Placeholder

ΜΑΘΗΤΕΣ

Υφ. Παιδείας: 310.311 εγγραφές στο ΠΣΔ μέσα σε δυο ημέρες

Συνολικά 631.269 ενεργοί μαθητικοί λογαριασμοί
Δημοσίευση: 24/03/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Ο αριθμός των μαθητικών λογαριασμών που δημιουργήθηκαν μετά τις 13/3/2020 ανέρχεται σε 463.874 εκ των οποίων οι 310.311 τις τελευταίες δυο ημέρες (23 και 24/3/2020).

Αυτό ανακοινώθηκε   από το γραφείο της υφυπουργού Παιδείας Σ. Ζαχαράκη , σύμφωνα με στοιχεία λήφθησαν από το διαχειριστή σήμερα  24/3/2020 και ώρα 21:00

Αυτό , αναφέρει η ανακοίνωση, διαμορφώνει το σύνολο των ενεργών μαθητικών λογαριασμών στο ΠΣΔ (αθροιστικά με τους προϋπάρχοντες της 13ης/3/2020) στους 631.269.  

“Ως εκ τούτου η υπηρεσία eClass αναβαθμίζεται” σημειώνει το γραφείου της υφυπουργού Παιδείας και υπογραμμίζει τα εξής:

  • Η αναβάθμιση ξεκίνησε σήμερα το βράδυ στις 10.00 μμ, θα γίνει σταδιακά και θα ολοκληρωθεί την Πέμπτη 26-03-2020.
  • Στο διάστημα αυτό ενδέχεται η υπηρεσία να μην είναι διαθέσιμη κατά διαστήματα. Επιπρόσθετα με την επαναλειτουργία της εφαρμογής δίνεται η δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να δημιουργούν "ανοικτά μαθήματα", τα οποία δεν απαιτούν την σύνδεση των μαθητών στο μάθημα με λογαριασμό ΠΣΔ
  • Ο εκπαιδευτικός μπορεί να οργανώνει το υλικό του στο ανοικτό μάθημα και οι μαθητές να έχουν πρόσβαση στο εκπαιδευτικό υλικό.
  • Στη συνέχεια τα μαθήματα αυτά μπορούν να μετατραπούν σε "κλειστά" από τον ίδιο τον εκπαιδευτικό.
  • Αυτό επιτρέπει την σταδιακή προσαρμογή των μαθητών στην ασύγχρονη τηλεκπαίδευση μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία δημιουργίας των μαθητικών λογαριασμών

Σχόλια (22)

 
ΧΡ. ΠΑΠΑΣΤ.(Φυσικός)
25 Μαρ 2020 01:21

Τι άραγε θέλει να μας πει η υφυπουργός με τους αριθμούς;Δεν βλέπουν τα χάλια γενικότερα γύρω τους;Αυτή τη στιγμή η εκπαίδευση είναι για κλάματα με ελλείψεις καθηγητών ειδικοτήτων,μεγάλος αριθμός μαθητών ανά τμήμα,μικρή υλικοτεχνική υποδομή, γερασμένοι εκπαιδευτικοί χωρίς τη σύγχρονη επιμόρφωση και η κ. Ζαχαράκη μιλάει για σύγχρονη και ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση.Στο ίδιο μήκος κύματος και η Υπουργός κ. Κεραμέως, η οποία προχθές μετρούσε σαν ώρες μαθήματος τις δοκιμαστικές, οι οποίες γίνονταν σε κάποια Λύκεια από Διευθυντές και καθηγητές, που συμμετείχαν στο φιάσκο. Αυτό θα αποδειχθεί τις επόμενες ημέρες,όταν κανένας μαθητής της Γ τάξης δεν θα παρακολουθεί. Άραγε κανένας από τους συμβούλους τους δεν γνωρίζει από τάξη;Μήπως είναι άσχετοι με το αντικείμενο;

 
Χημικος
25 Μαρ 2020 11:02

Δεν αντέχουμε άλλο την υπερπροβολη του τριδυμου Κε-Δι-Ζα που χωρις ντροπη κανουν το ασπρο μαυρο. Η υποδομη ειναι για τα πανηγυρια, οι πλατφορμες πεφτουν και αυτοι πανηγυριζουν. Ειστε απαραδεκτοι!!!!!!!!!!

