Placeholder

ΜΑΘΗΤΕΣ

Υπουργείο: 393.381 χρήστες έχουν εγγραφεί στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (μαθητές: 1 στους 5)

Οδηγίες για την εγγραφή και δημιουργία μαθητικών λογαριασμών στο ΠΣΔ για τους μαθητές και μαθήτριες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Δημοσίευση: 23/03/2020
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Σύμφωνα με σημερινά στοιχεία, τα αποία ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας , για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση έχουν εγγραφεί στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο συνολικά 393.381 χρήστες.

Από αυτούς :

  • οι 137.580 είναι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, και,
  • οι 255.801 μαθητές Δημοτικού , Γυμνασίου και Λυκείου, δηλαδή 1 στους 5.

Οι μισοί περίπου από τους  255.801 μαθητές έχουν εγγραφεί το τελευταίο διήμερο.

Ειδικότερα όσον αφορά στους μαθητές:

  • Στις 13 Μαρτίου έγιναν 358 νέες εγγραφές
  • Στις 20 Μαρτίου, ημερομηνία έκδοσης της σχετικής εγκυκλίου, έγιναν 19.172 εγγραφές
  • Στις 21 Μαρτίου 27.570  νέες εγγραφές
  • Χθες 22 Μαρτίου 34.989, και ,
  • Σήμερα 23 Μαρτίου  έως στη 1 το μεσημέρι έγινα 22.851 νέες εγγραφές.

Το γραφείο της υφυπουργού Παιδείας Σ. Ζαχαράκη χαρακτηρίζει ικανοποιητική τη ροή εγγραφών  και σημειώνει πως "γίνονται  διαρκώς όλες οι απαραίτητες αναβαθμίσεις του συστήματος για να υποστηριχθεί η αυξημένη κίνηση στην εγγραφή λογαριασμών"

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ

1. Εγγραφή και δημιουργία μαθητικών λογαριασμών στο ΠΣΔ για τους μαθητές και μαθήτριες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Για όλους τους μαθητές/μαθήτριες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης λειτουργεί μία νέα αυτοματοποιημένη διαδικασία δημιουργίας μαθητικών λογαριασμών ΠΣΔ με ευθύνη του κηδεμόνα, η οποία υλοποιείται με τα παρακάτω βήματα:

1. Η εγγραφή γίνεται από τον κηδεμόνα κάθε μαθητή/μαθήτριας μέσω της εφαρμογής εγγραφής που βρίσκεται στη διεύθυνση https://register.sch.gr/students/.

2. Για την εγγραφή απαιτείται από τον κηδεμόνα: (α) η χρήση ηλεκτρονικής συσκευής με πρόσβαση στο Διαδίκτυο και (β) να διαθέτει κινητό τηλέφωνο και προσωπική ηλεκτρονική διεύθυνση αλληλογραφίας (email).

3. Η εφαρμογή εγγραφής αρχικά εμφανίζει εισαγωγική σελίδα, με χρήσιμες πληροφορίες για τον μαθητή και τον κηδεμόνα του.

4. Ο κηδεμόνας εφόσον το επιθυμεί μπορεί να συνεχίσει με την εγγραφή με το κατάλληλο πλήκτρο που υπάρχει στο τέλος της σελίδας και το οποίο οδηγεί στη φόρμα εγγραφής.

5. Στη φόρμα εγγραφής θα πρέπει:

Όλα τα πεδία να συμπληρωθούν ακριβώς όπως αναγράφονται σε έλεγχο προόδου του/της ii. Η συμπλήρωση όλων των πεδίων είναι υποχρεωτική.

Τα πεδία email κηδεμόνα και κινητό τηλέφωνο κηδεμόνα συμπληρώνονται με σκοπό την εύκολη ανάκτηση των στοιχείων του λογαριασμού (όνομα χρήστη και κωδικός πρόσβασης) από τον κάτοχό του.

