό Τομέα και επιζητούν θέση εργασίας στον Δημόσιο Τομέα και αντιστρόφως.
(Άραγε ποιοι να είναι οι περισσότεροι;)
2.Πολίτες που σπουδάζουν στην Ελλάδα και επιζητούν θέση εργασίας στο εξωτερικό και αντιστρόφως.
(Ομοίως)

 
Μαρία
13 Ιαν 2020 23:08

Η κ. Κεραμεως θα αλλάξει το χάρτη της εκπαίδευσης συνολικά και μπράβο της, διότι τα τελευταία χρόνια η εκπαίδευση παρουσιάζει πολλά προβλήματα που όλοι γνωρίζουμε. Είμαι διορισμένη και δεν έχω λόγο να κολακεύω την υπουργό! Σπουδάζω 2 κόρες σε δημόσια πανεπιστήμια, έχω ξοδέψει πραγματικά 15.000 σε φροντιστήρια! Για ποια δημόσια παιδεία μιλάμε?μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας! Εαν η επαγγελματική ισοδυναμία αναγνωριζόταν τα προηγούμενα χρόνια δεν θα έστελνα τις κόρες μου στο δημόσιο πανεπιστήμιο πού τρόμαξα όταν πήγα να κάνω εγγραφή! Ιστορικό γεγονός και πολύ σωστό για την χώρα το σχέδιο της υπουργού! Καλή επιτυχία της ΕΎΧΟΜΑΣΤΕ

 
Apostolos
14 Ιαν 2020 11:47

Το πρόβλημα με τα κολλέγια έχει πολλές νομικές διαστάσεις. Δεν μπορείς να έχεις αδιαβάθμιτα εκπαιδευτικά ιδρύματα (είτε δημόσια είτε ιδιωτικά) και να τους δίνεις άδειες λειτουργίας και μάλιστα με την δυνατότητα να διαφημίζουν τριτοβάθμιου επιπέδου σπουδές (πτυχία, μεταπτυχιακά ακόμα και διδακτορικά). Και μάλιστα η κατάσταση περιπλέκεται ακόμα περισσότερο αφού αυτά τα ιδρύματα δεν εκδίδουν τίτλους, παρέχουν μόνο υπηρεσίες εκπαίδευσης, η διαδικασία εξέτασης και παροχής τίτλων σπουδών γίνεται από έγκυρα, δημόσια και πολλές φορές κρατικά Πανεπιστήμια του εξωτερικού επομένως σε τελική ανάλυση έχει να κάνει με αναγνώριση πτυχίων εξωτερικού.
Η πατέντα να ρωτάμε που έχουν γίνει οι σπουδές (στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό) και ανάλογα να αναγνωρίζουμε ακαδημαϊκά τα ξένα πτυχία ή όχι είναι γελοία. Δηλαδή το ίδιο Πανεπιστήμιο και το ίδιο πτυχίο έχει διαφορετική αντιμετώπιση ανάλογα με το αν ο φοιτητής ήταν στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό! Αυτά είναι τριτοκοσμικά φαινόμενα. Και μάλιστα το πρόβλημα το έχει δημιουργήσει εξ αρχής το ίδιο το κράτος που επέτρεψε την λειτουργία των κολλεγίων.
Ως κοινωνία πρέπει να αποφασίσουμε τι θέλουμε οριστικά και αμετάκλητα δεν μπορούμε να κοροϊδεύουμε τους εαυτούς μας. 'Η θα καταργήσουμε οριστικά τα κολλέγια ή θα τα αναγνωρίσουμε πλήρως.