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
25 Μαρ 2020 12:37

Συνεχίζεται το εξωφρενικό επικοινωνιακό παιχνιδάκι του υπουργείου σε πλήρη διάσταση από τη ζοφερή πραγματικότητα, τόσο την ψυχολογική όλων μας, όσο και την τεχνολογική, όπου ουσιαστικά τίποτε δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς να σου σπάει τα νεύρα. Υπομονή! Θα περάσει κι αυτό. Θα περάσουν κι αυτοί!

 
tom
25 Μαρ 2020 12:46

το e-class σέρνεται κυριολεκτικά. Τι σόι τηλεκπαίδευση να γίνει με τέτοια αναχρονιστικά μέσα του ΥΠΕΘ ;

 
christos
25 Μαρ 2020 13:31

Μην παινεύεστε τουλάχιστον. Ο κόσμος ξερει. Συγχαρητήρια μόνο στα παιδια, γονεις και καθηγητες

 
ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΚΡΗΤΙΚΟΣ
25 Μαρ 2020 14:40

ΑΝΤΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΑΥΡΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΖΟΥΜΕ Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΜΑΣ ΖΗΤΑΝΕ ΝΑ ΤΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ (πλατφόρμες, webex, sisco, zoom, sch, e-class, e-me, viber, facebook, messenger, chat, ασκήσεις, λογαριασμούς, email κ.τλ.)
Έχουν επηρεαστεί από την εγκυκλοπαίδεια "ΦΤΙΑΞΤΟ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ"

 
ΑΧΡΗΣΤΟΙ
25 Μαρ 2020 14:56

Δεν ξέρουν τι τους γίνεται! Η ηγεσία του Υπουργείου πανηγυρίζει για τη έκδοση κωδικών στο ΠΣΔ, τους οποίους για να τους βγάλουν οι γονείς χρειάστηκαν εργατοώρες μπροστά σε Η/Υ. Ομοίως και οι Διευθυντές και οι εκπ/κοί, δουλεύουν νυχθημερόν ως τις 3 μμ., για να χτίσουν ψηφιακές τάξεις στο e-me ή στο e-class που δεν παίζουν, αγανακτώντας γονείς κι εκπ/κούς. Από τη μια κάνουμε τάξεις στο e-me και μετά μας καλούν να κάνουμε στο e-class και μετά να επικοινωνούμε μέσω e-mail. Αφού δεν ξέρετε τι σας γίνεται, γιατί μας παιδεύετε όλους. ΑΣ ΜΑΣ ΑΦΗΝΑΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ να σχεδιάσουμε ό,τι μάθημα θέλαμε, σε όποια πλατφόρμα θέλαμε, αξιοποιώντας ελεύθερα όλα τα διαθέσιμα λογισμικά και μέσα. Αυτό το μαύρο χάλι σας, τι είναι; ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠ/ΣΗ; Ανίκανοι και Άχρηστοι!

 
Γ.Π.
25 Μαρ 2020 15:23

@ Χημικος
Εσείς το υπερπροβάλλετε προκαλώντας σκοπίμως συνειρμούς!...
Κε-Δι-Ζα »» Κερ-δι-ζα »» Κερ-δι-ζ, δηλαδή Κερδίζει!
Το τρίδυμο «Κερδίζει»!...
Σταματήστε να λιβανίζετε το τρίδυμο!
Μας έχετε κουράσει!...

 
number
25 Μαρ 2020 15:34

ένα ενδιαφέρον στατιστικό θα ήταν το εξής.
πόσα μαθήματα έχουν ανέβει κατά μέσο όρο ανά εγγεγραμμένο καθηγητή;
ευκολάκι νομίζω, ο αριθμός μου φαίνεται δύσκολο να ανακοινωθεί.

 
Ανθή
25 Μαρ 2020 18:38

Τι να τις κάνει κανείς τις ψηφιακές πλατφόρμες όταν γονατίζουν το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας από το μεγάλο αριθμό χρηστών; Φτιάξτε πρώτα σωστές προϋποθέσεις και μετά προχωράμε στα περαιτέρω.