6. Αφού ο κηδεμόνας διαβάσει τους Όρους Χρήσης και τη Δήλωση Εχεμύθειας μπορεί να προχωρήσει στην υποβολή της φόρμας για τη δημιουργία του μαθητικού λογαριασμού.

7. Η ορθότητα των στοιχείων μαθητή/μαθήτριας επιβεβαιώνεται από το σύστημα mySchool και δημιουργείται ο λογαριασμός.

8. Με τη δημιουργία του λογαριασμού εμφανίζονται τα στοιχεία πρόσβασης, όνομα χρήστη (username), κωδικός πρόσβασης (password) και e-mail, τα οποία και πρέπει να διατηρήσει ο κηδεμόνας για την πρόσβαση του μαθητή στις υπηρεσίες του ΠΣΔ.

9. Ταυτόχρονα, αποστέλλεται ηλεκτρονικό μήνυμα στην e-mail διεύθυνση του κηδεμόνα με το όνομα χρήστη και χρήσιμες οδηγίες για την ανάκτηση του κωδικού πρόσβασης σε περίπτωση που ξεχαστεί.

10. Σε περίπτωση που δεν καταστεί δυνατή η επιβεβαίωση της ορθότητας των στοιχείων (βήμα 7) και η δημιουργία του λογαριασμού, ο κηδεμόνας μπορεί να επικοινωνήσει με το σχολείο ώστε να διασταυρώσει την ορθότητα των στοιχείων του/της μαθητή/μαθήτριας. Εναλλακτικά, μπορεί να υποβάλει αίτημα υποστήριξης προς το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο από τη σχετική επιλογή που υπάρχει στην οθόνη της εφαρμογής.

Για την προστασία της ιδιωτικότητας του μαθητή/μαθήτριας το όνομα χρήστη (username) που παράγεται δεν έχει σχέση με τα προσωπικά στοιχεία του μαθητή/μαθήτριας.

Τονίζεται ότι η νέα αυτοματοποιημένη διαδικασία εγγραφής λειτουργεί παράλληλα με την καθιερωμένη διαδικασία διαχείρισης μαθητικών λογαριασμών από την πλευρά του σχολείου και δεν την αντικαθιστά, αλλά την συμπληρώνει ως προς το σκέλος της εγγραφής.

2. Διαχείριση των μαθητικών λογαριασμών

Η καθιερωμένη διαδικασία διαχείρισης μαθητικών λογαριασμών στο ΠΣΔ από την πλευρά του σχολείου εξακολουθεί να ισχύει, για το σύνολο των σχολείων (Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης).

Η διαχείριση, δηλαδή η δημιουργία, η τροποποίηση, η διαγραφή μαθητικών λογαριασμών, η εκτύπωση των στοιχείων τους, κλπ, εξακολουθεί να γίνεται από τα σχολεία μέσω διαχειριστικής εφαρμογής1, από την οποία παρέχονται πληροφορίες για τη διαδικασία παραγωγής και διαχείρισης μαθητικών λογαριασμών, για τη διάρκεια ισχύος των λογαριασμών και για τους όρους χρήσης.

Η πρόσβαση στην εφαρμογή επιτρέπεται με τα στοιχεία του επίσημου λογαριασμού του σχολείου στο ΠΣΔ, καθώς επίσης και από τους εκπαιδευτικούς που έχουν οριστεί από τον Δ/ντή του σχολείου ως διαχειριστές με τα προσωπικά τους στοιχεία σύνδεσης τους στο ΠΣΔ.