 
ΜΑΡΙΑ
16 Ιαν 2020 17:06

Είμαι απόφοιτος υψηλόβαθμης σχολής ελληνικού Πανεπιστημίου αλλά και κολεγίου. Ομολογώ πως όταν πρωτομπήκα στο κολέγιο το θεώρησα "παιχνιδάκι". Πίστευα όπως και πολλοί άλλοι -που δυστυχώς δεν γνωρίζουν- ότι το επίπεδο σπουδών αλλά και οι απαιτήσεις θα ήταν πολύ χαμηλότερες από το δημόσιο ίδρυμα ΑΕΙ που αποφοίτησα. Ευτυχώς διαψεύστηκα! Οι γνώσεις που πήρα, οι εργασίες που έκανα, η πρακτική στην οποία συμμετείχα το διάβασμα που έριξα δεν υστερούσε σε τίποτα από εκείνο που έκανα στο δημόσιο πανεπιστήμιο. Μάλιστα συνάντησα ως καθηγητή μου καθηγητή που με δίδαξε και στο δημόσιο ΑΕΙ. Καταλαβαίνω και συμμερίζομαι την δίκαιη αγανάκτηση αποφοίτων ΑΕΙ που σχετίζεται με το οικονομικό κομμάτι. Δυστυχώς οι οικονομικές δυνατότητες καθορίζουν συχνά το γενικότερο επίπεδο της ζωής μας και όχι μόνο τη δυνατότητα και το δικαίωμα μας στη μόρφωση. Ωστόσο αυτό δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να σχετίζεται με το επίπεδο σπουδών των αποφοίτων. (Άλλωστε αυτό, θα μπορούσε να ελεγχθεί πιθανόν με κάποιου είδους εξετάσεις-τύπου ΔΟΑΤΑΠ). Ας μην επιτρέψουμε στην οικονομική μιζέρια και αδυναμία των ημερών μας να τοποθετήσει στεγανά στη σκέψη και το δίκαιο αλλά και το γεγονός ότι δυστυχώς ή ευτυχώς δεν έχουν όλοι τις ίδιες οικονομικές δυνατότητες και ευκαιρίες.

 
ΘΟΔΩΡΗΣ προς ΜΑΡΙΑ
16 Ιαν 2020 19:44

Μαρία δεν αντιλέγει νομίζω κανείς ότι υπάρχει ένα επίπεδο σπουδών στα κολέγια πραγματικά σε μία ευνομούμενη πολιτεία ακόμα και τα ιεκ θα είχαν το ρόλο τους όχι μόνο τα κολέγια......
αλλά όταν το κράτος εδώ και 40 χρόνια δεν αναγνωρίζει επαγγελματικά δικαιώματα στα δικά του Ανώτατα ιδρύματα της 6ης και 7ης βαθμίδας προσόντων ...όταν δεν αναγνωρίζει ουσιαστικά τα μεταπτυχιακά που παίρνουν πτυχιούχοι ΤΕΙ ..και τώρα πάει να αναγνωρίσει τα κολέγια ...
ε , το κράτος δικαίου είναι για φυλακή πλέον... έχει κοροϊδέψει πάνω απο 100.000 οικογένειες που έχουν χαλάσει τα μαλλιά της κεφαλής τους για να σπουδάσουν τα παιδιά τους στα ΑΕΙ ΤΤ άλλα και χιλιάδες επαγγελματίες που δεν μπορούν να δουλέψουν ανεμπόδιστα σύμφωνα με αυτά που σπούδασαν....
Πως λέγετε τελικά αυτό το κράτος?

 
γιατί εκτός;
21 Ιαν 2020 15:31

Αφού αναφέρεται "οι μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών και τα διδακτορικά διπλώματα που χορηγούνται από εκπαιδευτικά ιδρύματα της αλλοδαπής γίνονται δεκτά εφόσον έχουν αναγνώριση επαγγελματικής ισοδυναμίας συναφούς αντικειμένου με εκπαιδευτικό κλάδο."... τότε γιατί λέει στο τέλος "εκτός των περιπτώσεων με αυξημένα προσόντα και ιδίως για ΔΕΠ & ΕΕΠ"?

Μετράνε ή δεν μετράνε τελικά για το ελληνικό δημόσιο? Αυτά με τα a la carte μόνο στο Ελλαδιστάν, για να βολέψουμε κάποιους (δικούς μας)...