 
Panos
25 Μαρ 2020 19:16

Καλουμε τελευταια στιγμη εγω ο εκπαιδευτικος που ουδεποτε εκπαιδευθηκα να κανω αγωνα δρομου για να μαθω καποια πλατφορμα.χρονια τωρα ζηταμε εκπαιδευση σε τετοιες πλατφορμες εξ αποσταστεως αλλα τιποτα.Τωρα ευχαριστω δεν θα παρω...

 
Παναγιωτης
25 Μαρ 2020 19:19

Το e-me σερνεται

 
Σκεπτόμενος
25 Μαρ 2020 19:39

Η πλατφόρμα sch δεν λειτουργεί εδώ και κάποιες μέρες. Η παράταση των εγγραφών σε αυτή τι εξυπηρετεί και ποια λογική ακολουθεί; Δεν υπάρχει ούτε δυνατότητα προσωποποιημένης σύνδεσης (με κωδικούς), προκειμένου να γίνει διαχείριση της eclass. Φαίνεται ότι η όψιμη ανακάλυψη της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης δυστυχώς περνά τις παιδικές της ασθένειες.

 
ΘΑΝΑΣΗΣ
25 Μαρ 2020 19:39

Η πλατφόρμα e me είναι για πέταμα...Η χελώνα σέρνεται γρηγορότερα...

 
Χημικος
25 Μαρ 2020 20:02

@Γ.π.
Η κακογουστιά σας βγάζει ματι. Μη σας θίξουμε την Αγία τριάδα που 8 μήνες έχει σπάσει τα κοντέρ της αδράνειας. Ασχοληθείτε με κάτι άλλο γιατί η καραντίνα έχει επιδεινωσει την κατάσταση σας

 
Γ.Π.
25 Μαρ 2020 21:07

Για την αδράνειά τους συμφωνώ. Αρκετοί φίλοι μου δεν μπορούν να αντέξουν την πεισματική τους άρνηση να αποκαταστήσουν την τάξη. Υποφέρουν και μαζί τους κι εγώ. Φοβάμαι μην πάθουν κάτι, όταν οργίζονται καθώς διαβάζουν ορισμένες απαντήσεις που δίνουν στους δημοσιογράφους...
Εγώ όμως δεν κρύβομαι πίσω από συλλαβές...
Αρκετές φορές έχω δείξει ότι δεν συμπαθώ, δεν υποστηρίζω ούτε την Υπουργό ούτε την Υφυπουργό.
Μόνο την κυρία Αναστασία συμπαθώ και υποστηρίζω!
Χωρίς να κρύβομαι πίσω από συλλαβές...

 
Ψηφιακή υποστήριξη Σχολείου
25 Μαρ 2020 22:04

Με προχειρότητες μόνο προβλήματα δημιουργούνται, ας επικεντρωθούν τώρα σε Λύκειο και Γυμνάσιο και από το φθινόπωρο ας αρχίσει η δημιουργία ενός ψηφιακού περιβάλλοντος για ενίσχυση των μαθητών και των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων (eclass).

Ζούμε στο 2020 και ακόμα πνιγόμαστε σε μια κουταλιά νερό, λες και δεν υπάρχουν απλές λύσεις (πχ. Εταιρικές ή Ανοικτού Λογισμικού) που να καλύπτουν το 90% των απαιτήσεων. Φυσικά προτεραιότητα ένας σοβαρός σχεδιασμός, με προγραμματισμό 12-18 μήνες, και όχι επικοινωνιακά τεχνάσματα.