Η διαχείριση μαθητικών λογαριασμών περιλαμβάνει τα ακόλουθα σημεία:

  • Για τη δημιουργία και γενικότερα για τη διαχείριση μαθητικών λογαριασμών από τον υπεύθυνο κάθε σχολείου χρησιμοποιείται η διαχειριστική εφαρμογή https://register.sch.gr/students/admins.
  • Μέσω αυτής, ο διευθυντής του σχολείου μπορεί να αποδίδει δικαιώματα διαχειριστή μαθητικών λογαριασμών σε έναν ή περισσότερους εκπαιδευτικούς του σχολείου (κατά προτίμηση ειδικότητας πληροφορικής).
  • Ο διαχειριστής μαθητικών λογαριασμών του σχολείου χρησιμοποιώντας την παραπάνω διαχειριστική εφαρμογή μπορεί να δημιουργήσει και να εκτυπώσει μαθητικούς λογαριασμούς.
  • Για τη δημιουργία μαθητικών λογαριασμών το σχολείο θα πρέπει να έχει τη σύμφωνη γνώμη του κηδεμόνα κάθε μαθητή. Για το σκοπό αυτό στη διαχειριστική εφαρμογή υπάρχει το έντυπο συναίνεσης κηδεμόνα.
  • Για την γνωστοποίηση των στοιχείων λογαριασμού στον κηδεμόνα, εφόσον ζητηθούν, μπορεί από τη διεύθυνση του σχολείου να χρησιμοποιηθεί όποιος τρόπος κριθεί κατάλληλος.

Αναλυτικά διατυπωμένοι οι όροι χρήσης, οδηγίες καλής χρήσης, τεχνικές οδηγίες και έντυπα βρίσκονται αναρτημένα στην ιστοσελίδα https://register.sch.gr/students/help/.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Σχόλια (40)

 
Στράτος
23 Μαρ 2020 14:45

Καλό είναι κα. Υπουργέ να χαμηλώσετε του τόνους της δήθεν αριστείας σας.
Σήμερα δεν δούλευε τίποτα, ούτε sch, ούτε e-me, ούτε καν το περίφημο webex του άριστου ιδιώτη.
Έχετε την αποκλειστική ευθύνη αυτής της κατάστασης, που με πομφόλυγες και φληναφήματα εντέχνως προσπαθείτε να φορτώσετε στους εκπαιδευτικούς.
Κατεβάστε τους τόνους σας και το κεφάλι σας και στρωθείτε στη δουλειά να ενισχύσετε με πόρους το σχολικό δίκτυο.

 
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
23 Μαρ 2020 14:55

ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΩΡΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΩ ΣΤΗΝ η-ταξη ΤΟΥ ΠΣΔ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ.ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΕΓΑΛΟΣΤΟΜΙΕΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ!!!

 
Τίμος
23 Μαρ 2020 14:59

Αν το υπουργείο είχε αναθέσει τις εγγραφές στα σχολεία, όλα θα είχαν ολοκληρωθεί και θα λειτουργούσαν καλά.
Με το χαμό που επικρατεί, την πληθώρα στοιχείων και τη διασταύρωση από το myschool το μόνο που κατάφεραν είναι να κρεμάσουν τα πάντα.
Και έπεται φυσικά συνέχεια.

 
χμμ..
23 Μαρ 2020 15:02

σερνεται ολο το συστημα του ΠΣΔ..!!! ευγε...!!!

 
Νίκος
23 Μαρ 2020 15:09

Δεν λειτουργεί τίποτα σήμερα, έχω προσπαθήσει να κάνω εγγραφεί 15 φορές από το πρωί και κολάει η διασταύρωση. Μήπως μας δουλεύετε? Βρείτε άλλο τρόπο.

 
Χρύσα
23 Μαρ 2020 15:17

Θέλω κάποιος υπεύθυνος να μου απαντήσει μια 4μελή οικογένεια με 2 γονείς σε τηλεργασία και 2 παιδιά στο γυμνάσιο με τηλεκπαίδευση, πόσους υπολογιστές πρέπει να έχει; τι δίκτυο που σέρνονται όλα;
και όσες άλλες ερωτήσεις έπονται των παραπάνω;
Τι προσφέρετε ακριβώς; τα λόγια!;;;
Ευχαριστούμε θερμά... Αν δεν πάμε από κορονωιο θα πάμε από εγκεφαλικό!