 
@γιατί εκτός;
21 Ιαν 2020 17:50

Τώρα σοβαρά το ρωτάς αυτό?
Δίνεται η "δυνατότητα" να αναγνωρισθούν Διδακτορικά από κολέγια μέσω ενός Συμβουλίου με "Επαγγελματικά" κριτήρια από μέλη που ΔΕΝ έχουν διδακτορικό και ρωτάς γιατί "εκτός των περιπτώσεων με αυξημένα προσόντα και ιδίως για ΔΕΠ"????
Δηλαδή θέλεις να γίνεις και Καθηγητής Πανεπιστημίου έχοντας Διδακτορικό "αναγνωρισμένο" από το ΣΑΕΠ?!
έλεος..!
ΥΓ Το ΣΑΕΠ δεν είναι καν σε θέση να κρίνει ακαδημαϊκά ένα προπτυχιακό, πόσο μάλλον ένα Διδακτορικό, και πάλι όμως το αναγνωρίζει για όλο το Δημόσιο! (εκτός από μέλη ΔΕΠ και 1-2 περιπτώσεις ακόμα το πολύ..)

 
γιατί εκτός;
22 Ιαν 2020 13:35

Τώρα σοβαρά κατάλαβες να εννοώ το "να θέλω να γίνω καθηγητής πανεπιστημίου έχοντας διδακτορικό "αναγνωρισμένο" από το ΣΑΕΠ?" Έλεος... Προφανώς και δεν αναφερόμουν σε προσωπικό επίπεδο (για την ιστορία, διαθέτω πτυχία από ελληνικά δημόσια πανεπιστήμια συμπεριλαμβανομένου και του διδακτορικού), αλλά καυτηριάζω αυτό που αναφέρεις στο ΥΓ σου.

Και συνεχίζω: δηλαδή τί πάει να πει το "εκτός από μέλη ΔΕΠ και 1-2 περιπτώσεις ακόμα το πολύ..". Αν θέλουμε να είμαστε σοβαροί: ή θα μετράει ή δεν θα μετράει (προφανώς δεν πρέπει να μετράει, όπως αναφέρει η πλειοψηφία που δεν είναι στα γνωστά πολιτικά κόμματα, για τους γνωστούς λόγους). Δηλαδή θες το Υπ. Παιδείας να τα μετράει στη δβθμια (να διδάσκει τα παιδιά μας!), αλλά δεν θα το μετράει στη γβθμια (στο ίδιο το Υπ. Παιδείας)! Ανήκουστα πράγματα για δεδομένο οργανισμό (μια έτσι, μια γιουβέτσι).

Και ας κάνω και τον πονηρό: ποιος μάς εγγυάται δηλαδή ακολούθως (τα "εκτός" που λες στο ΥΓ σου) να προσληφθεί άτομο στη δβθμια (με κολλέγιο και ΣΑΕΠ) και μετά να πει "ωπ, έχω και από κάπου διδακτορικό!" και με σχετική αίτηση να βρεθεί ΕΔΙΠ σε Πανεπιστήμιο (γβθμια) και μετά να γίνει "ΔΕΠ" (δες πόσα μηνύματα ΕΔΙΠ στο esos.gr τα τελευταία χρόνια που το θέλουν, παρακάμπτοντας πιθανά τη σχετική δημόσια προκήρυξη και κρίση).

Επίσης, τις ίδιες "χαζομάρες" έκανε το Υπ. Παιδείας για πολλά έτη στους αναπληρωτές (δβθμια): Δεν πριμοδοτούσε προσόντα ατόμων (π.χ. μεταπτυχιακά, διδακτορικά, κ.λπ.) στην εν λόγω διαδικασία, που το ίδιο έδινε μέσω των δημόσιων ελληνικών πανεπιστημίων, ενώ το αντίθετο ισχύει σε όλο τον υπόλοιπο δημόσιο τομέα.

 
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ
14 Φεβ 2020 15:01

Τι τρελένεστε όλοι αφού απλά τρικ εντυπώσεων ήταν προς την Ευρώπη. Η προκήρυξη του ασεπ δεν άλλαξε οπότε δεν μπορούν να κάνουν αίτηση
με ΣΑΕΠ. Τώρα σε 1000 χρόνια που θα ξανά γίνουν πίνακες βλέπουμε.

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