 
Αλέξανδρος
25 Μαρ 2020 22:10

Επίσης ως προς τα ωράρια υπάρχει μία πολύ σημαντική παράμετρος που διαφεύγει της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου... Εκτός από τους μαθητές υπάρχουν και αρκετοί γονείς οι οποίοι αναγκάζονται να δουλέψουν εξ αποστάσεως. Επομένως απόλυτη προτεραιότητα έχει η εργασία των γονιών.. που σημαίνει το παιδί πρέπει να έχει ελευθερία για πρόσβαση στις πλατφόρμες τηλε-εκπαίδευσης ανα πάσα ώρα και στιγμή ειδικά τις ώρες όπου δεν θα είναι απαραίτητος από τους γονείς του... Για παράδειγμα στο Ηνωμένο Βασίλειο τα σχολεία κλείσανε και θα ανοίξουν Σεπτέμβρη. Οι προαγωγικές εξετάσεις δεν θα πραγματοποιηθούν και η προαγωγή των μαθητών θα γίνει με την προφορική βαθμολογία και μόνον. Απο κει και έπειτα υπάρχει πλατφόρμα ασύγχρονης εκπαίδευσης όπου οι καθηγητές και οι δάσκαλοι αναρτούν εργασίες και υλικό το οποίο επεξεργάζονται οι μαθητές και το αποστέλλουν στους καθηγητές όποια ώρα έχουν την δυνατότητα. Ακριβώς για τον απλούστατο λόγο ότι αρκετοί γονείς εκεί εργάζονται μέσω διαδικτύου και δεν υπάρχει υπολογιστής διαθέσιμος της ώρες εργασίας των γονιών. Εδώ ακόμη η Υπουργός δεν τολμά να πάρει αποφάσεις οριστικές για ύλη και προαγωγικές εξετάσεις - Πανελλαδικές αλλά ταυτόχρονα παίζει το παιχνίδι της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης χωρίς την κατάλληλη προετοιμασία και υποδομή από πλευράς σχολείου και πολύ περισσότερο μαθητών (οι οποίοι διαθέτουν στην καλύτερη περίπτωση ένα κινητό και όχι υπολογιστή με οπτικοακουστικό υλικό κατάλληλο και σε λειτουργία) ΚΑΙ αγνοώντας το γεγονός ότι οι γονείς τους επίσης ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ εξ αποστάσεως... αλλά παράλληλα δεσμεύει τους μαθητές με συγκεκριμένες ώρες χρήσης του υπολογιστή. Υπό αυτό το πρίσμα οι σύμβουλοι του Υπουργείου (για να μην πω η "Κορονίδα") πρέπει να πάει σπίτι της. Νομίζω πρέπει να επιληφθεί του θέματος ο κύριος Πρωθυπουργός γιατί δυστυχώς είναι κάτι που χαλάει την όλη εικόνα της κυβέρνησης.
Υ.Γ... όταν μας διαφεύγουν οι απλές παράμετροι πολλές φορές χάνουμε και το κύριο μέρος. Δυστυχώς η Υπουργός νοιάζεται μόνον για την προβολή της και το έργο της. Όχι για το έργο των απλών πολιτών που παράλληλα είναι και εργαζόμενοι εξ αποστάσεως.

 
dimitris
25 Μαρ 2020 22:41

eclass sch modules auth opencourses
Μήνυμα : 502 Bad Gateway

Μα γιατί (έπεσε ;)

Αργά-αργά , βαριά-βαριά

 
φιλελεύθερος
26 Μαρ 2020 10:07

Η πλατφόρμα Cisco Webex λειτουργεί μια χαρά. Κάνω το ωράριο μου με αυτή. Στην αρχή δεν ήξερα πως λειτουργεί. Αυτό είναι αναμενόμενο. Η επικοινωνία με εμέιλ μπορεί να υποκαταστήσει σε ένα βαθμό την πλατφόρμα ασύγχρονης εκπαίδευσης. Η ιδιωτική εκπαίδευση προσαρμόστηκε μέσα σε μια νύχτα...Η δημόσια εκπαίδευση πρέπει να απαντήσει στην πρόκληση.Το να τα φορτώνουμε όλα στην υπουργό δεν βοηθά. Αυτό δεν σημαίνει ότι οι υπουργοί και φυσικά οι μηχανισμοί που κρύβονται πίσω από αυτή δεν έχουν τις ευθύνες τους.

 
@φιλελεύθερος
26 Μαρ 2020 11:32

Και φυσικά όλοι οι μαθητές σας δίνουν το παρών ενθουσιασμένοι, σωστά;

 
φιλελεύθερος
26 Μαρ 2020 13:17

Η προσέλευση είναι ικανοποιητική. Κάνω μάθημα σε μπαμπάδες, μανάδες, παπούδες, γιαγιάδες και σε νεότερους.Εργάζομαι σε ενα εσπερινό λύκειο και συγχρόνως σπουδάζω. Έχω 33 χρόνια υπηρεσία. Είμαι ένας γερασμένος εκπαιδευτικός. Ελπίζω οι νεότεροι να αποφύγουν τα λάθη της γενιάς μου. Η παιδεία είναι εθνική υπόθεση.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.