 
Θετταλός
23 Μαρ 2020 15:31

Το μεγάλο πλήθος εγγραφών στο ΠΣΔ συνετέλεσε στο να μην λειτουργεί πλέον. Έπρεπε η εξ αποστάσεως εκπαίδευση να περιοριστεί στους μαθητές της Γ τάξης Λυκείου. Τελικά η ποσότητα πολλές φορές επηρεάζει αρνητικά την ποιότητα.

 
Μητερα/εκπαιδευτικος
23 Μαρ 2020 16:17

Συμφωνω οτι επρεπε το εγχειρημα να εφαρμοστει πιλοτικα μονο για τους μαθητες της Γ Λυκειου αρχικα.Πρεπει ακομη να διευκρινιστει θεσμικα στους Διευθυντες των σχολειων οτι οι εκπαιδευτικοι εχουν τη διακριτικη ευχερια να επιλεξουν την πλατφορμα που επιθυμουν για την ασυγχρονη εξ αποστασεως εκπαιδευση, οπως διατυπωνεται αλλωστε και στις οδηγιες του Υπουργειου.Διοτι εχει ερμηνευθει απο πολλους κανονιστικα οτι μονο μεσω του ΠΣΔ μπορει να γινει η ασυγχρονη...

 
Πόσοι είναι οι μαθητές;
23 Μαρ 2020 17:32

Ψάχνοντας βρήκα πως οι μαθητές είναι περίπου 2.000.000 και έχουν εγγραφεί οι 400.000! Τρομερό ποσοστό!!! Και το ΠΣΔ έχει πέσει!! Κοροϊδεύουν μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς. Αφήστε το ΠΣΔ για την Γ' Λυκείου. Η ύλη των υπολοίπων τάξεων θα μπορέσει να καλυφθεί. ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΗΜΟΥΝ ΜΑΘΗΤΗΣ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ 'Η ΓΟΝΙΟΣ ΜΑΘΗΤΗ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ. Σεβαστείτε τον κόπο των παιδιών! Έχουμε περάσει από τη θέση τους και γνωρίζουμε και θυμόμαστε...

 
Η σκληρή.
23 Μαρ 2020 18:32

Πολλά λόγια υπουργείο για το τίποτα στο τέλος. Είμαι τριμελής οικογένεια. Έχω παιδί στην Τρίτη Λυκείου. Αφού κάθε χρόνο τα παιδιά της Τρίτης Λυκείου από το Μάρτιο σταματούσαν το σχολείο. Αφήστε τα τώρα στην ησιχια τους να διαβάσουν, αφού μπορώ και πληρώνω το φροντιστήριο και το μαθαίνουν γράμματα. Τη γράφω η κυρία αφού έξη χρόνια πληρώνω το φροντιστήριο να του μάθουν γράμματα.

 
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
23 Μαρ 2020 19:06

Στην εγγραφή μαθητή στο ΠΣΔ το
σύστημα δεν μπορεί να βρει ούτε το σχολείο!

 
ΜΑΡΙΑ
23 Μαρ 2020 19:23

Συμφωνώ με όλα τα παραπάνω.Επισης αρκετοί συνάδελφοι προσπαθούμε για ανάκτηση κωδικών αλλά λέει αυτό γίνεται μόνο με φαξ .Εννοείται ότι δεν πάει το φαξ με τίποτα.Οποτε..δεν έχουμε κωδικους.

 
Αριστεία, όχι αστεία
23 Μαρ 2020 19:42

Μια δουλειά είχαν να κάνουν οι άριστοι, να έχουν έτοιμο το σχολικό δίκτυο, και το έκαναν.....

 
Ανήσυχος εκπαιδευτικός
23 Μαρ 2020 19:48

@Η σκληρή.
Το σχόλιό σας ξεκινάει με μια πολύ εύστοχη εισήμανση, η οποία όμως στη συνέχεια ακυρώνεται μ' αυτά που λέτε. Κάνετε λάθος, κυρία μου, που θεωρείτε δεδομένο ότι οι μαθητές της γ' τάξης δεν πατάνε στο σχολείο αυτό το διάστημα κάθε χρόνο και κυρίως που δηλώνετε με τόση απερισκεψία ότι τελικά μόνο το φροντιστήριο σας ενδιαφέρει. Γιατί γίνεστε κι εσείς συνεργός σ' αυτόν τον αποτρόπαιο βιασμό του δημόσιου σχολείου που δυστυχώς υποθάλπουν με την πολιτική τους και τα υπουργεία διαχρονικά. Το δημόσιο σχολείο αποτελεί υπέρτατο αγαθό που θα 'πρεπε να προσφέρει εγκύκλια μόρφωση και αγωγή στους εφήβους μας, για να ενηλικιωθούν ως ώριμοι και καταρτισμένοι πολίτες και όχι να λειτουργεί ως φτωχό υποκατάστατο των φροντιστηρίων. Κρίμα!

 
ασ
23 Μαρ 2020 20:44

η όλη κατάσταση θυμίζει την περσινή κατασταση με το e eggrafes αλλά πολύ χειρότερο φυσικά... κάποιοι νομίζουν ότι έχουμε άπλετο ελεύθερο χρόνο και χαιρόμαστε πάρα πάρα πολύ να τον σπαταλάμε με ένα ποντίκι στο χέρι .... ωστόσο το χειρότερο είναι που στα δελτία φαίνεται ότι όλα δουλεύουν καλά λες και τόσες χιλιάδες οικογένειες με παιδιά είναι εντελώς ηλίθιες

 
Θοδωρής
23 Μαρ 2020 20:45

Δεν αντέχει το δίκτυο, τα Γυμνάσια και τα Λύκεια όταν τυπώνουν απολυτήρια, που να αντέξει τόσους ταυτόχρονους χρήστες

 
Π. Ζ.
23 Μαρ 2020 20:49

ΠΣΔ!!! και εγγραφές μαθητών
Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε;

 
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
23 Μαρ 2020 21:22

Πρέπει να επικεντρωθούν μόνο σε μαθητές Λυκείου, στα βασικά μαθήματα, για να μη χάσουν το τετράμηνο.

Στο Γυμνάσιο και το Δημοτικό να αναζητηθούν εναλλακτικοί τρόποι εκπαιδευτικής απασχόλησης (γιατί προφανώς αυτό δεν είναι οργανωμένο μάθημα)

 
Στράτος
23 Μαρ 2020 21:34

@Στράτος
Ξαφνικά εμφανίστηκε πάλι, μετά από πολύ καιρό, ένας ακόμη σχολιαστής στο esos με το όνομα Στράτος. Και δεν είμαι εγώ που σχολιάζω συχνά.
Επειδή δεν είναι καλό να υπάρχει σύγχυση μεταξύ των απόψεων των σχολιαστών θα παρακαλούσα τον φίλο, "νέο" Στράτο να αλλάξει το όνομά του στο χώρο σχολιασμού του esos. Ευχαριστώ για την κατανόηση.

 
Εργαζόμενος ΠΣΔ
23 Μαρ 2020 21:45

Δίκαια τα παράπονα των τελικών χρηστών. Όμως η βασική έλλειψη που υπάρχει στο ΠΣΔ είναι σε ανθρώπινο δυναμικό και όχι τόσο σε hardware/software. Το ίδιο και στο myschool. Είμαι από την άλλη πλευρά του φράχτη και το λέω μετά λόγου γνώσεως.

 
ΠΕ800
23 Μαρ 2020 21:48

Δυστυχώς επαληθεύτηκε το σχόλιο μου στις 21-3-2020 σε αντίστοιχο άρθρο του esos:
https://www.esos.gr/arthra/66728/yp-paideias-parohi-prosopikon-logariasm...
σχετικά με την ικανότητα ανταπόκρισης του ΠΣΔ, το οποίο το χρησιμοποιώ από καιρό σε ηλεκτρονική τάξη επικουρικά με το μάθημά μου και λόγω ειδικότητας είχα αντιληφθεί τις δυνατότητες του. Αυτό το γεγονός βέβαια, είναι αποτέλεσμα της εγκατάλειψης και απαξίωσης του ΠΣΔ εδώ και αρκετά χρόνια.
Όμως πραγματικά, πρέπει κάποια στιγμή να ευθυγραμμίσει η πολιτική ηγεσία του υπουργείου μας, τους λόγους της με τις πράξεις της, γιατί έχει εντοπιστεί αναντιστοιχία, από τις πρώτες εβδομάδες που ανέλαβαν και σε άλλα ζητήματα. Ελπίζω να μην επαληθευτεί και το υπόλοιπο μέρος του προηγούμενου σχόλιου μου και να μη φορτωθούν την διαφαινόμενη αποτυχία του εγχειρήματος της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, αυτοί που έχουν μικρό ή καθόλου μερίδιο ευθύνης γι αυτήν : οι εκπαιδευτικοί, που πραγματικά ανταποκρίθηκαν και μέσα σε ελάχιστο χρόνο με όλες τις δυσκολίες κατάφεραν να "στήσουν" χιλιάδες ηλεκτρονικές τάξεις στην επικράτεια, παρά τα προβλήματα πρόσβασης στο δίκτυο. Όποιος γνώριζε τον αριθμό των ηλεκτρονικών τάξεων πριν δύο εβδομάδες και τον συγκρίνει με τον σημερινό, διαπιστώνει τα γραφόμενα.
Θα συμφωνήσω με τον Στράτο στο σύνολο σχεδόν του σχολιασμού του. Δουλειά χρειάζεται από όλους και ειδικά από την πολιτική ηγεσία, που καλό θα ήταν να αποφύγει δηλώσεις εντυπωσιασμού τη στιγμή που όλοι μας γνωρίζουμε με πόση ταλαιπωρία έγιναν οι όποιες εγγραφές και βλέπουμε με πόση δυσκολία "ανεβάζουμε" ένα μικρό αρχείο στην ηλεκτρονική μας τάξη. Απλά θα βάλω ένα αστεράκι σχετικά με την "αποκλειστική ευθύνη" της σημερινής ηγεσίας του υπουργείου, γιατί για το "χάλι" του ΠΣΔ οι ευθύνες είναι διαχρονικές και οπωσδήποτε περιλαμβάνουν και την σημερινή ηγεσία, αλλά όχι μόνο αυτή.

 
ΠΕ86
23 Μαρ 2020 21:51

Πραγματικά είναι αστείο.Περιμένετε να μάθουμε να χρησιμοποιούμε μια πλατφόρμα που τις περισσότερες ώρες της ημέρας δεν ανοίγει καν!Οι μισοί μαθητές δεν μπορούν να κάνουν εγγραφή.Έχετε ιδέα απο δίκτυα ή δεν σας είπε κανείς απο τους συμβούλους σας τι θα γινόταν?Μάλλον το ξέρετε, αλλα κάνετε πως δεν το ξέρετε

 
ΜΒ
23 Μαρ 2020 21:59

ΤΟ INTΕRNET ΣΕΡΝΕΤΑΙ.....
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΠΣΔ , eclass, e-me, ούτε στο webex Mettings
ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΣΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΑΡΟΧΟΥΣ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΝΑ ΑΥΞΗΣΟΥΝ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΓΚΟ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ....ΜΟΝΟ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ....

 
Gf
23 Μαρ 2020 22:12

Μην τρελενεστε με τις εγγραφές μαθητών στο .sch αφήνετε ανοικτά τα μαθήματα στο eclass κλπ ανοίξτε επικοινωνία μέσω email με τους μαθητές....απλό κ εύκολο....αν κάποιος/οι θέλουν να τους εξηγησετε κάτι παραπάνω....χρησιμοποιείτε Skype zoom αν νομίζετε ότι άξιζει να κάνετε κάτι για τους μαθητές σας....τέλος πάντων παρακάμψετε τις αριστειες και τις φανφάρες του υπουργείου ...αυτά είναι για ιθαγενείς ....

 
PETER
23 Μαρ 2020 23:36

Πραγματικά δεν καταλαβαίνω την παράνοια που επικρατεί στο ΥΠΑΙΘ.
Έχει καταφέρει να κινητοποιήσει όλους τους εκπαιδευτικούς σχετικούς και άσχετους να ασχοληθούν με ένα ιδιαίτερα ευαίσθητο θέμα αυτό της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και της επαφής του σχολείου - εκπαιδευτικού με τους γονείς και τους μαθητές.
Για αρχή θα ήθελα να πω ότι έχω εκπλαγεί από τη συμμετοχή και το ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών και μπράβο τους.
Επειδή πιστεύω ότι δεν θα υπάρξει αποτέλεσμα για τους μαθητές από την διαδικασία όπως τουλάχιστον γίνεται, θα ήθελα αυτή την ώρα το ΥΠΑΙΘ και η Υπουργός να κατανοήσουν τη δίψα για (αυτο)επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.
Οι γονείς να κατανοήσουν ότι θα έπρεπε να είναι πιο κοντά στο δημόσιο σχολείο και όχι απέναντί του.
Τέλος είναι εκκωφαντική η σιωπή των συνδικαλιστικών οργάνων για την προάσπιση των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών στην άτακτη και ανοργάνωτη διαδικασία που γίνεται από το ΥΠΑΙΘ και γεμίζει με άγχος τον ευσυνείδητο νηπιαγωγό – δάσκαλο και καθηγητή .

 
Μεγαλεια....τρομαρα μας
23 Μαρ 2020 23:38

Κατα τα αλλα ζητουν να μαθουν ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ τους εκπαιδευτικους που εχουν δημιουργησει μαθηματα στο eclass..., για να λένε στο υπουργειο οτι εχουν.τοσους εκπαιδευτικους με.τοσους.μαθητες....
Το οτι δεν.δουλευει τιποτα.δεν.τους ενδιαφερει ....ολα για.το θεαθηναι....
Πληρης.καταρρευση των ψηφιακων υποδομών....καλο κουραγιο και.καλα ξενύχτια

 
Παναγιώτα
23 Μαρ 2020 23:56

Δύο παρατηρήσεις
1. Το ΠΣΔ σέρνεται και δεν "σήκωνε" την ηλεκτρονική τάξη πιο πριν γι'αυτό και την εγκαταλείψαμε. Εχει πολλές εφαρμογές που όμως λόγω της κακής συνδεσιμότητας και έλλειψη αναβάθμισης (λόγω πόρων) μένουν αναξιοποίητες.
2. Γιατί άραγε δεν δίνονται κωδικοί για το ΠΣΔ μαζί με την εγγραφή στο myschool; Δεν είναι πιο εύκολο;
Και ένα τελευταίο, πόση ιδιωτική πρωτοβουλία θα πληρώσουμε αντί να αναβαθμιστούν οι δομές;

 
γονέας
24 Μαρ 2020 08:41

το συστηματάκι φτιάχτηκε για τις ανάγκες του Λιχτενστάιν, ή του Λουξεμβούργου, παραπάνω κόσμο αδυνατεί να εξυπηρετήσει, να το χαιρόσαστε!!!

 
nikos
24 Μαρ 2020 10:16

εγινε η εγγραφη του παιδιου μου με προσπαθεια αρκετη και τωρα δεν συνδεεται. Κλειστε το μαγαζακι σας. Ειναι απαραδεκτο να θελουν τα παιδια να κανουν μαθηματα και να αδυνατη να εξυπηρετησει το δικτυο

 
δφ
24 Μαρ 2020 11:50

αν δεν δωσουν λεφτα να φτιαχτουν υποδομες αλλα και οικονομικα κινητρα σε ανθρωπους να δουλεψουν σοβαρα στις υποδομες αυτες μπανανια συνεχεια θα ειμαστε ....... ανθρωπους και μυαλα εχει η ελλαδιτσα αλλα με το χιλιαρικο προθυμια δεν υπαρχει

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